Ik ben er dus bang voor... dat we nu die playoffs verspelen...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef Kang-He het volgende:
Als deze fucking beker er maar niet voor heeft gezorgd dat we woensdag met 5 andere mensen in het veld staan.
Ik was voor AZ maar bij elke Ajax speler die een penal nam wist ik dat ze hem erin gingen schieten ik hoopte anders.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik dacht bij Vermaelen, Lindenbergh en de Mul dat ze gingen missen.
Maar goed...
Ajax
Louis van Gaal![]()
Scheringa![]()
recordquote:Op zondag 6 mei 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax heeft 65 kaarten gepakt dit seizoen
Moet ik dat zien als veel?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat het aan Divids ligt is ook onzin.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ah joh, was ie bij Ajax ook al, alleen kwam dat nooit eruit omdat we alles wonnenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is van Gaal toch een calimero geworden![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ah joh, was ie bij Ajax ook al, alleen kwam dat nooit eruit omdat we alles wonnen.
Whehe inderdaad. Geweldig interview!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ah joh, was ie bij Ajax ook al, alleen kwam dat nooit eruit omdat we alles wonnen.
Ja, ik ook. Maar misschien wie er mocht starten.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zag toch echt een muntje de lucht in gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |