abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56811539
Hoe zit het met Kardec, is dat echt zo'n talent. Ik bedoel Romario kreeg ruzie omdat hij hem passeerde.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56811616
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ken je hem persoonlijk ofzo?

Echt doorbreken op hoogste nivo? Misschien dat Garcia Garcia (laatbloeier) volgend seizoen wel laat zien te goed te zijn voor SC Heerenveen. Wat een klasbak, de beste speler die ik ooit in het zwart-wit heb zien spelen, wou er eerst nog een topic voor openen.
Dan zijn jullie niet echt verwend de laatste jaren...
pi_56811977
Verdomme waarom staat Ezequiel Garay nog niet in dit topic?

Ik ben fan (nog).
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_56813573
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:59 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dan zijn jullie niet echt verwend de laatste jaren...
Nou, laatste jaren juist wel.

Ik ben 22, dus het is de 1e keer dat ik Heracles een paar jaar in de Eredivisie zie. Wellicht en waarschijnlijk waren er vroeger betere spelers, maar die heb ik nooit live in actie kunnen zien. De vorige jaren hadden we vooral veel werkers en teamspelers, dat zijn toch minder mooie voetballers om te zien dan een Garcia Garcia.

Garcia-Garcia is gewoon een hele goede voetballer, zeker zoals hij bij ons kan fungeren met een aantal controleurs achter hem. Het is gewoon een hele goede voetballer met een supertechniek, inzicht en ook nog eens rustig voor de goal. Ook heeft hij een actie waarmee hij een verdediger op het verkeerde been kan zetten. Afgelopen zaterdag, de 2e helft was eigenlijk zijn eerste slecht helft in het zwart-witte shirt.

Bij jullie heeft hij nooit een vrije rol gehad toch? Dacht dat hij of spits of rechtshalf was als hij speelde. Hier speelt hij echt op 10 in een vrije rol en mag hij fouten maken, hij heeft namelijk controlerende middenvelders Maas en Quansah achter zich. Bij Heerenveen had hij denk ik meer opdrachten en bij ons meer vrijheid en vertrouwen. Als je 4x scoort in 8 wedstrijden en ook enorm vaak medespelers voor de keeper zet, dan doe je het bj Heracles erg goed. Het gebrek aan rendement wat er volgens velen bij Heerenveen was is hier totaal niet aan de orde.

Verbeek heeft ook niet voor niets over Gonzalo gezegd dat hij voetbaltechnisch de beste is in de selectie van Heerenveen, hij kwam/ komt alleen fysiek en mentaal (veel) tekort voor Heerenveen volgens Verbeek.
pi_56813807
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:42 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik ben 22, dus het is de 1e keer dat ik Heracles een paar jaar in de Eredivisie zie. Wellicht en waarschijnlijk waren er vroeger betere spelers, maar die heb ik nooit live in actie kunnen zien. De vorige jaren hadden we vooral veel werkers en teamspelers, dat zijn toch minder mooie voetballers om te zien dan een Garcia Garcia.

Garcia-Garcia is gewoon een hele goede voetballer, zeker zoals hij bij ons kan fungeren met een aantal controleurs achter hem. Het is gewoon een hele goede voetballer met een supertechniek, inzicht en ook nog eens rustig voor de goal. Ook heeft hij een actie waarmee hij een verdediger op het verkeerde been kan zetten. Afgelopen zaterdag, de 2e helft was eigenlijk zijn eerste slecht helft in het zwart-witte shirt.

Bij jullie heeft hij nooit een vrije rol gehad toch? Dacht dat hij of spits of rechtshalf was als hij speelde. Hier speelt hij echt op 10 in een vrije rol en mag hij fouten maken, hij heeft namelijk controlerende middenvelders Maas en Quansah achter zich. Bij Heerenveen had hij denk ik meer opdrachten en bij ons meer vrijheid en vertrouwen. Als je 4x scoort in 8 wedstrijden en ook enorm vaak medespelers voor de keeper zet, dan doe je het bj Heracles erg goed. Het gebrek aan rendement wat er volgens velen bij Heerenveen was is hier totaal niet aan de orde.

Verbeek heeft ook niet voor niets over Gonzalo gezegd dat hij voetbaltechnisch de beste is in de selectie van Heerenveen, hij kwam/ komt alleen fysiek en mentaal (veel) tekort voor Heerenveen volgens Verbeek.
Hoe oud is hij?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56813864
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:51 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Hoe oud is hij?
24 (al).
pi_56815813
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:21 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ken je hem persoonlijk ofzo?

Echt doorbreken op hoogste nivo? Misschien dat Garcia Garcia (laatbloeier) volgend seizoen wel laat zien te goed te zijn voor SC Heerenveen. Wat een klasbak, de beste speler die ik ooit in het zwart-wit heb zien spelen, wou er eerst nog een topic voor openen.
Ja, hij komt ook uit haaksbergen, maar het is een zeer goede voetballer, echt een werker en hij gaat het hopelijk nog wel laten zien in Almelo!
pi_56815892
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:42 schreef Blawh het volgende:
De jaren van "succes tegen Heracles" waren leuker.
pi_56816434
quote:
Op maandag 18 februari 2008 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

De jaren van "succes tegen Heracles" waren leuker.

1e divisie had ook altijd wel zijn charme vond ik.
quote:
Op maandag 18 februari 2008 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja, hij komt ook uit haaksbergen, maar het is een zeer goede voetballer, echt een werker en hij gaat het hopelijk nog wel laten zien in Almelo!
Ben benieuwd, hij is bij het eerste pas een paar keer ingevallen. Toen speelde hij wel aardig, fijne voorzet viel vooral op. Heb hem tekort zien spelen in het 1e om te zeggen dat hij echt goed is. Bij het tweede scoort hij in ieder geval wel veel, dat is een goed begin.
pi_56840506
Fysiek sterke spits, veel snelheid en goed balgevoel! Idd scoort ie veel, komt overigens van de twente jeugdopleiding weg.
pi_56891367
David Lizardo gaat het helemaal maken!

Profclubs azen op 14-jarig talent
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56891583
Rosina van Torino.
><(({°>
pi_56916729
Pablo Piatti

Nog lang geen 19 en nu al bijna 40 wedstrijden in de primera, landskampioenschap en jeugd WK
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56916785
Veertig wedstrijden in de Primera alleen al?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56917393
17 wedstrijden in 2006-2007 en 21 met vandaag erbij in 2007-2008. Hij was 17,5 half jaar toen ie debuteerde
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56917570
Leuk spel, dat Football Manager 2008.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56917573
En nu na 2 assist een goaltje erbij
pi_56917838
En dat is 2
pi_56917861
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 23:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Leuk spel, dat Football Manager 2008.
Jammer alleen dat er van de spelerskwaliteiten vaak niet veel klopt
pi_56918420
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jammer alleen dat er van de spelerskwaliteiten vaak niet veel klopt
Dat valt ook wel weer mee.
><(({°>
pi_56918722
Voldoende spelers waar weinig van klopt hoor
pi_56918770
Vooral ook heel veel spelers waar wel veel van klopt.
><(({°>
pi_56919046
Dat zijn meestal de bekendere spelers, maar het is veel leuker onbekende spelers te ontdekken. Zowel in het echt als bij FM
pi_57025686
Radamel Falcao, al heeft hij het moeilijk om dat hij geen EU pas heeft
pi_57025743
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 00:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Radamel Falcao, al heeft hij het moeilijk om dat hij geen EU pas heeft
Zijn naam werd nog genoemd bij Werder Bremen een poosje geleden dacht ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')