Is Leo de enige trainer die beschikbaar was? En Leo heeft niks met volgend jaar te makenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:57 schreef g4st het volgende:
[..]
[..]
En 7e worden/volgend seizoen degradatie-voetbal spelen wel wou je zeggen?
Geef hem vertrouwen, gebruikt hem op de goede manier en hij zal (zeker in Nederland) voor doelpunten zorgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:48 schreef Fetai het volgende:
[..]
Leuk dat hij vroeger zo goed speelde hoor, maar mijn vertrouwen heeft hij volkomen geschaad. Natuurlijk is Roeder een bar slechte coach, waardoor iedereen onder zijn niveau speelt, maar Luque is niets anders dan geldverspelling geweest.
Wel de beste die haalbaar was.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Is Leo de enige trainer die beschikbaar was?
Europees voetbal nu in de play-offs mislopen wel. Gevolgen : Gio (en andere spelers) die misschien niet meer wil komen, de aantrekkingskracht van Feyenoord op goede trainers, de begroting.quote:En Leo heeft niks met volgend jaar te maken
Je hebt zelf ook gezocht?quote:
Noem zelf eens wat namen dan?quote:
Luque is allang de Luque niet meer die hij bij Deportivo was. Maar het kan ook zomaar een "Gabri" zijn.... Of met een beetje pech een "Kluivert".quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geef hem vertrouwen, gebruikt hem op de goede manier en hij zal (zeker in Nederland) voor doelpunten zorgen.
Voetballen is hij echt niet verleerd hoor.
Moet je ook niet kijken hoe ze daar in Engeland met hem omgaan zeg..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:04 schreef Panick het volgende:
[..]
Luque is allang de Luque niet meer die hij bij Deportivo was.
Haan, Henk van Stee(heeft het in het verleden niet slecht gedaan) zeg ik nu zo ff uit me hoofd, ik weet niet wie er allemaal beschikbaar zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:04 schreef g4st het volgende:
[..]
Noem zelf eens wat namen dan?
Met v. Hanegem (prima kerel hoor, maar verder...) hadden we de play-offs niet gewonnen.
OMGquote:
Heeft al een full-time job in Oekraine en heeft mij niet echt overtuigd.quote:Henk van Stee(heeft het in het verleden niet slecht gedaan) zeg ik nu zo ff uit me hoofd, ik weet niet wie er allemaal beschikbaar zijn
Moet jij er toestemming voor geven dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:10 schreef g4st het volgende:
[..]
OMGAls ik iemand niet meer met z'n gebruinde tyfus-kop hoef te zien in de Kuip, is hij het wel.
[..]
Ze waren op zoek naar een trainer die in het verleden op zeer korte basis resultaten wist te boeken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Haan, Henk van Stee(heeft het in het verleden niet slecht gedaan) zeg ik nu zo ff uit me hoofd, ik weet niet wie er allemaal beschikbaar zijn
Nee, maar dat stel mongolen dat Beenhakker niet wil zien net zo goed niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Moet jij er toestemming voor geven dan?
Laat hem maar lekker op het Kasteel blijvenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:01 schreef DrDentz het volgende:
Het zou mooi zijn als de nieuwe "echte" trainer Danny Blind wordt.![]()
Te nuchter en niet hard genoeg om de hele groep keihard aan te pakken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:22 schreef denthemen het volgende:
Ze hadden Van Marwijk moeten vragen
Omdat jij het wil zekerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:22 schreef denthemen het volgende:
Ze hadden Van Marwijk moeten vragen
quote:If you have a problem, if no one else can help, and if you can find him, maybe you can hire LEO
Nee, ik wil ze zien afzakken, Bert is een goeie trainerquote:
ach, we zullen zienquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee, ik wil ze zien afzakken, Bert is een goeie trainer
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:46 schreef teamlead het volgende:
Hoe dan ook: Ik hoop dat Feyenoord weer snel een volwaardige topclub is, die echte tegenstand kan bieden aan Ajax, PSV en AZ. Hoe meer clubs goed voetballen, hoe beter het is
En dan gáán de klassiekers tenminste weer ergens over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |