boeien..quote:Op maandag 14 mei 2007 17:39 schreef mercurial3 het volgende:
kvind de sjdj een perfecte fade kleur hebben enz, alleen de crotch word dan een probleem
ik fiets elke dag 20km ofzo dus.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:57 schreef jovink het volgende:
nee die mogen dat niet dragen staat in het labeltje
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:57 schreef jovink het volgende:
nee die mogen dat niet dragen staat in het labeltje
Nudies vallen lang uit. Ik heb normaal lengte 34 en bij Nudie moet ik 32 nemen en dat is soms nog net iets te lang.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:41 schreef flashermx het volgende:
[..]
ik bedoel dus of die broeken ook lang genoeg zijn en bijvoorbeeld lengte maat 38 heeft
Bron?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:02 schreef frank101 het volgende:
"But just having a selvage edge doesn't mean that the quality of the denim is necessarily any better than a non-selvage pair of jeans. Selvage has no effect on durability, nor texture - those are determined by weight and weave. It is simply the way the denim fabric is finished at the edges."
''All denim will fade according to how it is worn, regardless of whether it's a 'selvedge' denim or not. How you wear and wash your denim will have at least as greater effect on the look as the denim itself. Of course, high quality denim may have more interesting nuances for denim afficionados, such as double ring spun (ring warp +ring weft), the size and frequency of the ring weft, multiple cold dying, broken twills etc. Many large scale, high quality denims have over 100 different coloured dyes in them, and are dyed 6+ times to produce a larger chromatic scale. Again this does not depend on the selvedge at all and there's no less 'art' or skill needed to produce high volume high quality denim, than to produce low volume 'artisan'denim. It's just different ways to achieve similar things.''
Selvage heeft niks te maken met een mooiere slijt/fade,, het is gewoon een mooie manier om een jeans af te werken.
Volgens mij is het een Bootcut Ola?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:03 schreef JAY-T het volgende:
Regular Ralf Destroyed? Heb hem hier ook nog ergens liggen, zeker al 2 jaar niet meer gedragen![]()
zolang er geen wasmiddel/zeep etc aan te pas komt.. zal de indigo niet gaan bloeden.. gewoon een keer nat door de regen etc heeft bijna tot geen invloedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:10 schreef Sleepto het volgende:
Hoe zit dat nou als je met je dry broek door de regen bent gefietst.. Want er komt wel wat indigo vanaf. Zal je broek dan nog net zo mooi slijten? Had het volgens mij al eens gelezen maar kan het niet meer vinden.
zon vraag was ook gesteld op nudiejeans.com.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:10 schreef Sleepto het volgende:
Hoe zit dat nou als je met je dry broek door de regen bent gefietst.. Want er komt wel wat indigo vanaf. Zal je broek dan nog net zo mooi slijten? Had het volgens mij al eens gelezen maar kan het niet meer vinden.
haha ik had laatst precies hetzelfdequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef Sleepto het volgende:
Hehe, ok beide bedankt, hoef ik me daar iig neit druk om te maken![]()
ik ben 198quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:45 schreef jovink het volgende:
kenkr j das wel heel lang 36 heb ik wel zien liggen
38? mag ik vragen heolang je bent?
ok du eens het proberen waardquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nudies vallen lang uit. Ik heb normaal lengte 34 en bij Nudie moet ik 32 nemen en dat is soms nog net iets te lang.
wajo, 15cm langer dan ik ben :pquote:
Jij hebt de meeste Nudies hier hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:56 schreef gfo het volgende:
ik eis meer pics!
met stamboom graagquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:14 schreef Sleepto het volgende:
Post een pic danHeb zelf ook iets van 8 nudies, maar 6 ervan zijn pre-washed. Was toen nog niet echt op de hoogte van dry's enzo. Zal wel een keer een "familie"foto maken.
Met stamboomquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:53 schreef Sleepto het volgende:
Nou, hier dan een foto. Zijn ze allemaal op m'n Thin Finn na want die heb ik aan.
[afbeelding]
Van links naar rechts: Slim Jim Dry, Slim Jim, Bootcut Ola, Straight Sven, Low Flare Glenn, Regular Ralf, Baggy Bjorn, Baggy Bjorn
[afbeelding]
En daar me Thin Finn Dry nog een keer.
Dry lijkt me inderdaad toch ook wel gaaf, simpelweg vanwege het hele 'proces'. (wat een woord als het om een spijkerbroek gaatquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:02 schreef Sleepto het volgende:
Nu de 2 dry's.. Heb ik ook het nieuwste.. En de de Low Flare Glenn heb ik eigenlijk nooit aan. Moet zeggen dat ik die modellen met wat strakkere pijpen nu het leukste vind.
Ja maar ook door de stof.. Het heeft gewoon wel watquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dry lijkt me inderdaad toch ook wel gaaf, simpelweg vanwege het hele 'proces'. (wat een woord als het om een spijkerbroek gaat)
Als ik die verhalen zo hoor moet ik toch echt een dry gaan halen, ik denk dat de keus dan valt op de ES.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:08 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Ja maar ook door de stof.. Het heeft gewoon wel watDe kleur van een nieuwe dry vind ik eigenlijk ook wel gaaf.. Beetje ruw. Idd raar om zo over een spijkerbroek te praten
![]()
Zeker een dry halen! ES heb ik zelf nog nooit aangehad. Zit tussen de Slim Jim en Regular Ralf in dacht ik toch? Zag al een aantal foto's maar je kan hem volgens mij van vrij strak tot loose dragen. Veel succes!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als ik die verhalen zo hoor moet ik toch echt een dry gaan halen, ik denk dat de keus dan valt op de ES.
Super!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:53 schreef Sleepto het volgende:
Nou, hier dan een foto. Zijn ze allemaal op m'n Thin Finn na want die heb ik aan.
[afbeelding]
Van links naar rechts: Slim Jim Dry, Slim Jim, Bootcut Ola, Straight Sven, Low Flare Glenn, Regular Ralf, Baggy Bjorn, Baggy Bjorn
[afbeelding]
En daar me Thin Finn Dry nog een keer.
Ja, van boven beetje baggy en naar onder wat smaller geloof ik. Bedanktquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:38 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Zeker een dry halen! ES heb ik zelf nog nooit aangehad. Zit tussen de Slim Jim en Regular Ralf in dacht ik toch? Zag al een aantal foto's maar je kan hem volgens mij van vrij strak tot loose dragen. Veel succes!
Dan moet je het mij iig ff laten weten of je eentje hebt kunnen scoren, want ik wil ook eenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:25 schreef D.zire het volgende:
ik ga morgen in groningen kijken voor een slim jim dry japan hopelijk vind ik 1:x
Hey revolutionx, ik zal binnenkort (volgende week ofzo) wel ff eentje passen en dan neem ik wel evt contact met je op als het positief is. Hier ligt een pre wash sj en ik kan die passen om te zien of het goed staat etc. Ik hou je wel ff op de hoogte. Als je het ook voor mij evt kan doen dan ben ik zeer dankbaar. Ik maak het geld van te voren over uiteraard.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:04 schreef revolutionx het volgende:
jier in haarlem ligt de SJDJ. laat maar weten welke maat je nodig hebt dan haal ik em en stuur em voor je op.
zou erg relaxt zijn. kunnen we het verder regelen op msn?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:04 schreef revolutionx het volgende:
jier in haarlem ligt de SJDJ. laat maar weten welke maat je nodig hebt dan haal ik em en stuur em voor je op.
Dit boekje is gemaakt voordat de ss uitwas.. dus het is waarschijnlijk een regular ralf.. maar het kan ook nog evt een flare glenn zijn.. (dusrf ik niet zeker te zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:41 schreef revolutionx het volgende:
dirkjan, als ik het goed heb is dat de sraight sven
Zo wil ik uiteindelijk ook dat mijn sjdb's eruit komen te zien. Heb hem nu twee maanden gedragen alleen hij fade heel erg traag! alleen de portomonnee is goed te zienquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:25 schreef mercurial3 het volgende:
elke wash is weer ietsie anders,
heb ff wat pics opgezocht.
NOTE: deze heb ik gwn van internet geplukt.
slim jim dry black:
[afbeelding]
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:35 schreef gfo het volgende:
Ik zal maar eens het goede voorbeeld geven
zaterdag 22 juli
[afbeelding]
Dinsdag 22 mei
[afbeelding]
beide nu 1x gewassen (gisteren) beide op 40 graden met een klein beetje wasmiddel verkort wasprogramma.. en natuurlijk 2x een programma gedraaid
de rechter is een dry japan en de linker een greycast.. beide slim jimquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:17 schreef revolutionx het volgende:
bijna een jaar niet gewassen? zal wel lekker gestonken hebben in je kamer. welke is die rechte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |