presentquote:Op zondag 6 mei 2007 18:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zo, maar weer een nieuwe!
Nee hoor, ik ben altijd openminded (zelfs tijdens hem gewoon gedate omdat we geen verplichtingen hadden naar elkaar toe) maar er is nog nooit iemand geweest die zoveel indruk op me gemaakt heeft. Er was niet zoveel fout aan hem eigenlijk. Door hem dacht ik zelfs aan kindertjesquote:Op zondag 6 mei 2007 18:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet zo negatief!! je kan ook bekijken wat er zo fout aan hem was, lucht meestal meer opZolang je maar een beetje openminded blijft en niet direct iedereen die niet alles heeft geen kans meer geeft. Komt de ware echt nog wel eens langs, deze was (nu) niet voor je bestemd
![]()
Oh ja: mijn moeder heeft wel eens geklaagd over het moederschap hoor. Het is echt niet allemaal rozengeur en maneschijn. Ik heb diep respect voor de mijne en alle vrouwen die zich helemaal kunnen geven daarvoor, ik ben er veel te egoïstisch voor, vind ik een heel naar trekje.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:52 schreef winterapfel het volgende:
[..]
present![]()
en als ik zo vrij mag zijn de laatste posts uit nr 9 samen te vatten: die dingen over
- "de ideale man"
- werk/prive balans (inlusief voldoening uit werk danwel moeder zijn)
En als de man nu wel kinderen wil, maar de vrouw niet?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Mijn motto was tot voor kort: kinderen begin ik niet aan.
Nu is mijn motto: als je kinderen wil, blijf je zelf maar thuis om ervoor te zorgen.
quote:Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
als je kinderen wil, blijf je zelf maar thuis om ervoor te zorgen.
Je moet nog wel door die verschrikkelijke bevalling heenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Oh ja: mijn moeder heeft wel eens geklaagd over het moederschap hoor. Het is echt niet allemaal rozengeur en maneschijn. Ik heb diep respect voor de mijne en alle vrouwen die zich helemaal kunnen geven daarvoor, ik ben er veel te egoïstisch voor, vind ik een heel naar trekje.
Mijn motto was tot voor kort: kinderen begin ik niet aan.
Nu is mijn motto: als je kinderen wil, blijf je zelf maar thuis om ervoor te zorgen.
Dat zou ik toch wel zielig vinden voor de kindertjes, die hebben toch 2 ouders nodig vind ik. Dit zou toch een breekpunt zijn in een relatie wat mij betreft.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
...
Zoals in mijn geval dus zeer waarschijnlijk is? Dan blijft hij maar thuis.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:56 schreef webspider het volgende:
[..]
En als de man nu wel kinderen wil, maar de vrouw niet?
Tja.. Zo voelt het echt, het is niet iets dat ik voor de tofheid ervan op internet kwak, ik overweeg de mogelijkheid van het (draag)moederschap wel serieus sinds mijn ex with benefits maar ik overweeg nog steeds niet om mijn eigen plannen ervoor in de koelkast te zetten.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:57 schreef winterapfel het volgende:
[..]
da's pas een duidelijke stelling. Met jou weet een man tenminste waar dattie aan toe is
Verschilt niets van hoe ik opgevoed ben hoor. Waarom zou de vrouw parttime moeten gaan werken terwijl paps elke week zijn 40 uurtjes en daarmee carriere kan maken? Nee hoor, degene die kinderen wil met mij, blijft zelf maar thuis en anders maar niet. Ik wil zeker geen crechekinderen die elke week 40 uur in de opvang zitten dus hij zal concessies moeten doen.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel zielig vinden voor de kindertjes, die hebben toch 2 ouders nodig vind ik. Dit zou toch een breekpunt zijn in een relatie wat mij betreft.
Whahahaha, dat lijkt me erg. Ik zou me echt heel erg zorgen maken of de buren niet alles horenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:57 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Je moet nog wel door die verschrikkelijke bevalling heen![]()
Weet je.. ik kan het alleen maar bewonderen dat je je voor jezelf duidelijk hebt wat je wil. Of ik nu een andere mening heb of niet. Jij weet wat je wil, dat moesten bij meer mensen zo zijn!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:03 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Tja.. Zo voelt het echt, het is niet iets dat ik voor de tofheid ervan op internet kwak, ik overweeg de mogelijkheid van het (draag)moederschap wel serieus sinds mijn ex with benefits maar ik overweeg nog steeds niet om mijn eigen plannen ervoor in de koelkast te zetten.
Als jouw usericon jouw eigen ass is, dan lijkt me dat sterkquote:Op zondag 6 mei 2007 18:59 schreef Ferdii het volgende:
ik ben nu nog single maar daar gaat binnenkort verandering in komen denk ik!![]()
Het zusje van de vriendin van een vriend vind mij leuk. het is echt een super leuk meisje, heel aardig, spontaan, leuk verzorgd uiterlijk enz enz. enige wat me een beetje tegenzit is haar leeftijd ( ik 20, zij 16).
Maar dat gaat binnenkort wel goedkomen denk ik![]()
![]()
![]()
Aha, op die manier ben ik het wel met je eens. Het kwam een beetje op me over als "ik produceer die kids wel even maar daarna zijn ze jouw pakkie-an"quote:Op zondag 6 mei 2007 19:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Verschilt niets van hoe ik opgevoed ben hoor. Waarom zou de vrouw parttime moeten gaan werken terwijl paps elke week zijn 40 uurtjes en daarmee carriere kan maken? Nee hoor, degene die kinderen wil met mij, blijft zelf maar thuis en anders maar niet. Ik wil zeker geen crechekinderen die elke week 40 uur in de opvang zitten dus hij zal concessies moeten doen.
Waarom zou je dan als vrouw er uberhaupt aan beginnen? Alleen maar omdat hij dat wilquote:Op zondag 6 mei 2007 19:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Zoals in mijn geval dus zeer waarschijnlijk is? Dan blijft hij maar thuis.
Iemand die werkt is niet 24 uur per dag uit beeld hoor. Jij wil alleen maar kinderen als je allebei thuis met een uitkering op de bank blijft zitten?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:59 schreef DonJames het volgende:
Dat zou ik toch wel zielig vinden voor de kindertjes, die hebben toch 2 ouders nodig vind ik. Dit zou toch een breekpunt zijn in een relatie wat mij betreft.
Ik weet altijd wat ik wil en ik denk ook altijd dat ik gelijk heb. Dat is echt niet altijd positief te noemen. Want ik ben nu al zeker twee keer behoorlijk op mijn bek gegaan, omdat ik achteraf geen gelijk bleek te hebben. 2 keer samengewoond en ik ben 23quote:Op zondag 6 mei 2007 19:05 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Weet je.. ik kan het alleen maar bewonderen dat je je voor jezelf duidelijk hebt wat je wil. Of ik nu een andere mening heb of niet. Jij weet wat je wil, dat moesten bij meer mensen zo zijn!
Ik begreep Whoopsy verkeerd, zie mijn post hierboven.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:07 schreef thaleia het volgende:
[..]
Iemand die werkt is niet 24 uur per dag uit beeld hoor. Jij wil alleen maar kinderen als je allebei thuis met een uitkering op de bank blijft zitten?
Je bent wel prominent aanwezig in deze reeks de laatste tijd, nietwaar?quote:Op zondag 6 mei 2007 18:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zo, maar weer een nieuwe!
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik weet altijd wat ik wil en ik denk ook altijd dat ik gelijk heb. Dat is echt niet altijd positief te noemen. Want ik ben nu al zeker twee keer behoorlijk op mijn bek gegaan, omdat ik achteraf geen gelijk bleek te hebben. 2 keer samengewoond en ik ben 23, dat is een nadeel van weten wat je wil en er ook nog heilig in geloven dat je gelijk hebt. Eerlijk = eerlijk: de eerste keer was ik 17 en toen hebben we het er niet eens over gehad, voor ik het wist stonden al zijn spullen al in mijn kamer van 25m2.
Nee. Het probleem is ook niet dat ik geen kinderen wil, het lijkt me best wel leuk eigenlijk.. Lief baby'tje om voor te zorgen, leuke kinderen om op te laten groeien en dingen te leren, irritante pubers die je op de juiste manier uit moet dagen om verstandige volwassenen te worden enzo. Maar toch hè, ik zie mezelf geen dingen inleveren om dat te kunnen doen. Daarvoor vind ik bovenstaande niet waardevol genoeg.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Waarom zou je dan als vrouw er uberhaupt aan beginnen? Alleen maar omdat hij dat wil
Kwestie van jezelf overschreeuwen, dan voelt de eenzaamheid niet zo reëelquote:Op zondag 6 mei 2007 19:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent wel prominent aanwezig in deze reeks de laatste tijd, nietwaar?
Jij niet. Al single-af?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Dawg, ontsingle haar eens?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Duidelijke keuze. Jezelf en je eigen ontwikkeling boven het hebben van kinderen.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nee. Het probleem is ook niet dat ik geen kinderen wil, het lijkt me best wel leuk eigenlijk.. Lief baby'tje om voor te zorgen, leuke kinderen om op te laten groeien en dingen te leren, irritante pubers die je op de juiste manier uit moet dagen om verstandige volwassenen te worden enzo. Maar toch hè, ik zie mezelf geen dingen inleveren om dat te kunnen doen. Daarvoor vind ik bovenstaande niet waardevol genoeg.
Dat, en het kost zoveel geld om kinderen te hebben![]()
en ik liep achter in het bijhouden van de postingsquote:Op zondag 6 mei 2007 19:10 schreef DonJames het volgende:
Ik begreep Whoopsy verkeerd, zie mijn post hierboven.![]()
waarom heb ik toch het beeld bij jou van z'n foute vrouw die eigenlijk alles kan krijgenquote:
Mij niet, al zou ze wel graag willen.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
waarom heb ik toch het beeld bij jou van z'n foute vrouw die eigenlijk alles kan krijgen![]()
Als ik alles kon krijgen, zou ik nu geen liefdesverdriet hebben. En geloof me, dat is echt niet zo. Jongens lopen soms achter mij aan omdat ze me lekker vinden, niet omdat ze me een bijzondere vrouw vinden. Meiden mijden mij omdat ik zo goed met de jongens overweg kan. En ik ben overal wel een buitenbeentje. Sommigen omschrijven mij als apart, een select groepje dat er echt toe doet omschrijft mij als bijzonder en dan is er nog de grote groep mensen die mij altijd heel snel vergeten.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
waarom heb ik toch het beeld bij jou van z'n foute vrouw die eigenlijk alles kan krijgen![]()
quote:
Lovergirl whoopsquote:Op zondag 6 mei 2007 19:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Bovendien boor ik de arabierenmarkt aan tegenwoordig, daar val jij duidelijk niet onder.
Even tussendoor: er is er maar 1 die ik wil en mijn dateleven staat in de wacht tot hij beschikbaar is of tot ik over hem heen ben. Ik verwacht niet dat dat anytime soon is.quote:
Enig idee hoe dit klinkt?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Je mag dan een leuk mysterie zijn, ik heb de jeugdige, ongecompliceerde mannen met humor ontdekt. Bovendien boor ik de arabierenmarkt aan tegenwoordig, daar val jij duidelijk niet onder.
Volgens mij is er niet 1 die je wilt, maar weet je niet wat je wilt. Geeft niks, hebben we allemaal wel eens (maar een kleine tip: jezelf overschreeuwen werkt nietquote:Op zondag 6 mei 2007 19:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Even tussendoor: er is er maar 1 die ik wil en mijn dateleven staat in de wacht tot hij beschikbaar is of tot ik over hem heen ben. Ik verwacht niet dat dat anytime soon is.
Als iemand die wacht tot hij beschikbaar is, of over hem heen is, natuurlijk!quote:
Oh ja. Natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Als iemand die wacht tot hij beschikbaar is, of over hem heen is, natuurlijk!.
je stelt je zo wel heel afhankelijk op.. hij hoeft maar met z'n vingers te knippen et voila! Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Even tussendoor: er is er maar 1 die ik wil en mijn dateleven staat in de wacht tot hij beschikbaar is of tot ik over hem heen ben. Ik verwacht niet dat dat anytime soon is.
Goed gedaan!quote:
welke vrouwen?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:31 schreef Q. het volgende:
Ik moest dit weekend de vrouwen van me af slaan maar het is gelukkig weer gelukt.
Het zwakzinnige centrum natuurlijk...quote:
De mannen ook?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:31 schreef Q. het volgende:
Ik moest dit weekend de vrouwen van me af slaan maar het is gelukkig weer gelukt.
Ik denk dat het uiteindelijk wel zo in elkaar steekt. Kan er moeilijk om doen of het een leuk naampje geven maar ik hou van hem, hij is wel verliefd op mij maar hij houdt vooral van zijn vriendin. Ik ben erg triest wat dat betreft, ik weet dat dit erg onverstandig is. Momenteel alleen contact via MSN en ik probeer dat wel zo te houden. Hij is nu op vakantie dus dat geeft mij even wat ruimte om afstand te nemen.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:30 schreef winterapfel het volgende:
[..]
je stelt je zo wel heel afhankelijk op.. hij hoeft maar met z'n vingers te knippen et voila! Of begrijp ik het verkeerd?
Schrijf nu maar gewoon een aantal punten op die slecht aan hem zijn, werkt echt om beetje afstand te creerenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk wel zo in elkaar steekt. Kan er moeilijk om doen of het een leuk naampje geven maar ik hou van hem, hij is wel verliefd op mij maar hij houdt vooral van zijn vriendin. Ik ben erg triest wat dat betreft, ik weet dat dit erg onverstandig is. Momenteel alleen contact via MSN en ik probeer dat wel zo te houden. Hij is nu op vakantie dus dat geeft mij even wat ruimte om afstand te nemen.
Klinkt verstandig.. afstand. Goed dat je je erzelf in elk geval bewust van bent.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk wel zo in elkaar steekt. Kan er moeilijk om doen of het een leuk naampje geven maar ik hou van hem, hij is wel verliefd op mij maar hij houdt vooral van zijn vriendin. Ik ben erg triest wat dat betreft, ik weet dat dit erg onverstandig is. Momenteel alleen contact via MSN en ik probeer dat wel zo te houden. Hij is nu op vakantie dus dat geeft mij even wat ruimte om afstand te nemen.
-ik vind hem te onvolwassen somsquote:Op zondag 6 mei 2007 19:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Schrijf nu maar gewoon een aantal punten op die slecht aan hem zijn, werkt echt om beetje afstand te creeren(Minimaal 5 en ik wil geen "dat heeft hij niet" horen
)
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
-ik vind hem te onvolwassen soms
-zijn vriendin
-hij weet niet wat hij wil
-hij maakt mij wisselvallig
-vlak voor ik hem leerde kennen had hij een heel lelijk ringbaardje
maar goed, zijn accentje is wel heel erg lief![]()
Maar liefde is niet verstandig *zwijmel*quote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef Fleurezeur het volgende:
Hallo iedereen daar ben ik weer. Trouwens, verliefd worden op een jongen die al iemand heeft is volgens mij niet zo slim, ze gaan toch nooit weg bij hun huidige vriendin
, zo zie ik het tenminste!
Dat is natuurlijk waar, maar in zo'n geval zou ik toch proberen de schade te beperken. Daarbij zou ik me ook erg rot voelen te weten dat ik een ander meisje haar geluk ontnomen heb.quote:
stout fobo'squote:Op zondag 6 mei 2007 19:53 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar, maar in zo'n geval zou ik toch proberen de schade te beperken. Daarbij zou ik me ook erg rot voelen te weten dat ik een ander meisje haar geluk ontnomen heb.![]()
Ik weet het, ik weet het... Hij heeft het maar makkelijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef Burdie het volgende:
Waarom moet ik ineens denken aan een lief klein pupje, wachtend op het baasje?
Of aan een presenteerblaadje met een bonbon erop?.
Is hij het ook echt waard? Is hij echt zo speciaal?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het... Hij heeft het maar makkelijk.
Dat wil hij toch helemaal niet, is die zo weer op uit gekekenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het... Hij heeft het maar makkelijk.
Zo zie ik het meestal ook. En heel soms denk ik er anders over. Maar momenteel ben ik ervan overtuigd dat hij lekker bij haar blijft en dat moet hij ook doen. Ik ga naar Brussel. Punt uit. Dat is niet afhankelijk van wat hij besluit te doen. Ik ga en dus moet hij gewoon verder gaan met haar en er iets heel moois van maken. Maar voor hij echt verder kan, moet hij mij eerst los laten.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef Fleurezeur het volgende:
Hallo iedereen daar ben ik weer. Trouwens, verliefd worden op een jongen die al iemand heeft is volgens mij niet zo slim, ze gaan toch nooit weg bij hun huidige vriendin
Ik doe het ook niet meer, heeft me al teveel energie gekost. Liever gewoon prettig single zoals nu dan weer door die hel.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef Fleurezeur het volgende:
Hallo iedereen daar ben ik weer. Trouwens, verliefd worden op een jongen meisje dat al iemand heeft is volgens mij niet zo slim, ze gaan toch nooit weg bij hun huidige vriendin
Zonder twijfel. Absoluut. Ik heb nog nooit zo iemand ontmoet. Hij is de meest bijzondere man die ik ooit ontmoet heb. Liefde op het eerste gezicht, ongelofelijke klik, alles klopt. Met uitzondering van zijn vriendin.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:56 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Is hij het ook echt waard? Is hij echt zo speciaal?![]()
Ervaring? Vertel!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer, heeft me al teveel energie gekost. Liever gewoon prettig single zoals nu dan weer door die hel.
Hoezo jou loslaten?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Zo zie ik het meestal ook. En heel soms denk ik er anders over. Maar momenteel ben ik ervan overtuigd dat hij lekker bij haar blijft en dat moet hij ook doen. Ik ga naar Brussel. Punt uit. Dat is niet afhankelijk van wat hij besluit te doen. Ik ga en dus moet hij gewoon verder gaan met haar en er iets heel moois van maken. Maar voor hij echt verder kan, moet hij mij eerst los laten.
Ik ben er inderdaad ook niet blijer van geworden, een dergelijke ervaring.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:57 schreef DonJames het volgende:
Ik doe het ook niet meer, heeft me al teveel energie gekost. Liever gewoon prettig single zoals nu dan weer door die hel.
Dit doet me denken aan wat oma mij altijd vertelde toen ik nog klein was en vertelde dat ik verliefd was op die en die (quote:Op zondag 6 mei 2007 19:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Zonder twijfel. Absoluut. Ik heb nog nooit zo iemand ontmoet. Hij is de meest bijzondere man die ik ooit ontmoet heb. Liefde op het eerste gezicht, ongelofelijke klik, alles klopt. Met uitzondering van zijn vriendin.
als in: de jongens horen op de meiden te jagen?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:02 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan wat oma mij altijd vertelde toen ik nog klein was en vertelde dat ik verliefd was op die en die (). Ze zei dan altijd ,, Leuk , maor je wiet hè , 't hooi mot ' t perd niet volgen"
Jeps, het is dan ook een ouderwetsig mensjequote:Op zondag 6 mei 2007 20:05 schreef winterapfel het volgende:
[..]
als in: de jongens horen op de meiden te jagen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |