Gert kan daar toch wel even 52 van maken?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
Sukkel ik had al een hele complete OP met verslag gemaakt![]()
[SC # 51] Designed by Ian_Nick Originals©
Als Gert die van Leandra even 52 maakt?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
go Gert, go Gert , go Gert
![]()
![]()
![]()
dees moest ook vol toch??![]()
Flikker deze SC maar gewoon dicht, de mijne heeft een betere TT en een betere OPquote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef Gert het volgende:
Wat is dat voor een TT, met "meer Gert" ?![]()
Ik heb al een naamtopic.
Mag ik het veranderen in een andere naam naar keuze?
Hier was ik al bang voorquote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef Gert het volgende:
Wat is dat voor een TT, met "extra veel Gert" ?![]()
Ik heb al een naamtopic.
En ik blijf liever een beetje op de achtergrond.
Mag ik het veranderen in een andere naam naar keuze?
Dan is m'n hele uitgebreide OP waarschijnlijk qua roddels en gebeurtenissen niet meer ontopic...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert kan daar toch wel even 52 van maken?
Voor als deze vol is?![]()
Wel als we zo nietszeggend blijven postenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is m'n hele uitgebreide OP waarschijnlijk qua roddels en gebeurtenissen niet meer ontopic...
Nou stáát er natuurlijk gewoon een ander topic klaar.quote:
Als jij nou gewoon zo liev bent om deze TT te veranderen in die van Leandra, neem ik haar OP gewoon overquote:Op zondag 6 mei 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou stáát er natuurlijk gewoon een ander topic klaar.
Maar ja... jij was eerder, en ik weet niet hoe hoffelijk jij bent, voor Leandra.
* zak chips opentrektquote:Op zondag 6 mei 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou stáát er natuurlijk gewoon een ander topic klaar.
Maar ja... jij was eerder, en ik weet niet hoe hoffelijk jij bent, voor Leandra.
Geef Gert ff antwoord: kan deze SC dicht en gaan we verder in de mijne, of kan het voortreffelijke name-topic dat ik voor je gemaakt heb direct de prullenbak in??quote:Op zondag 6 mei 2007 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel als we zo nietszeggend blijven posten![]()
Dat vind ik ook een prima optie..... gewoon mergen dusquote:Op zondag 6 mei 2007 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon zo liev bent om deze TT te veranderen in die van Leandra, neem ik haar OP gewoon over![]()
Nou?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geef Gert ff antwoord: kan deze SC dicht en gaan we verder in de mijne, of kan het voortreffelijke name-topic dat ik voor je gemaakt heb direct de prullenbak in??![]()
Ik heb jouw OP al overgenomen.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geef Gert ff antwoord: kan deze SC dicht en gaan we verder in de mijne, of kan het voortreffelijke name-topic dat ik voor je gemaakt heb direct de prullenbak in??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |