Ja, bij cd-wow.nl bijvoorbeeld. Nadeel is dat je dan Regio 1 hebt, maar dat kun je omzeilen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:01 schreef Heintje het volgende:
Zijn de series van South Park ook ergens op DVD te koop?
En dan wel een beetje fatsoenlijke en betaalbare boxen, dus niet die DVD's met 4 afleveringen voor 20 euro die ik wel eens in de winkel zie liggen.
Dat zou wel gaaf zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:53 schreef Megalomaniac het volgende:
Denk dat een 10 seasons anniversary box niet lang op zich laat wachten.
Er zijn een soort van codes die de Regio omzeilen, slindenau wist hier meer over te vertellenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:41 schreef Heintje het volgende:
Thanks,
Ik moet er nog even over na denken, de speler die ik eigenlijk altijd gebruik is Regio 2, misschien dat ik het via mijn laptop af kan spelen...
op deze site http://www.videohelp.com/dvdhacks kun je vinden hoe je je dvd speler regiovrij kunt maken. FF zoeken op type nummerquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Er zijn een soort van codes die de Regio omzeilen, slindenau wist hier meer over te vertellen![]()
Je moet het geheimpje niet verklappenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:56 schreef sjeppert het volgende:
[..]
op deze site http://www.videohelp.com/dvdhacks kun je vinden hoe je je dvd speler regiovrij kunt maken. FF zoeken op type nummer
Orgazmo is echt vetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:55 schreef Blaetman het volgende:
drei funfzig
http://youtube.com/watch?v=i1ruGa7t5B0
Iedereen is trouwens bekend met de films van Matt en Trey? Namelijk ook vrij cool om te zien.
Cannibal the Musical enzo ;x
Ik kan er spellen mee spelen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:04 schreef slindenau het volgende:
Xbox als DVD speler
Dan vraag je er ook om, daar kan je nog minder mee dan zo'n 20 euro blokker model
Dat is dan vanwege een weddenschap toch? Die aflevering met die vage gasten in het Vaticaan, die marsmannetjes.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Xurk het volgende:
Ik zit nu Red Hot Catholic Love te kijken, prachtig hoe Cartman doet nadat hij $20 van Kyle krijgt
Die aflvering heb ik al best vaak gezien. Nu had ik nog nooit de film Alien gezien, maar die was deze week toevallig op tv. Dus ik kijken... kwam dat stukje er in voor... Ik lag helemaal in een deukquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef Rock-shocker het volgende:
"But mohom, I'm playing wild-wild-west!"
"They mostly come at night. Mostly..."
Dat is toch de aflevering dat Cartman de Nintendo Wii wil hebben..quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:04 schreef Xurk het volgende:
Go God Go Pt 1 blijft samen met Pt 2 [morgenavond op TV] toch wel het hoogtepunt van seizoen 10
Yup.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is toch de aflevering dat Cartman de Nintendo Wii wil hebben..
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:42 schreef Tim86 het volgende:
zit nu Succubus (aka Chef's mom) te kijken..
In mijn ogen de allerbeste episode met Mr Dirp (DIRP!) en Chef's parents en het Loch Ness Monster (three fitty)
quote:Thomas: Oh, I remember when Chef was just a three-year-old little man. He came running up to me with a big smile and his little chef's hat on, and he said, "Poppa, poppa!" I said "What do you need, Chef, my boy?", and he said, "…I need about tree-fitty."
Nellie: …Tree-fitty.
Thomas: Well, it was about that time I got suspicious....
Ik heb deze aflevering nog niet gezien, maar waarom doet dit me, als ik het lees, heel erg aan Eddie Murphy imiteert Bill Cosby denken? (Uit Raw dacht ik...)quote:Thomas: Oh, I remember when Chef was just a three-year-old little man. He came running up to me with a big smile and his little chef's hat on, and he said, "Poppa, poppa!" I said "What do you need, Chef, my boy?", and he said, "…I need about tree-fitty."
Nellie: …Tree-fitty.
Thomas: Well, it was about that time I got suspicious....
Ze zaten nog in Cartoon Wars II.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:41 schreef Rianne84 het volgende:
Ja Terrence en Philip, waar zijn die gebleven...? Of heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |