Is 't nog geen bedtijd voor Goku dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:10 schreef twi het volgende:
Goku en ik willen schieten, maar er is niemand online. Opschieten hoerenlullen!
Vrijdagavondknurft! Kom online!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:11 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Is 't nog geen bedtijd voor Goku dan?
* viro meldt zich, maar is online over 10 minutenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:44 schreef twi het volgende:
Nog mensen die vanavond willen gamen?
Ach als je met meerdere personen aan het gamen bent en iedereen heeft een andere favoriete map dan speel je ze gewoon allemaal.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:58 schreef twi het volgende:
Was toch nog wel leuk. Jammer dat Viro niet gewoon meedeed met Canals, omdat het Canals was. Boeiend, ik heb ook een kuthekel aan Fuel Depot, maar host 'm zelfs omdat anderen 'm wel leuk vinden. Beetje kinderachtig. Maargoed, je goed recht verder. Nog leuke potjes met clouddy en Jimmie gespeeld daarna.
Canals, bullet mash en raven down zijn mappen waarop ik niet ga ranken. Je wordt in die mappen te veel in muurtjes gezogen. Iets waar ik vreselijke hekel aan hebquote:Op zondag 27 mei 2007 01:58 schreef twi het volgende:
Was toch nog wel leuk. Jammer dat Viro niet gewoon meedeed met Canals, omdat het Canals was. Boeiend, ik heb ook een kuthekel aan Fuel Depot, maar host 'm zelfs omdat anderen 'm wel leuk vinden. Beetje kinderachtig. Maargoed, je goed recht verder. Nog leuke potjes met clouddy en Jimmie gespeeld daarna.
Prima dat je dan niet meedoet, maar dan hoef je waarschijnlijk bij de volgende match ook geen nieuwe "invite" te verwachten.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Canals, bullet mash en raven down zijn mappen waarop ik niet ga ranken. Je wordt in die mappen te veel in muurtjes gezogen. Iets waar ik vreselijke hekel aan heb
quote:De update zal de roadie run verbeteren, maar ook een aantal achievements toevoegen. Developers hebben sinds kort de mogelijkheid om 250 gamerpunten te koppelen aan downloadable content. Deze achievement zullen onder andere te behalen zijn in de vorige content, zoals Annex en Hidden Fronts. Daarnaast zullen er een aantal bugs aangepakt worden en zal er hier en daar wat gesleuteld worden om de game beter te maken.
k merk het. Het is echt zoeken naar zieltjes die mee willen doen tegenwoordigquote:Op maandag 28 mei 2007 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
Én ze houden de game interessant.
Jij bent gewoon op van die kuttijden onlinequote:Op maandag 28 mei 2007 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
k merk het. Het is echt zoeken naar zieltjes die mee willen doen tegenwoordig
Dat staat ook in de nieuwsberichten "het kan zijn dat je de betaalde content voor de achievements moet hebben yaddayadda".quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:14 schreef buffelmaster het volgende:
enige wat ik heb gelezen is dat ze te maken zullen hebben met de laatste update. Dus dat wordt waarschijnlijk met de Annex en misschien met de betaalde levels (maar dan zou het niet voor iedereen toegankelijk zijn)
lol die achievement krijgt dan meteen iedere GoW-ers zowat, dus denk niet dat die er zal gaan komen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef Heintje het volgende:
Doe liever de 100 shotgun kills of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:09 schreef twi het volgende:
Die Berserker ramt overal doorheen.
Goede tip?* slik *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
I know. Maarja, ik heb het niet zo met die monstersquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:10 schreef ijsmeis het volgende:
[Xbox 360] Gears of War #16 Lang leve Execution <-- lees eens vanaf daar.
Eigenlijk wel raar dat je dat niet weet, want het wordt echt heel goed uitgelegd in de game zelf.
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:58 schreef Heintje het volgende:
En dat verbrande papiertje ga je op die fles plakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |