Wens 'm veul plezier!quote:Op zondag 6 mei 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Go Ahead, sue me...![]()
Dan ga ik de kid ff helpen met inpakken
Tot zo
Er was een site die avatars kon maken in de juiste pics.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:59 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Als ik hem 60/60 maak is hij onleesbaar
Waarom heb je een alcoholrestrictie?!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:07 schreef Lobasca het volgende:
Ok, AZ heeft verloren. Melisa in de Kooi, ik heb een alcoholrestrictie....
Maar het regent![]()
Gister te veel en te snel gezopen, om 5u ziek me bed uit, waardoor er nu nog maar 2 glazen in de fles zitten.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gister te veel en te snel gezopen, om 5u ziek me bed uit, waardoor er nu nog maar 2 glazen in de fles zitten.![]()
Wat klinkt dat lief, Lobas....quote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
yeeeah, het regent vrij hard hier nu...![]()
Wrom een alcoholrestrictie lobas?? if you don't mind me asking...
hmmm, bummer...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gister te veel en te snel gezopen, om 5u ziek me bed uit, waardoor er nu nog maar 2 glazen in de fles zitten.![]()
Waar?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
TEQUILA!
nee dies inmiddels op...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
TEQUILA!
nah, vooruit, speciaal voor jou dan...quote:
Dat gaat er bij mij niet in. Te weinig %en......quote:Op zondag 6 mei 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee dies inmiddels op...![]()
wel wijn en bier...![]()
schiet het elastiek uit je designerdress?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef mootie het volgende:
PLOINK PLOINK!
heb ook wel een flessie tia maria en whisky van mijnquote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat gaat er bij mij niet in. Te weinig %en......![]()
Dat komt ervan: met 2 andere vrouwen in 1 weekend op t strand gaan hangen terwijl KZ bijna verdrinkt in haar tranenquote:
Welk merk Whiskey?!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb ook wel een flessie tia maria en whisky van mijnstaan...
mmmmmmm.... whisky.......quote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb ook wel een flessie tia maria en whisky van mijnstaan...
Nee.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat het uit is tussen jou en Kleinzusje zekers![]()
whisky... van gall en gall eigen merk Glenn Morven een highland.quote:
Dat is een zéér eenzijdige schets van het verhaal.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt ervan: met 2 andere vrouwen in 1 weekend op t strand gaan hangen terwijl KZ bijna verdrinkt in haar tranen![]()
Neeeeeeeeeeeee, ze draaiden het uberploinkmuziekjequote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
schiet het elastiek uit je designerdress?![]()
Ik ga strax 6 sinaasappels persen, dan nog een glaasje melk, paar glazen water, nou, dan voel ik me ook wel weer lekker.....quote:Op zondag 6 mei 2007 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
whisky... van gall en gall eigen merk Glenn Morven een highland.
tis nie veul bijzonders volgens![]()
En hoeveel ga je drinken, heul veul?quote:
Mannen moeten zich vergelijken door wat ze drinkenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.
Iets met voetbal.![]()
En het is eigenlijk totaal onbelanrijk.
Hou die tequila maar, ik trek wel gewoon een flesje wijn open.
Morgen vrij.![]()
Ben jij echt aan de tequila, Ian?![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga strax 6 sinaasappels persen, dan nog een glaasje melk, paar glazen water, nou, dan voel ik me ook wel weer lekker.....![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC # 51] Nu Met Extra Veel Gert! [GRATIS!]
Voor zometeen.
Nee hoor, we hebben ook andere methoden.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Mannen moeten zich vergelijken door wat ze drinken
i know, maar zo raakt ie wel vol, en Gert vast in de stemming...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |