quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Hoelang kom jij nu al op Fok? Hoelang ben jij al uitgekotst door Feyenoorders, in alle soorten en maten? Jij zult het gewoon NOOIT snappen!
Alleen door het soort Happel. Maar dat kan me niets schelen. Ik ga m'n mening niet aanpassen aan iemand die het 'stoer' vindt om de joden op te gaan zoeken bij Feyenoord - Ajax.
quote:
De ene Feyenoorder uit zijn liefde op een andere manier dan de andere, maar alle hebben ze een loei groot Feyenoord-hart. Die gasten die de laatste wedstrijden verhaal zijn komen halen, zijn wel de mensen die allang hun SCC hebben verlengd, die zelf bij NAC voor de Amstelcup (bij -10) een van de 15.000 aanwezigen zijn, en ze gaan er aan kapot dat de club naar de kloten gaat. Het zijn niet alleen de resultaten wat momenteel het probleem is, Feyenoord is verrot aan de binnenkant, en het behouden van je clubcultuur zou boven aan moeten staan, ipv het verloochenen ervan!
Feyenoord is het lachertje van de eredivisie, dat vind ik ook niet des Feyenoords.
quote:
Maar goed, iedereen die zich anders uit dan jou, is een hooligan. Hell yeah, iedereen die nu Don Cameleon uitmaakt voor een judas, is een hooligan, iedereen die Adriaanse niet wil zien komen is een hooligan, iedereen die in Nancy was is een hooligan. Fuck it, heel het Legioen bestaat uit hooligans, behalve Loek, Loek de goeie oude bedplasser, dat is een echte, die heeft het beste voor met zijn club. Steunt ze door dik en dun! Chapeau!
Wat een onzin Franky. Ik vind helemaal niet iedereen die Adriaanse of Beenhakker niet wil automatisch een hooligan. Ik vind ze dom, want er zijn geen gelijkwaardige of betere alternatieven. Ik kan er echter wel begrip voor opbrengen dat dit zeer gevoelig ligt, dat ligt het bij mij ook. Alleen Feyenoord zien afzakken naar de degradatie-zone ligt bij mij nog veel gevoeliger... Als Been nou 5e was geworden met NEC, dan mocht ie van mij komen. Maar hij komt tekort, en ook hij zal ons niet uit de shit helpen. Beenhakker en Co kunnen dat wél.
Iemand die geweld denkt te moeten gebruiken tegen alles wat 'joods' is, dat vind ik wel mongolen ja. Mensen die misschien wel Feyenoord altijd achterna reizen, maar intussen zoveel schade aanrichten dat hun club er zwaar onder lijdt, dat zijn GEEN supporters, want die steunen hun club ipv dat ze hun club in de shit helpen. Daarmee doen ze hun 'echte supporter'-status voor mij teniet. Maar goed, het ligt allemaal aan de Joodse UEFA en de Joodse KNVB, en de Joodse ME, en de Joodse tegenstander, want die liepen te provoceren....