Bij mij op straat lopen allemaal turkse mannen nu, lijkt me niet echt zoden aan de dijk zettenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:33 schreef Burdie het volgende:
Ik ben religieus.
En ook van mening dat je beter de straat op kunt gaan dan hier ellenlange waslijsten te posten, jullie zijn alweer meer dan een half topic verder intussen. Soms moet je ophouden met denken, en dóén.
Hehe, maarja, ik geloofniet, dus iemand die misschien wel ergens geloofd gaat misschien nog, maar iemand die het echt heel serieus neemt, ja daar kun je toch heel veel dingen in het leven niet goed mee delen.quote:
Het is dus dé tijd om überromantisch te stalken, waar wacht je nog op?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar het regent! En het is donker! En, en, en.....
Hehe, ik bedoel meer in het algemeenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef ioko het volgende:
[..]
Bij mij op straat lopen allemaal turkse mannen nu, lijkt me niet echt zoden aan de dijk zetten![]()
Probeer je nu iedereen een slechte dag aan te pratenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hehe, ik bedoel meer in het algemeen.
Een aantal mensen die hier post, post hier morgen ook. En volgend jaar ook. En over dertig jaar ook nog. Elke dag analyserend waarom ze nog geen relatie hebben.
Zo ben ikquote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Probeer je nu iedereen een slechte dag aan te praten![]()
Klopt, het is een self-fullfilling profecy. Maar als ik maanden achter elkaar post "vandaag ga ik lekkere chica's scoren" komt dat mijn geloofwaardigheid ook niet ten goede.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een aantal mensen die hier post, post hier morgen ook. En volgend jaar ook. En over dertig jaar ook nog. Elke dag analyserend waarom ze nog geen relatie hebben.
Wat is de overtreffende trap van "nou en?".quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een aantal mensen die hier posten, posten hier morgen ook. En volgend jaar ook. En over dertig jaar ook nog. Elke dag analyserend waarom ze nog geen relatie hebben.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een aantal mensen die hier posten, posten hier morgen ook. En volgend jaar ook. En over dertig jaar ook nog. Elke dag analyserend waarom ze nog geen relatie hebben.
Ik stalk al meer dan genoeg.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is dus dé tijd om überromantisch te stalken, waar wacht je nog op?.
Ik voel me niet aangesproken hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Twee geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hehe, maarja, ik geloofniet, dus iemand die misschien wel ergens geloofd gaat misschien nog, maar iemand die het echt heel serieus neemt, ja daar kun je toch heel veel dingen in het leven niet goed mee delen.
Wat dacht je van "ophouden met je druk maken over het feit dat je vrijgezel bent en stoppen met er zoveel over nadenken/praten/posten en leuke dingen gaan doen"? Wie weet wie je tegen komt als je leuke dingen gaat doenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:39 schreef DonJames het volgende:
[..]
Klopt, het is een self-fullfilling profecy. Maar als ik maanden achter elkaar post "vandaag ga ik lekkere chica's scoren" komt dat mijn geloofwaardigheid ook niet ten goede.![]()
O, dat doe ik ook wel hoor!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat dacht je van "ophouden met je druk maken over het feit dat je vrijgezel bent en stoppen met er zoveel over nadenken/praten/posten en leuke dingen gaan doen"? Wie weet wie je tegen komt als je leuke dingen gaat doen.
Zie nu wat je doet , hele topic naar de haaienquote:Op zondag 6 mei 2007 21:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat dacht je van "ophouden met je druk maken over het feit dat je vrijgezel bent en stoppen met er zoveel over nadenken/praten/posten en leuke dingen gaan doen"? Wie weet wie je tegen komt als je leuke dingen gaat doen.
dat is dan wel weer heel cool Metal \m/quote:Op zondag 6 mei 2007 21:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Twee geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen!![]()
en dat dacht je in mij te vindenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:33 schreef Q. het volgende:
Ik ben snel tevreden, moet intelligent zijn en er lekker uit zien.
Welke van die twee aspecten heb jij dan niet?quote:
Dat is toch wel het grootste compliment dat ik in jaren heb gehadquote:Op zondag 6 mei 2007 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Welke van die twee aspecten heb jij dan niet?Je ziet er lekker uit en volgens mij ben je niet nog dommer dan ik ben.
Daar ben ik het niet mee eens, als je moet wachten tot het vanzelf gaat gebeurt er helemaal niks lijkt me.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef chatter het volgende:
...
En ik ben niet echt iemand die actief op zoek gaat, want dat werkt vaak averechts.
Het moet vanzelf komen.
Het zou werken als hij een vrouw wasquote:Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef DonJames het volgende:
Om Burdie maar eens voor te wezen: Get a room you two/three/four!![]()
Ontopic:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, als je moet wachten tot het vanzelf gaat gebeurt er helemaal niks lijkt me.
je moet er tussenin zitten denk ik; afwachten helpt niks, maar zoeken ook niet, therefore moet je gewoon leuk contact zoeken met het andere geslacht (of hetzelfde, afhankelijk van wat je wilt.) Dus wel gewoon mensen aanspreken, maar niet een date zoeken.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef DonJames het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens, als je moet wachten tot het vanzelf gaat gebeurt er helemaal niks lijkt me.
Ja, vrouwen hebben het makkelijker wat dat betreft. Gewoon wachten en af en toe een beetje lief lachen. Wij moeten altijd het werk doen en de risico's nemenquote:
Die tactiek werkt perfect voor het scheiden van de durfals en de angsthaasjesquote:Op zondag 6 mei 2007 22:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, vrouwen hebben het makkelijker wat dat betreft. Gewoon wachten en af en toe een beetje lief lachen. Wij moeten altijd het werk doen en de risico's nemen![]()
Ja als wij nou ook eens tieten hadden..quote:Op zondag 6 mei 2007 22:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, vrouwen hebben het makkelijker wat dat betreft. Gewoon wachten en af en toe een beetje lief lachen. Wij moeten altijd het werk doen en de risico's nemen![]()
Ik ben eigenlijk veel te verlegen, maar op een gegeven moment moet je wel..quote:Op zondag 6 mei 2007 22:31 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Die tactiek werkt perfect voor het scheiden van de durfals en de angsthaasjes![]()
Waar ben je dan zo bang voor? We bijten heus niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk veel te verlegen, maar op een gegeven moment moet je wel..
Misschien weet je niet wat je mist als je de angsthaasjes links laat liggen..quote:Op zondag 6 mei 2007 22:31 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Die tactiek werkt perfect voor het scheiden van de durfals en de angsthaasjes![]()
Wat dat betreft is voor wanhopige mannen trouwens de beste tip ever: denk je soms dat vrouwen niet ook gewoon willen? Ik bedoel; hey het is niet alsof je als man de enige bent in je zoektocht naar genegenheid dan wel brute seks; vrouwen zat die datzelfde hebben.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk veel te verlegen, maar op een gegeven moment moet je wel..
Ja, maar hoe weet je of een persoon die geen interesse in je toont dat uberhaupt wel heeft, of gewoon verlegen is ?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Misschien weet je niet wat je mist als je de angsthaasjes links laat liggen..
I know, maar eerlijk is eerlijk; ik ben misschien lief, maar niet superknap. En ja, I dunno, een afwijzing is eigenlijk niet zo heel erg als je het nuchter bekijkt, maar toch..quote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Waar ben je dan zo bang voor? We bijten heus niet.![]()
Nee dankje, als ze een meisje al niet aan durven te spreken...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef DonJames het volgende:
[..]
Misschien weet je niet wat je mist als je de angsthaasjes links laat liggen..
Weet ik veel, jullie vrouwen hebben toch die intuïtiequote:Op zondag 6 mei 2007 22:33 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ja, maar hoe weet je of een persoon die geen interesse in je toont dat uberhaupt wel heeft, of gewoon verlegen is ?
Ik geef je gelijk! Meestal zijn dat ook van die types die de telefoon niet graag opnemen of de voordeur niet open willen doenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee dankje, als ze een meisje al niet aan durven te spreken...!
Hoe moet ik weten of een meisje wel interesse in mij heeft voordat ik op haar afstap? Dat weet je nooit..quote:Op zondag 6 mei 2007 22:33 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ja, maar hoe weet je of een persoon die geen interesse in je toont dat uberhaupt wel heeft, of gewoon verlegen is ?
coole link in je signature wel trouwensquote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee dankje, als ze een meisje al niet aan durven te spreken...!
Onze superaccurate en machtige vrouwelijke intuitie mogen wij van de internationale- bond-voor-vrouwen-met superaccurate-en-machtige-vrouwelijke-intuitie niet inzetten op dit vakgebied, ongelijke kansen enzoquote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Weet ik veel, jullie vrouwen hebben toch die intuïtie
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:35 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk! Meestal zijn dat ook van die types die de telefoon niet graag opnemen of de voordeur niet open willen doen![]()
Even denken, zo veel rampzalige dates heb ik niet gehad (überhaupt niet zo heel veel), meestal klikt het gewoon niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef Fleurezeur het volgende:
Trouwens, Cherrylips en ik hebben nu beide vreselijke date/nog-geen-date-maar-wel-vreselijk verhalen gepost, ik vind het tijd dat één van de mannen eens een ervaring deelt![]()
![]()
Ach........ze probeerde je gewoon zacht te laten vallen. En als een jongen met je naar bios wilt, dan zien wij de bui al hangen hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
Even denken, zo veel rampzalige dates heb ik niet gehad (überhaupt niet zo heel veel), meestal klikt het gewoon niet.
Wel een beetje jammer was de volgende situatie: Leuk meisje ontmoet, erg aardig en knap, maar wel van de kerk. Hoop tijd in gestoken, rustig aan kennis maken enz., op een gegeven moment toch maar gevraagd of ze een keer mee wou op stap. Ze schrok, ging erover nadenken en SMS-te later dat ze het niet zo'n goed idee vond. Een eventuele relatie zou niet kunnen i.v.m. haar geloof hallo, ik vraag of je mee wil naar de film, het is geen aanzoek!Maargoed, later bleek dat ze een vriend van me wél leuk vond, en die heeft nog helemaal nooit een kerk van binnen gezien en is echt helemaal niet haar type
.
Vrouwen doen zo moeilijk af en toe, ga gewoon lekker een avondje mee op stap of zeg simpelweg "geen interesse". Dat twijfelen en aan het lijntje houden hou ik niet van![]()
Die heb ik eigenlijk niet, sorryquote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef Fleurezeur het volgende:
Trouwens, Cherrylips en ik hebben nu beide vreselijke date/nog-geen-date-maar-wel-vreselijk verhalen gepost, ik vind het tijd dat één van de mannen eens een ervaring deelt![]()
![]()
En ergens wat drinken dan? Zoeken jullie achter alles direct iets?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
En als een jongen met je naar bios wilt, dan zien wij de bui al hangen hoor![]()
Zacht laten vallen zit ik niet op te wachten. Als het al vanaf het begin duidelijk is dat het nooit wat zal worden hoor ik dat graag meteen. Geen interesse heb ik geen moeite mee, dat kan natuurlijk. Maar iemand maanden aan het lijntje houden en hoop ergens op geven terwijl je al die tijd al weet dat het op niks uitdraait vind ik niet netjes.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ach........ze probeerde je gewoon zacht te laten vallen. En als een jongen met je naar bios wilt, dan zien wij de bui al hangen hoor![]()
Aaaaaah kijk, dat is een subtiele manier van wichelarij, maar er zit een systeem inquote:Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
En ergens wat drinken dan? Zoeken jullie achter alles direct iets?
ow ja geef ook gelijk ff het lijstje met die zoenenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:06 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Aaaaaah kijk, dat is een subtiele manier van wichelarij, maar er zit een systeem in
Mee naar de bios: Hij ziet je zitten
S'avonds ergens wat gaan drinken: Hij ziet je zitten
S'middags iets gaan drinken/lunchen: Hij geeft je een kansje
S'avonds uit eten: Hij ziet je zitten
Ontbijt op bed: Ware liefde![]()
Lunchen vind ik ook al erg serieus hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 23:06 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Aaaaaah kijk, dat is een subtiele manier van wichelarij, maar er zit een systeem in
Mee naar de bios: Hij ziet je zitten
S'middags iets gaan drinken/lunchen: Hij geeft je een kansje
S'avonds uit eten: Hij ziet je zitten
Ontbijt op bed: Ware liefde![]()
Het is gewoon echt zo, denk maar eens na. Als een jongen je uit lunchen vraagt in de middag kan hij het zo kort of zo lang maken als hij wilt, dus hij geeft je het voordeel van de twijfel. Vraagt hij je echter ergens heen s'avonds, dan kan hij niet zomaar weg, dus ziet hij je zitten.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow ja geef ook gelijk ff het lijstje met die zoenen![]()
want?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef Fleurezeur het volgende:
Vraagt hij je echter ergens heen s'avonds, dan kan hij niet zomaar weg,
Je laat een dame niet halverwege het nagerecht zitten bijvoorbeeld, hij gaat ook niet weg halverwege tijdens de voorstellingquote:Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
want?
Dat soort beoordelingen doet iedereen maar ze zijn zo hard als een pakje margarine natuurlijk.
Maar je kunt wel gaan knagen en als ze daarna tegen valt zeggen "later".quote:Op zondag 6 mei 2007 23:16 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Je laat een dame niet halverwege het nagerecht zitten bijvoorbeeld, hij gaat ook niet weg halverwege tijdens de voorstelling![]()
Niet met een flauw excuus als "ik had al een andere etensafspraak", maar als hij man genoeg is om eerlijk te zijn wanneer het niet werkt, dan kan die boodschap 's avonds net zo goed (of net zo slecht) overgebracht worden als overdag. Het is pas wanneer je iemand wel wil laten vallen maar het pas achteraf een keer wil laten weten (door bijvoorbeeld "per ongeluk" nooit meer een datum te hebben voor een volgende afspraak) dat 's middags een makkelijker uitweg biedt dan 's avonds.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef Fleurezeur het volgende:
Vraagt hij je echter ergens heen s'avonds, dan kan hij niet zomaar weg, dus ziet hij je zitten.
Ja maar ga jij een hele avond uitgebreid uit eten met iemand waarvan je niet zeker bent of je haar ziet zitten?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar je kunt wel gaan knagen en als ze daarna tegen valt zeggen "later".
Uit eten is gewoon dé cliché date, dus waarom dat nou wat meer zou zijn als iets anders...
iig niet naar de Bios, je wilt toch een beetje kunnen praten en aankijken?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ja maar ga jij een hele avond uitgebreid uit eten met iemand waarvan je niet zeker bent of je haar ziet zitten?
Om maar even voor mezelf te antwoorden, ja hoor. Uitstekende gelegenheid om iemand te leren kennen wat mij betreft. Tot dusver is het vrij weinig voorgekomen dat ik echt dacht dat ik weg moest, maar wel dat er bijvoorbeeld veel minder gemeen bleek te zijn dan we in eerste instantie dachten of dat er geen vonk oversprong. Dat gebeurt. Triest, doorgaan met rondkijkenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ja maar ga jij een hele avond uitgebreid uit eten met iemand waarvan je niet zeker bent of je haar ziet zitten?
Ik vind veel leuk, maar wat me ECHT leuk lijkt is samen op 1 motor te rijden! dat lijkt me zo spannend en .......het heeft wel iets, zo goed iemand vastpakkenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef DonJames het volgende:
Dames, wat vinden jullie dan een geslaagde date? Behalve natuurlijk de overduidelijke "klik", alhoewel een date zonder ook gezellig kan zijn. Alleen romantisch niet geslaagd. Bioscoop? Strandwandeling? Etentje? Parenclub?![]()
Maar ik welquote:Op zondag 6 mei 2007 23:24 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik vind veel leuk, maar wat me ECHT leuk lijkt is samen op 1 motor te rijden! dat lijkt me zo spannend en .......het heeft wel iets, zo goed iemand vastpakken, om vervolgens ergens in een weide neer te strijken en een fles wijn open te trekken
Helaas kan ik niet motorrijden
idd, Bios heb je geen reet aanquote:Op zondag 6 mei 2007 23:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Nee, neem mij maar lekker mee voor een stevige boswandeling met de hond ofzo. Lekker kletsen, kijken waar elkaars interesses liggen. Dat is voor mij DE manier om op een ontspannende manier iemand anders te leren kennen.
Goed punt. Slotje, schoonmaak, waarschuwing.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
euhm jullie verpesten de reeks zo, (ze zijn nogal streng t.o.v slowchat)
Ik heb geen zin om aparte PM's te sturen met 'joh, die SC zou best minder kunnen'. Ik neem aan dat iedereen wel weet wanneer iets wel en niet slowchat is.quote:Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef ioko het volgende:
[..]
Bij mij op straat lopen allemaal turkse mannen nu, lijkt me niet echt zoden aan de dijk zetten![]()
Als dit ook geldt voor vrouwen heb ik 2 dates met onbekende datum in het vooruitzichtquote:Op zondag 6 mei 2007 23:06 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Echte smaakverandering niet, het is meer uitbreiding. Keek ik vroeger alleen maar naar meisjes uit m'n "eigen" groep (middelbare school-hokjesgeestquote:Op maandag 7 mei 2007 09:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Waar woon jij?
Is iemand bekend met het fenomeen 'smaakverandering'? Vroegah wilde ik alleen Nederlandse jongens. Toen kwam ik mijn ex tegen (surinamer), toen wilde ik alleen maar negers. Nu ben ik dus die fantastische Turk tegen gekomen en nu val ik alleen nog maar op arabische types![]()
Wat betreft vrouwen is mijn smaak wel redelijk constant. Donkere krullen!
Is het niet gewoon een vorm van de spanning opzoekenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Waar woon jij?
Is iemand bekend met het fenomeen 'smaakverandering'? Vroegah wilde ik alleen Nederlandse jongens. Toen kwam ik mijn ex tegen (surinamer), toen wilde ik alleen maar negers. Nu ben ik dus die fantastische Turk tegen gekomen en nu val ik alleen nog maar op arabische types![]()
Wat betreft vrouwen is mijn smaak wel redelijk constant. Donkere krullen!
Mwah, niet echt. Wat me wel bevalt aan deze doelgroep is dat ze doorgaans recht op hun doel afgaan. Ben jij het meisje waar ze hun zinnen op gezet hebben, dan gaan ze ervoor. Maar ik ben wel bang dat dat snel gaat vervelen.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een vorm van de spanning opzoeken
"Ze" snappen er meestal geen reet van van wat ik vind dus "ze" zeggen maar vanalles waar ik me niets van probeer aan te trekken.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Het gaat om perioden van ongeveer 7 jaar en ze zeggen dat je smaak elke 7 jaar verandert toch?
Roodharige negers uit Turkije, een lastige periode qua daten.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:37 schreef OldJeller het volgende:
Over afzienbare tijd val je alleen nog maar voor roodharigen voor 7 jaar waarschijnlijk.
Ik zou ook niet zo vast houden aan "algemeen geaccepteerd" dat limiteerd zoquote:Op maandag 7 mei 2007 10:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het gaat om perioden van ongeveer 7 jaar en ze zeggen dat je smaak elke 7 jaar verandert toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |