ok, begrijpelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nee weet ik, maar ik heb geen zin in een discussie.![]()
Welke streams kijk jij danquote:
Nauwelijks erger dan Sting zelf.quote:
Das wel eng he een discussie...wederom hypocryt....FOK FORUM IS EEN DISCUSSIE FORUM..dus wat nou geen discussie...oeps..whaha....zo ik ga mijn goede been even proberen uit het bed te werpen...want voorals nog is mijn been verkeerd....even rewinden...quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heeft Jaap alle andere bewoners er al uit geterrord. Ik zie alleen hem nog maar.![]()
Ik hoop dat je je goede been kan vinden vandaag!!!! Ben blij dat ik niet bij jou in de buurt ben pffffffffffffffquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Das wel eng he een discussie...wederom hypocryt....FOK FORUM IS EEN DISCUSSIE FORUM..dus wat nou geen discussie...oeps..whaha....zo ik ga mijn goede been even proberen uit het bed te werpen...want voorals nog is mijn been verkeerd....even rewinden...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:13 schreef Flabberguest het volgende:
Moet er geen A tussen bij de TT?
Dacht dat je het expres had gedaan, dus zei er niets van.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
GERTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
help
OP is er![]()
Nou het lijken soms wel 8 verschillende door de enorme vertragingen...maar volgens mij gewoon de zelfde...1 en 2 zijn zelfde altijd alleen andere hoeken...close up en overzicht.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:17 schreef SiRojK het volgende:
8 verschillende?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Das wel eng he een discussie...wederom hypocryt....FOK FORUM IS EEN DISCUSSIE FORUM..dus wat nou geen discussie...oeps..whaha....zo ik ga mijn goede been even proberen uit het bed te werpen...want voorals nog is mijn been verkeerd....even rewinden...
Ow Lieverd ik ben alleen maar fel in discussies...ben verder de vriendelijkheid zelve.echt...hou nu al weer van iedereen hier...alleen...Heb recht op mijn mening..en dat ik die MOEST herzien is gewoon jammer..anyway..zand er over...lekker lullen over de streams.....dus komt die gaat er nog iets leuks gebeuren of blijven we japio achter zijn pctje zien???quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je goede been kan vinden vandaag!!!! Ben blij dat ik niet bij jou in de buurt ben pffffffffffffff![]()
Ik begin te snappen waarom je niet door de selectie bent gekomenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah gister zei nog iemand tegen me de enige reden dat jij de kooi niet ingegaan bent,..is omdat jij nooit zo ver was gegaan als die mongolen..dus weet niet goed wat je wil zeggen mijn vriend..maar das een compliment...dat ik niet tussen deze varkens pas...maar ok...ga lekker zo door.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik begin te snappen waarom je niet door de selectie bent gekomen![]()
Ok duidelijk je lult wel uit naam van de redactie...maar je werkt er dus niet!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik begin te snappen waarom je niet door de selectie bent gekomen![]()
jaaaaaa!!! Laat ik de honden van alle fokkers wel uit..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef PumaStreamer het volgende:
Zullen we een groot fok feest organiseren....gezellig met zijn allen...500 computers op een rij...en streamen....whahaha
Nou mijn hond zie je al das Puma...das zijn fotootje..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jaaaaaa!!! Laat ik de honden van alle fokkers wel uit..
Nee, mijn beroep is het hacken van passwordsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ok duidelijk je lult wel uit naam van de redactie...maar je werkt er dus niet!!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ok duidelijk je lult wel uit naam van de redactie...maar je werkt er dus niet!!
Ga lekker met hem ff naar het park en kom terug wanneer je je andere been hebt gevondenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou mijn hond zie je al das Puma...das zijn fotootje..
Is dat zo....leuk...kan ik je inhuren....ennuh..ik ben fotograaf/ fotojournalist.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, mijn beroep is het hacken van passwords
Wat is het voor ras? Feestje op het strand. 's Nachts, dan hoeven we DGK niet te missen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou mijn hond zie je al das Puma...das zijn fotootje..
Als je toch bezig bent zou je die van KINGJAAP.NL even wilen hacken en aan mij door willen geven dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, mijn beroep is het hacken van passwords
Die heb ik al gevonden....ik bedoel ik zeg ook onwijs aardige dingen over fokkers hoor...begin meestel met goeie morgen Fokkerssssssssssss...maar vandaag effe niet. kan toch....gaan we nou de COS aan mij besteden of waar het voor bedoeld is...jemig...lijkt wel een slachthuis hier af en toe...wow..anyway de gebeurt nog steeds weinig in de kooi dus ik ga idd maar effe wandelen..fris luchtje halen..kom ik strax om weer gezellig te doen...onthoud gezellig doen wil niet zeggen dat ik mijn mening niet uit...zoals het mag hier.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ga lekker met hem ff naar het park en kom terug wanneer je je andere been hebt gevonden![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:06 schreef kleinzusje het volgende:
Zoenen zit er nog even niet in, maar dat is voor veel vrouwen die er geld voor krijgen ook vrij intiem.
Hij werkt niet bij de redactie..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:30 schreef farceman het volgende:
Hey DGK_REDACTIE mag je iets zeggen over het aantal betaalde streamers?
5000, 20000 ? Of is dat al teveeel?
Waarom is die TT nog niet aangepast? Het is walgelijk ipv walchelijk. Het staat zo pauper zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:29 schreef Gert het volgende:
Beste PumaStreamer: genoeg gepraat over PumaStreamer, vind je ook niet?
Ongenoegen over DGK_redactie kun je verder hier kwijt: Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk!
begrijp dat je er dus niks over mag zeggen.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:30 schreef farceman het volgende:
Ik dank u Gert....!! was ook niet mijn idee verder....!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:29 schreef Gert het volgende:
Beste PumaStreamer: genoeg gepraat over PumaStreamer, vind je ook niet?
Ongenoegen over DGK_redactie kun je verder hier kwijt: Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk!
Ik heb nog geen aantallen gehoord. Wie weet maandag. ik denk overigens dat je met 20.000 een beetje te enthousiast bentquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:30 schreef farceman het volgende:
Knor Vie is smerig spul.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:42 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaa, Jaap heeft dikke pret met zichzelf en een flesje Knor Vie
Zo bedoel ik het ook niet. Normaal gesproken vindt ik je een prima user, maar het is duidelijk dat je nu je eigen frustraties eruit gooit. Op zich ook niet erg, maar horen niet thuis in de COS.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Die heb ik al gevonden....ik bedoel ik zeg ook onwijs aardige dingen over fokkers hoor...begin meestel met goeie morgen Fokkerssssssssssss...maar vandaag effe niet. kan toch....gaan we nou de COS aan mij besteden of waar het voor bedoeld is...jemig...lijkt wel een slachthuis hier af en toe...wow..anyway de gebeurt nog steeds weinig in de kooi dus ik ga idd maar effe wandelen..fris luchtje halen..kom ik strax om weer gezellig te doen...onthoud gezellig doen wil niet zeggen dat ik mijn mening niet uit...zoals het mag hier.
dag fokkertjes tot zo...;)![]()
![]()
![]()
een op de computer tikkende jaap is toch geweeeeeeeeeeeldigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:33 schreef Charmian het volgende:
Pffew de streams zijn übersaai, ik ga ook maar ff naar buiten. Later!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom is die TT nog niet aangepast? Het is [b]walgelijk ipv walchelijk.[/b] Het staat zo pauper zo.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:15 schreef APK het volgende:
Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk!
TT is te lang.![]()
Mag 'WALCHELIJK' op een of andere manier in de TT blijven?
Is een quote -uit het voorgaande topic- van mijn favoriete psychopaat.![]()
Ik wil dat huwelijk wel zien, Nic zal Jaap er de volgende stemronde wel inhouden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:45 schreef Reza-impreza het volgende:
Nic: Spannend he , in ondertrouw
Jaap: Alles voor de milijoenen he, beetje fake huwelijken
Eens kijken hoelang ze dat gaan volhouden, Nic wil vanzelf wel weer een deal sluiten als hij zijn liefje of dochter wil bellen. Of zieke oma niet te vergeten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:47 schreef Clank het volgende:
Jaap en Nico hebben een deal.. niemand krijgt geen punten meer van Nicolaas behalve Jaap.
Grapje, hij zit gewoon bij de redactie.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hij zei net dat die hacker is joh..
Dat blijkt niet echt uit reacties maar jah...dat vind ik ...ennuh goeie morgen marije alles goed..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Grapje, hij zit gewoon bij de redactie.
ja bedankt dat je zo reeel (en eerlijk) bent en ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik heb nog geen aantallen gehoord. Wie weet maandag. ik denk overigens dat je met 20.000 een beetje te enthousiast bent![]()
In t verleden is dat wel bewezenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:52 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dat blijkt niet echt uit reacties maar jah...dat vind ik ...ennuh goeie morgen marije alles goed..
Ow nou in dat geval ok dan zal het wel....heb toch nog steeds mijn twijfels...maar we zullen zien...en bij mij werken de streams super...lekker helder...snel...geen haperingen...maar jah heb ook rete snel internet en een zeer sterke computer dat helpt ook mee....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
In t verleden is dat wel bewezenJa, alles goed, geen stress over niet werkende streams, alles gaat soepel
![]()
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdient. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:53 schreef farceman het volgende:
[..]
ja bedankt dat je zo reeel (en eerlijk) bent en ben erg benieuwd.
Er zijn hier streamers en hoorde het ook van bewoners die het over aantallen van 100.000 tot 800.000 hadden.
Ik heb zelf ook enig inzicht in deze cijfers en heb idd wel geweten dat dat zwaar overdreven is.
Denk dat 10.000 streamers op hoogtepunten al heel veel is.
Waarom hebben jullie eigenlijk gekozen voor het betalen? Voor het geld of is het eerder een test voor de toekomst?
Blijkbaar.. Jaap luistert een beetje commerciele troepquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef Reza-impreza het volgende:
Maak me niet wijs dat Jaap van Ali B houdt
Je bent al aardig aan het meegroeien met het taalgebruik van de bewoners: "linksom / rechtsom".quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdient. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte. Ik ben geen voorstander van betaalde streams, maar snap het wel.
oh shitquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent al aardig aan het meegroeien met het taalgebruik van de bewoners: "linksom / rechtsom".![]()
Kweetniet, is het in het weekend niet later dan door de weeks om 1 uur?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:05 schreef SIRA het volgende:
nu weer Brian en Natas in bed..
wanneer krijgen we 4 verschillende streams ?? 13.00 of 14.00 uur ?
Zolang zij de bewegingen van jouw avatar nog niet imiteert naar Braaajen toe kan Wilgo thuis blijven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:06 schreef Reza-impreza het volgende:
Natasia gaat brian wakkermaken , fluisterd iets naar hem , en kust hem op zijn mond![]()
WILGOOOOOOO
Hoe dat kan weet ik niet maar ik heb toegang tot meerdere streams. probeer gewoon eens een ander. Zoek even de mijne voor je op.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
BESTE REDAKTIE
ik heb gisteren betaald op http://www.kanalenkiezer.nl/
mijn streams bufferen constant en staan soms gewoon eel lang stil
op de tien site kan ik helemaal niet kijken,
hoe kan dit en wat doe ik eraan?
Tja je moet toch ergens wat geld kunnen bewerkstelligen..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdient. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte. Ik ben geen voorstander van betaalde streams, maar snap het wel.
http://dgk.servehttp.comquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:08 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hoe dat kan weet ik niet maar ik heb toegang tot meerdere streams. probeer gewoon eens een ander. Zoek even de mijne voor je op.
Ben geen techneut helaas, maar: Gebruik je IE, WMP 10 of 11, niet teveel tegelijk open, is je comp een beetje up to date? Volgens mij is er hier ergens ook een hulp topicquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
BESTE REDAKTIE
Onzin, dat zijn dingen die je normaal gesproken van tevoren bedenkt.. Dan ga je niet 'ineens' geld eisen voor online streamsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat klopt: Problemen met Streams en Abonnementquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ben geen techneut helaas, maar: Gebruik je IE, WMP 10 of 11, niet teveel tegelijk open, is je comp een beetje up to date? Volgens mij is er hier ergens ook een hulp topic
Bufferen ligt niet aan de streams maar aan jouw (te trage) verbinding. Ik heb betaald en kan op elke site met streams kijken, zonder gebuffer. Je bandbreedte bepaald hoe de beelden binnenkomen, iets wat veel mensen niet schijnen te begrijpen. Je zit voor een dubbeltje nooit op de eerste rang, zeg maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
BESTE REDAKTIE
Kan ook zijn dat je videokaart het niet helemaal kan bewerkstelligenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:15 schreef SiRojK het volgende:
Das niet helemaal waar.. Ik zit hier op een verbinding die 1,1MB/s (9mbit) haalt (op goede servers, denk bijv. aan pay-newsservers) en heb ook buffers
Dat wegeditten van je eigen mening na tien minuten heeft hier nooit zoveel zin; je bent al een paar keer gequote met het origineel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdient. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte.
Zo zou ik ook wel wakker willen worden, maar dan niet als Nasty dat doet:Pquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:16 schreef Ecila111 het volgende:
Is dit nieuw dat Nasia Brian zo wekt? 'k Word er even helemaal niet goed van.
Alleen Nu... Videokaart die 4 van die low-quality schermpjes niet kan draaien?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat je videokaart het niet helemaal kan bewerkstelligenHeb je altijd last van buffers of alleen nu ?
Ik help je wel even.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdiend. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte. Ik ben een groot voorstander van betaalde streams en ik ben ook erg gehecht aan mijn huidige baan. Had ik al gezegd dat ik Deborah Flens heel aardig vind?
Sterker nog: ik snap niet waarom er, nu het "betaalde" streams zijn, slechts 2 van de 4 streams beschikbaar zijn, het lijkt me dat die beperking nu wel opgeheven mag worden en er weer gewoon 24/7 4 streams horen te zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:21 schreef SiRojK het volgende:
Trouwens over die streams.. Het is op zich ook niet zo heel gek dat het af en toe buffert en doet, tis behoorlijk wat dat ze moeten uploaden, maarjah, als je er voor moet betalen moet het gewoon TOP zijn en niet TROEP
Dat vind ik nou onzin. Bij een lancering van een nieuw product worden er vaak samples, freebies en aan acties gedaan... Natuurlijk heeft DGK mensen gelokt en 'verslaafd' gemaakt en zo een markt gecreeerd. ¤ 3.95 per maand vind ik niet veel. Okay gratis had ik natuurlijk ook liever gehad maar als met betalen het gebuffer is opgelost door grote drukte heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Onzin, dat zijn dingen die je normaal gesproken van tevoren bedenkt.. Dan ga je niet 'ineens' geld eisen voor online streams
Waarom doet hij dat in bed eigenlijk?? Is hij al terminaal??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:20 schreef SiRojK het volgende:
Brian leest 'Milkshakes and butterflies'........ OOOOOh
Ben ik met je eens.. Nu missen we dingen, terwijl we wel betalen om 24/7 in de kooi te kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: ik snap niet waarom er, nu het "betaalde" streams zijn, slechts 2 van de 4 streams beschikbaar zijn, het lijkt me dat die beperking nu wel opgeheven mag worden en er weer gewoon 24/7 4 streams horen te zijn.
Als je ondertussen al z'n 100 keer naar het toilet bent geweest...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:20 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, ik dacht dat ik laat m'n bed uitgekomen was.... Of zit ik in een streamloop ofzo??![]()
Precies wat je zegt, MAAR dan wordt dat normaal gesproken aangekondigd.. Nu doen ze net alsof het altijd live is te volgen op internet en INEENS moet je er voor betalen.. Dat zijn geen samples, freebies of acties, dat heeft er niets meer mee te maken aangezien ze het nooit zo hebben aangekondigd.. Er wordt ook geen reden gegevenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik nou onzin. Bij een lancering van een nieuw product worden er vaak samples, freebies en aan acties gedaan... Natuurlijk heeft DGK mensen gelokt en 'verslaafd' gemaakt en zo een markt gecreeerd. ¤ 3.95 per maand vind ik niet veel. Okay gratis had ik natuurlijk ook liever gehad maar als met betalen het gebuffer is opgelost door grote drukte heb ik er geen problemen mee.
Zo doen loverboys en drugsdealers dat ook: eerst ff wat afhankelijkheid creërenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik nou onzin. Bij een lancering van een nieuw product worden er vaak samples, freebies en aan acties gedaan... Natuurlijk heeft DGK mensen gelokt en 'verslaafd' gemaakt en zo een markt gecreeerd. ¤ 3.95 per maand vind ik niet veel. Okay gratis had ik natuurlijk ook liever gehad maar als met betalen het gebuffer is opgelost door grote drukte heb ik er geen problemen mee.
Nou bedenk ik net dat er in Van Dalen een woord een tweede betekenis kan krijgen: "PARANORMAAL".quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom doet hij dat in bed eigenlijk?? Is hij al terminaal??![]()
* Leandra gedraagt zich nog net en doet maar geen juichend poppetje bij die gedachte![]()
Ah gossie, Brian heeft een gevalletje buikloop?? Wat vervelend nou voor hem...... NOTquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Als je ondertussen al z'n 100 keer naar het toilet bent geweest...![]()
Jij begrijpt het ook niet echt. Het ligt niet aan uploaden maar aan downloaden op jouw PC. Een trage (weinig bandbreedte) PC zal nooit 4 gelijktijdige streams zonder bufferen kunnen verwerken. Zet je er 3 of 2 uit dan heb je er 1 op diezelfde verbinding en doet die het perfect, meestal.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:21 schreef SiRojK het volgende:
Trouwens over die streams.. Het is op zich ook niet zo heel gek dat het af en toe buffert en doet, tis behoorlijk wat dat ze moeten uploaden, maarjah, als je er voor moet betalen moet het gewoon TOP zijn en niet TROEP
Ik heb 4 streams, dus er wordt NIKS beperkt tot 2 streams.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.. Nu missen we dingen, terwijl we wel betalen om 24/7 in de kooi te kijken
Er is nooit aangekondigd dat de streams altijd gratis zouden blijven.... Daarnaast had je het kunnen weten omdat bij BB6 voor de filmpjes ook al betaald moest worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Precies wat je zegt, MAAR dan wordt dat normaal gesproken aangekondigd.. Nu doen ze net alsof het altijd live is te volgen op internet en INEENS moet je er voor betalen.. Dat zijn geen samples, freebies of acties, dat heeft er niets meer mee te maken aangezien ze het nooit zo hebben aangekondigd.. Er wordt ook geen reden gegeven
ik zie het meer als de digitale drugsdealer, eerst mensen "verslaafd" maken en dan ervoor laten betalen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is nooit aangekondigd dat de streams altijd gratis zouden blijven.... Daarnaast had je het kunnen weten omdat bij BB6 voor de filmpjes ook al betaald moest worden.
En de reden kun je toch zelf bedenken: TIEN? Da's toch gewoon een commerciele zender met als doel (ooit) eens winst te maken? Het was al een maand van tevoren bekend gemaakt en er zijn zelfs gratis accounts voor een maand uitgedeeld.
't Is echt hollandse zuinigheid ten top...
In het geval van uploaden had ik het over het uploaden van de streams naar de server bij DGK.. Zij uploaden, ik downloadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:32 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Jij begrijpt het ook niet echt. Het ligt niet aan uploaden maar aan downloaden op jouw PC. Een trage (weinig bandbreedte) PC zal nooit 4 gelijktijdige streams zonder bufferen kunnen verwerken. Zet je er 3 of 2 uit dan heb je er 1 op diezelfde verbinding en doet die het perfect, meestal.
4 streams van 448 kbps = 1792 Kbps . Bij een 2000 Kbps-verbinding is het al krap. (208 Kbps over)
4 x 448 kbps = 1792Kbps. Bij een 8000 Kbps-verbinding heb je nog 6208 Kbps over en kun je nog andere sites openzetten met desnoods andere streams.
Dus zoek het niet bij een ander maar bij je eigen abonnementje.....![]()
Owww je geeft de dealer de schuld dat je verslaafd bent geworden... zwaktebod hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:38 schreef proh het volgende:
[..]
ik zie het meer als de digitale drugsdealer, eerst mensen "verslaafd" maken en dan ervoor laten betalen...
Toch heb ik op 2 streams maar echte beelden, 1 waarbij je de kooi van afstand ziet, 1 van het hek, of heb jij andere streams dan ik?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:33 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik heb 4 streams, dus er wordt NIKS beperkt tot 2 streams.![]()
yup!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww je geeft de dealer de schuld dat je verslaafd bent geworden... zwaktebod hoor.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:20 schreef voyeur het volgende:
[quote]p zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdiend. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte. Ik ben een groot voorstander van betaalde streams en ik ben ook erg gehecht aan mijn huidige baan. Had ik al gezegd dat ik Deborah Flens heel aardig vind?
[..]
Ik help je wel even.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:42 schreef proh het volgende:
[..]
yup!
maar ik ben niet verslaafd hoor, ik zit in de ontkennings-fase...
of eigenlijk "de ontwennings-fase"![]()
Nee, op zich moet dit genoeg zijn. Je hebt geen trage verbinding. 756,6 Kbyte ( 6053 kbps) is mooi.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
In het geval van uploaden had ik het over het uploaden van de streams naar de server bij DGK.. Zij uploaden, ik download.. Ik heb net even een speedtest voor je gedaan
Hiermee zou ik het toch moeten redden? Of haal ik nu kbps en Kbps of wat dan ook door elkaar, ben niet zo into de hoofdletter zooi, weet alleem Mb en MB te onderscheiden
[afbeelding]
Is btw een 20Mbit abonnement(je).. Waarbij ik natuurlijk begrijp dat ik 20Mbit niet haal, maar dit is de max voor mij hier.. Ik haal 1,1 MB/s op payservers, dus die speedtest is nog niet de max
Misschien eens een ping en/of een tracert uitvoeren?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
In het geval van uploaden had ik het over het uploaden van de streams naar de server bij DGK.. Zij uploaden, ik download.. Ik heb net even een speedtest voor je gedaan
Hiermee zou ik het toch moeten redden? Of haal ik nu kbps en Kbps of wat dan ook door elkaar, ben niet zo into de hoofdletter zooi, weet alleem Mb en MB te onderscheiden
[afbeelding]
Is btw een 20Mbit abonnement(je).. Waarbij ik natuurlijk begrijp dat ik 20Mbit niet haal, maar dit is de max voor mij hier.. Ik haal 1,1 MB/s op payservers, dus die speedtest is nog niet de max
Nee hoor, JIJ zit goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:51 schreef voyeur het volgende:
Ik ben de huidige COS kwijt; ik kom steeds in dit streamproblemen topic terecht. Is dat die bug waar iedereen over sprak?
Ping van 35ms, met streams AANquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien eens een ping en/of een tracert uitvoeren?
Bij mij:
Tracert 81.23.249.20 = 33 ms
Ping 81.23.249.20 = 13 ms
Mee eens...maar bij mij doen ze het nog steeds prima lol...Goeie middag mensen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Onzin, dat zijn dingen die je normaal gesproken van tevoren bedenkt.. Dan ga je niet 'ineens' geld eisen voor online streams
Zo te horen is het wederzijdsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:51 schreef tony39 het volgende:
dat paard wordt geil van natasia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo doen loverboys en drugsdealers dat ook: eerst ff wat afhankelijkheid creëren![]()
Tja, wat moet je anders met zo'n paardenbak als je de Villa wint, en daar gaat ze wel vanuit.....over 5 maanden komt dat uit, let op mijn woorden....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:58 schreef Marrije het volgende:
Natas wil heel graag goed leren paardrijden.
[afbeelding]
Misschien wint ze de villa..(moet ze eerst 2 jaar blijven zitten dus die wint ze niet als ze na 1 jaar weg wil, dus ze maakt dan alleen nog kans op de 1.15 miljoen en die wint ze ook niet want er zijn sterkere mensen in de villa en we hebben wilco de anti kooi nog)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:02 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Tja, wat moet je anders met zo'n paardenbak als je de Villa wint, en daar gaat ze wel vanuit.....over 5 maanden komt dat uit, let op mijn woorden....![]()
En dat was niet bekend toen er bij de start van het programma constant werd gegild dat de HELE!!!!! Gouden Kooi GRATIS!!! te bekijken was via internet??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdient. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte.
Volgens mij heeft het te maken met tegenvallende kijkcijfers.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat was niet bekend toen er bij de start van het programma constant werd gegild dat de HELE!!!!! Gouden Kooi GRATIS!!! te bekijken was via internet??
x1000 ondertussenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:05 schreef SiRojK het volgende:
Hahhahaha.. wat een kraakstem: ,, Met zijn neus naaaaar het hek"
Ik kan me er ook niet zo druk om maken, maar veel kijken niet meer "uit principe".quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou het gaat dus de hele dag over de enorme schokgolf van de 3,95 per maand
beetje jammer..
3,95 per maand...=
1 pakje peuken
2 biertjes
1 wodkaatje
1 big mac
1 kind naar school in africa
tis maar waar je prioriteiten liggen....3,95 en al tig COSSEN er over..
Inderdaad, ik word echt moe van dat gezever om niks.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou het gaat dus de hele dag over de enorme schokgolf van de 3,95 per maand
beetje jammer..
3,95 per maand...=
1 pakje peuken
2 biertjes
1 wodkaatje
1 big mac
1 kind naar school in africa
tis maar waar je prioriteiten liggen....3,95 en al tig COSSEN er over..
Anders ik welquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik word echt moe van dat gezever om niks.![]()
Ik denk dat dat dezelfde soort mensen zijn die "uit principe" geen voetbal meer kijken omdat 't op Tien wordt uitgezondenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet zo druk om maken, maar veel kijken niet meer "uit principe".
Dat principe had ik ook.....tot 10 minuten nadat ik de uitzending op tv zag en gewoon moest weten wat wij wel zien en al die tv kijkers missen. want het scheelt enorm wat op tv is en op de stream..daarbij op heb je de spannende muziekjes erachter dus is al heel anders,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:15 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet zo druk om maken, maar veel kijken niet meer "uit principe".
Nou ga je te ver, schelm! Ik heb volop betaald, maar ik heb géén streams. Noem dat maar gezever om niks, belhamel!!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik word echt moe van dat gezever om niks.![]()
Desnoods erdoorheen.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:01 schreef Lobasca het volgende:
Als Fries nou op hol slaat en over het hek springt...
dat ligt aan je eigen verbinding...heb de hele ochtend geen enkel probleem gehad nog geen seconde...eerder zei iemand hier daar iets over over verbindingen en snelheid en buffers en dat je misschien een betere en snellere internet verbinding moet aanschaffen....heb zelf het 1 na snelste van casema...vroegah de Premium versie..nu heet dat anders geoof ik ...dus jah ligt echt daar aan...of een block via windows..kan van alles zijn..ik heb nogmaals nergens last van...zoals meerdere geloof ik..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ga je te ver, schelm! Ik heb volop betaald, maar ik heb géén streams. Noem dat maar gezever om niks, belhamel!!!![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:22 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ga je te ver, schelm! Ik heb volop betaald, maar ik heb géén streams. Noem dat maar gezever om niks, belhamel!!!![]()
Ik kon het ook niet goed horen maar volgens mij iets over Lieke.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:24 schreef milk-shake het volgende:
wat zeiden ze nou (huub amandel en eric).........verstond het niet ...iemand??
Volgens mij ging het over de punten die Brian Amanda en Eric 'gunde'. Maar helemaal zeker weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:24 schreef milk-shake het volgende:
wat zeiden ze nou (huub amandel en eric).........verstond het niet ...iemand??
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij zijn de schoonmakers een zwabber vergeten en is Amanda daar met haar hoofd ingevallen.
haha, en de theedoek heeft ze ook maar even omgedaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij zijn de schoonmakers een zwabber vergeten en is Amanda daar met haar hoofd ingevallen.
Theedoek of stofdoek, ik ben er nog niet helemaal uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:30 schreef SIRA het volgende:
haha, en de theedoek heeft ze ook maar even omgedaan.
Heel diep in je hart weet je dat het antwoord ontkennend is, hè?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:31 schreef SIRA het volgende:
zou Amanda verder nog een broek/legging ofzo aan doen ??
Maakt ook niet uit, ze weet van geen van beide wat het eigenlijke gebruiksdoel is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Theedoek of stofdoek, ik ben er nog niet helemaal uit.
Hotelletje?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
Waar is Brian eigenlijk?
De laatste keer dat ik m zag lag hij in bed zielig ziek te zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
Waar is Brian eigenlijk?
Heeft ie zichzelf vast ziek gelult. Zoals met alles gelooft wat ie zelf zegt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik m zag lag hij in bed zielig ziek te zijn![]()
Terminaal ziek?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:34 schreef Leandra het volgende:
Vast last van zijn geweten voor zover dat aanwezig is....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is vast nog een nasleep van de knal die Huub hem in zijn oog heeft gegeven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gesjellugquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:38 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, het leven is een terminale ziekte met 0% genezings kansen....
Ja. Ik twijfelde wel eventjes of ie kon, maar het onderwerp rechtvaardigt het.quote:
Persoonlijk zal ik niemand iets aandoen en wat mij betreft hoeft ook niemand anders dat te doen, maar als OLH besluit dat hij zijn kindje te erg mist dan ehm... heb ik daar weinig moeite mee.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:41 schreef Talitha het volgende:
Huub is wel een knuffelig type bedenk ik me net. Hij is met alle aanwezigen op de slaapkamer 'intiem' geweest.![]()
een Echo zekerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is vast nog een nasleep van de knal die Huub hem in zijn oog heeft gegeven.![]()
Een 'modderfokking kutgezicht' is daar ook niet tegen bestand.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is vast nog een nasleep van de knal die Huub hem in zijn oog heeft gegeven.![]()
Niets is wat het lijkt.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Was dat de eerste tongzoen weer tussen Huub en lieke, sinds ze bewoner is??
Half uurtje eerder gaf Huub aan dat ie vannacht met Lieke heeft gezoend.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Was dat de eerste tongzoen weer tussen Huub en lieke, sinds ze bewoner is??
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef akveor het volgende:
Lieke en Huub kussen elkaar... des te harder zal de klap bij Huub aankomen wanneer ze met Brian het bed in duikt....
Brian ligt alvast klaar...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef akveor het volgende:
Lieke en Huub kussen elkaar... des te harder zal de klap bij Huub aankomen wanneer ze met Brian het bed in duikt....
Nee ze gaat eerst Eric van z'n homozijn afhelpen....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
En Amanda ligt binnenkort zeer zeker te neuken met Jaap
Ja dat klaar lggen is het probleem dan ook niet....quote:
Daar ben ik ook bang voor... Huub zal goed in de gaten moeten houden dat Lieke de Miljonair anders is dat Lieke de huishoudster, maar dat doet hij volgens mij ook wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef akveor het volgende:
schijnbaar hadden een aantal andere mannelijk bewoners waaronder huub en nico een paar dagen geleden verklaard ook in het verleden last te hebben van losse handjes met vrouwen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk zal ik niemand iets aandoen en wat mij betreft hoeft ook niemand anders dat te doen, maar als OLH besluit dat hij zijn kindje te erg mist dan ehm... heb ik daar weinig moeite mee.
Maar gelukkig geldt dat niet alleen voor Brian maar ook voor iedere andere hufter die zich zo naar vrouwen gedraagt als Brian zich naar Amanda gedraagt.
Huub had toch zelf al eens aangegeven dat dit een keer gebeurt was?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
schijnbaar hadden een aantal andere mannelijk bewoners waaronder huub en nico een paar dagen geleden verklaard ook in het verleden last te hebben van losse handjes met vrouwen.
alleen zijn zij zo slim geeest om het niet in DGK te laten zien, huub bijna met amanda, maar werd tegengehouden door sylvia.
geloof echt dat huub buiten ook losse handjes heeft, hoewel huub-fans dat natuurlijk niet willen zien![]()
Valt mij telkens weer mee dat hij die lepel ook niet gelijk mee doorslikt met zijn geschranssssquote:
Meer het klaarkomen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja dat klaar lggen is het probleem dan ook niet....
Weet je het zeker?? Is het bestek al geteld?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:54 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Valt mij telkens weer mee dat hij die lepel ook niet gelijk mee doorslikt met zijn geschranssss![]()
Dat zie ik nu niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef akveor het volgende:
ja, klopt ik wil alleen zeggen dat er met 2 maten wordt gemeten door mensen, terwijl brian de wife-beater wordt genoemd, is huub het koorjongetje die nooit een vlieg kwaad heeft gedaan.NOTquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub had toch zelf al eens aangegeven dat dit een keer gebeurt was?
Brain heeft zeker een vlieg kwaad proberen te doen...is ook nog vastgelegd...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, klopt ik wil alleen zeggen dat er met 2 maten wordt gemeten door mensen, terwijl brian de wife-beater wordt genoemd, is huub het koorjongetje die nooit een vlieg kwaad heeft gedaan.NOT
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:02 schreef Sug4r het volgende:
Juf Judith is van het schema af van morgen
Morgen gingen ze toch optreden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:02 schreef Sug4r het volgende:
Klinkt wel erotisch.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:02 schreef Marrije het volgende:
Echt goor zoals Jaap een hap ijs neemt, dat op zijn tong laat liggen en dan zijn tong nog even uit zijn mond steekt![]()
Alles wat Jaap doet vind ik goorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:02 schreef Marrije het volgende:
Echt goor zoals Jaap een hap ijs neemt, dat op zijn tong laat liggen en dan zijn tong nog even uit zijn mond steekt![]()
Ik ben helemaal klaar om amused to death te wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:59 schreef Gert het volgende:
Heel even off-topic: liggen de kaartjes al klaar Scanman?
Wordt zeker vervangen door avondje pokeren...........quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:02 schreef Sug4r het volgende:
ja, is ook zo, ik zeg alleen dat buiten de kooi huub naw ook ervaringen heeft in soortgelijke situaties.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:01 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Brain heeft zeker een vlieg kwaad proberen te doen...is ook nog vastgelegd...![]()
Neem dat vooral niet te letterlijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar om amused to death te worden
Daar waren we niet bij, is dus ook moeilijk oordelen. Dit met Brian hebben velen live mogen meekijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, is ook zo, ik zeg alleen dat buiten de kooi huub naw ook ervaringen heeft in soortgelijke situaties.
mocht dat ooit bekend worden zullen vele huub-fans hun oogkleppen sluiten en net doen alsof er niets aan de hand is, dat is het dubbele ervan
Ik vind dat ook mijn grootste irritatie hier op Fok... Huub lijkt alles te mogen terwijl wanneer een andere miljonair ook maar een scheet laat diegene hier meteen afgemaakt lijkt te moeten worden. Beetje jammer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, klopt ik wil alleen zeggen dat er met 2 maten wordt gemeten door mensen, terwijl brian de wife-beater wordt genoemd, is huub het koorjongetje die nooit een vlieg kwaad heeft gedaan.NOT
En dat ie dan daarna een harde boer laat waarbij er een druppel ijs langs zijn mondhoek richting zijn kinnnen glijdt.quote:
Oei...Ik in Oberhausen.... veel plezier, Scan !quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Neem dat vooral niet te letterlijk.
Veel plezier! Heb de show in Ahoy ook gezien: fantastische band, mooie aankleding, (m.i.) mooie nummerkeuze, komt helemaal goed vanavond!![]()
sorry voor de offtopic, ik hou nu op.![]()
voor wie?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mijn grootste irritatie hier op Fok... Huub lijkt alles te mogen terwijl wanneer een andere miljonair ook maar een scheet laat diegene hier meteen afgemaakt lijkt te moeten worden. Beetje jammer.
Exact.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar waren we niet bij, is dus ook moeilijk oordelen. Dit met Brian hebben velen live mogen meekijken.
Je kunt het niet in alles met elkaar eens zijn, anders zou het hier ook een beetje saai worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mijn grootste irritatie hier op Fok... Huub lijkt alles te mogen terwijl wanneer een andere miljonair ook maar een scheet laat diegene hier meteen afgemaakt lijkt te moeten worden. Beetje jammer.
rot voor je want ik ben ook een huubfan ...........quote:
Brian lijkt het ook niet echt heel abnormaal te vinden, hij put zichzelf niet uit in excuses, hij ontkent het eigenlijk min of meer.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat ie dan daarna een harde boer laat waarbij er een druppel ijs langs zijn mondhoek richting zijn kinnnen glijdt.![]()
Huub heeft in ieder geval hier laten zien dat hij zichzelf beter onder controle kan houden dan Brain.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, is ook zo, ik zeg alleen dat buiten de kooi huub naw ook ervaringen heeft in soortgelijke situaties.
mocht dat ooit bekend worden zullen vele huub-fans hun oogkleppen sluiten en net doen alsof er niets aan de hand is, dat is het dubbele ervan
Denk nou eens na... zie je hier veel mensen posten van het type Brian of Natasia? Zo is het nou eenmaal: soort zoekt soort. Er zijn meerdere fora, maar ik heb voor BB en nu DGK ook voor Fok gekozen omdat dat me het beste ligt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou wel erg grappig zijn als Brian geen getuige meer mag zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:13 schreef Dark het volgende:
Brian tegen Jaap:" Hoe zit het met dat bestman gebeuren?"
Jaap:" Dat ben je niet meer!"
Brian:" Waarom niet, ontslagronde?"
Jaap:" EEEEEEeeuuhmmmmmmm...."
Brian:" Dit is geen siegologiese omkoping hoor!"
hoe de bewoners werkelijk zijn weten wij niet. Wij kunnen hen alleen beoordelen op hun concrete gedrag. Natuurlijk is wat huub doet niet zaligmakend. Maar wat ik van brian zie dat bevalt mij heeeeel slecht. Zo slecht dat ik mijn objectiviteit dreig te verliezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk nou eens na... zie je hier veel mensen posten van het type Brian of Natasia? Zo is het nou eenmaal: soort zoekt soort. Er zijn meerdere fora, maar ik heb voor BB en nu DGK ook voor Fok gekozen omdat dat me het beste ligt.
Dat heeft niets met Huub te maken. Het is alleen kennelijk zo dat types Huub en Eric dichterbij de gemiddelde Fokker komen dan zo'n Brian.
En dat hij dan Huub als getuige vraagt, die hem dan de 14e juni glashard eruit stemtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou wel erg grappig zijn als Brian geen getuige meer mag zijn![]()
Sinds Nico een emmer koud water over zich heen heeft gehad, draagt hij z'n zender als hij op een jaap in het zwembad ligt.quote:
En degenen die het wel zijn, zijn dat bij lange na niet zo blindelings als de Huubhaters willen doen voorkomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt het niet in alles met elkaar eens zijn, anders zou het hier ook een beetje saai worden.
Maar ik kan zo een rits users opnoemen die niet bepaald op de hand van Huub zijn hoor.
Nee gelukkig niet zeg.... maar ik bedoel meer in de zin van: Amanda d'r haar ziet eruit als een zwabber.... bijna elke dag wordt dat zo ongeveer gepost door verschillende posters. Of Brian zegt 1 woord en het wordt meteen zeuren genoemd. Commentaar op de manier van hoe Jaap eet. Zelf probeer ik DGK als 1 geheel te zien waarin de bewoners elkaar nodig hebben om zich te kunnen profileren. Natuurlijk verlies ik ook wel eens mijn objectieviteit maar probeer het dan wel op de inhoud te doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt het niet in alles met elkaar eens zijn, anders zou het hier ook een beetje saai worden.
Maar ik kan zo een rits users opnoemen die niet bepaald op de hand van Huub zijn hoor.
't was dan ook de schuld van Amanda en Huub, dat heeft iedereen kunnen zien toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian lijkt het ook niet echt heel abnormaal te vinden, hij put zichzelf niet uit in excuses, hij ontkent het eigenlijk min of meer.![]()
Het grappige is dat iedereen meent objectief te zijn... en vrijwel niemand het isquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg.... maar ik bedoel meer in de zin van: Amanda d'r haar ziet eruit als een zwabber.... bijna elke dag wordt dat zo ongeveer gepost door verschillende posters. Of Brian zegt 1 woord en het wordt meteen zeuren genoemd. Commentaar op de manier van hoe Jaap eet. Zelf probeer ik DGK als 1 geheel te zien waarin de bewoners elkaar nodig hebben om zich te kunnen profileren. Natuurlijk verlies ik ook wel eens mijn objectieviteit maar probeer het dan wel op de inhoud te doen.
huub heeft een heel goed gevoel voor PR, hij weet precies wat zijn fans niet willen zien en wel willen zien waardoor hij goed bij ze ligt en populair blijft. hij speelt ook echt met de camera's en kijkt er zelf regelmatig in.Is denk ik zelfs een beter acteur dan ericquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:13 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Huub heeft in ieder geval hier laten zien dat hij zichzelf beter onder controle kan houden dan Brain.
Dat Huub dingen toegeeft die in het verleden hebben gespeeld levert hem alleen maar een soort
"goodwill" op naar zijn fans.
![]()
Oh fuck... maar natuurlijk, niemand heeft eigen verantwoordelijkheid...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:20 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
't was dan ook de schuld van Amanda en Huub, dat heeft iedereen kunnen zien toch?
Iedereen z'n eigen pereceptie en dat maakt het ook wel weer leuk. Maar mis soms wel een beetje inhoud.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het grappige is dat iedereen meent objectief te zijn... en vrijwel niemand het is
Objectief gezien eet Jaap niet volgens de etiquette. Amanda ook niet en ook daar is vaak wat van gezegd. Tis natuurlijk niet zo dat als je commentaar levert op iemand dat het per definitie niet objectief is.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg.... maar ik bedoel meer in de zin van: Amanda d'r haar ziet eruit als een zwabber.... bijna elke dag wordt dat zo ongeveer gepost door verschillende posters. Of Brian zegt 1 woord en het wordt meteen zeuren genoemd. Commentaar op de manier van hoe Jaap eet. Zelf probeer ik DGK als 1 geheel te zien waarin de bewoners elkaar nodig hebben om zich te kunnen profileren. Natuurlijk verlies ik ook wel eens mijn objectieviteit maar probeer het dan wel op de inhoud te doen.
Objectief gezien: Heel slim.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:24 schreef Sug4r het volgende:
Jaap zijn schoenen staan op tafel omdat zijn voeten warm zijn en dan weet hij zeker dat zijn schoenen niet worden gestolen![]()
Da's waar... maar het leuke vind ik juist dat die miljonairs zo verschillend zijn en wat mij betreft per definitie niet afgebrand hoeft te worden omdat ie anders is. Als iedereen gelijk zou zijn was het waarschijnlijk ook maar een saaie beweging.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Objectief gezien eet Jaap niet volgens de etiquette. Amanda ook niet en ook daar is vaak wat van gezegd. Tis natuurlijk niet zo dat als je commentaar levert op iemand dat het per definitie niet objectief is.
Objectief: niet nodig, schoenen zijn persoonlijke eigendommenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Objectief gezien: Heel slim.
Mijn mening:![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:24 schreef Sug4r het volgende:
Jaap zijn schoenen staan op tafel omdat zijn voeten warm zijn en dan weet hij zeker dat zijn schoenen niet worden gestolen![]()
Ja, ik zag op de streams dat het lekker zonnig is.... have fun.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:29 schreef MissSomebody het volgende:
Tis rustig, ik ga nog even lekker buiten zitten genieten van de zon......![]()
En als iedereen het hier op het forum met elkaar eens zou zijn en objectief zou blijven, zou het ook maar een saaie boel zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's waar... maar het leuke vind ik juist dat die miljonairs zo verschillend zijn en wat mij betreft per definitie niet afgebrand hoeft te worden omdat ie anders is. Als iedereen gelijk zou zijn was het waarschijnlijk ook maar een saaie beweging.
Ze worden ook geselecteerd op een bepaald type dus ze zijn niet alleen verschillend, vaak ook nog behoorlijk uitgesproken, een stereotype en dat roept nou eenmaal vaak reacties op. Een reality soap leent zich er uitermate goed voor om je af te reageren op een stereotype dat je niet ligt. Dat afbranden neem ik niet te serieus, ja er zijn mensen die wat doorslaan maar ja ook dat is reality.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's waar... maar het leuke vind ik juist dat die miljonairs zo verschillend zijn en wat mij betreft per definitie niet afgebrand hoeft te worden omdat ie anders is. Als iedereen gelijk zou zijn was het waarschijnlijk ook maar een saaie beweging.
Meningen wel maar dat gebash vind ik vaak onnodig omdat de meesten zelf wel kunnen oordelen wat ze van een miljonair vinden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En als iedereen het hier op het forum met elkaar eens zou zijn en objectief zou blijven, zou het ook maar een saaie boel zijn.
Ik vind die persoonlijke meningen juist interessant en soms door die andere mening ga ik dingen anders zien.![]()
Ja dacht ik ook net een beetje aktie hebben we wel verdiend.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:30 schreef rooie3 het volgende:
Zo eindelijk weer streams.
Nu mogen ze weer gaan rellen.
Ik ben ook geen fan van het gebash.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Meningen wel maar dat gebash vind ik vaak onnodig omdat de meesten zelf wel kunnen oordelen wat ze van een miljonair vinden.
tja dat kan jij nou wel vinden maar dit is een forum waarbij iedereen kan zeggen wat hij wil zolang het ot is. Hier worden dus meningen uitgewisseld. En mensen doen dit om zich te amuseren you know. Kijk ik projecteer mijn sneue zijn graag op de grapjassen die hun ziel verkopen vanwege de pegels. En ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom jij je hier zo druk over maakt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Meningen wel maar dat gebash vind ik vaak onnodig omdat de meesten zelf wel kunnen oordelen wat ze van een miljonair vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |