Ik zou Ajax nooit voor langere tijd willen zien afzakken, 1 of 2 seizoenen is leuk, maar daarna ga je toch de klassiekers missen?quote:
ach, hij is wel vaker zo stoerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:38 schreef g4st het volgende:
[..]
Ik zou Ajax nooit voor langere tijd willen zien afzakken, 1 of 2 seizoenen is leuk, maar daarna ga je toch de klassiekers missen?
Ik zeg niet dat ik ze wil zien degraderenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:38 schreef g4st het volgende:
[..]
Ik zou Ajax nooit voor langere tijd willen zien afzakken, 1 of 2 seizoenen is leuk, maar daarna ga je toch de klassiekers missen?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik ze wil zien degraderen
quote:
Wat als Feyenoord degradeert? Daarna PSV en AZ, zodat de kampioen van Nederland straks UEFA Cup-voorronde moet spelen?quote:
Wat heeft dat met mijn opmerking te maken? Ik heb niet gezegt dat ze moeten degraderen, ik reageerde weer op 1 van de vele loze opmerkingen van Marcel. Dat jij eruit haalt dat ik ze zie degraderen vind ik knapquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:44 schreef g4st het volgende:
[..]
Wat als Feyenoord degradeert? Daarna PSV en AZ, zodat de kampioen van Nederland straks UEFA Cup-voorronde moet spelen?
Ow ik las je zin verkeerdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn opmerking te maken? Ik heb niet gezegt dat ze moeten degraderen, ik reageerde weer op 1 van de vele loze opmerkingen van Marcel. Dat jij eruit haalt dat ik ze zie degraderen vind ik knap![]()
Zou wel spannend zijn, maar voor spanning in de klassieker hoeft dat niet want het is altijd spannendquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:47 schreef g4st het volgende:
[..]
Ow ik las je zin verkeerd
Maar goed, het leukste zou zijn : Ajax en Feyenoord die elk jaar om de titel strijden, en AZ, PSV en Heerenveen om de 3e t/m 5e plek![]()
Wat een onzin Golfer, die man heeft een beter CV dan die Ten Cate van jullie.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:50 schreef golfer het volgende:
Goede keuze van F'noord.
Met Don Kameleon aan het roer weet je zeker dat de club nog meer bergafwaards gaat.![]()
Ik heb het niet over z'n CV, maar over z'n onbetrouwbaarheid.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:52 schreef g4st het volgende:
Wat een onzin Golfer, die man heeft een beter CV dan die Ten Cate van jullie.
Wat zou ie voor onbetrouwbaars kunnen/moeten doen dan? Hij coacht hoogstens 4 wedstrijden en veel aankopen zal ie niet mogen/kunnen doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het niet over z'n CV, maar over z'n onbetrouwbaarheid.
Jongens, ik ben weer thuisquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:36 schreef Evertjan het volgende:
hij heeft met T&T al een godswonder verrich een 2e zal hem niet lukken. Verheug me wel op de persconferentie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |