recordquote:Op zondag 6 mei 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax heeft 65 kaarten gepakt dit seizoen
Moet ik dat zien als veel?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat het aan Divids ligt is ook onzin.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ah joh, was ie bij Ajax ook al, alleen kwam dat nooit eruit omdat we alles wonnenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is van Gaal toch een calimero geworden![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ah joh, was ie bij Ajax ook al, alleen kwam dat nooit eruit omdat we alles wonnen.
Whehe inderdaad. Geweldig interview!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ah joh, was ie bij Ajax ook al, alleen kwam dat nooit eruit omdat we alles wonnen.
Ja, ik ook. Maar misschien wie er mocht starten.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zag toch echt een muntje de lucht in gaan
Dat zou goed kunnen. een voorkeur heeft de scheids niet. de clubs komen ook uit noord-hollandquote:Op zondag 6 mei 2007 21:39 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar misschien wie er mocht starten.
Veels te laag voor Stam, hij heeft ons persoonlijk volgens mij de verlenging door geloost.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef Mindstate het volgende:
Stekelenburg: 7: Bij corners houd ik nog steeds mijn hart vast, keepte vandaag redelijk. Penalty Donk was goed gehouden.
Ogararu: 7: Af en toe erg goed, andere momenten weer matig. Levert nog iets te vaak een slechte voorzet, verdedigend beter dan normaal.
Stam: [b]7: Had zijn handen meer dan vol aan Dembele[/b]Vermaelen: 5: Ik heb het niet zo op hem, oogt erg onzeker en het soort `ongelukjes` zoals het uitglijden lijken hem vaker te gebeuren dan anderen.
Emanuelson: 6: Onopvallend, waar waren zijn rushes aan de linkerkant?
Gabri: 6: Speelde erg goed, maar o zo dom die rode kaart
Heitinga: 7,5: Goed fel op de man
Sneijder: 8: Alleen al voor die prachtassist.
Davids: 8: Motor op het middenveld
Babel: 6: Het was het weer niet
Huntelaar: 7: Pikte zijn doelpunt mee
De invallers:
Perez: 7: Niet echt opvallend, maar toch weer een aantal aardige passjes
De Mul: 6: Gewoonweg te licht
@mr-sander: Grappig, waren ook precies degene waarvan ik het dacht.
Heb bijna een hartverzakking gekregenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:43 schreef jna het volgende:
JAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Ik ben wel 20 jaar ouder geworden maar het maakt niks uit![]()
3 inmiddels alquote:Op zondag 6 mei 2007 21:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Boussoufa trouwens 2 goals al vanavond. Is nu rust bij RSCA
volgens mij niet lager dan een andere club in Nederland.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:47 schreef Vakkie_W het volgende:
1 vraag..... Wat is gemiddelde leeftijd van jullie supporters? 16? 17?
ik was toch liever kampioen geweestquote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef Messenga het volgende:
2e prijs van Ajax dit seizoen
Al meer dan PSV!
Waarom diequote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef Black-Death het volgende:
Rosenberg trouwens 3x gescoord tegen Hertha BSC
Rosenberg is een heldquote:
Was het een vertekend beeld van wat je op talpa zag?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef toma het volgende:
[..]
volgens mij niet lager dan een andere club in Nederland.
Zal wel een ongelukje zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Dat Urby al vader wordt...
Naar mijn idee wel.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Was het een vertekend beeld van wat je op talpa zag?
jaquote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Was het een vertekend beeld van wat je op talpa zag?
je zag Y in beeeld, dat was 410 toch ?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Naar mijn idee wel.
Maarja, ik ben ook al even niet in het stadion geweest
Het is voor een Feyenoorder vast wat onwennig om feestende mensen te zien, ja.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:47 schreef Vakkie_W het volgende:
1 vraag..... Wat is gemiddelde leeftijd van jullie supporters? 16? 17?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |