Natasia heeft natuurlijk goed dr best gedaan net in de kapsalon om Amanda weer in hun groepje te bewerkstelligenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brainless gaan poolen. Voorspel?
Glijmiddel schat, of vasaline, denk ik zo in. Ik heb er geen verstand van.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Na een stuk of 5 gaat dat toch schrijnen?![]()
Maar....... kan jij het 30 keer in 2 uur? Vaseline of niet...... ik zou het niet trekken.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Glijmiddel schat, of vasaline, denk ik zo in. Ik heb er geen verstand van.![]()
gerimpelde pruim?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:02 schreef itsme het volgende:
[..]
ja wel. jij bent oud fruit.wat een usernaam. hoe kom je daar op? Zag je het liggen?
![]()
![]()
trekken hoeft niet hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar....... kan jij het 30 keer in 2 uur? Vaseline of niet...... ik zou het niet trekken.![]()
niet alleen trekken maar ook zuigen...quote:Op zondag 6 mei 2007 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar....... kan jij het 30 keer in 2 uur? Vaseline of niet...... ik zou het niet trekken.![]()
met beestjes er op?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:12 schreef OudFruit het volgende:
Ik ben geen gerimpelde pruim!!![]()
Mijn avatar is een perzik
Ik ken die beestjes, als je er op drukt dan lopen ze wegquote:
Gaat lekker hierquote:Op zondag 6 mei 2007 16:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
niet alleen trekken maar ook zuigen...
echt? kan dat dan nog?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:15 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik ken die beestjes, als je er op drukt dan lopen ze weg![]()
normaal wel maar er is is gebeurt niets in dat huis nu.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:17 schreef OudFruit het volgende:
Mja, bedankt dan maar...![]()
Maak maar een naam-topic aan ofzo, volgens mij worden de mensjes boos als we het hier uitgebreid over mijn avatar gaan hebben
vibratorquote:Op zondag 6 mei 2007 16:15 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik ken die beestjes, als je er op drukt dan lopen ze weg![]()
we hebben het ook gewoon over de streams....Errrric zijn 800 mannen, daar begon het toch mee???quote:Op zondag 6 mei 2007 16:18 schreef itsme het volgende:
[..]
normaal wel maar er is is gebeurt niets in dat huis nu.![]()
iedereen van het banj-clubje mag er uit van huub... natasja mag nog wel even blijven...quote:Op zondag 6 mei 2007 16:20 schreef Marrije het volgende:
Huub: Amanda maakt me niets uit, van mij mag ze er elke donderdag uit
Ik hoop het, dat maakt hem nog zwakker en kan door een bepaald iemand opnieuw worden gebruikt om hem in een dwangbuis afgevoerd te krijgen.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
Brainless gaat helemaal los samen met Amanda. Ik seg, dat wordt konijnen.
En gie geleuft dat?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:24 schreef Polonium-120 het volgende:
gaan ze naar Panama? (de club)...
netty weer apetrots boos...quote:Op zondag 6 mei 2007 16:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop het, dat maakt hem nog zwakker en kan door een bepaald iemand opnieuw worden gebruikt om hem in een dwangbuis afgevoerd te krijgen.
naar 'achter' gaan is voor mij hetzelfde...quote:
Ze verveelt mij ook al een tijd!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:25 schreef mootie het volgende:
Lieke verveelt zich nu al stierlijk...... ze gaat een kikkerkamp bouwen.![]()
Ach gossie.., ik denk dat mijn 3,95 daar maar maandelijks heen gaat. Bedankt voor de Gouden Tip.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
OT: Deze streams zijn zo mooi, dat jong groeit als kool.
http://www.staatsbosbehee(...)9-8432-99B08D34A3AC}
Eric = lief.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
[[url=http://www.theimageplace.net/uploads/e599dcf4f9.jpg]afbeelding][/url]
Eric is gewoon een vriendelijke gewone jongen
ik ga de ontknaap service voor eric bellen...quote:
Ik hoop dat er in z'n speeddate iemand zit die het goed met hem voor heeft en voorkomt dat er in de komende 10 jaar nog een paar 100 boven die 800 komen.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. En ik ben geen homojongetje.
Met een beetje geluk voor hem komt die persoon nog in het huis ook. Zou niet de eerste keer zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er in z'n speeddate iemand zit die het goed met hem voor heeft en voorkomt dat er in de komende 10 jaar nog een paar 100 boven die 800 komen.
Ik gun hem gewoon een leuke vriend.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er in z'n speeddate iemand zit die het goed met hem voor heeft en voorkomt dat er in de komende 10 jaar nog een paar 100 boven die 800 komen.
Mooi zo. Ik moet nog zien dat ze veel bereikt.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:36 schreef beequeen het volgende:
Lieke zegt dat Amanda haar visagiecursus niet serieus neemt, omdat ze de foto's van de modellen heeft laten slingeren in de tuin. Het stoken is begonnen.
Ik doe niks hoor,quote:Op zondag 6 mei 2007 16:40 schreef Kinga het volgende:
Huub hou OP met zingen/fluiten/neurien !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |