Ja, tijd gaat hard. Zonder leven.quote:
Neequote:Op zondag 6 mei 2007 20:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alweer?
Heb je al eens eerder 2 jaar gefokt dan?
Dat stel?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg wil dat stel in het begin snel eens verkassen naar pub, met hun , . en die onzin.![]()
![]()
Je houdt niet van meisjes?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat stel?
U bent verkeerd geinformeerd hoor
Vuige vlerkjes zijn hetquote:Op zondag 6 mei 2007 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg wil dat stel in het begin snel eens verkassen naar pub, met hun , . en die onzin.![]()
![]()
Dit is toch pub of onz?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
Hoiquote:
vergeet vies niet, die stinken echtquote:
Om over jongens nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:57 schreef skippy22 het volgende:
Meisjes zijn eng
Mag ik ook meequote:Op zondag 6 mei 2007 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]jij overdrijft, je wil alleen maar mee onder de douche.
Preparty voor me ma's verjaardag, vandaag kwam de familie op bezoek.. En dus bij mijn ouders wezen feestenquote:
Alvast in bed gooienquote:Op zondag 6 mei 2007 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
En wat doen we met de rest van je?
Ik ben net heerlijk alleen geweest,quote:Op zondag 6 mei 2007 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]jij overdrijft, je wil alleen maar mee onder de douche.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Preparty voor me ma's verjaardag, vandaag kwam de familie op bezoek.. En dus bij mijn ouders wezen feesten.
Nu best verrot, denk dat ik over 15-20 minuten maar me nest ga opzoeken, weekend is weer geheel voorbij
True true, zo'n kabine is niks met twee man.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben net heerlijk alleen geweest,
dan heb je ook gewoon ruimte en niet meteen dat gezeur
Gooi je zelf of moeten wij dat doen voor je?quote:
Er is hier geen cabinequote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True true, zo'n kabine is niks met twee man.![]()
Hoeft ook nietquote:Op zondag 6 mei 2007 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ai, ik heb een hekel eraan om daarna ook gelijk de boel te dweilen.![]()
Hey zoiets beweegt mee.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Wel een douche gordijn, en dat is ruim
Wat dacht jequote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Sorry, ik dacht echt dat je nog.....
mja laat maar.![]()
Aangezien ik wel zuinig ben op me leven, doe ik dat liever zelfquote:Op zondag 6 mei 2007 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gooi je zelf of moeten wij dat doen voor je?
12 a 13 dacht je hequote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Sorry, ik dacht echt dat je nog.....
mja laat maar.![]()
Goede keusquote:Op zondag 6 mei 2007 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Aangezien ik wel zuinig ben op me leven, doe ik dat liever zelf
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed idee.
Ik ga ook, eerst douchen dan lekker in bed tv kijken.
fijne avond allen.![]()
![]()
jij wil gelijk weer 2 man, is 1 niet genoegquote:Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True true, zo'n kabine is niks met twee man.![]()
ow, nouja, veel plezierquote:Op zondag 6 mei 2007 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed idee.
Ik ga ook, eerst douchen dan lekker in bed tv kijken.
fijne avond allen.![]()
![]()
Matig, vorig weekend was veel spannenderderderquote:
Was niet leukquote:Op zondag 6 mei 2007 22:02 schreef Pheno het volgende:
Mike & Thomas
Hoe was het rondje?quote:
Leukquote:
Welke winkel heb je vakken gevuld dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk
Alles bij elkaar echt een super tof weekend
Gisteren naar mn oude school, oude huis en de winkel waar ik zooooooooo lang gevakkenvuld heb, en nog wat bekenden gesproken
EN vandaag leuk met de trein door Belgie en bier en zo![]()
De Edah in Waspikquote:
Je gaat nu voor de 150 posts per dag?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:31 schreef Pheno het volgende:
Dit weekje wat rustiger aan op fok
Ik heb de snelweg niet heel erg veel gezien. Alleen op sommige stukken kon ik een blik werpen op een rij blikquote:
Nah, twee reacties in 1 post is efficientquote:Op maandag 7 mei 2007 09:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat nu voor de 150 posts per dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |