Ja, dat was een aardige jurk. Ze was het dolst op de groene, met lange laarzen eronder; dat vond ik niet zo geweldig.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Syl had 1 mooi jurkje, die rooie met die bloemen dus, en die was van amanda eigenlijk
Lieke heeft teveel haar vrouwelijke vormen weggetraind om überhaupt nog vrouwelijke kleding aan te kunnen..quote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Zal trouwens moeilijk worden Lieke a la millionaire te kleden in jurkjes: ze staan haar niet![]()
Ik zou beginnen met dat armoedige, sprieterige, dooie haar van haar. Zullen ook wel weer extensions worden.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat was een aardige jurk. Ze was het dolst op de groene, met lange laarzen eronder; dat vond ik niet zo geweldig.
Zal trouwens moeilijk worden Lieke a la millionaire te kleden in jurkjes: ze staan haar niet![]()
Ik vrees van wel, geplaatst door de dames van Dreams of Beauty dus dat wordt op zeker touw.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met dat armoedige, sprieterige, dooie haar van haar. Zullen ook wel weer extensions worden.
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:25 schreef Copycat het volgende:
Okay, okay. Lieke's ogen staan een peu te dicht op elkaar, maar om haar nu meteen met Corky te vergelijken in de TT...
Wat is het???quote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef OudFruit het volgende:
Ik heb trouwens een hele coole avatar!
Was het niet Natasia die dat opperde?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef Varen het volgende:
Amanda wil bij Natasja en Brian slapen. Die zoekt duidelijk weer s"x met Brain, het is ook al zoooo lang geleden
Hangerige Brian afschuiven op Amanda omdat 't haarzelf teveel wordt. Heeft ze met d'r kinderen toch ook gedaan?quote:
Hoe kom jij aan die foto van Natasia's genitalia?quote:
Volgens mij hangt Natasia liever aan/om Brian dan vice versa, dus dat lijkt me niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
Hangerige Brian afschuiven op Amanda omdat 't haarzelf teveel wordt. Heeft ze met d'r kinderen toch ook gedaan?
Kosten en baten... ze moet wel wat aan hem hebben, en dat is niet altijd het geval. Dus zet je je beste meisje in.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij hangt Natasia liever aan/om Brian dan vice versa, dus dat lijkt me niet.
Zoals het een goede hoerenmadam betaamt!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
Kosten en baten... ze moet wel wat aan hem hebben, en dat is niet altijd het geval. Dus zet je je beste meisje in.
Is het niet zo dat er een mishandelde zus is EN een internaatzus?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:36 schreef Lobasca het volgende:
Ze heeft een jonger zusje die onlangs is 'vrijgekomen' na een verblijf in een internaat. Dit zusje is zwaar mishandeld door haar vriend. Dan schijnt ze nog een zus te hebben, maar daar is mij niets over bekend.
Je gooit twee zusjes op één hoop. Deborah, de oudere zus, is door haar vriend mishandeld en daarbij van de trap gevallen waardoor ze een hersenbloeding heeft gehad.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:36 schreef Lobasca het volgende:
Ze heeft een jonger zusje die onlangs is 'vrijgekomen' na een verblijf in een internaat. Dit zusje is zwaar mishandeld door haar vriend. Dan schijnt ze nog een zus te hebben, maar daar is mij niets over bekend.
quote:Op zondag 6 mei 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het niet zo dat er een mishandelde zus is EN een internaatzus?
Klopt.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan de reactie van Maanvis te zien wel. Tnx. Gebeurt ook zoveel in het leven van de familie Balk.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Is niet King Jaapquote:Op zondag 6 mei 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welke site is dit ? (Volgens mij zat Nicolaas op deze PC, niet Japio)
Klopt, ik zie het nu ook, excuses voor de verwarring.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is deze: http://goudenjaap.web-log.nl/quote:Op zondag 6 mei 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, ik zie het nu ook, excuses voor de verwarring.![]()
http://goudenjaap.web-log.nl/quote:Op zondag 6 mei 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
EN DE BEELDEN WAREN NIET MOOI!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De bloot foto van Japio, met extra tekst, ligt op 'n bed. Deze print had Nicolaas zojuist gemaakt.
[afbeelding]
Je haalt een paar dingen door elkaar, de oudste zus is zwaar mishandeld door haar vriend en al op bezoek geweest in de villa, het jongere zusje is net vrij van een gesloten plaatsing in een penitiaire jeugdinrichting (een internaat, is een interne school).quote:Op zondag 6 mei 2007 17:36 schreef Lobasca het volgende:
Om even op een vraag terug tekomen uit de vorige COS, waarom vader, moeder etc, Amanda niet waarschuwt voor Brian.
Amanda heeft haar vader al op zeer jonge leeftijd verloren, ze was toen 2, haar moeder verblijft vaak in Spanje, op dit moment ook en wil tevens niets met het programma te maken hebben.
Laatst was een vriendin van Amanda op bezoek in de kooi en ging het gesprek over Beugels, kleding, gewicht, haren etc.
Dus.... hulptroepen vooer Amanda in geen velden of wegen te bekennen...
Die langste regel is zelfs met de meest 'geavanceerde' tools niet te lezen in my grafisch programma.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:46 schreef beequeen het volgende:
Het was dus van Niels aan Japio. Copie ligt op het bed van Japio. De tekst: De beelden waren niet mooi, ondertrouw gaat......de rest kon ik niet lezen, of cappen.
Edit: gaaf ipv gaat.
Als je de COS had gelezen, zie je dat hier allang antwoord op gegeven is.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:46 schreef Tissik het volgende:
[..]
Je haalt een paar dingen door elkaar, de oudste zus is zwaar mishandeld door haar vriend en al op bezoek geweest in de villa, het jongere zusje is net vrij van een gesloten plaatsing in een penitiaire jeugdinrichting (een internaat, is een interne school).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |