Hoe moet ik weten of een meisje wel interesse in mij heeft voordat ik op haar afstap? Dat weet je nooit..quote:Op zondag 6 mei 2007 22:33 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ja, maar hoe weet je of een persoon die geen interesse in je toont dat uberhaupt wel heeft, of gewoon verlegen is ?
coole link in je signature wel trouwensquote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee dankje, als ze een meisje al niet aan durven te spreken...!
Onze superaccurate en machtige vrouwelijke intuitie mogen wij van de internationale- bond-voor-vrouwen-met superaccurate-en-machtige-vrouwelijke-intuitie niet inzetten op dit vakgebied, ongelijke kansen enzoquote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Weet ik veel, jullie vrouwen hebben toch die intuïtie
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:35 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk! Meestal zijn dat ook van die types die de telefoon niet graag opnemen of de voordeur niet open willen doen![]()
Even denken, zo veel rampzalige dates heb ik niet gehad (überhaupt niet zo heel veel), meestal klikt het gewoon niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef Fleurezeur het volgende:
Trouwens, Cherrylips en ik hebben nu beide vreselijke date/nog-geen-date-maar-wel-vreselijk verhalen gepost, ik vind het tijd dat één van de mannen eens een ervaring deelt![]()
![]()
Ach........ze probeerde je gewoon zacht te laten vallen. En als een jongen met je naar bios wilt, dan zien wij de bui al hangen hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
Even denken, zo veel rampzalige dates heb ik niet gehad (überhaupt niet zo heel veel), meestal klikt het gewoon niet.
Wel een beetje jammer was de volgende situatie: Leuk meisje ontmoet, erg aardig en knap, maar wel van de kerk. Hoop tijd in gestoken, rustig aan kennis maken enz., op een gegeven moment toch maar gevraagd of ze een keer mee wou op stap. Ze schrok, ging erover nadenken en SMS-te later dat ze het niet zo'n goed idee vond. Een eventuele relatie zou niet kunnen i.v.m. haar geloof hallo, ik vraag of je mee wil naar de film, het is geen aanzoek!Maargoed, later bleek dat ze een vriend van me wél leuk vond, en die heeft nog helemaal nooit een kerk van binnen gezien en is echt helemaal niet haar type
.
Vrouwen doen zo moeilijk af en toe, ga gewoon lekker een avondje mee op stap of zeg simpelweg "geen interesse". Dat twijfelen en aan het lijntje houden hou ik niet van![]()
Die heb ik eigenlijk niet, sorryquote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef Fleurezeur het volgende:
Trouwens, Cherrylips en ik hebben nu beide vreselijke date/nog-geen-date-maar-wel-vreselijk verhalen gepost, ik vind het tijd dat één van de mannen eens een ervaring deelt![]()
![]()
En ergens wat drinken dan? Zoeken jullie achter alles direct iets?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
En als een jongen met je naar bios wilt, dan zien wij de bui al hangen hoor![]()
Zacht laten vallen zit ik niet op te wachten. Als het al vanaf het begin duidelijk is dat het nooit wat zal worden hoor ik dat graag meteen. Geen interesse heb ik geen moeite mee, dat kan natuurlijk. Maar iemand maanden aan het lijntje houden en hoop ergens op geven terwijl je al die tijd al weet dat het op niks uitdraait vind ik niet netjes.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:01 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ach........ze probeerde je gewoon zacht te laten vallen. En als een jongen met je naar bios wilt, dan zien wij de bui al hangen hoor![]()
Aaaaaah kijk, dat is een subtiele manier van wichelarij, maar er zit een systeem inquote:Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
En ergens wat drinken dan? Zoeken jullie achter alles direct iets?
ow ja geef ook gelijk ff het lijstje met die zoenenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:06 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Aaaaaah kijk, dat is een subtiele manier van wichelarij, maar er zit een systeem in
Mee naar de bios: Hij ziet je zitten
S'avonds ergens wat gaan drinken: Hij ziet je zitten
S'middags iets gaan drinken/lunchen: Hij geeft je een kansje
S'avonds uit eten: Hij ziet je zitten
Ontbijt op bed: Ware liefde![]()
Lunchen vind ik ook al erg serieus hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 23:06 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Aaaaaah kijk, dat is een subtiele manier van wichelarij, maar er zit een systeem in
Mee naar de bios: Hij ziet je zitten
S'avonds ergens wat gaan drinken: Hij ziet je zitten
S'middags iets gaan drinken/lunchen: Hij geeft je een kansje
S'avonds uit eten: Hij ziet je zitten
Ontbijt op bed: Ware liefde![]()
Het is gewoon echt zo, denk maar eens na. Als een jongen je uit lunchen vraagt in de middag kan hij het zo kort of zo lang maken als hij wilt, dus hij geeft je het voordeel van de twijfel. Vraagt hij je echter ergens heen s'avonds, dan kan hij niet zomaar weg, dus ziet hij je zitten.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
ow ja geef ook gelijk ff het lijstje met die zoenen![]()
want?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef Fleurezeur het volgende:
Vraagt hij je echter ergens heen s'avonds, dan kan hij niet zomaar weg,
Je laat een dame niet halverwege het nagerecht zitten bijvoorbeeld, hij gaat ook niet weg halverwege tijdens de voorstellingquote:Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
want?
Dat soort beoordelingen doet iedereen maar ze zijn zo hard als een pakje margarine natuurlijk.
Maar je kunt wel gaan knagen en als ze daarna tegen valt zeggen "later".quote:Op zondag 6 mei 2007 23:16 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Je laat een dame niet halverwege het nagerecht zitten bijvoorbeeld, hij gaat ook niet weg halverwege tijdens de voorstelling![]()
Niet met een flauw excuus als "ik had al een andere etensafspraak", maar als hij man genoeg is om eerlijk te zijn wanneer het niet werkt, dan kan die boodschap 's avonds net zo goed (of net zo slecht) overgebracht worden als overdag. Het is pas wanneer je iemand wel wil laten vallen maar het pas achteraf een keer wil laten weten (door bijvoorbeeld "per ongeluk" nooit meer een datum te hebben voor een volgende afspraak) dat 's middags een makkelijker uitweg biedt dan 's avonds.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef Fleurezeur het volgende:
Vraagt hij je echter ergens heen s'avonds, dan kan hij niet zomaar weg, dus ziet hij je zitten.
Ja maar ga jij een hele avond uitgebreid uit eten met iemand waarvan je niet zeker bent of je haar ziet zitten?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar je kunt wel gaan knagen en als ze daarna tegen valt zeggen "later".
Uit eten is gewoon dé cliché date, dus waarom dat nou wat meer zou zijn als iets anders...
iig niet naar de Bios, je wilt toch een beetje kunnen praten en aankijken?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ja maar ga jij een hele avond uitgebreid uit eten met iemand waarvan je niet zeker bent of je haar ziet zitten?
Om maar even voor mezelf te antwoorden, ja hoor. Uitstekende gelegenheid om iemand te leren kennen wat mij betreft. Tot dusver is het vrij weinig voorgekomen dat ik echt dacht dat ik weg moest, maar wel dat er bijvoorbeeld veel minder gemeen bleek te zijn dan we in eerste instantie dachten of dat er geen vonk oversprong. Dat gebeurt. Triest, doorgaan met rondkijkenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:17 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ja maar ga jij een hele avond uitgebreid uit eten met iemand waarvan je niet zeker bent of je haar ziet zitten?
Ik vind veel leuk, maar wat me ECHT leuk lijkt is samen op 1 motor te rijden! dat lijkt me zo spannend en .......het heeft wel iets, zo goed iemand vastpakkenquote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef DonJames het volgende:
Dames, wat vinden jullie dan een geslaagde date? Behalve natuurlijk de overduidelijke "klik", alhoewel een date zonder ook gezellig kan zijn. Alleen romantisch niet geslaagd. Bioscoop? Strandwandeling? Etentje? Parenclub?![]()
Maar ik welquote:Op zondag 6 mei 2007 23:24 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Ik vind veel leuk, maar wat me ECHT leuk lijkt is samen op 1 motor te rijden! dat lijkt me zo spannend en .......het heeft wel iets, zo goed iemand vastpakken, om vervolgens ergens in een weide neer te strijken en een fles wijn open te trekken
Helaas kan ik niet motorrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |