Nou het was sowieso geen versiering, maar een serieuze date. Later kon ik er nog om lachen, maar toen...Brr....
Nouja ik zal het verhaal dan maar goed vertellen. Een vriendin van me vond het rond kerst dit jaar tijd voor mij om aan de vent te gaan, en ik eigenlijk ookwel, dus, je weet hoe dat gaat, haar broer kende nogwel een leuke jongen, die ik ookwel eens gezien had. Enfin, hij voegde me toe, kletsje en een babbeltje, en ik vond hem wel een schattig koppie hebben, en hij deed heel lief tegen me. Hij vroeg of ik zin had om naar een bepaald tentje te gaan in Dordrecht. Ik had zelf ookwel zin, en dacht, waarom niet??
De avond van de afspraak was daar dus. Omdat ik wist dat het een beetje een chiquere tent was, had ik mijn haar opgestoken en een leuk zwart jurkje aangetrokken. Ding-dong, deurbel. Daar staat ie hoor, en meteen wist ik dat het enorm foute boel zou worden. Meneer had kennelijk frituur gegeten, want ik zag duidelijk van die ,,vlezige-kroket draadjes" zitten tussen zijn tanden. Ook dacht hij dat het misschien slim was om de frituurlucht waarnaar hij rook te verbloemen met wat van die smerige ( Axe?) deodorant.
Maargoed, ik kon dus niet meer eronderuit, dus we gaan naar die tent. Ik bestel een lekker glaasje witte wijn, meneer een biertje. An sich niets mis mee. Alleen viel het me ongeveer toen op dat meneer echt HEEL anders was als hij zich voordeed op msn. Ik heb meerdere malen ,,boeiuh" aan moeten horen als ik een beetje een gesprek met diepgang wou beginnen. Tot overmate van ramp goot hij de biertjes weg alsof het limonade was, en was hij volgens mij dronken of flink aangeschoten na een tijdje. Toen heb ik maar verteld dat ik de volgende morgen vroeg eruit moest omdat we naar familie zouden gaan, en belde ik mijn vader om me thuis te brengen, meneer wou nog eventjes blijven.
Sindsdien geblokkeerd en snel voorbijgelopen als ik hem toevallig zag.