donequote:Op zondag 6 mei 2007 21:07 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[TK] Oldschool Nintendo Gameboy + Tetris + accesoires
Opschoning van kickjes en offtopic gewenst.
Alvast bedankt.
ietsje andersquote:
En?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:44 schreef buzzer het volgende:
Daar ga ik later eens rustig naar kijken. Op die manier had ik er nog nietnaar gekeken. De deals worden wel keurig afgehandeld.. Ik kom er op terug.
tnxquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[TK] Citroen Saxo 2001 Airco!
[TK] 2 kaartjes Musical Tarzan
[TK] 2 kaarten lionel richie aangeboden 6 mei in enschede SPOED!
Deze vragen ook om een slotje.
hij biedt geen grote hoeveelheden aan, en ik zie geen negatieve feedback, dus wmb het voordeel van de twijfelquote:
Slotje heb ik voor je geregeld. Maar je moet je niet zo snel laten opjagen.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:23 schreef frenzy2003 het volgende:
[TK] 4 maanden oude Nokia 6233
we kunnen niet normaal doen,dan verkoop ik hem wel ergens anders. slotje aub.
mja,ik ben gewend me aan mijn prijzen van de winkel te houden. gezien de extra's is het dus niet zo duur als je daarnaar kijkt. ik begin een beetje uit mijn vel te schieten aangezien ik steeds enkel zeikerds in mijn topics heb de laatste tijd. als je iets niet wilt kopen voor een bepaalde prijs kun je toch ook gewoon wegblijven? waarom kinderachtig zijn en proberen de verkoper onderuit te halen.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Slotje heb ik voor je geregeld. Maar je moet je niet zo snel laten opjagen.
Overigens als de advies verkoopprijs 200 is en je verkoopt hem voor 175 is best wel duur ja. Wil nog niet zeggen dat iedereen moet gaan baggeren daar. Maar kleine tip
Als je hem weer open wil hebben, laat het dan weten.
sorryquote:Op zondag 13 mei 2007 22:19 schreef ElisaB het volgende:
Dit valt onder diensten en is derhalve niet toegestaan op V&A.
doe ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef FredvZ het volgende:
je kan beter een nieuwe maken, anders moet ik zo'n beetje alles weghalen.
beide geslotenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Donder dit topic maar op slot: [TK] HJC Cirus motorhelm
Ik ga even kijken of mijn andere topics ook op slot kunnen.
[edit]
Deze mag ook dicht, een of ander persoon beweert dat een harde schijf niet gekoeld hoeft te worden:
[TK] HDD Koeler: Coolermaster Cooldrive 3
[/edit]
we nemen het mee.quote:Het lijkt steeds meer een trend te worden om aangeboden spullen af te zeiken, te bekritiseren, of andere reacties te geven waardoor eventuele potentiele kopers af zullen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |