daar moest ik ook al om lachen ja,.. een heel lang verhaal om alleen maar ff te zeggen dat ze moest oppassen dat ze niet zou knoeien!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:09 schreef kybe het volgende:
De toon waarop Brian tegen Amanda zegt dat ze niet moet knoeien![]()
Hij zei dat hij weer een relatie met haar zou beginnen als ze zou knoeien, Brian is weer geilquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:09 schreef kybe het volgende:
De toon waarop Brian tegen Amanda zegt dat ze niet moet knoeien![]()
Waarom voor haar geen vriendje op batterijen? Die kan ze zelf naar haar lekkere plekjes sturen en die geeft geen urenlange naargeestige oeverloze monologen, hooguit een beetje monotoon gezoem.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:08 schreef itsme het volgende:
Thanks reza.
ik zat maar te F5en met mijn gekopieerde tekst
wil amanda victoria beckham nadoen?
Amanda wil niet zwemmen of bij de anderen plezier maken. Onthoud dit nu. Zij is te veel onder de invloed van haar spugende en klappen gevende loverboy
Nou dan weet ze nu dat ze daar niet meer aan hoeft te denken en struint ze naar die mitch of ze besteld een Tarzan.Ik wordt niet goed van dat gezever van dr.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:10 schreef itsme het volgende:
Omdat seks voor Amanda een bevestiging is dat Brian haar nog leuk vind.
Dat is haar maatstaf.
Daar moest ik ook even hard om lachen. M'n moeder is daar mee gestopt toen ik 6 wasquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
Ze gaan eten. Natasia tegen Brian: Zal ik je vleesje even pluizen of kan je dat zelf?
![]()
Nee , hij had het niet over sex, maar over dat ze weer ruzie zouden krijgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen Brainless: Moet ik je vleesje uitpluizen? Vervolgens snijdt ze zijn vlees![]()
Amanda vraagt of bami gemaakt wordt van spaghetti.
Brainless, zegt tegen Amanda dat , als zij met eten knoeit, ze weer gaan sexen.
Rara, Amanda knoeit, maar zegt dat ze het niet expres heeft gedaan.
Natasia weet net zo goed als wij dat messen en Brian een no go isquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen Brainless: Moet ik je vleesje uitpluizen? Vervolgens snijdt ze zijn vlees![]()
Volgens mij ging het ook om sex hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:14 schreef maril het volgende:
[..]
Nee , hij had het niet over sex, maar over dat ze weer ruzie zouden krijgen.
Yeah right.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:14 schreef maril het volgende:
[..]
Nee , hij had het niet over sex, maar over dat ze weer ruzie zouden krijgen.
Ik wou het net vragenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:15 schreef grazygirl het volgende:
staat er nog wat op het programma vanavond?
Pokeren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:15 schreef grazygirl het volgende:
staat er nog wat op het programma vanavond?
Ik ben een betaalend lid Er word NIET gepokerdquote:
Dat wilde Amanda er van maken, die Brain is zo slecht in nederlandse taal, je moet echt veel moeite doen om het te begrijpen.maar ik begreep hem ditmaal.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
Speciaal voor alle COSserinnetjes.
[afbeelding]
mogen zulke smerige plaatjes wel geplaatst worden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
Speciaal voor alle COSserinnetjes.
[afbeelding]
Wat eng dat je hem begrijpt.. Maar hij zei letterlijk: Als je knoeit, gaan we weer beginnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:18 schreef maril het volgende:
[..]
Dat wilde Amanda er van maken, die Brain is zo slecht in nederlandse taal, je moet echt veel moeite doen om het te begrijpen.maar ik begreep hem ditmaal.
Met opbouwen zeker.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat eng dat je hem begrijpt.. Maar hij zei letterlijk: Als je knoeit, gaan we weer beginnen.
Hoe bedoel u?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:20 schreef blomst het volgende:
Heeft Nicoblaas een beuk gehad van Huub
Of doet hij zijn naam eer aan?
gisteren een aai in zijn gezicht.... maar Nicolaas was dronken en liep enorm te zeuren over onderbroeken en duwde de camera van Huub weg (terwijl ze nog maar een kwartier hadden om de demo van Eric af te maken)quote:
Dat is Brian weer vergeten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:23 schreef solara4 het volgende:
wie bood vorige week zijn exuus aan????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |