zoenen ze weer?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Het meisje is niet meer te helpen, helaas!
Tja , maar ze heeft toch ook vrienden of vriendinnen die iets kunnen doen?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef Yollie het volgende:
[..]
Amanda ging op haar 13de al alleen naar Spanje en stond tot het ochtendgloren te dansen op de bar. Verwacht je dan van deze familie enig ingrijpen
Amanda verdient een vriendin als jij.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:02 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja , maar ze heeft toch ook vrienden of vriendinnen die iets kunnen doen?
Als mijn vriend of vriendin in dgk zou zitten en ik zie Brian haar zo misbruiken en haar in haar gezicht spugen.
(Vind dat spugen nog erger dan dat slaan.)
Dan zou ik toch contact opnemen en misschien ook nog wel de familie van Brian bedreigen dat hij uit de buurt moet blijven van haar.
Lief van je hoor, om het zo op te nemen voor Amanda, maar ze weet niet beter, en haar vriendinnen denk ik ook niet. De verhalen van Amanda gaan alleen maar over bad boyfriends, dus, hopeloos.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:02 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja , maar ze heeft toch ook vrienden of vriendinnen die iets kunnen doen?
Als mijn vriend of vriendin in dgk zou zitten en ik zie Brian haar zo misbruiken en haar in haar gezicht spugen.
(Vind dat spugen nog erger dan dat slaan.)
Dan zou ik toch contact opnemen en misschien ook nog wel de familie van Brian bedreigen dat hij uit de buurt moet blijven van haar.
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Ik moet toegeven dat Brainless aardig kan poolen![]()
Ik snap deze jurkenmode ook niet zo..... vind het erg voor de oorlogs uitzien en het siert weinig vrouw/ meisje. Al vind ik het jurkje van Amanda wel weer leuk. Ik vond Syl haar jurken ook niet echt top overigens..... MAAR SYL WEL.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
Liekes jurk laat haar eruitzien als een oude vrouw.
Ik werd direct afgestraft door een kenner, dus ik neem mijn woorden terugquote:Op zondag 6 mei 2007 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben we dan eindelijk iets gevonden dat ie wél kan, al is het enkel 'aardig'?
Het zou een leuke jurk kunnen zijn, maar niet om het 'mannelijke' lijf van Lieke. Sylvia had geen smaak en was geobsedeerd door ceintuurtjesquote:Op zondag 6 mei 2007 17:06 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik snap deze jurkenmode ook niet zo..... vind het erg voor de oorlogs uitzien en het siert weinig vrouw/ meisje. Al vind ik het jurkje van Amanda wel weer leuk. Ik vond Syl haar jurken ook niet echt top overigens..... MAAR SYL WEL.
Zou je wat duidelijker kunnen schrijven, dus een smiley i.p.v. :S. Daarstraks leek het ook al alsof je iemand hier voor stom uitmaakte.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:08 schreef girlie20 het volgende:
Waar is natasia? :S weg uit de villa? lol
'k Zal het nog even goed bekijken.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou een leuke jurk kunnen zijn, maar niet om het 'mannelijke' lijf van Lieke. Sylvia had geen smaak en was geobsedeerd door ceintuurtjes![]()
excuse me miss thingquote:Op zondag 6 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je wat duidelijker kunnen schrijven, dus een smiley i.p.v. :S. Daarstraks leek het ook al alsof je iemand hier voor stom uitmaakte.
Negeermodus is hier duidelijk van toepassing.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je wat duidelijker kunnen schrijven, dus een smiley i.p.v. :S. Daarstraks leek het ook al alsof je iemand hier voor stom uitmaakte.
Dan moet ik concluderen dat je iemand hier daadwerkelijk voor dom hebt uitgemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:10 schreef girlie20 het volgende:
[..]
excuse me miss thing.. ik schrijf hoe ik wil schrijven.. dank u
Concludeer maar wat je wil lieve schat.. i dont really carequote:Op zondag 6 mei 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet ik concluderen dat je iemand hier daadwerkelijk voor dom hebt uitgemaakt.
Je zit hier in een gemeenschap dus je hebt maar te 'caren'. Je hebt iemand voor dom uitgemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:12 schreef girlie20 het volgende:
[..]
Concludeer maar wat je wil lieve schat.. i dont really care
joh?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zit hier in een gemeenschap dus je hebt maar te 'caren'. Je hebt iemand voor dom uitgemaakt.
Syl had 1 mooi jurkje, die rooie met die bloemen dus, en die was van amanda eigenlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou een leuke jurk kunnen zijn, maar niet om het 'mannelijke' lijf van Lieke. Sylvia had geen smaak en was geobsedeerd door ceintuurtjes![]()
Dat duurde lang.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oke, ik denk dat het totaal van je bijdragen in aanmerking komt voor een rapportje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |