abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49295970
het gaat hier om een Nokia 6233 die ik bij contractverlening heb genomen. de Sony Ericsson K550i bevalt me veel beter dan een Nokia,is gewoon niet mijn ding. het toestel is eind Januari gekocht en dus amper 4 maanden oud. hij is tevens in top conditie.

wat zit erbij:
doos met kloppend imei nummer.
Lader(nog helemaal niet gebruikt)
headsetje(ook nog niet gebruikt)
geheugenkaart van Nokia,64 MB micro SD.

extra's:
Sandisk Micro SD kaart 1GB
Nokia Datakabel.

richtprijs ligt op ongeveer ¤200,-
ik wil er toch minimaal ¤175 voor hebben,voor het gehele pakket anders houd ik hem als reserve telefoon. telefoon is btw simlockvrij en kassabon zit erbij voor de garantie die dus nog 1 jaar en 8 maanden duurt. volledige specs: http://www.gsmarena.com/nokia_6233-1387.php
pi_49296215
Dit telefoontje krijg je voor een kleine 175 euro prepaid. Even voor 10 euro simlock laten verwijderen en je hebt een splinternieuwe voor dat geld.

Met andere woorden, wees eens realistisch. Je hebt deze telefoon "gekregen" bij een abo en denkt er de nieuwprijs voor te krijgen. Lekker als reserve houden dus.
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_49296618
Nieuwprijs E208.95
E75,- geboden.
pi_49305169
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:04 schreef SadKingBilly het volgende:
Dit telefoontje krijg je voor een kleine 175 euro prepaid. Even voor 10 euro simlock laten verwijderen en je hebt een splinternieuwe voor dat geld.

Met andere woorden, wees eens realistisch. Je hebt deze telefoon "gekregen" bij een abo en denkt er de nieuwprijs voor te krijgen. Lekker als reserve houden dus.
even goed kijken.
nieuwprijs in de winkel is 280 euro,heb ik nagekeken. prepaid is niet simlock vrij en niet branding vrij,deze wel. daarnaast zit er bij deze een datakabel ter waarde van 40 euro en een geheugen kaart ter waarde van 20 euro. deze heeft tevens nog garantie,bij simlock verwijderen heb je dat niet. blijf dus alsjeblieft weg uit mijn topic,samen met de persoon die 75 euro bood.

toestel is nauwelijks gebruikt in de afgelopen 4 maanden. het feit dat ik hem heb gekregen betekend niet dat hij minder waard is dan een telefoon waarvoor je hebt betaald.
pi_49308899
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 17:55 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

even goed kijken.
nieuwprijs in de winkel is 280 euro,heb ik nagekeken. prepaid is niet simlock vrij en niet branding vrij,deze wel. daarnaast zit er bij deze een datakabel ter waarde van 40 euro en een geheugen kaart ter waarde van 20 euro. deze heeft tevens nog garantie,bij simlock verwijderen heb je dat niet. blijf dus alsjeblieft weg uit mijn topic,samen met de persoon die 75 euro bood.

toestel is nauwelijks gebruikt in de afgelopen 4 maanden. het feit dat ik hem heb gekregen betekend niet dat hij minder waard is dan een telefoon waarvoor je hebt betaald.
Internetwinkel is ook een winkel.. http://tweakers.net/pricewatch/136336/Nokia-6233-prijzen.html
Niet echt handig om de hoogste prijs te zoeken wanneer je iets wilt verkopen, komt namelijk niet erg betrouwbaar over.
pi_49318072
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 19:58 schreef Mark_Rutte het volgende:

[..]

Internetwinkel is ook een winkel.. http://tweakers.net/pricewatch/136336/Nokia-6233-prijzen.html
Niet echt handig om de hoogste prijs te zoeken wanneer je iets wilt verkopen, komt namelijk niet erg betrouwbaar over.
ik werk bij the phone house en reken dus vanuit die prijzen. ik kijk niet echt naar internet prijzen,omdat die mij niet echt boeien. internet is vrij onpersoonlijk,deze kun je gewoon komen halen/kan ik brengen. en aangezien ik bij TPH werk kan ik je eventueel helpen met wat probleempjes. over betrouwbaarheid hoef je het dus tegen mij niet te hebben.
pi_49320700
Nu het bod van 75 vervalt, bied ik 50 euro.
  zondag 13 mei 2007 @ 12:25:12 #8
22273 Dizer
Save the beard!
pi_49326666
Slotje op verzoek van TS.
Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')