Ja, tijd gaat hard. Zonder leven.quote:
Neequote:Op zondag 6 mei 2007 20:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alweer?
Heb je al eens eerder 2 jaar gefokt dan?
Dat stel?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg wil dat stel in het begin snel eens verkassen naar pub, met hun , . en die onzin.![]()
![]()
Je houdt niet van meisjes?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat stel?
U bent verkeerd geinformeerd hoor
Vuige vlerkjes zijn hetquote:Op zondag 6 mei 2007 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg wil dat stel in het begin snel eens verkassen naar pub, met hun , . en die onzin.![]()
![]()
Dit is toch pub of onz?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Hoiquote:
vergeet vies niet, die stinken echtquote:
Om over jongens nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:57 schreef skippy22 het volgende:
Meisjes zijn eng
Mag ik ook meequote:Op zondag 6 mei 2007 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]jij overdrijft, je wil alleen maar mee onder de douche.
Preparty voor me ma's verjaardag, vandaag kwam de familie op bezoek.. En dus bij mijn ouders wezen feestenquote:
Alvast in bed gooienquote:Op zondag 6 mei 2007 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
En wat doen we met de rest van je?
Ik ben net heerlijk alleen geweest,quote:Op zondag 6 mei 2007 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]jij overdrijft, je wil alleen maar mee onder de douche.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Preparty voor me ma's verjaardag, vandaag kwam de familie op bezoek.. En dus bij mijn ouders wezen feesten.
Nu best verrot, denk dat ik over 15-20 minuten maar me nest ga opzoeken, weekend is weer geheel voorbij
True true, zo'n kabine is niks met twee man.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben net heerlijk alleen geweest,
dan heb je ook gewoon ruimte en niet meteen dat gezeur
Gooi je zelf of moeten wij dat doen voor je?quote:
Er is hier geen cabinequote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True true, zo'n kabine is niks met twee man.![]()
Hoeft ook nietquote:Op zondag 6 mei 2007 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ai, ik heb een hekel eraan om daarna ook gelijk de boel te dweilen.![]()
Hey zoiets beweegt mee.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Wel een douche gordijn, en dat is ruim
Wat dacht jequote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Sorry, ik dacht echt dat je nog.....
mja laat maar.![]()
Aangezien ik wel zuinig ben op me leven, doe ik dat liever zelfquote:Op zondag 6 mei 2007 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gooi je zelf of moeten wij dat doen voor je?
12 a 13 dacht je hequote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Sorry, ik dacht echt dat je nog.....
mja laat maar.![]()
Goede keusquote:Op zondag 6 mei 2007 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Aangezien ik wel zuinig ben op me leven, doe ik dat liever zelf
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed idee.
Ik ga ook, eerst douchen dan lekker in bed tv kijken.
fijne avond allen.![]()
![]()
jij wil gelijk weer 2 man, is 1 niet genoegquote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True true, zo'n kabine is niks met twee man.![]()
ow, nouja, veel plezierquote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed idee.
Ik ga ook, eerst douchen dan lekker in bed tv kijken.
fijne avond allen.![]()
![]()
Matig, vorig weekend was veel spannenderderderquote:
Was niet leukquote:Op zondag 6 mei 2007 22:02 schreef Pheno het volgende:
Mike & Thomas
Hoe was het rondje?quote:
Leukquote:
Welke winkel heb je vakken gevuld dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk
Alles bij elkaar echt een super tof weekend
Gisteren naar mn oude school, oude huis en de winkel waar ik zooooooooo lang gevakkenvuld heb, en nog wat bekenden gesproken
EN vandaag leuk met de trein door Belgie en bier en zo![]()
De Edah in Waspikquote:
Je gaat nu voor de 150 posts per dag?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:31 schreef Pheno het volgende:
Dit weekje wat rustiger aan op fok
Ik heb de snelweg niet heel erg veel gezien. Alleen op sommige stukken kon ik een blik werpen op een rij blikquote:
Nah, twee reacties in 1 post is efficientquote:Op maandag 7 mei 2007 09:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat nu voor de 150 posts per dag?
Na 50+ dagen zonder regen gezeten te hebben, vind ik het weer eens een goede afwisselingquote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef Pheno het volgende:
Zijn er mensen blij met dit weer?
Dat zou je eigenlijk altijd moeten kunnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
Ja, heerlijk even regen. Dan kan ik mezelf tenminste motiveren om 2 uur te fitnessen
Ik weet het, maar als het bijna 30 graden is buiten, ga ik liever een fiks eind wandelen ofzo.quote:
Het was inderdaad wel hard nodigquote:Op maandag 7 mei 2007 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Na 50+ dagen zonder regen gezeten te hebben, vind ik het weer eens een goede afwisseling
Ik wil wel een compromis: 's nachts regen, overdag 25 gradenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Na 50+ dagen zonder regen gezeten te hebben, vind ik het weer eens een goede afwisseling
Maar dan toch wel in de avondkoelte he?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet het, maar als het bijna 30 graden is buiten, ga ik liever een fiks eind wandelen ofzo.
Ik was lichtelijk vochtig toen ik hier vanochtend aan kwamquote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef Pheno het volgende:
En ik om deze week 8 uur meer te werken zodat ik volgende week een dag extra vrij kan hebben.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:49 schreef Kuukske het volgende:
Ja, heerlijk even regen. Dan kan ik mezelf tenminste motiveren om 2 uur te fitnessen
Ja, namelijk iedereen die belang heeft bij betaalbare landbouwgewassen en een continue electriciteitsvoorzieningquote:Op maandag 7 mei 2007 10:47 schreef Pheno het volgende:
als je nou een vrouw was ... en zo..quote:Op maandag 7 mei 2007 11:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was lichtelijk vochtig toen ik hier vanochtend aan kwam
Zit jij al weer bijna een jaar daar jaquote:Op maandag 7 mei 2007 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je nou een vrouw was ... en zo..
Maar een meerderheid heeft daar geen weet van 'Kip komt toch uit de diepvries?' heb ik ooit gehoord... dus...quote:Op maandag 7 mei 2007 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, namelijk iedereen die belang heeft bij betaalbare landbouwgewassen en een continue electriciteitsvoorziening
komt aardig in de richting. En van het getal is al 14 dagen Nederland afgehaald afgelopen Januari.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit jij al weer bijna een jaar daar ja
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
"gekapseisd"
dat ziet er behoorlijk stom uit, maar het klopt wel zo.. geloof ik dan.
Uiteraard. Anders ben ik een aangebrand Kuukskequote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar dan toch wel in de avondkoelte he?
Puick plan, weer een week ziektewetquote:Op maandag 7 mei 2007 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
Anders krijg ik maar weer eens een griepje
Nou ja, ze hebben in ieder geval geen kloon van Melkert gekozen, dus het praten wordt wellicht voor een groot deel overgeslagenquote:Op maandag 7 mei 2007 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/106(...)nd_in_Frankrijk.html
Wordt zo'n soort jaarlijks volksvermaak daar onderhand
hij blijft goedquote:Op maandag 7 mei 2007 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
God schiep Frankrijk,
dagen was hij er mee bezig om zo een mooi land te maken.
Super mooie natuur,
bergen en dalen, rivieren en meren, kust en bos.
Mooie oude steden, en super goede wijn,
maar toen, op de laatste dag,
om alles ineens echt goed te verzieken,
toen schiep hij de fransen
Wheheh.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
God schiep Frankrijk,
dagen was hij er mee bezig om zo een mooi land te maken.
Super mooie natuur,
bergen en dalen, rivieren en meren, kust en bos.
Mooie oude steden, en super goede wijn,
maar toen, op de laatste dag,
om alles ineens echt goed te verzieken,
toen schiep hij de fransen
En welke smerige bastaard moederneuker was dat dan precies? Of heeft die neukfout van een hoerenzoon geen naam die uitgesproken mag worden?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Hehe.. die vuile rat van een nep-politicus die ervoor zorgde dat Nederlanders aan het visum moesten is nu definitief uit de politiek gezet in Indonesie. Eerder werd hij gedegradeerd tot staatssecretaris en nu deed ie niet eens de moeite zelf nog naar Jakarta te komen om 'ontslagen te worden'. Laffe hond, lijkt die vieze stinkerd van een Melkert wel.
Terecht toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Klopt, meneer is racist van het zuiverste soort heeft het niet op met Nederlanders onder andere
Laten we hem met een gloeiende pianosnaar aan zijn ballen ophangen aan een hele hoge boom en dan stenigen.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Klopt, meneer is racist van het zuiverste soort heeft het niet op met Nederlanders onder andere
ja, ik woon al bij hem in de achtertuin zo'n beetje..quote:Op maandag 7 mei 2007 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we hem met een gloeiende pianosnaar aan zijn ballen ophangen aan een hele hoge boom en dan stenigen.
We kunnen natuurlijk ook ergens anders gaan wonen.
voor hem komt er wel weer een andere rat in de plaatsquote:Op maandag 7 mei 2007 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Hehe.. die vuile rat van een nep-politicus die ervoor zorgde dat Nederlanders aan het visum moesten is nu definitief uit de politiek gezet in Indonesie. Eerder werd hij gedegradeerd tot staatssecretaris en nu deed ie niet eens de moeite zelf nog naar Jakarta te komen om 'ontslagen te worden'. Laffe hond, lijkt die vieze stinkerd van een Melkert wel.
Ratten zat daar bedoel jequote:Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
voor hem komt er wel weer een andere rat in de plaats
die mogelijkheid is er, maar de kans is kleiner dan 100%.. altijd beter dus.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef buzzer het volgende:
[..]
voor hem komt er wel weer een andere rat in de plaats
Ach, als jij het maar naar je zin hebt. En zo nu en dan die visumrun is ook wel leuk toch?quote:
Ja hoor, en dat hoort er allemaal bij. Over een week of twee vermoedelijk weer.. of anders begin juni.. komt ook niet op een dag.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, als jij het maar naar je zin hebt. En zo nu en dan die visumrun is ook wel leuk toch?
En waar wil je deze keer heen?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja hoor, en dat hoort er allemaal bij. Over een week of twee vermoedelijk weer.. of anders begin juni.. komt ook niet op een dag.
Hoef ik vandaag nog niet te doen, eet vanavond weer bij mijn oudersquote:Op maandag 7 mei 2007 12:06 schreef Kuukske het volgende:
Hm, politiek. Ik haak af.
Mooi moment om boodschappen te doen.
Bofkont.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:26 schreef Sjowhan het volgende:
Hoef ik vandaag nog niet te doen, eet vanavond weer bij mijn ouders
Heb nog wel wat afwas van vorige week (2 borden + bestek ofzo) staan, dus dat moet vanavond wel even gedaan wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bofkont.
Ik eet behalve vandaag gelukkig ook heel de week buiten de deur. Scheelt in de afwas.
Toch vind ik gewoon lekker thuis eten ook wel oké hoor.quote:
Jij bent echt domquote:Op maandag 7 mei 2007 12:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga BBQ'en vrijdag.
betaal jij?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, wie gaat er mee naar de thai van de week
Ik kies het niet uit. Die baas van JD wil per se vrijdag BBQ'en.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij bent echt dom
het is 6 weken super BBQ weer geweest, de hele week regent het als een dolle en jij gaat NU ineens BBQen
De baas van JD is echt domquote:Op maandag 7 mei 2007 13:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kies het niet uit. Die baas van JD wil per se vrijdag BBQ'en.
Lief van jequote:Op maandag 7 mei 2007 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Tsja, ambtenaar heh.quote:
Visgerechten nemen, die zijn het zwemmen gewendquote:Op maandag 7 mei 2007 12:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga BBQ'en vrijdag.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:09 schreef marcb1974 het volgende:
Visgerechten nemen, die zijn het zwemmen gewend
Waar? Wanneer?quote:Op maandag 7 mei 2007 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Welneen! 't Is op de werf, en ik zit op kantoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:13 schreef Kuukske het volgende:
Als we binnen BBQen fikt de boel af en heeft JD geen baan meer. Dan komen we nooit van die kutburen af hier.
Ow. Dan hoor je mij niet klagen.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:14 schreef JDude het volgende:
Welneen! 't Is op de werf, en ik zit op kantoor.
JD werkt in een telefooncel?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:13 schreef Kuukske het volgende:
Als we binnen BBQen fikt de boel af en heeft JD geen baan meer.
Phonebooth, Colin Farrelquote:Op maandag 7 mei 2007 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
JD werkt in een telefooncel?
Ik dacht meer aan Falling Down, Michael Douglasquote:
Ik las Father Dowlingquote:Op maandag 7 mei 2007 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Falling Down, Michael Douglas
Dat is ook keioud.quote:
Dat rukt niet, het ging er alleen maar om wat hij met een telefooncel doet.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
Bah Fles. Michael Douglas is oud.
Ik ruk sowieso niet. Maar wat doet hij met een telefooncel dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat rukt niet, het ging er alleen maar om wat hij met een telefooncel doet.
Tja Clarke Kent doet ook vaak iets in een telefooncelquote:Op maandag 7 mei 2007 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat rukt niet, het ging er alleen maar om wat hij met een telefooncel doet.
Niemand weet precies wat.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:28 schreef Pheno het volgende:
Tja Clarke Kent doet ook vaak iets in een telefooncel
Iets met veel kogels en wat schervenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:24 schreef Kuukske het volgende:
Maar wat doet hij met een telefooncel dan?
Majootjes aantrekkenquote:
Oh. Bloedvergietend.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Iets met veel kogels en wat scherven
Neen. Slechts blikschade. Veul daarvan.quote:
Denk het. Rare fetisch, dat welquote:
Oh. Teleurstelling alomquote:
Die wordt steeds mooier trouwensquote:
Ik heb er al een tijd niet meer gezien. Vroeger vond ik er iig weinig aanquote:Op maandag 7 mei 2007 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die wordt steeds mooier trouwensVroegah was die enorm plat
Maar tegenwoordig
Niet allemaal hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 13:37 schreef Kuukske het volgende:
Jullie weten het niet, maar vrouwen worden ook mooier naar mate ze ouder worden.
Van de week dus ergens bij een thaiquote:
Zeg, krijg jij bij mij niet genoeg ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:42 schreef JDude het volgende:
Daarnet ging het nog over een telefooncel, nu zie ik een brievenbus!
Old scool communiceren is hip.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:42 schreef JDude het volgende:
Naar Breda laten vliegen met een kratje bier aan zijn nekje?quote:
Typisch vrouwenopmerking. Kijken mag, aankomen nietquote:Op maandag 7 mei 2007 13:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeg, krijg jij bij mij niet genoeg ofzo.
Niet meer dan logischquote:Op maandag 7 mei 2007 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
Typisch vrouwenopmerking. Kijken mag, aankomen niet
Gleuven zijn goedquote:Op maandag 7 mei 2007 13:42 schreef JDude het volgende:
Ook. Maar dat zou wel zonde zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Naar Breda laten vliegen met een kratje bier aan zijn nekje?
Van de duif of het bier?quote:
Er achteraan treinen en meezuipen, dus!quote:
Ik keek ook slechts.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
Typisch vrouwenopmerking. Kijken mag, aankomen niet
Slaap maar op de bank vanavond.quote:
Met je ogen dichtquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:53 schreef Pheno het volgende:
Met je ogen dicht
Neegij!quote:
Allebei.quote:
Dat is een kutuser op fpquote:
Ik heb wel eens op slechtere plaatsen geslapen.quote:
Hallo!quote:
Helemaal niemand?quote:
Ik hou niet zo van thai food. Sorryquote:
Ja. Maar zijn/haar verdere reputatie is bij mij onbekend.quote:
Gezelligquote:
Kopje koffie en een kuukske erbij.quote:
je durft niet met Fokkers te meeten?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil wel, maar.....
Je wist iig de naam.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Maar zijn/haar verdere reputatie is bij mij onbekend.
Jawel hoor, maar mijn riem wordt nogal kort gehouden.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
je durft niet met Fokkers te meeten?
Gelijk heb je.
Slecht hehquote:
Tijd om de rebel in je wakker te bellen.quote:Jawel hoor, maar mijn riem wordt nogal kort gehouden.![]()
Bij mij is het andersom, ze durven nietquote:Op maandag 7 mei 2007 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
je durft niet met Fokkers te meeten?
Gelijk heb je.
Ik durf wel hoor. Pinguins bijten niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:14 schreef Pheno het volgende:
Bij mij is het andersom, ze durven niet
Neuj, kan ik niet zeggen.quote:
uhh nee laat die maar lekker even rusten.quote:Tijd om de rebel in je wakker te bellen.
Oh. Is het zo erg?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Uhh nee laat die maar lekker even rusten.
Ik ben ze tijdens mijn duikcapriolen nog niet tegen gekomen. Wel in het wild gezien, maar van een afstand van 4 meter.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik durf wel hoor. Pinguins bijten niet.
Gaaf! Waar kom je die zo tegen dan? Of is het in de dierentuin.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:17 schreef Pheno het volgende:
Ik ben ze tijdens mijn duikcapriolen nog niet tegen gekomen. Wel in het wild gezien, maar van een afstand van 4 meter.
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ze tijdens mijn duikcapriolen nog niet tegen gekomen. Wel in het wild gezien, maar van een afstand van 4 meter.
[afbeelding]
Wat is dat met die ring om die vin?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
[afbeelding]
Reservaat in Nieuw-Zeeland. Dus een hele open dierentuinquote:
Het is een geelkuifpinguin, die zijn beschermd en zijn dus genummerd om de populatie in de gaten te kunnen houden.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Teken dat die eens gevangen is en dus een nummer heeft, toch?
veel plezierquote:Op maandag 7 mei 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
Werk roept. Vergadering over flexplekken.
Maar dat doet toch kei zeer zoals dat ding nu zit?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Teken dat die eens gevangen is en dus een nummer heeft, toch?
Ik heb ze niet horen klagen, maar ik versta slecht pinguinaans. Volgens mij ziet het er erger uit dan dat het is overigens. De populatie van die beesten was zo goed als uitgestorven, dat hebben ze nu weer langzamerhand op peil gekregen. Dus het gaat wel goed met ze.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat doet toch kei zeer zoals dat ding nu zit?
Werkse.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
Werk roept. Vergadering over flexplekken.
Volgens mij is dat bij het smalle gedeelte en zit zo'n ding best losjes.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat doet toch kei zeer zoals dat ding nu zit?
Dat is mooi, zou jammer zijn als ze zouden uitsterven. Mooie dieren.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ze niet horen klagen, maar ik versta slecht pinguinaans. Volgens mij ziet het er erger uit dan dat het is overigens. De populatie van die beesten was zo goed als uitgestorven, dat hebben ze nu weer langzamerhand op peil gekregen. Dus het gaat wel goed met ze.
Dat kwartetten is om minder te posten hier vandaag?quote:
Hoiquote:
Hoiquote:Op maandag 7 mei 2007 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
En waarom heb jij last van je geweten?
Huhquote:Op maandag 7 mei 2007 15:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Omdat ik nou 's niet gedaan heb wat 'hoort', maar gedacht 'pik in, 't is winter'.
Ik ben ook benieuwd wat het eigenlijk is wat ze heeft gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huhis het heel erg als ik het niet helemaal snap
![]()
Nou, als je iets vindt is het gebruikelijk (voor mij iig) om dat af te geven. Hetzij bij de pliesie of anders aan een cassiere van de winkel waar je iets vindt (dat niet in het assortiment zit zeg maarquote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
![]()
Da hajje goe gedaan majsquote:Op maandag 7 mei 2007 15:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, als je iets vindt is het gebruikelijk (voor mij iig) om dat af te geven. Hetzij bij de pliesie of anders aan een cassiere van de winkel waar je iets vindt (dat niet in het assortiment zit zeg maar). Dat heb ik dus nu niet gedaan, ik heb 't in mijn tas gestopt, met hartkloppingen afgerekend en thuis 's goed bekeken...
Nu ff de kinderen uit school halen, tot later.
Weet ik nietquote:Op maandag 7 mei 2007 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
Hajje goe gedaan? Wat heeft ze dan nu gekocht??? uhhh genomen/gehouden...
Het klinkt als iets meenemen dat niet van jou is.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet
Maar het klinkt als iets wat ik ook gedaan zou hebben
Ik probeer even haar geweten te sussen jaquote:Op maandag 7 mei 2007 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
Het klinkt als iets meenemen dat niet van jou is.![]()
Zou jij dat doen?
Fles.![]()
Es doet nooit iest wat niet door de beugel kan dit zal dus ook wel meevallen.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik probeer even haar geweten te sussen ja
en wat doe jij??Terug
Ik heb het eerlijk gevondenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Es doet nooit iest wat niet door de beugel kan dit zal dus ook wel meevallen.![]()
Wat doe ik?niks.
zeg pas op he, je hebt het tegen een oudere.
![]()
Hoor je mij dat beweren dan? Ze zegt zelf dat ze last van haar geweten heeftquote:Op maandag 7 mei 2007 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
Es doet nooit iest wat niet door de beugel kan dit zal dus ook wel meevallen.![]()
Welles, mij billekoeken terwijl dat niet moetquote:Wat doe ik?niks.
Ik timmer graag bejaarden in elkaarquote:zeg pas op he, je hebt het tegen een oudere.
![]()
Shampoo, haarspeldjes, lijm en een trekker + stok voor de badkamer heb ik gekochtquote:
En wat is het nu??quote:Op maandag 7 mei 2007 15:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk gevonden(en het zit niet in het assortiment van de winkel), ik heb het alleen oneerlijk in mijn zak gestoken ipv aan de cassiere of de pliesie geven
.
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor je mij dat beweren dan? Ze zegt zelf dat ze last van haar geweten heeft
Digicam, niet van de orde die Fles meesjouwt, maar toch een aardig camera'tje (verkoopprijs tussen de 118 en 229 euro volgens Kieskeurig).quote:
Nee, fok! heeft geen spraakcensorquote:Op maandag 7 mei 2007 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor je mij dat beweren dan? Ze zegt zelf dat ze last van haar geweten heeft
Vind je toch lekker?quote:Welles, mij billekoeken terwijl dat niet moet
[..]
Ik timmer graag bejaarden in elkaar
Cool, stond die daar in het rek?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Digicam, niet van de orde die Fles meesjouwt, maar toch een aardig camera'tje (verkoopprijs tussen de 118 en 229 euro volgens Kieskeurig).
Aan de foto's te zien van een toerist...
Komt dat bij jou te gelijk?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Over 2 weken mijn belastinggeld + Vakantiegeld
Vorig jaar en die jaar daarop wel jaquote:
Eerlijk gevondenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Digicam, niet van de orde die Fles meesjouwt, maar toch een aardig camera'tje (verkoopprijs tussen de 118 en 229 euro volgens Kieskeurig).
Aan de foto's te zien van een toerist...
Lag in een bak tussen de kleren. Kodak C533. We hebben zelf een CX7525, volgens mij redelijk vergelijkbaar...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Cool, stond die daar in het rek?
Wat voor een?
Nou top dingetje iig.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Lag in een bak tussen de kleren. Kodak C533. We hebben zelf een CX7525, volgens mij redelijk vergelijkbaar...
Ze kan er ook foto's mee makenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou top dingetje iig.![]()
Kan je leuke dingen mee doen.
Volgens mij moet ik dan wel een kabeltje hebben voor tussen de camera en de pc...quote:
Dat heb je waarschijnlijk wel, gewoon dat van de camera die je nu al hebtquote:Op maandag 7 mei 2007 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik dan wel een kabeltje hebben voor tussen de camera en de pc...
en anders heb ik vast nog wel een kabeltje ergensquote:Op maandag 7 mei 2007 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik dan wel een kabeltje hebben voor tussen de camera en de pc...
Of anders gewoon een cardreader kopen zijn niet zo duur, maar misschien werkt die met het kabeltje van je andere ook wel.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:58 schreef es70 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat heb je waarschijnlijk wel, gewoon dat van de camera die je nu al hebt
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of anders gewoon een cardreader kopen zijn niet zo duur, maar misschien werkt die met het kabeltje van je andere ook wel.
Zou heel goed kunnen, ja is zo'n gleufjes ding.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Cardreader
. Is dat zo'n gleufie waar je het kaartje uit je camera in kunt prakken
. Zo'n gleufie zit er in onze printer, kan dat
.
Zo te zien wel idd.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
en anders heb ik vast nog wel een kabeltje ergensIs gewoon mini-USB neem ik aan?
Die bovenste ziet er wel zo ongeveer uit als 't gleufje van de camera die ik al hadquote:Op maandag 7 mei 2007 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo te zien wel idd.
Dit is de CX7530 (neem aan dat de 7525 hetzelfde pieletje heeft)
[afbeelding]
En dit is de C533:
[afbeelding]
De C533 doar he'k wel een kabeltsje vurHebbuh?
USB staat erquote:Op maandag 7 mei 2007 16:30 schreef es70 het volgende:
. Is dat een U8 ofzo. Dat schijnt dat ding te willen hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |