idd, Bios heb je geen reet aanquote:Op zondag 6 mei 2007 23:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Nee, neem mij maar lekker mee voor een stevige boswandeling met de hond ofzo. Lekker kletsen, kijken waar elkaars interesses liggen. Dat is voor mij DE manier om op een ontspannende manier iemand anders te leren kennen.
Goed punt. Slotje, schoonmaak, waarschuwing.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
euhm jullie verpesten de reeks zo, (ze zijn nogal streng t.o.v slowchat)
Ik heb geen zin om aparte PM's te sturen met 'joh, die SC zou best minder kunnen'. Ik neem aan dat iedereen wel weet wanneer iets wel en niet slowchat is.quote:Dit is geen slowchat. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef ioko het volgende:
[..]
Bij mij op straat lopen allemaal turkse mannen nu, lijkt me niet echt zoden aan de dijk zetten![]()
Als dit ook geldt voor vrouwen heb ik 2 dates met onbekende datum in het vooruitzichtquote:Op zondag 6 mei 2007 23:06 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Aaaaaah kijk, dat is een subtiele manier van wichelarij, maar er zit een systeem in
S'avonds ergens wat gaan drinken: Hij ziet je zitten
Echte smaakverandering niet, het is meer uitbreiding. Keek ik vroeger alleen maar naar meisjes uit m'n "eigen" groep (middelbare school-hokjesgeestquote:Op maandag 7 mei 2007 09:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Waar woon jij?
Is iemand bekend met het fenomeen 'smaakverandering'? Vroegah wilde ik alleen Nederlandse jongens. Toen kwam ik mijn ex tegen (surinamer), toen wilde ik alleen maar negers. Nu ben ik dus die fantastische Turk tegen gekomen en nu val ik alleen nog maar op arabische types![]()
Wat betreft vrouwen is mijn smaak wel redelijk constant. Donkere krullen!
Is het niet gewoon een vorm van de spanning opzoekenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Waar woon jij?
Is iemand bekend met het fenomeen 'smaakverandering'? Vroegah wilde ik alleen Nederlandse jongens. Toen kwam ik mijn ex tegen (surinamer), toen wilde ik alleen maar negers. Nu ben ik dus die fantastische Turk tegen gekomen en nu val ik alleen nog maar op arabische types![]()
Wat betreft vrouwen is mijn smaak wel redelijk constant. Donkere krullen!
Mwah, niet echt. Wat me wel bevalt aan deze doelgroep is dat ze doorgaans recht op hun doel afgaan. Ben jij het meisje waar ze hun zinnen op gezet hebben, dan gaan ze ervoor. Maar ik ben wel bang dat dat snel gaat vervelen.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een vorm van de spanning opzoeken
"Ze" snappen er meestal geen reet van van wat ik vind dus "ze" zeggen maar vanalles waar ik me niets van probeer aan te trekken.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Het gaat om perioden van ongeveer 7 jaar en ze zeggen dat je smaak elke 7 jaar verandert toch?
Roodharige negers uit Turkije, een lastige periode qua daten.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:37 schreef OldJeller het volgende:
Over afzienbare tijd val je alleen nog maar voor roodharigen voor 7 jaar waarschijnlijk.
Ik zou ook niet zo vast houden aan "algemeen geaccepteerd" dat limiteerd zoquote:Op maandag 7 mei 2007 10:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het gaat om perioden van ongeveer 7 jaar en ze zeggen dat je smaak elke 7 jaar verandert toch?
Misschien wel hindoestanen of chinezen! En dan is er nog de weidverbreide groep indo's natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:37 schreef OldJeller het volgende:
Over afzienbare tijd val je alleen nog maar voor roodharigen voor 7 jaar waarschijnlijk.
Turken kijken je ook scheef aan als je zegt dat ze een arabier zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nah, daten met arabieren is niet zo algemeen geaccepteerd hoor. Men kijkt me echt wel scheef aan als ik zeg dat ik een turk leuk vind.
Je hebt Destiny's Child - Independant women te letterlijk genomen m.b.t. emancipatie.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nah, daten met arabieren is niet zo algemeen geaccepteerd hoor. Men kijkt me echt wel scheef aan als ik zeg dat ik een turk leuk vind. Maar goed, ik ben al een en ander gewend uit mijn neger-tijdperk dus ik zeg: lekker belangrijk wat een ander ervan vindt.
Ohja, Indo meisjes zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 10:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Misschien wel hindoestanen of chinezen! En dan is er nog de weidverbreide groep indo's natuurlijk.
Ja, maar ik wil geen moslims zeggen want niet alle turken en marokkanen zijn moslim, turken en marokkanen zijn qua uiterlijk wel allemaal het arabische type, dus vandaar de term arabier.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:45 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Turken kijken je ook scheef aan als je zegt dat ze een arabier zijn.
Veel Marrokanen zijn geen echte arabieren al zeggen ze graag van wel, ze spreken niet eens allen Arabisch. (Arabïe bestaat niet en dat gebied ligt sowieso niet vlak bij Marokko.) Turken zijn al helemaal geen Arabische types, ze zijn alleen vaak moslim en wat getinter dan wij, echter qua volk liggen ze dichter bij bijvoorbeeld Grieken maar ook Hongaren. Marokkanen hebben krulletjes en een klein hoofd en Turken hebben steil haar en een breed hoofd, enigzins Aziatisch.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
, turken en marokkanen zijn qua uiterlijk wel allemaal het arabische type, dus vandaar de term arabier.![]()
Het is tijd voor het volgende schandaaltje in de hechte gemeenschap van mijn oudersquote:Op maandag 7 mei 2007 10:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je hebt Destiny's Child - Independant women te letterlijk genomen m.b.t. emancipatie.
Ik weet het. Ik moet mensen niet over 1 kam scheren maar ik vind wel dat ze verdacht vaak op elkaar lijken. Er zijn raakvlakken in ieder geval. Maar goed, de term arabieren schrap ik maar weer.quote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Veel Marrokanen zijn geen echte arabieren al zeggen ze graag van wel, ze spreken niet eens allen Arabisch. (Arabïe bestaat niet en dat gebied ligt sowieso niet vlak bij Marokko.) Turken zijn al helemaal geen Arabische types, ze zijn alleen vaak moslim en wat getinter dan wij, echter qua volk liggen ze dichter bij bijvoorbeeld Grieken maar ook Hongaren. Marokkanen hebben krulletjes en een klein hoofd en Turken hebben steil haar en een breed hoofd, enigzins Aziatisch.
Anders ga je naar Saudiequote:Op maandag 7 mei 2007 10:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Maar goed, de term arabieren schrap ik maar weer.
Je houdt zeker ook enorm van exotisch eten en bent altijd in om iets nieuws te proberen?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:55 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Het is tijd voor het volgende schandaaltje in de hechte gemeenschap van mijn ouders![]()
De buren zien me aankomen! Hahaha, ik moet nu al lachen om het idee om binnen te komen op mijn vaders verjaardag met een turk of marokkaan aan mijn zijde.. Maar goed, aan mijn ex, de donkerste neger die ik ooit gezien heb, waren de buren ook heel snel gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |