Ik had heuzig mn zwarte outfitje aan.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
Met je hangende punani bij Gert op het strand, hoe durf je![]()
Nou nou, die Gert laat zich ook wel erg makkelijk verleiden hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
Met je hangende punani bij Gert op het strand, hoe durf je![]()
sloeriesmurfquote:Op zondag 6 mei 2007 19:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou nou, die Gert laat zich ook wel erg makkelijk verleiden hoor.![]()
Een Loesje avatar:quote:Op zondag 6 mei 2007 19:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat wil je darling? Ian maakt kleren ik ben meer van de roddelavatars![]()
Euh...quote:Op zondag 6 mei 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
Oei dat kan ik niet, Ian help...............
Volgens mij is hij er gewoon nog niet...... de laatste post in de vorige COS was om 19.59 uur en volgens de Nieuwe Topics lijst: http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics is er nog geen nieuwe.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:09 schreef maril het volgende:
Zou iemand hier de huidige coslink kunnen geven zie hem nergens oftewel, ben hem kwijt.
Klopt, heb net ook gechecked, het is gewoon oersaai daarom is er nog geen nieuwe COSquote:Op zondag 6 mei 2007 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er gewoon nog niet...... de laatste post in de vorige COS was om 19.59 uur en volgens de Nieuwe Topics lijst: http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics is er nog geen nieuwe.
En iedereen gaat liever hier of in Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje #2 lopen zeiken dat er nog geen nieuwe is dan dat ze er zelf 1 aanmaken....quote:Op zondag 6 mei 2007 20:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, heb net ook gechecked, het is gewoon oersaai daarom is er nog geen nieuwe COS
Ik wilde het doen (nieuwe COS link zetten) maar jij was sneller (zoals gebruikelijk)quote:Op zondag 6 mei 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En iedereen gaat liever hier of in Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje #2 lopen zeiken dat er nog geen nieuwe is dan dat ze er zelf 1 aanmaken....
Hoewel het gros niet de moeite neemt om daar wel ff de link van de nieuwste COS te posten...
KUTNEWBIES!!quote:Op zondag 6 mei 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En iedereen gaat liever hier of in Het de COS en SC is zoek-bug uitlaatklephoekje #2 lopen zeiken dat er nog geen nieuwe is dan dat ze er zelf 1 aanmaken....
Hoewel het gros niet de moeite neemt om daar wel ff de link van de nieuwste COS te posten...
quote:Op zondag 6 mei 2007 20:20 schreef maril het volgende:
Thanks! ik had nl wel naar de latste gekeken en die was om 19.00 afgelopen , maar ik snap dat er geen nieuwe is/was.
Mwah, ik erger me meer aan dat nutteloze "ik zie de COS niet" gezeur van mensen die gewoon niet gezocht hebben, ik weet dat jij m anders ook wel in het zoek Topic plaatst, maar de meeste mensen nemen die moeite niet, die komen alleen maar in dat topic om te zeuren dat ze m kwijt zijn en dat ie daar ook niet staat....quote:Op zondag 6 mei 2007 20:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik wilde het doen (nieuwe COS link zetten) maar jij was sneller (zoals gebruikelijk)
En er wordt idd veel gemopperd, hoort ook wel een beetje bij de zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |