Natasia heeft natuurlijk goed dr best gedaan net in de kapsalon om Amanda weer in hun groepje te bewerkstelligenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brainless gaan poolen. Voorspel?
Glijmiddel schat, of vasaline, denk ik zo in. Ik heb er geen verstand van.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Na een stuk of 5 gaat dat toch schrijnen?![]()
Maar....... kan jij het 30 keer in 2 uur? Vaseline of niet...... ik zou het niet trekken.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Glijmiddel schat, of vasaline, denk ik zo in. Ik heb er geen verstand van.![]()
gerimpelde pruim?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:02 schreef itsme het volgende:
[..]
ja wel. jij bent oud fruit.wat een usernaam. hoe kom je daar op? Zag je het liggen?
![]()
![]()
trekken hoeft niet hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar....... kan jij het 30 keer in 2 uur? Vaseline of niet...... ik zou het niet trekken.![]()
niet alleen trekken maar ook zuigen...quote:Op zondag 6 mei 2007 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar....... kan jij het 30 keer in 2 uur? Vaseline of niet...... ik zou het niet trekken.![]()
met beestjes er op?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:12 schreef OudFruit het volgende:
Ik ben geen gerimpelde pruim!!![]()
Mijn avatar is een perzik
Ik ken die beestjes, als je er op drukt dan lopen ze wegquote:
Gaat lekker hierquote:Op zondag 6 mei 2007 16:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
niet alleen trekken maar ook zuigen...
echt? kan dat dan nog?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:15 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik ken die beestjes, als je er op drukt dan lopen ze weg![]()
normaal wel maar er is is gebeurt niets in dat huis nu.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:17 schreef OudFruit het volgende:
Mja, bedankt dan maar...![]()
Maak maar een naam-topic aan ofzo, volgens mij worden de mensjes boos als we het hier uitgebreid over mijn avatar gaan hebben
vibratorquote:Op zondag 6 mei 2007 16:15 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik ken die beestjes, als je er op drukt dan lopen ze weg![]()
we hebben het ook gewoon over de streams....Errrric zijn 800 mannen, daar begon het toch mee???quote:Op zondag 6 mei 2007 16:18 schreef itsme het volgende:
[..]
normaal wel maar er is is gebeurt niets in dat huis nu.![]()
iedereen van het banj-clubje mag er uit van huub... natasja mag nog wel even blijven...quote:Op zondag 6 mei 2007 16:20 schreef Marrije het volgende:
Huub: Amanda maakt me niets uit, van mij mag ze er elke donderdag uit
Ik hoop het, dat maakt hem nog zwakker en kan door een bepaald iemand opnieuw worden gebruikt om hem in een dwangbuis afgevoerd te krijgen.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
Brainless gaat helemaal los samen met Amanda. Ik seg, dat wordt konijnen.
En gie geleuft dat?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:24 schreef Polonium-120 het volgende:
gaan ze naar Panama? (de club)...
netty weer apetrots boos...quote:Op zondag 6 mei 2007 16:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop het, dat maakt hem nog zwakker en kan door een bepaald iemand opnieuw worden gebruikt om hem in een dwangbuis afgevoerd te krijgen.
naar 'achter' gaan is voor mij hetzelfde...quote:
Ze verveelt mij ook al een tijd!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:25 schreef mootie het volgende:
Lieke verveelt zich nu al stierlijk...... ze gaat een kikkerkamp bouwen.![]()
Ach gossie.., ik denk dat mijn 3,95 daar maar maandelijks heen gaat. Bedankt voor de Gouden Tip.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
OT: Deze streams zijn zo mooi, dat jong groeit als kool.
http://www.staatsbosbehee(...)9-8432-99B08D34A3AC}
Eric = lief.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
[[url=http://www.theimageplace.net/uploads/e599dcf4f9.jpg]afbeelding][/url]
Eric is gewoon een vriendelijke gewone jongen
ik ga de ontknaap service voor eric bellen...quote:
Ik hoop dat er in z'n speeddate iemand zit die het goed met hem voor heeft en voorkomt dat er in de komende 10 jaar nog een paar 100 boven die 800 komen.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. En ik ben geen homojongetje.
Met een beetje geluk voor hem komt die persoon nog in het huis ook. Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er in z'n speeddate iemand zit die het goed met hem voor heeft en voorkomt dat er in de komende 10 jaar nog een paar 100 boven die 800 komen.
Ik gun hem gewoon een leuke vriend.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er in z'n speeddate iemand zit die het goed met hem voor heeft en voorkomt dat er in de komende 10 jaar nog een paar 100 boven die 800 komen.
Mooi zo. Ik moet nog zien dat ze veel bereikt.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
Lieke zegt dat Amanda haar visagiecursus niet serieus neemt, omdat ze de foto's van de modellen heeft laten slingeren in de tuin. Het stoken is begonnen.
Ik doe niks hoor,quote:Op zondag 6 mei 2007 16:40 schreef Kinga het volgende:
Huub hou OP met zingen/fluiten/neurien !!!
Nance..... zal ook m'n grote vriendin niet worden.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:38 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding]
Ik vind Lieke een beetje lijken op 'Nance' in haar jonge jaren
Drukt er iemand met een 5.1 tegen je slaap aan?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Ik moet toegeven dat Brainless aardig kan poolen![]()
Het zit diep he?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:41 schreef Yollie het volgende:
Ik hoop dat Lieke 0% haalt in de popi....
Zo hee... dat is een flink kaliberquote:Op zondag 6 mei 2007 16:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Drukt er iemand met een 5.1 tegen je slaap aan?![]()
Ik zal het niet meer zeggen, keejquote:Op zondag 6 mei 2007 16:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Drukt er iemand met een 5.1 tegen je slaap aan?![]()
Te erg voor woorden, het is immers een spelletje. Maar Lieke en Brian kan ik echt niet hebben.quote:
En tesaam?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:45 schreef Yollie het volgende:
[..]
Te erg voor woorden, het is immers een spelletje. Maar Lieke en Brian kan ik echt niet hebben.
Heel graag!quote:
Het meisje is niet meer te helpen, helaas!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:51 schreef farceman het volgende:
Kan Nena niet eens langs komen en vertellen aan Amanda dat ze echt weg moet blijven van Brian?
Nena heeft in dat opzicht meerdere malen haar best gedaan.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:51 schreef farceman het volgende:
Kan Nena niet eens langs komen en vertellen aan Amanda dat ze echt weg moet blijven van Brian?
Dat zou wat zijn. Volgens een oude post met tekst van iemand die uit de school geklapt zou hebben, zou Nena razend zijn om wat DGK Amanda aandoet.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:51 schreef farceman het volgende:
goed plan, want dit is zo in en intriest....quote:Op zondag 6 mei 2007 16:51 schreef farceman het volgende:
Ik denk ook dat het eind zoek is.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het meisje is niet meer te helpen, helaas!
ik snap er echt niks van ...Amanda heeft toch ook een moeder en vader of zusje die haar iets kunnen schrijven?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Allemaal uit hetzelfde hout gesneden, vrees ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:56 schreef farceman het volgende:
[..]
ik snap er echt niks van ...Amanda heeft toch ook een moeder en vader of zusje die haar iets kunnen schrijven?
Of waarom bellen ze haar niet met een COLLECTt-CALL om te zeggen blijf 5 meter uit de buurt van Brian!
Amanda ging op haar 13de al alleen naar Spanje en stond tot het ochtendgloren te dansen op de bar. Verwacht je dan van deze familie enig ingrijpenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:56 schreef farceman het volgende:
[..]
ik snap er echt niks van ...Amanda heeft toch ook een moeder en vader of zusje die haar iets kunnen schrijven?
Of waarom bellen ze haar niet met een COLLECTt-CALL om te zeggen blijf 5 meter uit de buurt van Brian!
Wow. Edit: te vroeg gejuicht.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Plasmascherm......even de melding, geluid uit, ik dank U.
zoenen ze weer?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Tja , maar ze heeft toch ook vrienden of vriendinnen die iets kunnen doen?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef Yollie het volgende:
[..]
Amanda ging op haar 13de al alleen naar Spanje en stond tot het ochtendgloren te dansen op de bar. Verwacht je dan van deze familie enig ingrijpen
Amanda verdient een vriendin als jij.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:02 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja , maar ze heeft toch ook vrienden of vriendinnen die iets kunnen doen?
Als mijn vriend of vriendin in dgk zou zitten en ik zie Brian haar zo misbruiken en haar in haar gezicht spugen.
(Vind dat spugen nog erger dan dat slaan.)
Dan zou ik toch contact opnemen en misschien ook nog wel de familie van Brian bedreigen dat hij uit de buurt moet blijven van haar.
Lief van je hoor, om het zo op te nemen voor Amanda, maar ze weet niet beter, en haar vriendinnen denk ik ook niet. De verhalen van Amanda gaan alleen maar over bad boyfriends, dus, hopeloos.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:02 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja , maar ze heeft toch ook vrienden of vriendinnen die iets kunnen doen?
Als mijn vriend of vriendin in dgk zou zitten en ik zie Brian haar zo misbruiken en haar in haar gezicht spugen.
(Vind dat spugen nog erger dan dat slaan.)
Dan zou ik toch contact opnemen en misschien ook nog wel de familie van Brian bedreigen dat hij uit de buurt moet blijven van haar.
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Ik moet toegeven dat Brainless aardig kan poolen![]()
Ik snap deze jurkenmode ook niet zo..... vind het erg voor de oorlogs uitzien en het siert weinig vrouw/ meisje. Al vind ik het jurkje van Amanda wel weer leuk. Ik vond Syl haar jurken ook niet echt top overigens..... MAAR SYL WEL.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
Liekes jurk laat haar eruitzien als een oude vrouw.
Ik werd direct afgestraft door een kenner, dus ik neem mijn woorden terugquote:Op zondag 6 mei 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben we dan eindelijk iets gevonden dat ie wél kan, al is het enkel 'aardig'?
Het zou een leuke jurk kunnen zijn, maar niet om het 'mannelijke' lijf van Lieke. Sylvia had geen smaak en was geobsedeerd door ceintuurtjesquote:Op zondag 6 mei 2007 17:06 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik snap deze jurkenmode ook niet zo..... vind het erg voor de oorlogs uitzien en het siert weinig vrouw/ meisje. Al vind ik het jurkje van Amanda wel weer leuk. Ik vond Syl haar jurken ook niet echt top overigens..... MAAR SYL WEL.
Zou je wat duidelijker kunnen schrijven, dus een smiley i.p.v. :S. Daarstraks leek het ook al alsof je iemand hier voor stom uitmaakte.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:08 schreef girlie20 het volgende:
Waar is natasia? :S weg uit de villa? lol
'k Zal het nog even goed bekijken.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou een leuke jurk kunnen zijn, maar niet om het 'mannelijke' lijf van Lieke. Sylvia had geen smaak en was geobsedeerd door ceintuurtjes![]()
excuse me miss thingquote:Op zondag 6 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je wat duidelijker kunnen schrijven, dus een smiley i.p.v. :S. Daarstraks leek het ook al alsof je iemand hier voor stom uitmaakte.
Negeermodus is hier duidelijk van toepassing.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je wat duidelijker kunnen schrijven, dus een smiley i.p.v. :S. Daarstraks leek het ook al alsof je iemand hier voor stom uitmaakte.
Dan moet ik concluderen dat je iemand hier daadwerkelijk voor dom hebt uitgemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:10 schreef girlie20 het volgende:
[..]
excuse me miss thing.. ik schrijf hoe ik wil schrijven.. dank u
Concludeer maar wat je wil lieve schat.. i dont really carequote:Op zondag 6 mei 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet ik concluderen dat je iemand hier daadwerkelijk voor dom hebt uitgemaakt.
Je zit hier in een gemeenschap dus je hebt maar te 'caren'. Je hebt iemand voor dom uitgemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:12 schreef girlie20 het volgende:
[..]
Concludeer maar wat je wil lieve schat.. i dont really care
joh?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit hier in een gemeenschap dus je hebt maar te 'caren'. Je hebt iemand voor dom uitgemaakt.
Syl had 1 mooi jurkje, die rooie met die bloemen dus, en die was van amanda eigenlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou een leuke jurk kunnen zijn, maar niet om het 'mannelijke' lijf van Lieke. Sylvia had geen smaak en was geobsedeerd door ceintuurtjes![]()
Dat duurde lang.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oke, ik denk dat het totaal van je bijdragen in aanmerking komt voor een rapportje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |