Ik zou Ajax nooit voor langere tijd willen zien afzakken, 1 of 2 seizoenen is leuk, maar daarna ga je toch de klassiekers missen?quote:
ach, hij is wel vaker zo stoerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:38 schreef g4st het volgende:
[..]
Ik zou Ajax nooit voor langere tijd willen zien afzakken, 1 of 2 seizoenen is leuk, maar daarna ga je toch de klassiekers missen?
Ik zeg niet dat ik ze wil zien degraderenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:38 schreef g4st het volgende:
[..]
Ik zou Ajax nooit voor langere tijd willen zien afzakken, 1 of 2 seizoenen is leuk, maar daarna ga je toch de klassiekers missen?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze wil zien degraderen
quote:
Wat als Feyenoord degradeert? Daarna PSV en AZ, zodat de kampioen van Nederland straks UEFA Cup-voorronde moet spelen?quote:
Wat heeft dat met mijn opmerking te maken? Ik heb niet gezegt dat ze moeten degraderen, ik reageerde weer op 1 van de vele loze opmerkingen van Marcel. Dat jij eruit haalt dat ik ze zie degraderen vind ik knapquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:44 schreef g4st het volgende:
[..]
Wat als Feyenoord degradeert? Daarna PSV en AZ, zodat de kampioen van Nederland straks UEFA Cup-voorronde moet spelen?
Ow ik las je zin verkeerdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn opmerking te maken? Ik heb niet gezegt dat ze moeten degraderen, ik reageerde weer op 1 van de vele loze opmerkingen van Marcel. Dat jij eruit haalt dat ik ze zie degraderen vind ik knap![]()
Zou wel spannend zijn, maar voor spanning in de klassieker hoeft dat niet want het is altijd spannendquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:47 schreef g4st het volgende:
[..]
Ow ik las je zin verkeerd
Maar goed, het leukste zou zijn : Ajax en Feyenoord die elk jaar om de titel strijden, en AZ, PSV en Heerenveen om de 3e t/m 5e plek![]()
Wat een onzin Golfer, die man heeft een beter CV dan die Ten Cate van jullie.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:50 schreef golfer het volgende:
Goede keuze van F'noord.
Met Don Kameleon aan het roer weet je zeker dat de club nog meer bergafwaards gaat.![]()
Ik heb het niet over z'n CV, maar over z'n onbetrouwbaarheid.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:52 schreef g4st het volgende:
Wat een onzin Golfer, die man heeft een beter CV dan die Ten Cate van jullie.
Wat zou ie voor onbetrouwbaars kunnen/moeten doen dan? Hij coacht hoogstens 4 wedstrijden en veel aankopen zal ie niet mogen/kunnen doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het niet over z'n CV, maar over z'n onbetrouwbaarheid.
Jongens, ik ben weer thuisquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:36 schreef Evertjan het volgende:
hij heeft met T&T al een godswonder verrich een 2e zal hem niet lukken. Verheug me wel op de persconferentie
quote:
En wat jonge vrouwtjesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Leo met z'n koffertje en een zak vuil wasgoed![]()
dus stoker ?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:44 schreef DeTolk het volgende:
ALS TRAINER:
1979/'80 Ajax (Ned1)
1980/'81 Ajax (Ned1)
" /' " geen club
1981/'82 Real Zaragoza (Spa )
1982/'83 Real Zaragoza (Spa )
1983/'84 Real Zaragoza (Spa )
1984/'85 FC Volendam (Ned1)
1985 Nederland
1986/'87 Real Madrid (Spa )
1987/'88 Real Madrid (Spa )
1988/'89 Ajax (Ned )
1990 Nederland
1990/'91 Ajax (Ned )
1991/'92 Ajax (Ned )
" /' " Real Madrid (Spa )
1992/'93 Grasshoppers (Zwi )
1993/'94 geen club
" /' " Saudi-Arabië
" /' " geen club
1994/'95 América (Mex )
1995/'96 Istanbulspor (Tur )
" /' " Guadalajara (Mex )
1996/'97 Vitesse (Ned1)
ALS TECHNISCH DIRECTEUR:
" /' " Vitesse (Ned1)
1997/'98 Vitesse (Ned1)
ALS TRAINER:
" /' " Feyenoord (Ned1)
1998/'99 Feyenoord (Ned1)
1999/2000 Feyenoord (Ned1)
" / " geen club (ontslag genomen)
2000/2001 geen club
ALS TECHNISCH DIRECTEUR:
" / " Ajax (Ned1)
2001/2002 Ajax (Ned1)
2002/2003 Ajax (Ned1)
De enige josti ben jij!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:06 schreef sanni het volgende:
Ik ben erg benieuwd of die josti's komende week bij het trainingsveld weer gaan schreeuwen dat 'judas' Beenhakker moet oprotten... Die gasten verdienen maar 1 ding: [afbeelding] I.i.g. weet ik dat de landelijke media weer voltallig present zullen zijn en guess what ik ook.[afbeelding] "rellen" willen we zien...hehe
Toen was Leo TD.....Toch...?quote:
Toen was Blind Td.quote:
Hij heb hem wel bij zichquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
De landstitel zou Beenhakker wel niet meer brengen...
Hij blijft ook alleen maar voor de play offs, na een paar wedstrijden is ie weer wegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het niet over z'n CV, maar over z'n onbetrouwbaarheid.
Zeggen ze ja, voorlopigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:04 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hij blijft ook alleen maar voor de play offs, na een paar wedstrijden is ie weer weg
Hoelang kom jij nu al op Fok? Hoelang ben jij al uitgekotst door Feyenoorders, in alle soorten en maten? Jij zult het gewoon NOOIT snappen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:04 schreef g4st het volgende:
Ja, iemand die het beste voor z'n club wil, is een josti![]()
Alleen door het soort Happel. Maar dat kan me niets schelen. Ik ga m'n mening niet aanpassen aan iemand die het 'stoer' vindt om de joden op te gaan zoeken bij Feyenoord - Ajax.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hoelang kom jij nu al op Fok? Hoelang ben jij al uitgekotst door Feyenoorders, in alle soorten en maten? Jij zult het gewoon NOOIT snappen!
Feyenoord is het lachertje van de eredivisie, dat vind ik ook niet des Feyenoords.quote:De ene Feyenoorder uit zijn liefde op een andere manier dan de andere, maar alle hebben ze een loei groot Feyenoord-hart. Die gasten die de laatste wedstrijden verhaal zijn komen halen, zijn wel de mensen die allang hun SCC hebben verlengd, die zelf bij NAC voor de Amstelcup (bij -10) een van de 15.000 aanwezigen zijn, en ze gaan er aan kapot dat de club naar de kloten gaat. Het zijn niet alleen de resultaten wat momenteel het probleem is, Feyenoord is verrot aan de binnenkant, en het behouden van je clubcultuur zou boven aan moeten staan, ipv het verloochenen ervan!
Wat een onzin Franky. Ik vind helemaal niet iedereen die Adriaanse of Beenhakker niet wil automatisch een hooligan. Ik vind ze dom, want er zijn geen gelijkwaardige of betere alternatieven. Ik kan er echter wel begrip voor opbrengen dat dit zeer gevoelig ligt, dat ligt het bij mij ook. Alleen Feyenoord zien afzakken naar de degradatie-zone ligt bij mij nog veel gevoeliger... Als Been nou 5e was geworden met NEC, dan mocht ie van mij komen. Maar hij komt tekort, en ook hij zal ons niet uit de shit helpen. Beenhakker en Co kunnen dat wél.quote:Maar goed, iedereen die zich anders uit dan jou, is een hooligan. Hell yeah, iedereen die nu Don Cameleon uitmaakt voor een judas, is een hooligan, iedereen die Adriaanse niet wil zien komen is een hooligan, iedereen die in Nancy was is een hooligan. Fuck it, heel het Legioen bestaat uit hooligans, behalve Loek, Loek de goeie oude bedplasser, dat is een echte, die heeft het beste voor met zijn club. Steunt ze door dik en dun! Chapeau!
Eén zwaluwquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Je moet een eerlijke weging maken en zijn succes aan de andere kant van de weegschaal hangen. Een kampioenschap met Feyenoord weegt zwaar..
Hij is vermakelijk.quote:
van Bastenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is vermakelijk.
Maar vraag eens aan van Basten Gulliet en Rijkaard hoe ze over hem denken ?
Je vergeet de zucht erbij.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:07 schreef popolon het volgende:
"Daar word ik nou toch zoooo moe van he, van die cluppies die je maar blijven vragen."
Werd op het tweede plan gezet door Beenhakker op het WK-90. Don Leo maakte Gullit tot de aanvoerder. Terwijl van Basten in de vorm van zijn leven was. Van Basten wilde Cruijff als coach. Maar Michels destijds technisch directeur wist niet hoe snel ie Beenhakker aan moest stellen. Want stel je voor dat Cruijff wereldkampioen was geworden. Met Beenhakker wist ie dat ie de enige coach zou blijven met een prijs met Oranje.quote:
Ow ga ik wel ff kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:13 schreef venomsnake het volgende:
Beenhakker is morgen te gast in Studio voetbal.
Je zou toch stoppen met kijkenquote:
Beenhakker zelf waarschijnlijkquote:Op zondag 6 mei 2007 02:07 schreef golfer het volgende:
Van wie is die column?
quote:
Column komt van Feyenoordleven.nlquote:Op zondag 6 mei 2007 02:07 schreef golfer het volgende:
Van wie is die column?
Wat ben jij toch een ongelovelijk triest figuurquote:Op maandag 14 mei 2007 00:12 schreef newsman het volgende:
Feyenooit speelde goed, ze speelden gelijk dus ze verloren, mijn weekend is weer goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |