Dat lijkt soms wel, in ieder geval heb ik het idee dat je als verlgen man minder makkelijk "iets" vind voor even. Als je als vrouw een sexdate wilt gaat dat makkelijker dan als je dat als man wilt, denk ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef Fleurezeur het volgende:
Klopt het trouwens als ik zeg dat vrijgezelle mannen het zwaarder hebben dan de vrijgezelle vrouwen?
Iemand die je 100% kan vertrouwen in de eerste plaats, dat is echt het belangrijkste. Verder moet ze natuurlijk lief zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 21:12 schreef Fleurezeur het volgende:
Trouwens, wat verwachten jullie heren eigenlijk van een meisje? Wij dames hebben ons al blootgegeven in het vorige nummer, nu is het jullie beurt!
Ohja inderdaad, dát is wel een echt serieuze afknapper.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:30 schreef DonJames het volgende:
(fanatiek) religieus
Een burqa is soo not-sexy!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ohja inderdaad, dát is wel een echt serieuze afknapper.
Eyquote:Op zondag 6 mei 2007 21:33 schreef Burdie het volgende:
Ik ben religieus.
En ook van mening dat je beter de straat op kunt gaan dan hier ellenlange waslijsten te posten, jullie zijn alweer meer dan een half topic verder intussen. Soms moet je ophouden met denken, en dóén.
Maar het regent! En het is donker! En, en, en.....quote:Op zondag 6 mei 2007 21:33 schreef Burdie het volgende:
En ook van mening dat je beter de straat op kunt gaan dan hier ellenlange waslijsten te posten, jullie zijn alweer meer dan een half topic verder intussen. Soms moet je ophouden met denken, en dóén.
Bij mij op straat lopen allemaal turkse mannen nu, lijkt me niet echt zoden aan de dijk zettenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:33 schreef Burdie het volgende:
Ik ben religieus.
Hehe, maarja, ik geloofniet, dus iemand die misschien wel ergens geloofd gaat misschien nog, maar iemand die het echt heel serieus neemt, ja daar kun je toch heel veel dingen in het leven niet goed mee delen.quote:
Het is dus dé tijd om überromantisch te stalken, waar wacht je nog op?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar het regent! En het is donker! En, en, en.....
Hehe, ik bedoel meer in het algemeenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef ioko het volgende:
[..]
Bij mij op straat lopen allemaal turkse mannen nu, lijkt me niet echt zoden aan de dijk zetten![]()
Probeer je nu iedereen een slechte dag aan te pratenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hehe, ik bedoel meer in het algemeen.
Een aantal mensen die hier post, post hier morgen ook. En volgend jaar ook. En over dertig jaar ook nog. Elke dag analyserend waarom ze nog geen relatie hebben.
Zo ben ikquote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef mrbox het volgende:
[..]
Probeer je nu iedereen een slechte dag aan te praten![]()
Klopt, het is een self-fullfilling profecy. Maar als ik maanden achter elkaar post "vandaag ga ik lekkere chica's scoren" komt dat mijn geloofwaardigheid ook niet ten goede.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een aantal mensen die hier post, post hier morgen ook. En volgend jaar ook. En over dertig jaar ook nog. Elke dag analyserend waarom ze nog geen relatie hebben.
Wat is de overtreffende trap van "nou en?".quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een aantal mensen die hier posten, posten hier morgen ook. En volgend jaar ook. En over dertig jaar ook nog. Elke dag analyserend waarom ze nog geen relatie hebben.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een aantal mensen die hier posten, posten hier morgen ook. En volgend jaar ook. En over dertig jaar ook nog. Elke dag analyserend waarom ze nog geen relatie hebben.
Ik stalk al meer dan genoeg.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is dus dé tijd om überromantisch te stalken, waar wacht je nog op?.
Ik voel me niet aangesproken hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Twee geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hehe, maarja, ik geloofniet, dus iemand die misschien wel ergens geloofd gaat misschien nog, maar iemand die het echt heel serieus neemt, ja daar kun je toch heel veel dingen in het leven niet goed mee delen.
Wat dacht je van "ophouden met je druk maken over het feit dat je vrijgezel bent en stoppen met er zoveel over nadenken/praten/posten en leuke dingen gaan doen"? Wie weet wie je tegen komt als je leuke dingen gaat doenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:39 schreef DonJames het volgende:
[..]
Klopt, het is een self-fullfilling profecy. Maar als ik maanden achter elkaar post "vandaag ga ik lekkere chica's scoren" komt dat mijn geloofwaardigheid ook niet ten goede.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |