quote:Gert en Kleinzusje zijn on a break !!!!
Die blauwe terrorGert heeft Loes meegelokt naar zijn strand om gratis streams te bewerkstelligen en ligt nu straal bezopen in een steeg. Kleinzusje zit moederziel alleen met 2 zwarte en 2 werkende streams. Loes heeft uit wraak Natasia en Brian gratis aan haar gegeven. Gelukkig is Kleinzusje in de ban van gitaarmuziek en hoopt dat velen haar kunnen troosten.
quote:Geile Pietje heeft een grote liefde voor blonde dames. Maakt niet uit, scheel, gespierd, nakend.......... Maar daar was opeens de ware prinses. Helaas ging zij als kikker door het leven. Om de aandacht van Horny Pietje te trekken trok zij diverse jurkjes aan. Zelfs een luier met de naam van de ontwerper werd uit haar kleding kastje gerukt. Boos en verdrietig besloot Mootie te strippen, rond te dansen in een string zonder kruis en heeft zelfs haar gezondheid op het spel gezet. Eindelijk heeft Pietje haar gekust..........................
Maar daar hield het niet op!quote:Naakt stond Mootie voor een hijgende Pietje te dansen............. soort Melissa hupsjes. Plotseling kwam Peetra boos om de hoek gluren en schold haar uit voor nudist. Mootie schrok zich dood en besloot een pilletje te nemen en haar Feyenoord jurk aante sjorren. Helaas schold pietje haar uit voor duo penottie. Het jurkje viel niet in de smaak, de rode kleur was bruin geworden in de was. Petraa zag haar kans schoon en duwde zichzelf in haar nieuwe rode ponnetje binnen de 60/60 muren en drukte zich heftig tegen Pietje aan. Huilend trok Mootie zich terug.............. Kleinzusje snapt haar verdriet
En als u dacht dat het uit de hand gelopen was heeft u dit nog niet gelezen!quote:Mootie zocht haar heil bij kleinzusje, maar die was nog stuk van verdriet en bezig Loes te stalken. Gelukkig was daar de kledingontwerper Ian. Hij probeerde haar te strikken met een ajax hempje, maar helaas verkeerd, het moest veranderd worden in een gevaarlijkste stad van nederland outfit. Al bijna over haar verdriet heen wierp Mootie zich in haar psv gewaadje op de stylist. Helaas hoorde zij van een paard dat de ontwerper net bijna was klaargekomen op de tepel van ene Eric. Is hij Ho of He ????...............
quote:Inmiddels is het tussen Petraa en Mootie terror. Absolute terror. Ze smijten met waspoeder, smerige ponnetjes en paarden vresen het ergste. Saai, adels, jurkies .................... 1 grote bende. De stylist raakt hevig overspannen. Zijn geliefde leandra is er weer van tussen. Ze heeft gezegd dat ze naar de kroeg is, maar kleinzusje weet dat ze is gespot met ene Loes in een ranzige steeg naast een lamme blauwe smurf.................. moet er iemand ingrijpen ?................
quote:Inmiddel werpt Mootie zich voor de voeten van kleinzusje en vraagt haar intieme dingen over uit de kast komen enzo. Waarschijnlijk hebben de 12 jurkjes die ze naar haar kop kreeg gesmeten haar doen inzien dat kleinzusje wel houdt van een lekkere dame. Uniekhoorn hoorde Mootie roepen en schreeude dat KZ geestelijk niet in orde is. Stuk van verdriet, met Loes nog aan de lijn, kreeg KZ op het zelfde moment een huwelijksaanzoek van de ontwerper Ian. Petraa zag haar kans schoon en klapte van plezier................... het paard zag alles met lede ogen aan en Pietje................ sja, Pietje ??? Die wacht op Gekke Gertje ? ................
Prachtige stukjes tekst: Kleinzusjequote:Pietje was niet uit op Gert, maar op Loes.................ook blond, dus ja. Maar Loes wilde Pietje niet, net als Petraa voelde zij zich misbruikt en lag nog na te soppen op het strand. De lamme Gert adviseerde Piet Mootie te dwingen een Feyenoord pakje aan te trekken. Hij wist zeker dat Mootie in staat was haar club op te geven en zich te verlagen tot 010 niveau om liefde te ontvangen. Zo gezegd zo gedaan................ Mootie liet kleinzusje jankend achter ( totaal stuk) en hees zich in haar smerige ponnetje. Pietje trappte er in................ Loes bleef KZ nog steeds steunen via sms.............terwijl Gertje lag te loeren .........
Ik beloof je dat ik doodstil blijf liggen!quote:Op zondag 6 mei 2007 02:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Goedmaakseks is een stuk effectiever!
Als je maar niet weer zo begint te vloeken in het Italiaans.
Heb je de vorige keer gemist, da's duidelijk. Trouwens, de bloem is al een originalquote:Op zondag 6 mei 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Alhoewel eigenlijk de belangerijkste ontwikkeling is dat Disana meepost in een SC natuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik volg je voorbeeld en wens iedereen welterusten.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jij geilt op leuke OPjes. (goed van je)
ga ff plat
![]()
Trusten Disana!quote:Op zondag 6 mei 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik volg je voorbeeld en wens iedereen welterusten.
Bloemen aankleden, da's belachelijk, dat doe je niet net zoals je geen honden aankleedquote:Op zondag 6 mei 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je de vorige keer gemist, da's duidelijk. Trouwens, de bloem is al een original![]()
Truste allemaal en DO JUTRA.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Trusten Disana!quote:Op zondag 6 mei 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik bedoel omdat Ian niet kaal is en dat je daarom niet met hem wilt trouwen en dus zei ik dat het beter is dat het niet andersom is, dat hij dus kaal is en je niet van kaal houdt maar van een volle bos met haar, want dat is moeilijker te bewerkstelligenquote:
Ik vind dit een duidelijk verhaal!quote:Op zondag 6 mei 2007 02:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik bedoel omdat Ian niet kaal is en dat je daarom niet met hem wilt trouwen en dus zei ik dat het beter is dat het niet andersom is, dat hij dus kaal is en je niet van kaal houdt maar van een volle bos met haar, want dat is moeilijker te bewerkstelligen
snap je?
Als je het snapt wil je het mij dan uitleggen want ik snap het niet meer![]()
Lieke irriteerde me vandaag mateloos, maar misschien dat dat na deze hectische SC-nacht weer anders gaat worden.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch grappig dat je liefde voor haar is bekoeld nu je haar wat langer hebt mogen aanschouwenJa, en blijf maar bij Moots, die is het liefst van ons allemaal en ze heeft de meeste jurkjes.
Trustequote:Op zondag 6 mei 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2007 02:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik bedoel omdat Ian niet kaal is en dat je daarom niet met hem wilt trouwen en dus zei ik dat het beter is dat het niet andersom is, dat hij dus kaal is en je niet van kaal houdt maar van een volle bos met haar, want dat is moeilijker te bewerkstelligen
snap je?
Pietje, leer mij uw magische vrouwenversier trucs!quote:Op zondag 6 mei 2007 02:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke irriteerde me vandaag mateloos, maar misschien dat dat na deze hectische SC-nacht weer anders gaat worden.
Het mooie van al die jurkjes (en het Feyenoord-pakje!) is dat ze allemaal uit kunnen!![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 02:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke irriteerde me vandaag mateloos, maar misschien dat dat na deze hectische SC-nacht weer anders gaat worden.
Het mooie van al die jurkjes (en het Feyenoord-pakje!) is dat ze allemaal uit kunnen!![]()
Ik snap het, je zit in je Brian modus... nachtje hotel doet wonderenquote:Op zondag 6 mei 2007 02:09 schreef Sug4r het volgende:
[..]
snap je?
quote:Op zondag 6 mei 2007 02:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik snap het, je zit in je Brian modus... nachtje hotel doet wonderen
Ik hou ook niet van een volle bos haar daarquote:Op zondag 6 mei 2007 02:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap je, maar het gaat mij vooral om de ballen
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 02:13 schreef kleinzusje het volgende:
Toch is Mootie net zo scheel als Lieke, nu ik is even goed kijk
quote:Op zondag 6 mei 2007 02:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van een volle bos haar daar![]()
Het is aangeboren, da's de keiharde edoch simpele waarheid, mijn jonge vriend. Jouw talenten liggen nou eenmaal op het vlak van couturier.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pietje, leer mij uw magische vrouwenversier trucs!![]()
Nu durf je, ze is al naar bed... Kijk haar morgen maar eens RECHT in haar ogen aan, en zeg het dan nog eens.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:13 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2007 02:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is aangeboren, da's de keiharde edoch simpele waarheid, mijn jonge vriend. Jouw talenten liggen nou eenmaal op het vlak van couturier.
Deze zin alleen alquote:Op zondag 6 mei 2007 02:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is aangeboren, da's de keiharde edoch simpele waarheid, mijn jonge vriend. Jouw talenten liggen nou eenmaal op het vlak van couturier.
quote:Op zondag 6 mei 2007 02:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nu durf je, ze is al naar bed... Kijk haar morgen maar eens RECHT in haar ogen aan, en zeg het dan nog eens.
quote:Op zondag 6 mei 2007 02:13 schreef kleinzusje het volgende:
Dus voorgenoemde charmes van de weledele heer Pietje vinden wij terug in zijn uiterste welbespraaktheid ende behendigheid in het fabriceren van mooie, met dure woorden doordrenkte, poëtische uitlatingen?quote:
Hahaha, loenzen..... ik wordt ook lesbie, veel gezelligerquote:Op zondag 6 mei 2007 02:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Lekker wel, als ze loensend in dr nakie voor me staat te dansen![]()
Hints was vroegah, en Tipsch = Lipsch.quote:
Zijn de dagen van onze hechte vriendschap dan reeds tot een einde gekomen?quote:Op zondag 6 mei 2007 02:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hints was vroegah, en Tipsch = Lipsch.
Ik snap dat je geëmotioneerd bent, maar laat dat je niet geringe rationele capaciteiten niet in de weg zitten!
Hmmmm, nee werkt niet...quote:Op zondag 6 mei 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus voorgenoemde charmes van de weledele heer Pietje vinden wij terug in zijn uiterste welbespraaktheid ende behendigheid in het fabriceren van mooie, met dure woorden doordrenkte, poëtische uitlatingen?
Dan zal ik mij bij nader inzien neer moeten leggen bij het feit dat zulks een manier van uitdrukken mij tot nog toe onbekend lijkt te zijn.
Niks is sterker dan dat ene woordquote:
Neen, neen, driewerf neen.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zijn de dagen van onze hechte vriendschap dan reeds tot een einde gekomen?![]()
Ik zal, zoals je waarschijnlijk al wel verwacht, mijn uiterste best doen je geenzins teleur te stellen!quote:Op zondag 6 mei 2007 02:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Neen, neen, driewerf neen.
Maar voor jou de tijd is daar om op wat meer zelfstandige basis door de wijde wereld te trekken.
Kan je niet een jurkje voo rme ontwerpen, heb maat 36quote:
quote:
Zonder streams ben je lekker weg uit de top 10 van meiquote:Op zondag 6 mei 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag ik even patsen met de top10 posters in DGK in April?
001. (001) 3189 Ian_Nick
002. (002) 2762 beequeen
003. (011) 2563 Marrije
004. (049) 2549 Disana
005. (006) 2375 petraa
006. (003) 2279 Leandra
007. (005) 2255 bright_side_of_life_
008. (017) 2222 mootie
009. (004) 2040 scanman01
010. (016) 1807 noekje
Trusten kindje van Godquote:Op zondag 6 mei 2007 02:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
En met deze kuise edoch welgemeende zoen wens ik tevens alle nachtbrakende SC-ertjes een uiterst verkwikkende nachtrust. Jullie zullen in mijn dromen bij me zijn!![]()
Geloof me, ik heb werkelijk alles gedaan. Naar het schijnt is er iets fout gegaan bij het overdragen van de licentie. Ik heb Tien hier over aangeschreven en wacht nog steeds op antwoord.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zonder streams ben je lekker weg uit de top 10 van mei![]()
Maar hoezo willen je streams niet?? Ik heb ze 2 x zonder problemen "geinstalleerd" 1 x gratis en 1 x via de rabobank
Behoorlijk kut jaquote:Op zondag 6 mei 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb werkelijk alles gedaan. Naar het schijnt is er iets fout gegaan bij het overdragen van de licentie. Ik heb Tien hier over aangeschreven en wacht nog steeds op antwoord.
Tarzannnnnnnnnnquote:
Ach, die is morgenochtend alweer weggezakt.quote:
Ja, en werkt prima!!quote:
Volgens mij vroeg iemand een tijdje geleden om een foto.quote:
Die verkleind heel goed?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg iemand een tijdje geleden om een foto.
Valt best mee, de fotokwaliteit van mijn Nokiaatje.![]()
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry, wat intiem!quote:
Hmmz, je hebt gelijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Alleen die bankjes zitten altijd zo klote...
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, je hebt gelijk.
Morgen sloop ik die bank!![]()
Ik zou dat hok onderverhuren, daar passen makkelijk 12 Chinezen in!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit is onze tuin maar die wordt binnenkort rigoreus bewerkstelligd[afbeelding]
12!?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou dat hok onderverhuren, daar passen makkelijk 12 Chinezen in!![]()
Waar moet dan het tuinmeubilair en de grasmaaier???quote:Op zondag 6 mei 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou dat hok onderverhuren, daar passen makkelijk 12 Chinezen in!![]()
Je hebt geen hond?quote:Op zondag 6 mei 2007 03:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waar moet dan het tuinmeubilair en de grasmaaier???
Maar chinezen kunnen koken!! Oke, het worden chinezen
Mijn slaapkamer is zo groot als jouw bankquote:
Zelfs voor mij ziet die tuin er toch leuker uit, kweet niet... wat een klein dingetje niet kan doenquote:
Het is heul geen tuin.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zelfs voor mij ziet die tuin er toch leuker uit, kweet niet... wat een klein dingetje niet kan doen
Kwalitatief is het niet zo, maar achquote:
Ik wel, maar mn soep kwaliteiten dat isquote:
Doe dat, slaap lekker... in de wetenschap dat Gert lekker bij mij slaapt (als Pietje me niet wilquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doe dat, slaap lekker... in de wetenschap dat Gert lekker bij mij slaapt (als Pietje me niet wil)
Trusten kleinzusje![]()
Jij ook weltrusten Ianquote:
Jij laat je ook door iederen bewerkstelligen!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij ook weltrusten Ian![]()
![]()
![]()
Of bedoelde je dat niet?
Dat gehijg op mijn koptelefoon.... voorspel, niks geen kreuntje nog
Ik doe een hoop, maar vrouwen slaan en erop spugen...quote:Op zondag 6 mei 2007 03:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben een Amanda, pak alles wat ik pakken kan!!!!
Jij bent mijn brian
Sorry voor alles wat ik heb gezegd... haal die pistool van je hoofd... sorry je had gelijk, met alles!!quote:Op zondag 6 mei 2007 03:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben altijd vet liev!
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry voor alles wat ik heb gezegd... haal die pistool van je hoofd... sorry je had gelijk, met alles!!
* Ian doetquote:Op zondag 6 mei 2007 03:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaa, je bewerkstelligd alles bij mij als je in zo'n gesprek je shirt uit trekt!!
ONZ haalt alle slechte naar boven.... gelukkig is het in DGK niet zoquote:
Je hebt wel heul sexy vleugeltjesquote:Op zondag 6 mei 2007 03:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
ONZ haalt alle slechte naar boven.... gelukkig is het in DGK niet zo
Oooh mijn lekkere kledingstylist... ik ga aan je denken deze nacht (hoe ik ooit in maatje 36 kom)quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 03:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oooh mijn lekkere kledingstylist... ik ga aan je denken deze nacht (hoe ik ooit in maatje 36 kom)
Weltrusten lekker ding![]()
Nou ja zeg!!! En zelfs APK die een verzoek van mij om een foto van zijn tuintje heeft ingewiiligd.quote:Op zondag 6 mei 2007 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Valt best mee, de fotokwaliteit van mijn Nokiaatje.![]()
Zie je ook een rood kruis ???quote:
Nou, geef me dan die string maar kikkertje, dit is niks met mn rode kruisquote:
Hangt jouw punanie echt?quote:
WTFquote:
Uhuh, en meteen maar de meest charmante openingszin éver uit de kast trekken hè.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF
Laat me de hele nacht alleen, jankend val ik in slaap, rolt met ene Loes op het strand en zit nu Mootie te versieren![]()
Ik schakel net in en schrik me dood van Lieke met make-up... of moet ik dat andersom zeggen.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat is Barbiequote:Op zondag 6 mei 2007 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schakel net in en schrik me dood van Lieke met make-up... of moet ik dat andersom zeggen.
Ja, met een t.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:06 schreef kleinzusje het volgende:
= gebeurd met een t ?
quote:Op zondag 6 mei 2007 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, met een t.
Er gebeurt iets.
Er gebeurde niets.
Er is niets gebeurd.
Ik wou dat er eens iets gebeurde.
Ik word altijd boos als er niets gebeurt.
quote:Op zondag 6 mei 2007 14:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, met een t.
Er gebeurt iets.
Er gebeurde niets.
Er is niets gebeurt. gebeurd![]()
Ik wou dat er eens iets gebeurde.
Ik word altijd boos als er niets gebeurt.
Ja ik zat te knoeien. Vannacht ook al zo... teveel computertoestanden (installeren van software). Bah.quote:
Xeker van Loesquote:Op zondag 6 mei 2007 14:25 schreef Gert het volgende:
Ik heb ook vernomen dat je "heul" () en "veul" (
) eigenlijk als "heel" en "veel" schrijft.
Loes was niet bij mij maar bij Jaap... <knip>quote:
Bullshit........ heb je de OP wel gelezen?quote:Op zondag 6 mei 2007 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Loes was niet bij mij maar bij Jaap... <knip> [afbeelding]
Dat jij dat nou aangrijpt om mij meteen te dumpen.![]()
Môgguh...quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Môgguh...
Ik zag het en zag net ook waar het probleem zat... maar dat is inmiddels opgelost en in de wiki pagina waar de OP staat is het ook al gecorrigeerd... alleen Ian zal in de OP dat ontbrekende cijfertje (de 8 aan t eind van url van je usericon) nog even moeten toevoegen
Bij het openen van een nieuwe SC komt het dus sowieso goed... als men die wiki pagina als basis neemt)
Onderste regel van de OP dearquote:Op zondag 6 mei 2007 15:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Heb je een linkje van die wiki ?
Ga ik straks kijken, nu even weg![]()
![]()
Eindhoven: nog droog, maar het is wel aan het betrekken.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:41 schreef Lobasca het volgende:
Regent het al ergens in den Lande?
Groningen-stad: droog maar al wat minder zonnig.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:41 schreef Lobasca het volgende:
Same here. Kop van NH... vind het een beetje eng om me woonplaats neer te zetten. Tis een dorp met 2000 inwoners tussen Alkmaar en Schagen.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Eindhoven: nog droog, maar het is wel aan het betrekken.![]()
Midden Nederland: Nog droog maar wel dik bewolkt.. het zou me niets verbazen als er binnen een uur wel wat uit de lucht komt vallen maar ik verwacht niet dat het een enorme bui gaat zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik hou het ook lekker op Midden Nederland... en anders Amersfoortquote:Op zondag 6 mei 2007 15:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same here. Kop van NH... vind het een beetje eng om me woonplaats neer te zetten. Tis een dorp met 2000 inwoners tussen Alkmaar en Schagen.
Nee, voor Fokkers die meedoen, laat ik het niet achterwege.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:53 schreef mootie het volgende:
Wie gaat er mee naar de kop van NH, Lobasca stalken?![]()
Zeg ik voortaan Schagen, heb er bijna 20jr vertoeft, ken er elke heg en steg en kom er nog meerdere malen per week.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hou het ook lekker op Midden Nederland... en anders Amersfoort
Ah... ik zat er al op te wachten tot die de kutnewbie ging uithangen met dr accountje van een uur en een kwartier oud.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:06 schreef mootie het volgende:
Op zondag 6 mei 2007 15:59 schreef girlie20 het volgende:
mootie = dom, dommer, domst.. LoL.. Anyways, die 2 (brian en amanda) liggen over 2 dagen weer met elkaar in bed.. wat een hoerenhuis zeg.. need an escort (lady,man) or a ho? call The Golden Cage..
Als dat niet over mij gaat weet ik het ook niet meer.![]()
Het was mij niet helemaal duidelijk of dat over het onderwerp ging of over jou. Ben het onderwerp trouwens alweer vergeten, dat was zeker ook dommer dan het domste domquote:Op zondag 6 mei 2007 16:06 schreef mootie het volgende:
Op zondag 6 mei 2007 15:59 schreef girlie20 het volgende:
mootie = dom, dommer, domst.. LoL.. Anyways, die 2 (brian en amanda) liggen over 2 dagen weer met elkaar in bed.. wat een hoerenhuis zeg.. need an escort (lady,man) or a ho? call The Golden Cage..
Als dat niet over mij gaat weet ik het ook niet meer.![]()
Hier idem voor Amersfoort... het blijft toch een beetje m'n thuisbasisquote:Op zondag 6 mei 2007 16:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeg ik voortaan Schagen, heb er bijna 20jr vertoeft, ken er elke heg en steg en kom er nog meerdere malen per week.
Ik heb hier wel hele rare wolken trouwens... het zit helemaal dicht maar het zijn geen grote zware wolken, het lijkt meer een bad van wattenbolletjes.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
Weather update: de poes zit al binnen. Ik herhaal: de poes zit al binnen. Nog geen regen in zicht.
Check: 1 poes binnen, 1 poes buiten!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
Weather update: de poes zit al binnen. Ik herhaal: de poes zit al binnen. Nog geen regen in zicht.
Wow, The States. En dan nog aan de zonnige kant ook.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem voor Amersfoort... het blijft toch een beetje m'n thuisbasis![]()
En ik heb er net geen 20 jaar gewoond maar dat komt door een jaartje Philadelphia en een jaartje Palm Beach Gardens, anders was het precies 20 jaar geweest
Hier beide katten binnen. Maar die gaan eigenlijk alleen naar buiten als ik daar ben en vlak voor het slapen.quote:
Philly is echt een 4-seizoenen stad, maar dan ook echt zoals het hoort, niet van die vage seizoenen als in NL... en daar woonde ik midden in de binnenstad dus dat was ook geweldig.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wow, The States. En dan nog aan de zonnige kant ook.![]()
Mannen.... ze zijn ook allemaal hetzelfde hèquote:Op zondag 6 mei 2007 16:27 schreef mootie het volgende:
Meneer en mevrouw zijn beiden binnen, maar mevrouw zit aan een lijn, dus die kan niet ver. Meneertje gaat ook nooit ver overdag, een wandeltje van een minuut of 10 op zn hoogst. Rond middernacht doet hij de lange ronde.
Zelfs die zonder balletjesquote:Op zondag 6 mei 2007 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mannen.... ze zijn ook allemaal hetzelfde hè![]()
Anders ik wel. Toch heb ik geen zin in minimaal drie koudere dagen... we zijn teveel verwend.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hier beide katten binnen. Maar die gaan eigenlijk alleen naar buiten als ik daar ben en vlak voor het slapen.
Van mij mag er echt een flinke plens vallen, ik heb een redelijk grote tuin, met veel waterbehoevende planten, werd een beetje flauw van het elke avond bewateren van de tuin.
FF intresse, was je daar voor studie of werk o.i.d. of er lekker een jaartje tussen uit....quote:Op zondag 6 mei 2007 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Philly is echt een 4-seizoenen stad, maar dan ook echt zoals het hoort, niet van die vage seizoenen als in NL... en daar woonde ik midden in de binnenstad dus dat was ook geweldig.
PBG was tsja..... super: lekkere relaxte sfeer en idd altijd mooi weer.
Toevallig moest ik er gisteren nog aan denken, omdat ze hier nu al problemen op de wegen denken te gaan krijgen door een beetje regen na een tijd van droogte... ik kan me daar van Florida niets van herinneren, maar misschien is dat omdat het, als het al een keer regende, dan ook gelijk met bakken uit de lucht kwam. Even de post uit de brievenbus pakken maakte dan al dat je doorweekt was.
Ik wilde op dat moment (beide keren) heel erg graag uit NL weg, toen ben ik daar als au-pair gaan werken.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
FF intresse, was je daar voor studie of werk o.i.d. of er lekker een jaartje tussen uit....
Maar waarom Amerika?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wilde op dat moment (beide keren) heel erg graag uit NL weg, toen ben ik daar als au-pair gaan werken.
Maar hoe ik het er ook naar mijn zin heb gehad: ik zou er m'n kind niet willen opvoeden, hoewel ik hem wel zou laten gaan als hij een jaartje als exchange student zou willen gaan.
Opgegroeid in Leusden en Amersfoort, dus altijd veel Amerikanen van vliegbasis Soesterberg in de buurt gehad en daar ging ik ook vrij veel mee om, dus toen ik eens wat anders wilde was het eigenlijk vrij logisch voor me dat ik de USA eens van dichtbij ging bekijken.quote:
Vind het knap hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Opgegroeid in Leusden en Amersfoort, dus altijd veel Amerikanen van vliegbasis Soesterberg in de buurt gehad en daar ging ik ook vrij veel mee om, dus toen ik eens wat anders wilde was het eigenlijk vrij logisch voor me dat ik de USA eens van dichtbij ging bekijken.
Ik heb het er enorm naar m'n zin gehad, en ik ben niet zo'n heimwee type.. dat scheelt ook waarschijnlijkquote:
In de stad Groningen nog steeds niet... en er is zelfs weer een poes buiten gaan zittenquote:Op zondag 6 mei 2007 17:24 schreef Veulen het volgende:
Hier regent het. ('t gooi)
Komt nog welquote:Op zondag 6 mei 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
In de stad Groningen nog steeds niet... en er is zelfs weer een poes buiten gaan zitten![]()
Ja, helaas. Overigens, je hebt nog steeds geluk: er gebeurt helemaal niks in de Kooi.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Komt nog wel
Het is wel gelijk koud als het begint te regenen.
Ik denk eerder dat het komt omdat ze een week achterlopen in de tv uitzendingen. Die gaan straks gewoon een inhaalslag maken.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik denk trouwens ook dat er geen ruk gebeurt op de streams omdat er nog betalingsproblemen zijn. 10 zorgt wel dat ze zich koest houden, anders worden er een paar streamers echt gevaarlijk![]()
Ze zei dommie tegen me.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Euj! Welke grafkutnewbie loopt mijn Mootsje lastig te vallen!![]()
Ik kom ook altijd te laat![]()
Stinkkikkert...quote:
Is mn gelegenheids avatarquote:
quote:
Wat wil je darling? Ian maakt kleren ik ben meer van de roddelavatarsquote:Op zondag 6 mei 2007 19:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Waar heb je die avatar vandaan; ik wil ook een andere.
Ik ben nog steeds streamloos maar je hebt mijn dag weer goed gemaaktquote:
Liefffquote:
Je hebt veel bij me losgemaaktquote:
Tot nu toe zijn ze hilarisch, dus ga vooral door.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je hebt veel bij me losgemaaktmn creativiteit stroomt
![]()
UIT die jurkquote:Op zondag 6 mei 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit hardop te lachen en mn vriend vraagt wat er is........ moeilijk uit te leggen.......
Ik had heuzig mn zwarte outfitje aan.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
Met je hangende punani bij Gert op het strand, hoe durf je![]()
Nou nou, die Gert laat zich ook wel erg makkelijk verleiden hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
Met je hangende punani bij Gert op het strand, hoe durf je![]()
sloeriesmurfquote:Op zondag 6 mei 2007 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou nou, die Gert laat zich ook wel erg makkelijk verleiden hoor.![]()
Een Loesje avatar:quote:Op zondag 6 mei 2007 19:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat wil je darling? Ian maakt kleren ik ben meer van de roddelavatars![]()
Euh...quote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
Oei dat kan ik niet, Ian help...............
Volgens mij is hij er gewoon nog niet...... de laatste post in de vorige COS was om 19.59 uur en volgens de Nieuwe Topics lijst: http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics is er nog geen nieuwe.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:09 schreef maril het volgende:
Zou iemand hier de huidige coslink kunnen geven zie hem nergens oftewel, ben hem kwijt.
Klopt, heb net ook gechecked, het is gewoon oersaai daarom is er nog geen nieuwe COSquote:Op zondag 6 mei 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er gewoon nog niet...... de laatste post in de vorige COS was om 19.59 uur en volgens de Nieuwe Topics lijst: http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics is er nog geen nieuwe.
En iedereen gaat liever hier of in Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje #2 lopen zeiken dat er nog geen nieuwe is dan dat ze er zelf 1 aanmaken....quote:Op zondag 6 mei 2007 20:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, heb net ook gechecked, het is gewoon oersaai daarom is er nog geen nieuwe COS
Ik wilde het doen (nieuwe COS link zetten) maar jij was sneller (zoals gebruikelijk)quote:Op zondag 6 mei 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En iedereen gaat liever hier of in Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje #2 lopen zeiken dat er nog geen nieuwe is dan dat ze er zelf 1 aanmaken....
Hoewel het gros niet de moeite neemt om daar wel ff de link van de nieuwste COS te posten...
KUTNEWBIES!!quote:Op zondag 6 mei 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En iedereen gaat liever hier of in Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje #2 lopen zeiken dat er nog geen nieuwe is dan dat ze er zelf 1 aanmaken....
Hoewel het gros niet de moeite neemt om daar wel ff de link van de nieuwste COS te posten...
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:20 schreef maril het volgende:
Thanks! ik had nl wel naar de latste gekeken en die was om 19.00 afgelopen , maar ik snap dat er geen nieuwe is/was.
Mwah, ik erger me meer aan dat nutteloze "ik zie de COS niet" gezeur van mensen die gewoon niet gezocht hebben, ik weet dat jij m anders ook wel in het zoek Topic plaatst, maar de meeste mensen nemen die moeite niet, die komen alleen maar in dat topic om te zeuren dat ze m kwijt zijn en dat ie daar ook niet staat....quote:Op zondag 6 mei 2007 20:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wilde het doen (nieuwe COS link zetten) maar jij was sneller (zoals gebruikelijk)
En er wordt idd veel gemopperd, hoort ook wel een beetje bij de zondag
Wens 'm veul plezier!quote:Op zondag 6 mei 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Go Ahead, sue me...![]()
Dan ga ik de kid ff helpen met inpakken
Tot zo
Er was een site die avatars kon maken in de juiste pics.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:59 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Als ik hem 60/60 maak is hij onleesbaar
Waarom heb je een alcoholrestrictie?!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:07 schreef Lobasca het volgende:
Ok, AZ heeft verloren. Melisa in de Kooi, ik heb een alcoholrestrictie....
Maar het regent![]()
Gister te veel en te snel gezopen, om 5u ziek me bed uit, waardoor er nu nog maar 2 glazen in de fles zitten.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gister te veel en te snel gezopen, om 5u ziek me bed uit, waardoor er nu nog maar 2 glazen in de fles zitten.![]()
Wat klinkt dat lief, Lobas....quote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
yeeeah, het regent vrij hard hier nu...![]()
Wrom een alcoholrestrictie lobas?? if you don't mind me asking...
hmmm, bummer...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gister te veel en te snel gezopen, om 5u ziek me bed uit, waardoor er nu nog maar 2 glazen in de fles zitten.![]()
Waar?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
TEQUILA!
nee dies inmiddels op...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
TEQUILA!
nah, vooruit, speciaal voor jou dan...quote:
Dat gaat er bij mij niet in. Te weinig %en......quote:Op zondag 6 mei 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee dies inmiddels op...![]()
wel wijn en bier...![]()
schiet het elastiek uit je designerdress?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
PLOINK PLOINK!
heb ook wel een flessie tia maria en whisky van mijnquote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij niet in. Te weinig %en......![]()
Dat komt ervan: met 2 andere vrouwen in 1 weekend op t strand gaan hangen terwijl KZ bijna verdrinkt in haar tranenquote:
Welk merk Whiskey?!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb ook wel een flessie tia maria en whisky van mijnstaan...
mmmmmmm.... whisky.......quote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb ook wel een flessie tia maria en whisky van mijnstaan...
Nee.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat het uit is tussen jou en Kleinzusje zekers![]()
whisky... van gall en gall eigen merk Glenn Morven een highland.quote:
Dat is een zéér eenzijdige schets van het verhaal.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt ervan: met 2 andere vrouwen in 1 weekend op t strand gaan hangen terwijl KZ bijna verdrinkt in haar tranen![]()
Neeeeeeeeeeeee, ze draaiden het uberploinkmuziekjequote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
schiet het elastiek uit je designerdress?![]()
Ik ga strax 6 sinaasappels persen, dan nog een glaasje melk, paar glazen water, nou, dan voel ik me ook wel weer lekker.....quote:Op zondag 6 mei 2007 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
whisky... van gall en gall eigen merk Glenn Morven een highland.
tis nie veul bijzonders volgens![]()
En hoeveel ga je drinken, heul veul?quote:
Mannen moeten zich vergelijken door wat ze drinkenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.
Iets met voetbal.![]()
En het is eigenlijk totaal onbelanrijk.
Hou die tequila maar, ik trek wel gewoon een flesje wijn open.
Morgen vrij.![]()
Ben jij echt aan de tequila, Ian?![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga strax 6 sinaasappels persen, dan nog een glaasje melk, paar glazen water, nou, dan voel ik me ook wel weer lekker.....![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC # 51] Nu Met Extra Veel Gert! [GRATIS!]
Voor zometeen.
Nee hoor, we hebben ook andere methoden.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mannen moeten zich vergelijken door wat ze drinken
i know, maar zo raakt ie wel vol, en Gert vast in de stemming...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |