dat heb je geod bekeken !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:35 schreef don-diablo het volgende:
heb je gelijk in jovink, maar ik zag afgelopen zaterdag een slim jim dry in zwolle liggen, dus opzich kan ik daar dan evt wel ophalen
so?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef revolutionx het volgende:
ach nee man, das fucking gay!
99 euro en bendorff heeft een grote nudiecollectie meestal. Anders misschien Spoiled.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:26 schreef fr0x het volgende:
wat kost die slim jim greycast? en waar kan je hem hale in amsterdam?
Die slim jim ziet er goed uit, gfoquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:08 schreef gfo het volgende:
ff een crosspost van een post vanme at sf
Here is an update on both of my greycasts
left: regular ralf greycast; 28 months old; 8-10 washes (don't know exaclty)
right: slim jim greycast; 9.5 months old; 1 cold soak
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
the back of the old one ripped during an accident.. repaired it with nudie treath and denim i got from emil from nudiejeans
Slim Jim zou ik zeggen.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:29 schreef GlazenKaak het volgende:
hihahoi ik heb jullie advies nodig:
ik heb 100e en ik wil een nieuwe Nudie, geen SSK en geen Thin Finn. Het liefst een straight model met een lage waist. Welke moet ik hebbenmoet ook niet al te maf staan bij vrouwen
![]()
Slim Jim's zijn geweldig voor vrouwenquote:Op zondag 13 mei 2007 21:32 schreef GlazenKaak het volgende:
Ennnn zijn die in A'dam te krijgen? Bendorff of M@W ofzo? Bedankt voor de tips =)
Ik zie tussen deze geen keuze mogenlijkheid..japanner d0hquote:Op maandag 14 mei 2007 01:09 schreef Tujuh het volgende:
Van de week heb ik dan eindelijk een nieuwe ES gekochthet is een ESDO geworden die ik voor 90 euro inclusief verzenden heb weten te scoren!
![]()
Ik was eerst op zoek naar de dry blue, maar deze kon ik toch echt niet laten gaan. Het was een eenmalige aanbieding alleen voor mij, dus jullie hoeven niet te vragen waar ik hem vandaan heb, want normaal kost hij daar gewoon 120 euro![]()
Het model vind ik echt super en ik weet al welke mijn volgende wordt: de ES dry blue!![]()
of een Iron Army Sebastian of dan toch een Japanner...keuzes keuzes keuzes![]()
goede postquote:Op maandag 14 mei 2007 16:22 schreef mercurial3 het volgende:
GFO jij weet veeel van nudies.
ik wil graag een nieuwe nudies
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:22 schreef mercurial3 het volgende:
GFO jij weet veeel van nudies.
ik wil graag een nieuwe nudies en moet aan de volgende eisen voldoen:
- iniedergeval dry
dan heb je ff kijken: bootcut ola, slim jim, slim kim, long john, marten pants (al is die niet meer te koop) regular ralf, flare glenn, baggy bjorn, loose frank, bootcut eddy, grim tim, high kay, average joe
- blauwe fading
zelfde rijtje
- geen regular ralf
valt de regul;ar ralf af
- een wat slimmere leg dan rr
dan zou je kunnen pakken de slim jim of de average joe.. de average joe is heeft de bovenkant van de rr maar ipv een bootcut heeft deze straight legs net als de jim..
het is gewoon een bovenkant van de rr en een onderkant van de sj perfect dus
Hijs te krijgen in 14oz japanse denim ookwel de aj heavy dry..
waar hij te koop is weet ik niet (bij jou in de buurt dan he)
mij lijkt de slim jim dry japan erg vet, alleen die crotch gaat kapot klopt dat?
ligt eraan hoe je hem draagt.. ik draag ze iets baggy en ik heb nog nooit last gehad van het kruis (op geen 1 nudie van me) maar ik merkte wel toen ik hem 2 dagen wat minder baggy droeg.. het kruis gelijk als een ziek begon te faden (in de vorm van je zag goed waar hij ging faden)
slim jimquote:Op maandag 14 mei 2007 16:56 schreef mercurial3 het volgende:
thanks
weet je ook mischien hoe een slim jim dry fade?
pics ofsow? en prijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |