welke vrouwen?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:31 schreef Q. het volgende:
Ik moest dit weekend de vrouwen van me af slaan maar het is gelukkig weer gelukt.
Het zwakzinnige centrum natuurlijk...quote:
De mannen ook?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:31 schreef Q. het volgende:
Ik moest dit weekend de vrouwen van me af slaan maar het is gelukkig weer gelukt.
Ik denk dat het uiteindelijk wel zo in elkaar steekt. Kan er moeilijk om doen of het een leuk naampje geven maar ik hou van hem, hij is wel verliefd op mij maar hij houdt vooral van zijn vriendin. Ik ben erg triest wat dat betreft, ik weet dat dit erg onverstandig is. Momenteel alleen contact via MSN en ik probeer dat wel zo te houden. Hij is nu op vakantie dus dat geeft mij even wat ruimte om afstand te nemen.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:30 schreef winterapfel het volgende:
[..]
je stelt je zo wel heel afhankelijk op.. hij hoeft maar met z'n vingers te knippen et voila! Of begrijp ik het verkeerd?
Schrijf nu maar gewoon een aantal punten op die slecht aan hem zijn, werkt echt om beetje afstand te creerenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk wel zo in elkaar steekt. Kan er moeilijk om doen of het een leuk naampje geven maar ik hou van hem, hij is wel verliefd op mij maar hij houdt vooral van zijn vriendin. Ik ben erg triest wat dat betreft, ik weet dat dit erg onverstandig is. Momenteel alleen contact via MSN en ik probeer dat wel zo te houden. Hij is nu op vakantie dus dat geeft mij even wat ruimte om afstand te nemen.
Klinkt verstandig.. afstand. Goed dat je je erzelf in elk geval bewust van bent.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk wel zo in elkaar steekt. Kan er moeilijk om doen of het een leuk naampje geven maar ik hou van hem, hij is wel verliefd op mij maar hij houdt vooral van zijn vriendin. Ik ben erg triest wat dat betreft, ik weet dat dit erg onverstandig is. Momenteel alleen contact via MSN en ik probeer dat wel zo te houden. Hij is nu op vakantie dus dat geeft mij even wat ruimte om afstand te nemen.
-ik vind hem te onvolwassen somsquote:Op zondag 6 mei 2007 19:44 schreef mrbox het volgende:
[..]
Schrijf nu maar gewoon een aantal punten op die slecht aan hem zijn, werkt echt om beetje afstand te creeren(Minimaal 5 en ik wil geen "dat heeft hij niet" horen
)
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
-ik vind hem te onvolwassen soms
-zijn vriendin
-hij weet niet wat hij wil
-hij maakt mij wisselvallig
-vlak voor ik hem leerde kennen had hij een heel lelijk ringbaardje
maar goed, zijn accentje is wel heel erg lief![]()
Maar liefde is niet verstandig *zwijmel*quote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef Fleurezeur het volgende:
Hallo iedereen daar ben ik weer. Trouwens, verliefd worden op een jongen die al iemand heeft is volgens mij niet zo slim, ze gaan toch nooit weg bij hun huidige vriendin
, zo zie ik het tenminste!
Dat is natuurlijk waar, maar in zo'n geval zou ik toch proberen de schade te beperken. Daarbij zou ik me ook erg rot voelen te weten dat ik een ander meisje haar geluk ontnomen heb.quote:
stout fobo'squote:Op zondag 6 mei 2007 19:53 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar, maar in zo'n geval zou ik toch proberen de schade te beperken. Daarbij zou ik me ook erg rot voelen te weten dat ik een ander meisje haar geluk ontnomen heb.![]()
Ik weet het, ik weet het... Hij heeft het maar makkelijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef Burdie het volgende:
Waarom moet ik ineens denken aan een lief klein pupje, wachtend op het baasje?
Of aan een presenteerblaadje met een bonbon erop?.
Is hij het ook echt waard? Is hij echt zo speciaal?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het... Hij heeft het maar makkelijk.
Dat wil hij toch helemaal niet, is die zo weer op uit gekekenquote:Op zondag 6 mei 2007 19:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het... Hij heeft het maar makkelijk.
Zo zie ik het meestal ook. En heel soms denk ik er anders over. Maar momenteel ben ik ervan overtuigd dat hij lekker bij haar blijft en dat moet hij ook doen. Ik ga naar Brussel. Punt uit. Dat is niet afhankelijk van wat hij besluit te doen. Ik ga en dus moet hij gewoon verder gaan met haar en er iets heel moois van maken. Maar voor hij echt verder kan, moet hij mij eerst los laten.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef Fleurezeur het volgende:
Hallo iedereen daar ben ik weer. Trouwens, verliefd worden op een jongen die al iemand heeft is volgens mij niet zo slim, ze gaan toch nooit weg bij hun huidige vriendin
Ik doe het ook niet meer, heeft me al teveel energie gekost. Liever gewoon prettig single zoals nu dan weer door die hel.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef Fleurezeur het volgende:
Hallo iedereen daar ben ik weer. Trouwens, verliefd worden op een jongen meisje dat al iemand heeft is volgens mij niet zo slim, ze gaan toch nooit weg bij hun huidige vriendin
Zonder twijfel. Absoluut. Ik heb nog nooit zo iemand ontmoet. Hij is de meest bijzondere man die ik ooit ontmoet heb. Liefde op het eerste gezicht, ongelofelijke klik, alles klopt. Met uitzondering van zijn vriendin.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:56 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Is hij het ook echt waard? Is hij echt zo speciaal?![]()
Ervaring? Vertel!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:57 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer, heeft me al teveel energie gekost. Liever gewoon prettig single zoals nu dan weer door die hel.
Hoezo jou loslaten?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Zo zie ik het meestal ook. En heel soms denk ik er anders over. Maar momenteel ben ik ervan overtuigd dat hij lekker bij haar blijft en dat moet hij ook doen. Ik ga naar Brussel. Punt uit. Dat is niet afhankelijk van wat hij besluit te doen. Ik ga en dus moet hij gewoon verder gaan met haar en er iets heel moois van maken. Maar voor hij echt verder kan, moet hij mij eerst los laten.
Ik ben er inderdaad ook niet blijer van geworden, een dergelijke ervaring.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:57 schreef DonJames het volgende:
Ik doe het ook niet meer, heeft me al teveel energie gekost. Liever gewoon prettig single zoals nu dan weer door die hel.
Dit doet me denken aan wat oma mij altijd vertelde toen ik nog klein was en vertelde dat ik verliefd was op die en die (quote:Op zondag 6 mei 2007 19:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Zonder twijfel. Absoluut. Ik heb nog nooit zo iemand ontmoet. Hij is de meest bijzondere man die ik ooit ontmoet heb. Liefde op het eerste gezicht, ongelofelijke klik, alles klopt. Met uitzondering van zijn vriendin.
als in: de jongens horen op de meiden te jagen?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:02 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan wat oma mij altijd vertelde toen ik nog klein was en vertelde dat ik verliefd was op die en die (). Ze zei dan altijd ,, Leuk , maor je wiet hè , 't hooi mot ' t perd niet volgen"
Jeps, het is dan ook een ouderwetsig mensjequote:Op zondag 6 mei 2007 20:05 schreef winterapfel het volgende:
[..]
als in: de jongens horen op de meiden te jagen?![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:06 schreef Fleurezeur het volgende:
[..]
Jeps, het is dan ook een ouderwetsig mensje![]()
Wissel de andere kant op zetten, prima oplossing.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Maar beste mensen, genoeg over deze man. Ik wil niet achter hem aanlopen maar de noodrem werkt even niet.
Doe maar, daar is een apart topic voor!quote:Op zondag 6 mei 2007 20:09 schreef Fleurezeur het volgende:
Zal ik dan maareens een dramatische ervaring qua daten ophalen?![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:09 schreef Fleurezeur het volgende:
Zal ik dan maareens een dramatische ervaring qua daten ophalen?![]()
Mja laatste tijd wat moeite meequote:Op zondag 6 mei 2007 20:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de liefde ook fantastisch kan zijn!![]()
gut zeg, dat klinkt wel heel erg dramatisch.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:04 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige met gevoelens in deze affaire.
Klopt, maar als ik een balans zou moeten opmaken tussen het fijne gevoel en het rotgevoel, zou na lang twijfelen het fijne gevoel net overheersen. Maar dan ook maar nèt.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de liefde ook fantastisch kan zijn!![]()
Ja, maar iets anders kan ik er niet van maken. Het is wel een affaire zo onderhand.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gut zeg, dat klinkt wel heel erg dramatisch.
Ondanks dat de liefde mij meer verdriet heeft gebracht dan geluk, maken de mooie momenten alles goed.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik een balans zou moeten opmaken tussen het fijne gevoel en het rotgevoel, zou na lang twijfelen het fijne gevoel net overheersen. Maar dan ook maar nèt.
affaire? dus het (hij) gaat nog vreemd ookquote:Op zondag 6 mei 2007 20:17 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ja, maar iets anders kan ik er niet van maken. Het is wel een affaire zo onderhand.
Heb je ook die broer bedankt, wat een ramp zegquote:Op zondag 6 mei 2007 20:24 schreef Fleurezeur het volgende:
Sindsdien geblokkeerd en snel voorbijgelopen als ik hem toevallig zag.![]()
![]()
Och nee, we hadden er met z'n allen later nog om gelachen. Oooh die vleesdraadjes , dat was ZO smerig!quote:Op zondag 6 mei 2007 20:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je ook die broer bedankt, wat een ramp zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |