San Lorenzo.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Johnathan Bottinelli: Zeer goede centrale verdediger, die al te lang bij Vélez zit. Hij moet deze zomer naar Europa toe anders is het einde oefening
Klopt foutjequote:
Nooit van gehoord, is het wat?quote:Op zondag 6 mei 2007 04:22 schreef SoupNazi het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar.
Die jongen kan echt wat.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Arnautovic van Twente wordt de nieuwe Zlatan
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2007 05:11 schreef Smeich het volgende:
Anderson
Antwi
Barragan
El-Zahr
Hobbs
Idrizaj
Miki
En uiteraard mogen we de aankomende namen niet vergeten, wat te denken van een Roberts, Spearing, Threlfall, Darby, Burns, Ryan, Putterill, Flynn, Lindfield, Ajdarevic, Barnett, Mimms, Highdale, Parsonage, Zieler, Eckersley, Evans, Strickland, Chester, Drinkwater, Welbeck, Hewson, Brandy, Fagan, Galbraith, McCormack, Woods.
Ook goed in de Braziliaanse competitie. Nog wel heel erg jong, dat duurt nog wel een jaar of 2 voordat hij naar Europa gaatquote:Op zondag 6 mei 2007 16:09 schreef Smeich het volgende:
nou nou, ik vind dit een beetje te kromme suggestieve beoordeling. Ik bedoel, die Johnathan Bottinelli die moet zeker wel iets zijn aangezien het niet voor niets is dat Inter aan hem trekt en ja, Inter koopt niet zomaar elke speler weet je wel. En ja, wie bij Inter speelt breekt gewoon doorPUNT Alex Pato is ook geweldig in Championship Manager.
Vind deze nog wel meevallen, alhoewel ik me afvraag of er niet al zo'n topic is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
oftewel: het zoveelste k*t-topic van DAM
Romariaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:11 schreef AminBen het volgende:
Binnen een jaar of 5 staat er een Braziliaans aanvallertje aan de wereldtop. Ben zijn naam alleen ff kwijt
jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:28 schreef RayMania het volgende:
Is het okay als ik dit topic met dit topic merge?
http://www.vi.nl/Achtergr(...)eBuitencategorie.htmquote:Op zondag 6 mei 2007 13:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nog niet echt geweldige voorspellingen tot op hedenquote:Op zondag 6 mei 2007 02:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uit Argentinie vrijwel zeker:
Maxi Moralez: Centrale middenvelder met een goed gevoel voor ruimte, goed schot en pass. Op jonge leeftijd al de beste speler van Racing
Terug bij Racing, na een verkeerde career move
Ever Banega: Speelt goed in de rug van JRR
Voor 20 miljoen verkocht aan Valencia
Mauro Zarate: Dit seizoen wat minder, maar rijp voor een overstap
Op de bank bij Birmingham
Mathias Cahais: Volgend jaar weer terug bij Boca en dat wordt het jaar van de grote doorbraak. Zeker als Palermo en Mellizzo eindelijk nokken.
Niet doorgebroken, nu naar Groningen
Johnathan Bottinelli: Zeer goede centrale verdediger, die al te lang bij Vélez zit. Hij moet deze zomer naar Europa toe anders is het einde oefening
Einde oefening
Belluschi, Lavezzi en Palacio zijn wat ouder maar die kunnen ook bij iedere club mee.
Beluki transfer naar Griekenland, Lavezzi beste Argentijn in Napels sinds 1990
Vrijwel zeker uit Uruguay:
Gonzalo Castro: Beter dan Cívani
Bankzitter bij Mallorca
Vrijwel zeker uit Brasil:
Lucas: Topper met een hoofdletter T. Kan op elke positie op het middenveld uit de voeten
Bankzitter bij Liverpool
Alex Pato: Grootste aanvallende talent sinds Robinho
Need I say more
Wel leuk dat je erop terugkomt.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog niet echt geweldige voorspellingen tot op heden
Ken je hem persoonlijk ofzo?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nino Beukert van Heracles uiteraard, Wat een klasbak
Ja, alleen nooit zien spelenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
dam wat weet je van lulinha?
Dan zijn jullie niet echt verwend de laatste jaren...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk ofzo?
Echt doorbreken op hoogste nivo? Misschien dat Garcia Garcia (laatbloeier) volgend seizoen wel laat zien te goed te zijn voor SC Heerenveen. Wat een klasbak, de beste speler die ik ooit in het zwart-wit heb zien spelen, wou er eerst nog een topic voor openen.
Nou, laatste jaren juist wel.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:59 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dan zijn jullie niet echt verwend de laatste jaren...
Hoe oud is hij?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nou, laatste jaren juist wel.
Ik ben 22, dus het is de 1e keer dat ik Heracles een paar jaar in de Eredivisie zie. Wellicht en waarschijnlijk waren er vroeger betere spelers, maar die heb ik nooit live in actie kunnen zien. De vorige jaren hadden we vooral veel werkers en teamspelers, dat zijn toch minder mooie voetballers om te zien dan een Garcia Garcia.
Garcia-Garcia is gewoon een hele goede voetballer, zeker zoals hij bij ons kan fungeren met een aantal controleurs achter hem. Het is gewoon een hele goede voetballer met een supertechniek, inzicht en ook nog eens rustig voor de goal. Ook heeft hij een actie waarmee hij een verdediger op het verkeerde been kan zetten. Afgelopen zaterdag, de 2e helft was eigenlijk zijn eerste slecht helft in het zwart-witte shirt.
Bij jullie heeft hij nooit een vrije rol gehad toch? Dacht dat hij of spits of rechtshalf was als hij speelde. Hier speelt hij echt op 10 in een vrije rol en mag hij fouten maken, hij heeft namelijk controlerende middenvelders Maas en Quansah achter zich. Bij Heerenveen had hij denk ik meer opdrachten en bij ons meer vrijheid en vertrouwen. Als je 4x scoort in 8 wedstrijden en ook enorm vaak medespelers voor de keeper zet, dan doe je het bj Heracles erg goed. Het gebrek aan rendement wat er volgens velen bij Heerenveen was is hier totaal niet aan de orde.
Verbeek heeft ook niet voor niets over Gonzalo gezegd dat hij voetbaltechnisch de beste is in de selectie van Heerenveen, hij kwam/ komt alleen fysiek en mentaal (veel) tekort voor Heerenveen volgens Verbeek.
Ja, hij komt ook uit haaksbergen, maar het is een zeer goede voetballer, echt een werker en hij gaat het hopelijk nog wel laten zien in Almelo!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ken je hem persoonlijk ofzo?
Echt doorbreken op hoogste nivo? Misschien dat Garcia Garcia (laatbloeier) volgend seizoen wel laat zien te goed te zijn voor SC Heerenveen. Wat een klasbak, de beste speler die ik ooit in het zwart-wit heb zien spelen, wou er eerst nog een topic voor openen.
quote:Op maandag 18 februari 2008 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De jaren van "succes tegen Heracles" waren leuker.
Ben benieuwd, hij is bij het eerste pas een paar keer ingevallen. Toen speelde hij wel aardig, fijne voorzet viel vooral op. Heb hem tekort zien spelen in het 1e om te zeggen dat hij echt goed is. Bij het tweede scoort hij in ieder geval wel veel, dat is een goed begin.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, hij komt ook uit haaksbergen, maar het is een zeer goede voetballer, echt een werker en hij gaat het hopelijk nog wel laten zien in Almelo!
Jammer alleen dat er van de spelerskwaliteiten vaak niet veel kloptquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leuk spel, dat Football Manager 2008.
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er van de spelerskwaliteiten vaak niet veel klopt
Zijn naam werd nog genoemd bij Werder Bremen een poosje geleden dacht ik.quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Radamel Falcao, al heeft hij het moeilijk om dat hij geen EU pas heeft
Idd een leuke voetballerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En die kleine uit La Plata heeft meteen weer 2 assist na 40 minuten onzichtbaar te zijn geweest
Haal die "(nog)" maar weg, hij heeft inmiddels getekend bij de kampioenquote:Op maandag 18 februari 2008 12:19 schreef WeebI het volgende:
Verdomme waarom staat Ezequiel Garay nog niet in dit topic?
Ik ben fan(nog).
Mogelijk naar Go Ahead Eagles volgend seizoen, kan ie zich mooi doorontwikkelen! Goed gescout in elk geval Doc, deze had DAM dus niet gevonden toen.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:39 schreef Doc het volgende:
Astrit Ajdarevic is echt super - zo jong en dan al zo goed!
Waar gaat dit over?quote:
33 wedstrijden - 6 goals - 5 assistquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pablo Piatti
Nog lang geen 19 en nu al bijna 40 wedstrijden in de primera, landskampioenschap en jeugd WK
Banega wil inmiddels niet meer terug naar Valencia, Maar dat zal niet aan het succes bij altetico gelegen hebben want dit seizoen was het allemaal niet geweldig...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt wel goed als Valencia beter gaat voetballen
Hij komt vooral body tekortquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:02 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Banega wil inmiddels niet meer terug naar Valencia, Maar dat zal niet aan het succes bij altetico gelegen hebben want dit seizoen was het allemaal niet geweldig...
Hij heeft zeker wel talent overigens. Maar ze zouden hem een paar jaar bij een provincieclubje moeten stallen zodat de focus wat meer op het voetbal komt te liggen en niet op vanalles daarbuiten.
Eens, Ik ben helemaal niet overtuigd van de grootsheid van Ballotelli, waar hijzelf wel van overtuigd isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben niet onder de indruk en al helemaal niet van zijn mentaliteit, denk een gevalletje Casano
Over het paard getild rotjochie met slechte mentaliteit. Gaat het never nooit redden.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eens, Ik ben helemaal niet overtuigd van de grootsheid van Ballotelli, waar hijzelf wel van overtuigd is
Eerste durf ik echt niet te zeggen, met Ricky ben ik het helemaal eens. Veeeeeeeeeel beter dan Koc ookquote:
Als hij zich niet laat weglokken uit Nederland heeft ie een kans jaquote:
Dude is pas 17 jaar. Misschien voor volgend jaar.quote:
Ik beoordeel hem op de wedstrijden die ik gezien heb.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:28 schreef Klopkoek het volgende:
Je moet je niet blindstaren op die rode kaart van pas geleden of heeft hij er al meerdere verzameld in zijn carriere?
Wacht maar. Balotelli is baas en gedraagt zich zo om goede redenen!quote:Op zondag 21 juni 2009 18:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Over het paard getild rotjochie met slechte mentaliteit. Gaat het never nooit redden.
quote:
Die is makkelijk te verdedigen, je hoeft alleen te blazenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Heerlijke speler om te zien voetballen. Die zie ik binnenkort wel naar Europa komen.
Wel klein ja, maar body kun je trainen. Z'n lengte hoeft geen beperking te zjin.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die is makkelijk te verdedigen, je hoeft alleen te blazen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |