Ja, tijd gaat hard. Zonder leven.quote:
Neequote:Op zondag 6 mei 2007 20:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alweer?
Heb je al eens eerder 2 jaar gefokt dan?
Dat stel?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg wil dat stel in het begin snel eens verkassen naar pub, met hun , . en die onzin.![]()
![]()
Je houdt niet van meisjes?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat stel?
U bent verkeerd geinformeerd hoor
Vuige vlerkjes zijn hetquote:Op zondag 6 mei 2007 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg wil dat stel in het begin snel eens verkassen naar pub, met hun , . en die onzin.![]()
![]()
Dit is toch pub of onz?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Hoiquote:
vergeet vies niet, die stinken echtquote:
Om over jongens nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:57 schreef skippy22 het volgende:
Meisjes zijn eng
Mag ik ook meequote:Op zondag 6 mei 2007 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]jij overdrijft, je wil alleen maar mee onder de douche.
Preparty voor me ma's verjaardag, vandaag kwam de familie op bezoek.. En dus bij mijn ouders wezen feestenquote:
Alvast in bed gooienquote:Op zondag 6 mei 2007 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
En wat doen we met de rest van je?
Ik ben net heerlijk alleen geweest,quote:Op zondag 6 mei 2007 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]jij overdrijft, je wil alleen maar mee onder de douche.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Preparty voor me ma's verjaardag, vandaag kwam de familie op bezoek.. En dus bij mijn ouders wezen feesten.
Nu best verrot, denk dat ik over 15-20 minuten maar me nest ga opzoeken, weekend is weer geheel voorbij
True true, zo'n kabine is niks met twee man.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben net heerlijk alleen geweest,
dan heb je ook gewoon ruimte en niet meteen dat gezeur
Gooi je zelf of moeten wij dat doen voor je?quote:
Er is hier geen cabinequote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True true, zo'n kabine is niks met twee man.![]()
Hoeft ook nietquote:Op zondag 6 mei 2007 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ai, ik heb een hekel eraan om daarna ook gelijk de boel te dweilen.![]()
Hey zoiets beweegt mee.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Wel een douche gordijn, en dat is ruim
Wat dacht jequote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Sorry, ik dacht echt dat je nog.....
mja laat maar.![]()
Aangezien ik wel zuinig ben op me leven, doe ik dat liever zelfquote:Op zondag 6 mei 2007 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gooi je zelf of moeten wij dat doen voor je?
12 a 13 dacht je hequote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Sorry, ik dacht echt dat je nog.....
mja laat maar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |