Dat is met de boom en de boog het zeflde.quote:Op maandag 14 mei 2007 01:07 schreef Dancin_Rhino het volgende:
De echte kracht achter de sniper is dat hij veel te goed slaat voor een lange afstands wapen.
Ik heb er meer mensen mee dood gemept dan geschoten.
Idd maar deze was te erg voor woordenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:18 schreef Heintje het volgende:
Ach joh, dat soort amerikanen zitten er 13 in een dozijn. Die heb je zo weer een gevonden.
Nou het was eerder zo : wij zeiden niks toen hij joinde. Hij begon uit het niets ons af te kraken. Dat pikten wij dus nietquote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef Heintje het volgende:
Ook altijd irri als er 1 van hun best wel goed is en de andere daarom een grote bek krijgen.
Maar het leukste blijft altijd als ze hun eigen team uit gaan schelden omdat ze noobs zijn.
Tuurlijk doen ze dat altijd als ze zelf al dood zijn en die noob nog niet.
Amerikanenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:08 schreef Viro het volgende:
OMG gisteravond flink gelachen met bruutorious nl![]()
![]()
Ik een ranked matched hosten (garden), joint er een amerikaan met een veels te grote mond![]()
Dus hij ons opfokken met praatjes van : ja ik kan een hele clan in me eentje aan, jullie zijn helemaal niemand voor mijWij dus antwoord geven op zijn opfokkerij
![]()
Wij konden echt niet wachten om die amerikaan op zijn flikker te gevenInmiddels al 5 spelers.
Komt nr 6 erbij ik match gelijk starten om die gast eens flink te ass rapenAmerikaan constant naar boomer lopen
Dus het werd een boomer vs shotgun gevecht
![]()
Wat denk je dat er gebeurt ? Die amerikaan kon helemaal niet overweg met de boomer. Wij hebben hem flink afgeslacht. Match eindigt wij vragen dus : waar is je grote mond nu dan ? Waar is die anal rape van jou voor ons nou ? Amerikaan binnen een fractie van een seconde weg en offline![]()
wow Niet gespeeld ofzo ?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:58 schreef JimmieTheSaint het volgende:
en zojuist een nieuw dieptepunt in mn toch al matige GoW carriere... 10 rondes subway; 0 kills, 0 downs, 0 revives, 0 punten.
Het kan dus nog erger dan bij mij.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:58 schreef JimmieTheSaint het volgende:
en zojuist een nieuw dieptepunt in mn toch al matige GoW carriere... 10 rondes subway; 0 kills, 0 downs, 0 revives, 0 punten.
Ja, op de een of andere manier kreeg ik geen enkele fatsoenlijke kill, dus amper punten en toen kwam ik door een soort van halve torque-suicide ook nog op -4.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:17 schreef Heintje het volgende:
[..]
Het kan dus nog erger dan bij mij.
Je hebt toen ook serieus mee gedaan?
maar wat is het probleem hiermee dan, als iemand jou in het echt een klap verkoopt met een pistool ga je ook wel down hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 20:03 schreef Markster het volgende:
Ja maar toch mag het slaan wel wat minder sterk hoor. Al die vervelende pistolmeppers
In het echt hoef ik geen heel machine geweer op iemand leeg te schieten voordat hij dood is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:00 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
maar wat is het probleem hiermee dan, als iemand jou in het echt een klap verkoopt met een pistool ga je ook wel down hoorAlleen sta jij niet meteen weer op als er goed wordt geslagen.
Ja, ik denk eraan GoW te ruilen voor barbie's horse adventure.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:27 schreef Game_Error het volgende:
misschien moet je maar iets anders gaan spelen
Het probleem is, is dat het een schietspel isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:00 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
maar wat is het probleem hiermee dan, als iemand jou in het echt een klap verkoopt met een pistool ga je ook wel down hoorAlleen sta jij niet meteen weer op als er goed wordt geslagen.
Raab zit in Jackass, RAAM in GoW.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:05 schreef Knoflook het volgende:
Damn ik krijg die RAAB maar niet vermoord ... iemand tips ?
De torque bow ligt in de wagon voordat je naar Raam gaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:40 schreef Knoflook het volgende:
Hmm thx....... uhum.... Raam ja....
Kut dan ff snel nog de pijl en de boog zoeken.
Gelukkig heb ik snel weer geld ; een nieuew auto en een xbox rijker, is wat armer in de zak.
Daarna snel weer online
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:10 schreef Heintje het volgende:
[..]
De torque bow ligt in de wagon voordat je naar Raam gaat.
Ik geloof met maar 12 pijlen.
Maar op de lagere moeilijkheden is dat niet echt een probleem.
Wil je zo graag geneukt worden?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:36 schreef ijsmeis het volgende:
Hey. Je zou naar mij toe komen. Schiet eens op.
Ben ik vandaag vaak genoeg dood gegaan?quote:
Ik was online. Maar nou is het bedtijd he.quote:
Ik vind deze OP wel goed eigenlijk. In het Xbox gedeelte wordt er niet zo gekeken naar OP's.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Klinkt misschien nogal als reclame, maar willen jullie niet een mooiere OP? Zie anders WOW topic als vergelijking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:53 schreef Revenge2005 het volgende:
F een vraagje , ben sinds kort ook bezig met gears of war
nu de vraagJe moet voor de deur gaan staan. Haar dan lokken door een beetje te schieten. Dan moet je voordat zij je raakt snel opzij duiken en dan maakt zij de deur kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe je vervolgens nog 2 keer en dan ben je buiten.
Dan is het nog een kwestie van geen geluid maken en haar dan dood maken met de Hammer of Down.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
Is 't nog geen bedtijd voor Goku dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:10 schreef twi het volgende:
Goku en ik willen schieten, maar er is niemand online. Opschieten hoerenlullen!
Vrijdagavondknurft! Kom online!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:11 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Is 't nog geen bedtijd voor Goku dan?
* viro meldt zich, maar is online over 10 minutenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:44 schreef twi het volgende:
Nog mensen die vanavond willen gamen?
Ach als je met meerdere personen aan het gamen bent en iedereen heeft een andere favoriete map dan speel je ze gewoon allemaal.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:58 schreef twi het volgende:
Was toch nog wel leuk. Jammer dat Viro niet gewoon meedeed met Canals, omdat het Canals was. Boeiend, ik heb ook een kuthekel aan Fuel Depot, maar host 'm zelfs omdat anderen 'm wel leuk vinden. Beetje kinderachtig. Maargoed, je goed recht verder. Nog leuke potjes met clouddy en Jimmie gespeeld daarna.
Canals, bullet mash en raven down zijn mappen waarop ik niet ga ranken. Je wordt in die mappen te veel in muurtjes gezogen. Iets waar ik vreselijke hekel aan hebquote:Op zondag 27 mei 2007 01:58 schreef twi het volgende:
Was toch nog wel leuk. Jammer dat Viro niet gewoon meedeed met Canals, omdat het Canals was. Boeiend, ik heb ook een kuthekel aan Fuel Depot, maar host 'm zelfs omdat anderen 'm wel leuk vinden. Beetje kinderachtig. Maargoed, je goed recht verder. Nog leuke potjes met clouddy en Jimmie gespeeld daarna.
Prima dat je dan niet meedoet, maar dan hoef je waarschijnlijk bij de volgende match ook geen nieuwe "invite" te verwachten.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Canals, bullet mash en raven down zijn mappen waarop ik niet ga ranken. Je wordt in die mappen te veel in muurtjes gezogen. Iets waar ik vreselijke hekel aan heb
quote:De update zal de roadie run verbeteren, maar ook een aantal achievements toevoegen. Developers hebben sinds kort de mogelijkheid om 250 gamerpunten te koppelen aan downloadable content. Deze achievement zullen onder andere te behalen zijn in de vorige content, zoals Annex en Hidden Fronts. Daarnaast zullen er een aantal bugs aangepakt worden en zal er hier en daar wat gesleuteld worden om de game beter te maken.
k merk het. Het is echt zoeken naar zieltjes die mee willen doen tegenwoordigquote:Op maandag 28 mei 2007 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
Én ze houden de game interessant.
Jij bent gewoon op van die kuttijden onlinequote:Op maandag 28 mei 2007 11:45 schreef twi het volgende:
[..]
k merk het. Het is echt zoeken naar zieltjes die mee willen doen tegenwoordig
Dat staat ook in de nieuwsberichten "het kan zijn dat je de betaalde content voor de achievements moet hebben yaddayadda".quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:14 schreef buffelmaster het volgende:
enige wat ik heb gelezen is dat ze te maken zullen hebben met de laatste update. Dus dat wordt waarschijnlijk met de Annex en misschien met de betaalde levels (maar dan zou het niet voor iedereen toegankelijk zijn)
lol die achievement krijgt dan meteen iedere GoW-ers zowat, dus denk niet dat die er zal gaan komen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef Heintje het volgende:
Doe liever de 100 shotgun kills of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:09 schreef twi het volgende:
Die Berserker ramt overal doorheen.
Goede tip?* slik *SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
I know. Maarja, ik heb het niet zo met die monstersquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:10 schreef ijsmeis het volgende:
[Xbox 360] Gears of War #16 Lang leve Execution <-- lees eens vanaf daar.
Eigenlijk wel raar dat je dat niet weet, want het wordt echt heel goed uitgelegd in de game zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |