Extrapoleren is een wetenschappelijke doodzonde, mijn weledele Apropos.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Als atheisten baarlijke monsters zijn, zijn polytheisten dan engelen? Ze geloven immers in meer goden dan monotheisten, en monotheisten zijn van hoger zedelijk gehalte dan atheisten.
Inderdaad. Waarom niet Charlton Heston, de rechtse tegenhanger van StefanP?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Waarom nou in godsnaam Michae Moore, de linkse tegenhanger van StefanP?
Koe-bie-lai, Harry. En ik Floripas je niet graag, dat weet je.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:31 schreef Aoristus het volgende:
kubilai, ik denk dat het niet eens uitspreekbaar is.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
Koe-bie-lai, Harry. En ik Floripas je niet graag, dat weet je.
Is het een waterdrager?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:33 schreef Autodidact het volgende:
Ken iemand die zo heet.
ha, balletje balletjequote:
http://abcnews.go.com/Blotter/story?id=3143623quote:In a new video posted today on the Internet, al Qaeda's number two man, Ayman al Zawahiri, mocks the bill passed by Congress setting a timetable for the pullout of U.S. troops in Iraq.
"This bill will deprive us of the opportunity to destroy the American forces which we have caught in a historic trap," Zawahiri says in answer to a question posed to him an interviewer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |