Idd een leuke voetballerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En die kleine uit La Plata heeft meteen weer 2 assist na 40 minuten onzichtbaar te zijn geweest
Haal die "(nog)" maar weg, hij heeft inmiddels getekend bij de kampioenquote:Op maandag 18 februari 2008 12:19 schreef WeebI het volgende:
Verdomme waarom staat Ezequiel Garay nog niet in dit topic?
Ik ben fan(nog).
Mogelijk naar Go Ahead Eagles volgend seizoen, kan ie zich mooi doorontwikkelen! Goed gescout in elk geval Doc, deze had DAM dus niet gevonden toen.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:39 schreef Doc het volgende:
Astrit Ajdarevic is echt super - zo jong en dan al zo goed!
Waar gaat dit over?quote:
33 wedstrijden - 6 goals - 5 assistquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Pablo Piatti
Nog lang geen 19 en nu al bijna 40 wedstrijden in de primera, landskampioenschap en jeugd WK
Banega wil inmiddels niet meer terug naar Valencia, Maar dat zal niet aan het succes bij altetico gelegen hebben want dit seizoen was het allemaal niet geweldig...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt wel goed als Valencia beter gaat voetballen
Hij komt vooral body tekortquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:02 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Banega wil inmiddels niet meer terug naar Valencia, Maar dat zal niet aan het succes bij altetico gelegen hebben want dit seizoen was het allemaal niet geweldig...
Hij heeft zeker wel talent overigens. Maar ze zouden hem een paar jaar bij een provincieclubje moeten stallen zodat de focus wat meer op het voetbal komt te liggen en niet op vanalles daarbuiten.
Eens, Ik ben helemaal niet overtuigd van de grootsheid van Ballotelli, waar hijzelf wel van overtuigd isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben niet onder de indruk en al helemaal niet van zijn mentaliteit, denk een gevalletje Casano
Over het paard getild rotjochie met slechte mentaliteit. Gaat het never nooit redden.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eens, Ik ben helemaal niet overtuigd van de grootsheid van Ballotelli, waar hijzelf wel van overtuigd is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |