Waarom reageer ik eigenlijk nogquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:16 schreef Barca het volgende:
Longmen> Kwalificatiewedstrijden ... maakt 'ie de 0 - 3. Onbelangrijke doelpunten dus!
du_ke> Als die gearriveerde spits een teamspeler zou zijn wel. Maar ... dat is hij absoluut niet! En dan heb ik het niet over meevoetballen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Van Basten is verreweg de beste bondscoach die we ooit hebben gehad.
Haha, hij heeft niets bereikt man. Hiddink en Rijkaard zorgden tenminste nog voor een halve finale om over Michels nog maar te zwijgen. Maar natuurlijk heeft Van Basten het beter gedaanquote:Op maandag 7 mei 2007 12:35 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
De resultaten bewijzen anders mijn gelijk.
verreweg en ooit.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:35 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat er nog nederlandse voetbalfans genoegen nemen met minder dan de kwartfinale in welke cup dan ook! Van basten heeft niks gepresteerdquote:Op maandag 7 mei 2007 12:35 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet de beste, maar Van Basten heeft imo wel de beste prestaties behaald die mogelijk warenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat er nog nederlandse voetbalfans genoegen nemen met minder dan de kwartfinale in welke cup dan ook! Van basten heeft niks gepresteerd
Volgens wie?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:57 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet de beste, maar Van Basten heeft imo wel de beste prestaties behaald die mogelijk waren
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:57 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet de beste, maar Van Basten heeft imo wel de beste prestaties behaald die mogelijk waren
Ik zeg nog maar eens voor de derde of vierde keer hetzelfde: Huntelaar is precies hetzelfde soort spits als Van Nistelrooy, allebei goaltjesdieven die niet heel snel of technisch zijn en die de kansen meestal niet zelf scheppen, maar wel vaak op de goede plaats staan om het af te maken. Je gaat hier telkens niet op in en komt als enige argument voor Huntelaar dat hij bij Ajax ook met Babel (die trouwens ook nog geen basisplaats in Oranje verdient) speelt.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:22 schreef Barca het volgende:
Seedorf mee eens. Van Bommel en Van Nistelrooij niet.
http://www.knvb.nl/oranje/selectie/spelers/detail/gesp-wedstr?player_id=20031009143320906&next=1
Hier zie je welke doelpunten Van Nistelrooij maakte voor oranje. De meeste doelpunten waren op momenten dat de wedstrijd al beslist was.
Heb je het voetbal de laatste jaren sowieso wel gevolgd? D'r voetballen in Engeland 6 Nederlanders in de topvier waarvan alleen v.d. Sar niet bij een counterploeg. In Duitsland voetballen er 2 Nederlanders bij een topclub die countert, HSV heeft ook 3 Nederlanders die spelen ook met maar 1 spits. In italië voetbalt Seedorf bij Milan, Italiaans voetbal is altijd vanuit de verdediging. In spanje voetballen dan nog 2 Nederlanders bij een topclub, die vallen dan wel aan.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef Barca het volgende:
Idd ... NL is geen land voor de counter. Daarom ook in mijn opstelling controlerende middenvelders Boateng en De Zeeuw. Dit om andere spelers te kunnen laten aanvallen. Daarom ook aanvallend ingestelde backs.
Wat betreft de mening over Van Bommel, Van Nistelrooij, Ricksen en Mathijsen ben ik het echter niet met je eens SASO.
Allemaal niets nieuws, maar het klopt wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:18 schreef Longmen het volgende:
Arie Haan
Arie Haan: Van Basten haalt EK 2008 niet
Wie bedoel je met "ons" dan? Wij als supporters? Want het merendeel van de Nederlandse topspelers speelt dus al in een countersysteem, en blijkt daarin prima uit de voeten te kunnen. Mij als supporter maakt het trouwens geen fuck uit, want goed voetbal spelen we nou onbedoeld ook al niet. Dan heb ik liever dat we verdedigender voetballen(hoeft niet eens met 4-4-2 natuurlijk) met een gedachte d'rachter. Ik heb het idee dat een groot deel van de supporters er zo over denkt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:46 schreef Barca het volgende:
Solstice> Ik bedoel dat countervoetbal "ons" niet ligt. Niet dat het niet effectief is. Idd ... verschillende meningen.
Longmen> Ik lees wel degelijk. Jij zegt ook steeds hetzelfde.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:58 schreef venomsnake het volgende:
Ruud is verreweg de beste spits die we in Nederland hebben, Seedeorf is verreweg de beste middenvelder die we in Nederland hebben. Jongens met een berg ervaring op het hoogste niveau.
Als je die niet selecteerd of niet kan laten presteren heb je als coach gefaald en dien je op te rotten.
Ik wil de beste spelers zien als ik naar het Ned Elftal kijk, diet naar een trainingspotje van AZ en Ajax..
Geloof je die nog steeds? Van Nistelrooij is dreigender dan welke spits ook, Van Basten heeft alleen met Huntelaar een alternatief. Makaay past er niet en Kuijt is geen scorer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:14 schreef Barca het volgende:
1. Voetbal is toch een teamsport? Dan is het van belang dat spelers kunnen samenspelen. Met Van Nistelrooij valt niet te spelen.
Dat klopt, maar Van Nistelrooij speelt meestal vanaf de bank. Op het EK was hij cijfermatig de beste spits en werd hij desondanks afgeserveerd.quote:2. Of iemand de 1 - 0 of de 3 - 0 maakt is weldegelijk een groot verschil. Scoren als de wedstrijd al lang beslist is kan iedereen wel.
Van Nistelrooij wil alleen erkenning, logisch als je nadrukkelijk wordt gekleineerd. Uit de positie van Van Basten, als voormalig spits, is de eerzucht van de bondscoach zeer begrijpelijk. Van Nistelrooij was een bedreiging.quote:Het gaat niet om een wereldspeler (valt ook tegen) maar om een goed TEAM. Met Van Nistelrooij is het nooit een team!
Wat klopt er dan niet aan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..].
Je kan ook enorm overdrijven hoor, maar dat is wel vaker bij jou zo.
Het is gewoon zo, Noem mij een betere Nederlandse spits dan Ruud, en een betere middenvelder dan Seedorf op dit moment.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..].
Je kan ook enorm overdrijven hoor, maar dat is wel vaker bij jou zo.
Bouma graag wisselen voor Bouhla.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:20 schreef hello_moto1992 het volgende:
Lijkt me een geweldig aanval, met 4-4-2 en dan Van Nistelrooy en Van Persie in de spits. Op het middenveld, Heitinga(De Zeeuw) verdedigend ingesteld met eventueel Afellay, Sneijder en Seedorf. Davids zou er ook goed bij kunnen.
Achterin horen Kromkamp op rechts(als hij volgend jaar weer een goed seizoen heeft), Ooijer, Bouma en Gio.
En Edje in de goal![]()
Idd, en Sneijder voor V.D,Vaart..quote:
Wat denk je, als ik het maar vaak genoeg roep wordt het waar? Zoals ik al zei speelt een groot deel van Nederlands' beste voetballers in een counterploeg. BV: Van Persie, v.d. Vaart, Makaay, v. Bommel, Seedorf, Robben, Boulahrouz, Kuijt, Zenden. Dat countervoetbal niet per se lelijk hoeft te zijn bewijst Arsenal wel, maar dat Nederlanders daar slecht in zijn is bullshit. Al die spelers redden zich prima.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:06 schreef Barca het volgende:
Solstice> Met ons bedoel ik het elftal. Nederlandse spelers zijn slecht in verdedigend- / countervoetbal.
Bij Oranje heeft hij het ook tot v. Basten aan de macht kwam altijd meer dan naar behoren gedaan. Kun je net zo vaak roepen dat het niet zo is, dat doet er niets aan af. Dat hij het onder v. Basten iets minder deed heeft meer te maken met de opstelling en hoe het hele elftal functioneert dan met v. Nistelrooij. Zie bijvoorbeeld hoe Huntelaar nu ook geen poot aan de grond krijgt.quote:Van Nistelrooij is ook vaak genoeg in de basis begonnen. Ik vind hem in oranje niet nuttig. Sterker nog: daar vormt hij een probleem.
Bij de clubs waar hij speelde deed/doet hij het wel heel goed. Daar vormt hij wel een goed aanspeelpunt, daar is hij wel dreigend. Dan is hij goed in de dingen die hij in oranje fout doet.
Seedorf op het EK 2004 was niks mis mee, en Seedorf in de laatste kwalificatiewedstrijden doet het ook gewoon goed. Maar als je beste spelers: Seedorf, V. Nistelrooij, v. Bommel, v.d. Vaart, V. Persie, Boulahrouz, Makaay eigenlijk iedereen behalve van Bronckhorst stuk voor stuk gewend zijn om in een 4-4-2 opstelling te voetballen. Als in de Nederlandse competitie de topdrie Ajax, PSV en AZ hun beste resultaten behalen in een 4-4-2 en Ajax de enige is die dat afwisselt met 4-3-3, hoe dom kun je dan zijn om de spelers toch nog geforceerd in een systeem te laten voetballen dat ze niet ligt.quote:Seedorf is in oranje ook nooit goed geweest maar Seedorf is wel een leider. En dat is Ruud niet.
Jammerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:46 schreef ThaSandman het volgende:
Aan speculaties hebben we niks. Arie Haan is, voorzover ik weet, geen waarzegger.
Met een 4-4-2 zou ik zelf liever Makaay of van Persie bij v. Nistelrooij in de spits zien, maar smaken verschillen ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:29 schreef Grimm het volgende:
We moeten gewoon 442 gaan voetballen met kuyt en Van nistelrooy in de punt, statistieken of niet, als we twee van die europese toppers voorin hebben dan komt het wel goed
Van persie d'r achterquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:22 schreef Solstice het volgende:
[..]
Met een 4-4-2 zou ik zelf liever Makaay of van Persie bij v. Nistelrooij in de spits zien, maar smaken verschillen ook. Vind die beide in de topwedstrijden toch net wat makkelijker scoren.
Kan ook, maar daar zou v.d. Vaart bijvoorbeeld ook kunnen staan. Keuze genoeg in ieder gevalquote:
Landzaat, De Jong ed zijn belachelijk naar mijn mening.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:43 schreef Pedroso het volgende:
Niets mis met het selectiebeleid van van Basten. v. Nistelrooij speelt de laatste wedstrijden weer wat beter maar is zelf afgehaakt omdat hij 'het vertrouwen' mist. Hij heeft de laatste jaren genoeg vertrouwen gehad van v. Basten en heeft hem daarin teleurgesteld. Het is dus heel legitiem om is wat anders te proberen (zijn genoeg alternatieven). Seedorf zit al bij de groep (zou hem zelf wel wat meer laten spelen). Enige kandidaat die er nog bij kan wat mij betreft is Davids, speelt weer als vanouds. Balletjesafwachter Makaay heb je niets aan en veel andere NL-elftal waardige spelers heb je niet.
Hij is toch zelf afgehaakt ? Op dat moment had van Basten het volste recht om v. Nistelrooij niet als 1e spits te zien (had daarvoor alles gespeeld m.u.v. Portugal waar hij terecht gepasseerd was). Op dit moment is hij goed bezig en is zeker bruikbaar (ook als 1e spits). Maar er zijn genoeg alternatieven, ook van spitsen die de komende jaren steeds beter gaan worden. De spits positie is dan ook als een van de weinige posities in Oranje waar genoeg alternatieven voor zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:02 schreef Grimm het volgende:
[..]
Landzaat, De Jong ed zijn belachelijk naar mijn mening.
Van Nistelrooy heeft nog altijd de meetsegoals van allemaal gemaakt, het is onzin om de spits van een club zoals Real Madrid of Liverpool niet te laten spelen.
De komende jarenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij is toch zelf afgehaakt ? Op dat moment had van Basten het volste recht om v. Nistelrooij niet als 1e spits te zien (had daarvoor alles gespeeld m.u.v. Portugal waar hij terecht gepasseerd was). Op dit moment is hij goed bezig en is zeker bruikbaar (ook als 1e spits). Maar er zijn genoeg alternatieven, ook van spitsen die de komende jaren steeds beter gaan worden. De spits positie is dan ook als een van de weinige posities in Oranje waar genoeg alternatieven voor zijn.
Kan je niet lezen ofzo ? v. Nistelrooij heeft zelf afgehaakt. Hij werdt gepasseerd (was terecht) voor de basis en meneer voelt zich in zijn eer aangetast en bedankt. Als iemand niet wil dan moet je hem ook zeker niet meer oproepen. Hij krabbelt nu wat terug en misschien is er een opening om in de nabije toekomst weer samen te werken. Sinds wanneer laat v. Basten Kuijt links liggen ? Heb ik iets gemist ? Hij heeft tegen Roemenie niet gespeeld maar als dat voor jou al links laten liggen is dan geeft dat blijk dat je niet zo heel erg veel voetbalverstand hebt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:47 schreef Grimm het volgende:
[..]
De komende jarenwe spelen NU, van nistelrooy met d'r gewoon altijd in, topscoorder van Spanje en van Bsten laat hem links liggen net zoals kuyt.
En nu begint die weer met Seedorf te ouwehoeren, hij is uiterst ongeschikt voor de baan
Van Nistelrooy heeft in eerste instantie helemaal niet zelf bedankt. Hij werd gepasseerd tegen Portugal en gedraagde zich tijdens die wedstrijd prijzenswaardig tegenover de spelers die wel op het veld stonden. Na de WK werd hij ineens zonder nader bericht niet meer opgeroepen. Hij werd dus weer als eerste geslachtofferd terwijl het hele elftal gefaald had en Van Basten zelf nog het meest. Als je zo aan de kant wordt gezet, dan is het helemaal niet vreemd dat hij graag duidelijkheid wilde hebben van Van Basten voordat hij terug zou komen. Anders is hij weer de eerste die de pineut is als het weer eens niet loopt met Oranje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo ? v. Nistelrooij heeft zelf afgehaakt. Hij werdt gepasseerd (was terecht) voor de basis en meneer voelt zich in zijn eer aangetast en bedankt. Als iemand niet wil dan moet je hem ook zeker niet meer oproepen. Hij krabbelt nu wat terug en misschien is er een opening om in de nabije toekomst weer samen te werken. Sinds wanneer laat v. Basten Kuijt links liggen ? Heb ik iets gemist ? Hij heeft tegen Roemenie niet gespeeld maar als dat voor jou al links laten liggen is dan geeft dat blijk dat je niet zo heel erg veel voetbalverstand hebt.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo ? v. Nistelrooij heeft zelf afgehaakt. Hij werdt gepasseerd (was terecht) voor de basis en meneer voelt zich in zijn eer aangetast en bedankt. Als iemand niet wil dan moet je hem ook zeker niet meer oproepen. Hij krabbelt nu wat terug en misschien is er een opening om in de nabije toekomst weer samen te werken. Sinds wanneer laat v. Basten Kuijt links liggen ? Heb ik iets gemist ? Hij heeft tegen Roemenie niet gespeeld maar als dat voor jou al links laten liggen is dan geeft dat blijk dat je niet zo heel erg veel voetbalverstand hebt.
Lastig he, om toe te geven dat van Basten veel meer presteert dan jullie hopen. In z'n communicatie naar de spelers toe kan het wel wat beter (zal ook beter gaan worden) maar voor de rest alle lof voor MvB. Het is voetballend gezien nog niet wat het wezen moet maar de geschiedenis leert dat het bouwen van een nieuw team nu eenmaal tijd vergt. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken. Gelukkig dat er nog teams als Ajax en AZ die met jonge Nederlandse voetballers steeds beter gaan presteren (gaan volgend jaar ook uitmaken wie er kampioen gaat worden). Alle respect voor PSV maar dat is nu eenmaal een veredeld buitenlands team aangevuld met Cocu (klasse speler overigens). Nu Alex en Cocu vertrekken zal PSV ook gewoon een middelmatig blijken. En die Azie trip is overigens zeker geen idee van MvB. Tweemaal achtereen zich kwalificeren voor een eindtoernooi is nog geen enkele bondscoach gelukt (kan me alleen de kwalificatie reeks voor het WK 1998 als gemakkelijk herinneren, alle overige reeksen uiterst moeizaam).quote:Op zaterdag 12 mei 2007 06:47 schreef Solstice het volgende:
Van Basten kijkt wel uit nu. Zelfs in de oefeninterlands, die je toch zou kunnen gebruiken om je team eindelijk is wat aan elkaar te laten wennen onder redelijke weerstand, gaat ie tegen een land als Thailand oefenen.... Houdt ie in ieder geval z'n ongeslagen status! Wat een flutcoach. Helemaal jonge onervaren spelers hebben d'r behoefte aan om is te leren wat het is om tegen toppers te spelen, vooral als je kijkt hoe Ajax en AZ dit jaar tegen de europese subtop zijn weggevaagd.
Understatement..!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:14 schreef Pedroso het volgende:
. Het is voetballend gezien nog niet wat het wezen moet
En als hij wint van dat 'degelijke' team welke smoes heb je dan? Kans is nl. groot dat dat gebeurd. Ik heb het afgelopen jaar nog geen enkel Europees topteam goed zien voetballen (met in de breedte meer kwaliteit) dus laat ze maar komen. Nederland zal alleen maar beter worden door het gedurfde beleid van Marco en cs. Niet gaan huilen he als NL. volgend jaar met die cup staat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
geweldig dit.
Wanneer speelt kuyt dan wel? hou toch op man met die Van Basten, we moeten n's tegen een degelijk team voetballen dan gaat die keihard op z'n plaat.
Wat heeft hij op het laatste grote toernooi gepresteerd? Juist ja, helemaal niks en daar gaat het om. Op het moment dat van hem gevraagd werd om een (tactische) aanpassing te doen zat hij zenuwachtig in de dug-out met geen idee wat te doen. Wat niet raar is van iemand met 0,0 ervaring als coach.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lastig he, om toe te geven dat van Basten veel meer presteert dan jullie hopen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En als hij wint van dat 'degelijke' team welke smoes heb je dan? Kans is nl. groot dat dat gebeurd. Ik heb het afgelopen jaar nog geen enkel Europees topteam goed zien voetballen (met in de breedte meer kwaliteit) dus laat ze maar komen. Nederland zal alleen maar beter worden door het gedurfde beleid van Marco en cs. Niet gaan huilen he als NL. volgend jaar met die cup staat.
Och, dat je verliest van een team met betere voetballers (Portugal) kan gebeuren. Alhoewel NL. meer verdiend had in die wedstrijd maar that's (voetbal) life. Er ligt kwalitatief nu eenmaal een groot gat tussen de generatie Bergkamp, Stam, Boertjes, Cocu en cs. en de generatie die daar achter komt (zeg maar generatie van 26 - 32 jaar). Er komt nu een generatie aan (begin- en midden 20 ers) die wel veelbelovend is. Het is klasse van Marco dat hij deze groep belangrijk maakt. Niet dat de oudere spelers hiermee afgeschreven zijn (Seedorf, wat mij betreft Davids en toch ook v. Nistelrooij) maar een wisseling van de macht is nu eenmaal een natuurlijk proces.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat heeft hij op het laatste grote toernooi gepresteerd? Juist ja, helemaal niks en daar gaat het om. Op het moment dat van hem gevraagd werd om een (tactische) aanpassing te doen zat hij zenuwachtig in de dug-out met geen idee wat te doen. Wat niet raar is van iemand met 0,0 ervaring als coach.
Van Nistelrooij was de beste spits in de voorbereiding op het WK en wat deed van Basten daarmee? 70 min tegen Servie, 70 min tegen Ivoorkust (treffer), 56 min tegen Arg! Waarbij de laatste wedstrijd een niet-aanvalsverdrag kende. Nee, dat is inderdaad een spits vertrouwen geven. Waarbij de uitsmijter was, dat Van Basten zelf met zijn uitspraak naar de pers de teamregels schond. Van Basten had bij een gezonde voetbalbond alleen daarvoor al zijn ontslag verdiend! Men had hem anders hooguit het advies van een ervaren man erbij nemen kunnen meegeven, als pleister. Maar nee, netwerkbelangen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij is toch zelf afgehaakt ? Op dat moment had van Basten het volste recht om v. Nistelrooij niet als 1e spits te zien (had daarvoor alles gespeeld m.u.v. Portugal waar hij terecht gepasseerd was). Op dit moment is hij goed bezig en is zeker bruikbaar (ook als 1e spits). Maar er zijn genoeg alternatieven, ook van spitsen die de komende jaren steeds beter gaan worden. De spits positie is dan ook als een van de weinige posities in Oranje waar genoeg alternatieven voor zijn.
Nederland moet strijden met landen zoals portugal, duitsland, frankrijk etc. dat ze betere spelers hebben is onzin.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, dat je verliest van een team met betere voetballers (Portugal) kan gebeuren. Alhoewel NL. meer verdiend had in die wedstrijd maar that's (voetbal) life. Er ligt kwalitatief nu eenmaal een groot gat tussen de generatie Bergkamp, Stam, Boertjes, Cocu en cs. en de generatie die daar achter komt (zeg maar generatie van 26 - 32 jaar). Er komt nu een generatie aan (begin- en midden 20 ers) die wel veelbelovend is. Het is klasse van Marco dat hij deze groep belangrijk maakt. Niet dat de oudere spelers hiermee afgeschreven zijn (Seedorf, wat mij betreft Davids en toch ook v. Nistelrooij) maar een wisseling van de macht is nu eenmaal een natuurlijk proces.
Ik zeg ook niet dat de 30+ spelers niet belangrijk zijn, dat zijn ze zeker wel. Ik zou graag Seedorf, Davids en v. Nistelrooij in Oranje zien (ieder geval in de selectie). Dan moet vooral RvN wel zijn ego opzij zetten en dan is ie zeker een toegevoegde waarde. Een Bobson (is trouwens maar een keer op het laatste moment geselecteerd en geen enkele minuut gespeeld), Denneboom,v/d Berg e.d. zijn inderdaad veel te licht. Daarom zijn ze ook maar eenmaal geselecteerd voor een oefenwedstrijd om te kijken hoe ze zich hielden op een hoger niveau, niets mis mee. De overige 'te lichte' spelers zijn bijna allemaal verdedigende spelers. Noem mij maar is wat alternatieven voor deze spelers ? Daarom blijf ik erbij dat we vooral verdedigend gezien geen topland zijn, we hebben er gewoon de spelers niet voor (op een enkeling na). Verder is gebleken dat een v. Bommel totaal niet functioneert in Oranje (onder geen enkele bondscoach). Hij parisiteert nog steeds op zijn laatste jaar bij PSV waar hij aan de hand van Cocu een goed seizoen gespeeld heeft. Dit jaar ook weer een drama bij Bayern, ook al wil Johan Derksen cs. ons anders doen laten geloven. Kortom, nooit meer selecteren deze over het paard getilde speler.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:53 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nederland moet strijden met landen zoals portugal, duitsland, frankrijk etc. dat ze betere spelers hebben is onzin.
Meer als de helft van de goede voetballers die Nederland heeft spelen bij Europesche topclubs, dat we een mindere selectie hebben is onzin, dat is wat men je aanpraat.
En die wisseling van de wacht was d'r al een paar jaar geleden tijdens het EK in portugal.
Denk je nou echt dat Cocu, de boer, stam nu nog beschikbaar zijnVan basten heeft die groep helemaal niet belangrijk gemaakt.
Dat hebben ze zelf gedaan tegen Schotland onder Advocaat.
Als je spelers zoals Jaliens, Bobson, Yildirim, en de nog te lichte Emmanuelson, Heitinga, De jong oproept dan roep je de sores over jezelf heen.
Kijk n's naar de selectie's van Frankrijk, Brazilie, Italie etc. tijdens het WK daar zaten ook 30+ spelers in.
quote:Op zondag 13 mei 2007 00:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog steeds maar een nederlaag
Klopt gewoon vistickquote:
Dat deden ze niet, 2 keer gewonnen, 1 keer gelijk en een keer verlorenquote:Op zondag 13 mei 2007 00:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het klopt klopt ook dat Oranje slecht onder hem speelt en kut presteerde op het WK![]()
Gevolg: In de 2de ronde eruit, kut dusquote:Op zondag 13 mei 2007 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat deden ze niet, 2 keer gewonnen, 1 keer gelijk en een keer verloren
Och, de groep des doods doorgekomen en nipt verloren van een van de favorieten (had meer ingezeten). Marco de best presterende coach sinds jaren. 2 Nederlagen in 34 wedstrijden. Voetbal nog niet ok maar komt zeker goed de komende jaren met deze gedurfde coach.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het klopt klopt ook dat Oranje slecht onder hem speelt en kut presteerde op het WK![]()
Alleen Van Gaal presteerde slechter, de rest was allemaal beter hoorquote:Op zondag 13 mei 2007 00:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, de groep des doods doorgekomen en nipt verloren van een van de favorieten (had meer ingezeten). Marco de best presterende coach sinds jaren. 2 Nederlagen in 34 wedstrijden. Voetbal nog niet ok maar komt zeker goed de komende jaren met deze gedurfde coach.![]()
![]()
![]()
Echt kijk heb je er niet op hequote:Op zondag 13 mei 2007 00:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gevolg: In de 2de ronde eruit, kut dus![]()
De komende jaren nog wel, toe maar weer.quote:Op zondag 13 mei 2007 00:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voetbal nog niet ok maar komt zeker goed de komende jaren met deze gedurfde coach.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |