abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 mei 2007 @ 16:54:09 #76
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_49066214
tvp
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_49066869
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Ik snap niet dat mensen steeds "bewijs" uit wikipedia erbij halen.
Als er één informatiebron is wat beïnvloedbaar is dan is wikipedia dat wel.

Gewoon zelf een onderwerp aanmaken en dan maar brullen dat het echt is omdat het in wikipedia staat??
Als er iets voorspelbaar is dan is het wel iemand die begint te roepen "WIKIPEDIA IS GEEN BRROOOOONN!!!!" wanneer iemand er iets uit haalt.

Kijk dan ook naar de bronvermelding en referenties pannekoek..
  zondag 6 mei 2007 @ 17:23:55 #78
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49067278
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:13 schreef PvtRyan het volgende:

Als er iets voorspelbaar is dan is het wel iemand die begint te roepen "WIKIPEDIA IS GEEN BRROOOOONN!!!!" wanneer iemand er iets uit haalt.
Daarom heb ik het ook wel een beetje heel erg gehad met mensen die om 'een bron' vragen. Het is de rechts-autistische manier om te zeggen dat je iemand anders toch niet geloofd. Want nadat je met 'een bron' op de proppen komt, deugt de bron niet, zijn de cijfertjes niet op de juiste manier verzameld, kloppen de definities niet, of wordt je post gewoon doodgezwegen.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_49067587
Op de vliegbasis in Volkel is er zo'n terrein waar je als je daar op gaat, word neergeschoten.
- AFCA -
  Donald Duck held zondag 6 mei 2007 @ 17:34:16 #80
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49067719
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:23 schreef gronk het volgende:
Daarom heb ik het ook wel een beetje heel erg gehad met mensen die om 'een bron' vragen. Het is de rechts-autistische manier om te zeggen dat je iemand anders toch niet geloofd. Want nadat je met 'een bron' op de proppen komt, deugt de bron niet, zijn de cijfertjes niet op de juiste manier verzameld, kloppen de definities niet, of wordt je post gewoon doodgezwegen.
Dat vind ik dan juist eigenlijk weer typisch iets wat links constant uithaalt. Echt bij elke discussie waar het over bijv. allochtonen gaat of een ander onderwerp in die stijl, echt bij alles 'Bron? bron? bron?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 6 mei 2007 @ 17:37:00 #81
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49067828
quote:
Op zondag 6 mei 2007 17:34 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat vind ik dan juist eigenlijk weer typisch iets wat links constant uithaalt. Echt bij elke discussie waar het over bijv. allochtonen gaat of een ander onderwerp in die stijl, echt bij alles 'Bron? bron? bron?
Grappig. 't zal vast wel gebeuren hoor, maar in mijn ervaring zijn 't vooral de rechtse fok!kers die alles voor iedere scheet om 'n bron vragen. Zo zie je maar weer

[ Bericht 8% gewijzigd door gronk op 06-05-2007 17:43:45 ]
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_49069631
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 12:59 schreef Wupppie het volgende:
Je bent een opschepper en een fantast, overigens ben je militair en hoef je niet zelfstandig na te kunnen denken, sterker nog, dat word je afgeraden, jij moet gewoon dom bevelen volgen en doe dat, doe waar je goed in bent zoals een bakker brood bakt.

Overigens komt het zeer dom over om iets ter discussie te stellen waarvan je eigen bazen zeggen dat ze niet bestaan en jij op basis van flauwe vermoedens (je noemt geen enkel concrete aanwijzing) en dat zeker op een dag als bevrijdingsdag.

Je moet je niet zo stoer vinden als militair, dat ben je namelijk niet.
Het nederlandse leger vult vaker zakken met zand voor de dijken dan dat ze uitgezonden worden.
En ALS ze uitgezonden worden dan mogen ze niets.

En dan nog janken over trauma's...
Dat jij het gore lef hebt om zoiets te posten op bevrijdingsdag. Wat een misselijkmakend figuur ben je.
pi_49069850
En dat er Amerikaanse kernwapens zijn opgeslagen in Nederland was algemene kennis dacht ik...

http://www.nu.nl/news/479(...)pens_in_Europa'.html
pi_49070088
wat wel zo is is dat enkele van onze f-16s uitgerust zijn de mogelijkheid om deze bommen af te werpen.
  zondag 6 mei 2007 @ 18:37:40 #85
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49070190
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:27 schreef Evil_Jur het volgende:
En dat er Amerikaanse kernwapens zijn opgeslagen in Nederland was algemene kennis dacht ik...

http://www.nu.nl/news/479(...)pens_in_Europa'.html
Nu.nl is natuurlijk Geen Bron.
  zondag 6 mei 2007 @ 18:39:16 #86
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_49070233
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:37 schreef gronk het volgende:

[..]

Oh? Bron?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_49070240
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:37 schreef gronk het volgende:

[..]

Gezond verstand wel? Lijkt me niet meer dan logisch dat de meeste NATO bondgenoten wel wat achter de hand hebben.

Anders kun je even aanbellen bij het ministerie van defensie, die vertellen je het vast graag uit eerste hand
  zondag 6 mei 2007 @ 19:01:58 #88
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49071049
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:39 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Oh? Bron?
Politiek
  zondag 6 mei 2007 @ 19:03:38 #89
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49071108
quote:
Op zondag 6 mei 2007 18:39 schreef Evil_Jur het volgende:

Gezond verstand wel? Lijkt me niet meer dan logisch dat de meeste NATO bondgenoten wel wat achter de hand hebben.
Sorry, da's nog even voortbordurend op het vorige thema binnen dit topic: de eeuwige roep om Een Bron (en dan natuurlijk wel een Betrouwbare Bron .
  zondag 6 mei 2007 @ 20:11:02 #90
175985 Silaz
drie bier
pi_49074021
Hm ja ik had ook gehoord dat we er wel wat hadden liggen op Volkel, en dat ze van Amerika waren.
We zouden ze mogen gebruiken áls we in nood ofzo waren. als we onder aanval waren ofzo. Waarom denk je anders dat Nederland zo graag die JSF's wil hebben daar kan je die dingen mooi mee droppen..
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 7 mei 2007 @ 03:51:31 #91
178573 Eetjen
Ook leuk.
pi_49088943
quote:
Je bent een opschepper en een fantast, overigens ben je militair en hoef je niet zelfstandig na te kunnen denken, sterker nog, dat word je afgeraden, jij moet gewoon dom bevelen volgen en doe dat, doe waar je goed in bent zoals een bakker brood bakt.

Overigens komt het zeer dom over om iets ter discussie te stellen waarvan je eigen bazen zeggen dat ze niet bestaan en jij op basis van flauwe vermoedens (je noemt geen enkel concrete aanwijzing) en dat zeker op een dag als bevrijdingsdag.

Het nederlandse leger vult vaker zakken met zand voor de dijken dan dat ze uitgezonden worden.

Alsof jij bij de Febo zoveel te zeggen hebt, kansloze knakker.

Verdiep je eens in de materie, dan hoef je geen onzin te verkondigen.

Misselijkmakend mannetje, echt.
Ik ben geen 12.
pi_80977935
en het bewijs is er
Help!!!!
  maandag 3 mei 2010 @ 18:57:25 #93
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_80977959
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:56 schreef menneke2005 het volgende:
en het bewijs is er
Alejezus man. Wat een kick is dit

Topic van 3 jaar oud.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_80981041
en toch blijf ik dit interresant vinden
Ik Ben Stoer!
  maandag 3 mei 2010 @ 20:15:31 #95
110987 ErwinRommel
pi_80981294
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef Internetheld het volgende:
en toch blijf ik dit interresant vinden
Laat ik het zo zeggen: Nederland heeft ze gewoon. Hoe ik dat weet? Omdat ik dat weet
pi_80981692
Het is algemeen bekend , iedereen hier in de regio weet het
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_80982855
quote:

Tering, wat voor een mongool ben je dan als je zo'n lap tekst schrijft. En niet eens goed de OP hebt gelezen. Hij zegt toch duidelijk dat hij zijn baan, gewoon als een normale baan ziet zoals een kantoor baan? Hij begint er niet eens over dat hij het stoer vind. Volgens mij ben je nog dommer dan je beweert hij is.
pi_80983062
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: Nederland heeft ze gewoon. Hoe ik dat weet? Omdat ik dat weet
je hebt ook gelijk ze zijn er maar niet van ons, alleen opslag en soldaten van hun die ze mogen bedienen

heb op volkel gewerkt, ze geven het niet toe , maar een straaljager mag je zien voelen horen, maar de achterste munitie hoek, mag je niet eens naar kijken, ha ha , stroom afsluiten, en rippen
Help!!!!
  maandag 3 mei 2010 @ 20:54:35 #99
110987 ErwinRommel
pi_80983273
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:50 schreef menneke2005 het volgende:

[..]

je hebt ook gelijk ze zijn er maar niet van ons, alleen opslag en soldaten van hun die ze mogen bedienen

heb op volkel gewerkt, ze geven het niet toe , maar een straaljager mag je zien voelen horen, maar de achterste munitie hoek, mag je niet eens naar kijken, ha ha , stroom afsluiten, en rippen
Onjuist
Is om ze onder NL F-16's te hangen.
Bewaking gebeurd deels door de VS en deels door Nederland.
Maar het is en blijft Amerikaans eigendom ja, dat dan weer wel.
pi_80983537
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Kijk, het gezegde "wie wat bewaard heeft wat" gaat dus mooi op.

Ik heb er dus niets op tegen en wat mij betreft, menig FP'er weet dit, mag Iran ze ook hebben. Zo houden we elkaar in evenwicht.

De illusie hebben dat de wereld kernwapen vrij zal zijn is niet haalbaar. Men moet ermee leren leven, echter bepaalde groeperingen willen of kunnen dit maar niet snappen.
Je weet wel, van "van wapens naar ploegscharen". (Onkruid is zo'n organisatie).
Mooie gedachte maar totaal onwerkelijk.

Hoe minder schurkenstaatjes ze hebben hoe beter. Mensen zijn gek en gebruiken wapens om anderen te doden.
Ondanks alle nadelen heeft Amerika wel het voordeel dat ze proberen te voorkomen dat landjes als iran kernwapens in handen krijgen. En dat doen ze niet voor niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')