ik had jou ook nog antwoord beloofd:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:03 schreef Slasher het volgende:
Kan 1 van de modjes uitleggen wat het nut is van de centrale xbox360 verkoop topics?
Users maken alsnog eigen topics.... sluit deze dan of sluit dat centrale topic dan want dan is het een beetje onzin natuurlijk....
dat begrijp ik, maar ik zag dat de topics van retep_v ofzo waren gesloten. dus ik was wel benieuwd of hij een eventuele verkoop nog gewoon door kon laten gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:34 schreef buzzer het volgende:
Dat kan inderdaad. Je kunt ook in dit topic vragen om het topic weer open te gooien, da's ook geen probleem
Topic is net nieuw en ik geef hem een kansquote:Op zondag 1 april 2007 11:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] Intel Core 2 Duo 6600 + 22" TFT
waarom is deze nog niet dicht? wees dan ook consequent en sluit deze net zoals mijn 1 euro topics
Welkom nieuwkomerquote:Op zondag 1 april 2007 20:55 schreef Occisor het volgende:
Deal gehad met R4D; als nieuwkomer in het forum heb ik deze deal erg positief ervaren. De communicatie was top, de verzending was snel en de verpakking van de harde schijven was goed..!![]()
kan je even in FC kijkenquote:Op maandag 2 april 2007 12:02 schreef FredvZ het volgende:
Denk dat er een opruimslotje was blijven staan. Hijs weer open met een schop naar boven.
Oops, sorry.. ik zal per direct ff mn post daar neerzetten...quote:Op zondag 1 april 2007 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Welkom nieuwkomer
Dit topic is voor vragen aan de mods, het aanvragen van slotjes, klachten over de mods, goede ideeen, etc. Je ervaringen kun je voortaan hier kwijt: [V&A][EV] Ervaringen
Zet er dan even bij dat het in FF wel mag (toch?)quote:Op maandag 2 april 2007 21:48 schreef buzzer het volgende:
Dieren mogen niet verhandeld worden in V&A
uit de FAQ van F&F:quote:Op maandag 2 april 2007 21:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zet er dan even bij dat het in FF wel mag (toch?)
quote:Enkele belangrijke punten:
# Dierenhandel is NIET toegestaan, niet hier en in V&A ook niet.
Hey wat gek, ik dacht dat dat mocht. Excuses.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |