Oh gos, zienerquote:Op donderdag 10 mei 2007 02:05 schreef milagro het volgende:
[..]
dat was natuurlijk als grapje gedaan met de gedachte dat standpoint een niet bestaan Engels woord is, en zo het idee te geven, door het te spellen met een E , dat het een verengels Nederlands woord is, verzonnen door de Balk.
dit wordt natuurlijk heftig ontkend (ik wist wel dat het woord bestond, hoor!!!!!) maar wij weten wel beter
Jonge mensen spreken over het algemeen beter Engels dan oudere mensen aangezien je tegenwoordig veel meer wordt geconfronteerd met Engels.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:39 schreef funkmaster het volgende:
het gaat niet om een woord...dit is slechts een voorbeeld, ben het 100% met de TS eensch![]()
het engels van sommige nederlande politici geeft me kippevel, en iedereen loopt wel zo te zeuren over anderen landen...maar ik vind dat hij beter engels zou moeten kunnen!
(over de mensen die zeggen dat wij bij de top behoren...pak Scandinavie, koters van 10 spreken beter engels dan Balkie)![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:44 schreef SCH het volgende:
maartena heeft aardig uitgelegd hoe het zit en waar Balkenende sch fout zat.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
SCH, je kunt zo slecht toegeven dat je fout zit en zo goed de waarheid verdraaien dat het me verbaast dat je nog geen landelijk opererend politicus bent..
Maar hou verder maar op met deze genante vertoning om het topic nog recht te breien.
Steenkolenengels dus! Precies mijn punt, dus ik snap je gezeik niet Baboon, ga maar verder met je scriptiequote:Op woensdag 9 mei 2007 21:15 schreef maartena het volgende:
"I have a standpoint", alhoewel technisch correct Engels, is natuurlijk wel een beetje een steenkolenvertaling voor "ik heb een standpunt". De bovenstaande voorbeelden zijn beter.
Het is correct of; het is niet correct.....mischien eerder een gebrek aan jouw "geweldige" vocabulair dat je het niet wist.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Steenkolenengels dus! Precies mijn punt, dus ik snap je gezeik niet Baboon, ga maar verder met je scriptie![]()
Zegt iemand die de Nederlandse taal nauwelijks beheerstquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:52 schreef desiredbard het volgende:
Zelfs na x jaar zijn er versprekingen die een buitenlander in een engels talig land zal maken...en andersom. Dus voor iemand wiens voertaal het niet is......
Zo'n punt is wel lekker flexibel of niet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Steenkolenengels dus! Precies mijn punt, dus ik snap je gezeik niet Baboon, ga maar verder met je scriptie![]()
quote:Ja, goede research. In gebruikelijk Engels is het opinion in dit zinsverband, dat ligt ook zo voor de hand. Daar kan geen goegeltje tegenop hoor. En ja dodehacendron, hij zei het echt
Waarom? Dat klopt toch?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo'n punt is wel lekker flexibel of niet?
[..]
da's dan ook flink sufquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Volgens Jaap bestaat haste ook niet als vertaling van haast.
quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1019765/4/50#49219950]donderdag 10 mei 2007 12:07
[edit] on-topic graag en Jaap is niet het onderwerp[/edit]
Nee, met het gebruik van het woord 'standpoint' was niets mis. De zinsconstructie was alleen een beetje een 'Dutchism'.quote:
Dat laatste zeker maar laten we het nou weer ontopic houden, jezus mina, ik wist neit dat commentaar op Balkenende zo gevoelig lag. Als ik een voorbeeld van Wim Kok had gebruikt, waren al die rechtse huilies over elkaar heen gebuiteld van de pretquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, met het gebruik van het woord 'standpoint' was niets mis. De zinsconstructie was alleen een beetje een 'Dutchism'.
Je bewijst maar weer eens mijn standpunt dat de pers in NL niet links is, maar vooral niet erg veel niveau heeft.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste zeker maar laten we het nou weer ontopic houden, jezus mina, ik wist neit dat commentaar op Balkenende zo gevoelig lag. Als ik een voorbeeld van Wim Kok had gebruikt, waren al die rechtse huilies over elkaar heen gebuiteld van de pret![]()
Om jouw eigen woorden aan te halen:quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste zeker, maar laten we het nou weer ontopic houden,[b] [b]jezus mina, ik wist neit dat commentaar op Balkenende zo gevoelig lag. Als ik een voorbeeld van Wim Kok had gebruikt, waren al die rechtse huilies over elkaar heen gebuiteld van de pret![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Zegt iemand die de Nederlandse taal nauwelijks beheerst![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bewijst maar weer eens mijn standpunt dat de pers in NL niet links is, maar vooral niet erg veel niveau heeft.
jaja gaap lekker..quote:
maar je nam Kok niet als voorbeeld, dus dergelijk suffe aannames kunnen we niets mee, die ziiten enkel in jouw bolletje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat laatste zeker maar laten we het nou weer ontopic houden, jezus mina, ik wist neit dat commentaar op Balkenende zo gevoelig lag. Als ik een voorbeeld van Wim Kok had gebruikt, waren al die rechtse huilies over elkaar heen gebuiteld van de pret![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |