ok, begrijpelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nee weet ik, maar ik heb geen zin in een discussie.![]()
Welke streams kijk jij danquote:
Nauwelijks erger dan Sting zelf.quote:
Das wel eng he een discussie...wederom hypocryt....FOK FORUM IS EEN DISCUSSIE FORUM..dus wat nou geen discussie...oeps..whaha....zo ik ga mijn goede been even proberen uit het bed te werpen...want voorals nog is mijn been verkeerd....even rewinden...quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heeft Jaap alle andere bewoners er al uit geterrord. Ik zie alleen hem nog maar.![]()
Ik hoop dat je je goede been kan vinden vandaag!!!! Ben blij dat ik niet bij jou in de buurt ben pffffffffffffffquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Das wel eng he een discussie...wederom hypocryt....FOK FORUM IS EEN DISCUSSIE FORUM..dus wat nou geen discussie...oeps..whaha....zo ik ga mijn goede been even proberen uit het bed te werpen...want voorals nog is mijn been verkeerd....even rewinden...
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:13 schreef Flabberguest het volgende:
Moet er geen A tussen bij de TT?
Dacht dat je het expres had gedaan, dus zei er niets van.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
GERTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
help
OP is er![]()
Nou het lijken soms wel 8 verschillende door de enorme vertragingen...maar volgens mij gewoon de zelfde...1 en 2 zijn zelfde altijd alleen andere hoeken...close up en overzicht.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:17 schreef SiRojK het volgende:
8 verschillende?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Das wel eng he een discussie...wederom hypocryt....FOK FORUM IS EEN DISCUSSIE FORUM..dus wat nou geen discussie...oeps..whaha....zo ik ga mijn goede been even proberen uit het bed te werpen...want voorals nog is mijn been verkeerd....even rewinden...
Ow Lieverd ik ben alleen maar fel in discussies...ben verder de vriendelijkheid zelve.echt...hou nu al weer van iedereen hier...alleen...Heb recht op mijn mening..en dat ik die MOEST herzien is gewoon jammer..anyway..zand er over...lekker lullen over de streams.....dus komt die gaat er nog iets leuks gebeuren of blijven we japio achter zijn pctje zien???quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je goede been kan vinden vandaag!!!! Ben blij dat ik niet bij jou in de buurt ben pffffffffffffff![]()
Ik begin te snappen waarom je niet door de selectie bent gekomenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah gister zei nog iemand tegen me de enige reden dat jij de kooi niet ingegaan bent,..is omdat jij nooit zo ver was gegaan als die mongolen..dus weet niet goed wat je wil zeggen mijn vriend..maar das een compliment...dat ik niet tussen deze varkens pas...maar ok...ga lekker zo door.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik begin te snappen waarom je niet door de selectie bent gekomen![]()
Ok duidelijk je lult wel uit naam van de redactie...maar je werkt er dus niet!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik begin te snappen waarom je niet door de selectie bent gekomen![]()
jaaaaaa!!! Laat ik de honden van alle fokkers wel uit..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:22 schreef PumaStreamer het volgende:
Zullen we een groot fok feest organiseren....gezellig met zijn allen...500 computers op een rij...en streamen....whahaha
Nou mijn hond zie je al das Puma...das zijn fotootje..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jaaaaaa!!! Laat ik de honden van alle fokkers wel uit..
Nee, mijn beroep is het hacken van passwordsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ok duidelijk je lult wel uit naam van de redactie...maar je werkt er dus niet!!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ok duidelijk je lult wel uit naam van de redactie...maar je werkt er dus niet!!
Ga lekker met hem ff naar het park en kom terug wanneer je je andere been hebt gevondenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou mijn hond zie je al das Puma...das zijn fotootje..
Is dat zo....leuk...kan ik je inhuren....ennuh..ik ben fotograaf/ fotojournalist.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, mijn beroep is het hacken van passwords
Wat is het voor ras? Feestje op het strand. 's Nachts, dan hoeven we DGK niet te missen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou mijn hond zie je al das Puma...das zijn fotootje..
Als je toch bezig bent zou je die van KINGJAAP.NL even wilen hacken en aan mij door willen geven dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee, mijn beroep is het hacken van passwords
Die heb ik al gevonden....ik bedoel ik zeg ook onwijs aardige dingen over fokkers hoor...begin meestel met goeie morgen Fokkerssssssssssss...maar vandaag effe niet. kan toch....gaan we nou de COS aan mij besteden of waar het voor bedoeld is...jemig...lijkt wel een slachthuis hier af en toe...wow..anyway de gebeurt nog steeds weinig in de kooi dus ik ga idd maar effe wandelen..fris luchtje halen..kom ik strax om weer gezellig te doen...onthoud gezellig doen wil niet zeggen dat ik mijn mening niet uit...zoals het mag hier.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ga lekker met hem ff naar het park en kom terug wanneer je je andere been hebt gevonden![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:06 schreef kleinzusje het volgende:
Zoenen zit er nog even niet in, maar dat is voor veel vrouwen die er geld voor krijgen ook vrij intiem.
Hij werkt niet bij de redactie..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:30 schreef farceman het volgende:
Hey DGK_REDACTIE mag je iets zeggen over het aantal betaalde streamers?
5000, 20000 ? Of is dat al teveeel?
Waarom is die TT nog niet aangepast? Het is walgelijk ipv walchelijk. Het staat zo pauper zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:29 schreef Gert het volgende:
Beste PumaStreamer: genoeg gepraat over PumaStreamer, vind je ook niet?
Ongenoegen over DGK_redactie kun je verder hier kwijt: Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk!
begrijp dat je er dus niks over mag zeggen.....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:30 schreef farceman het volgende:
Ik dank u Gert....!! was ook niet mijn idee verder....!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:29 schreef Gert het volgende:
Beste PumaStreamer: genoeg gepraat over PumaStreamer, vind je ook niet?
Ongenoegen over DGK_redactie kun je verder hier kwijt: Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk!
Ik heb nog geen aantallen gehoord. Wie weet maandag. ik denk overigens dat je met 20.000 een beetje te enthousiast bentquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:30 schreef farceman het volgende:
Knor Vie is smerig spul.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:42 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaa, Jaap heeft dikke pret met zichzelf en een flesje Knor Vie
Zo bedoel ik het ook niet. Normaal gesproken vindt ik je een prima user, maar het is duidelijk dat je nu je eigen frustraties eruit gooit. Op zich ook niet erg, maar horen niet thuis in de COS.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Die heb ik al gevonden....ik bedoel ik zeg ook onwijs aardige dingen over fokkers hoor...begin meestel met goeie morgen Fokkerssssssssssss...maar vandaag effe niet. kan toch....gaan we nou de COS aan mij besteden of waar het voor bedoeld is...jemig...lijkt wel een slachthuis hier af en toe...wow..anyway de gebeurt nog steeds weinig in de kooi dus ik ga idd maar effe wandelen..fris luchtje halen..kom ik strax om weer gezellig te doen...onthoud gezellig doen wil niet zeggen dat ik mijn mening niet uit...zoals het mag hier.
dag fokkertjes tot zo...;)![]()
![]()
![]()
een op de computer tikkende jaap is toch geweeeeeeeeeeeldigquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:33 schreef Charmian het volgende:
Pffew de streams zijn übersaai, ik ga ook maar ff naar buiten. Later!
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom is die TT nog niet aangepast? Het is [b]walgelijk ipv walchelijk.[/b] Het staat zo pauper zo.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:15 schreef APK het volgende:
Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk!
TT is te lang.![]()
Mag 'WALCHELIJK' op een of andere manier in de TT blijven?
Is een quote -uit het voorgaande topic- van mijn favoriete psychopaat.![]()
Ik wil dat huwelijk wel zien, Nic zal Jaap er de volgende stemronde wel inhouden.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:45 schreef Reza-impreza het volgende:
Nic: Spannend he , in ondertrouw
Jaap: Alles voor de milijoenen he, beetje fake huwelijken
Eens kijken hoelang ze dat gaan volhouden, Nic wil vanzelf wel weer een deal sluiten als hij zijn liefje of dochter wil bellen. Of zieke oma niet te vergeten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:47 schreef Clank het volgende:
Jaap en Nico hebben een deal.. niemand krijgt geen punten meer van Nicolaas behalve Jaap.
Grapje, hij zit gewoon bij de redactie.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:50 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hij zei net dat die hacker is joh..
Dat blijkt niet echt uit reacties maar jah...dat vind ik ...ennuh goeie morgen marije alles goed..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Grapje, hij zit gewoon bij de redactie.
ja bedankt dat je zo reeel (en eerlijk) bent en ben erg benieuwd.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik heb nog geen aantallen gehoord. Wie weet maandag. ik denk overigens dat je met 20.000 een beetje te enthousiast bent![]()
In t verleden is dat wel bewezenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:52 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dat blijkt niet echt uit reacties maar jah...dat vind ik ...ennuh goeie morgen marije alles goed..
Ow nou in dat geval ok dan zal het wel....heb toch nog steeds mijn twijfels...maar we zullen zien...en bij mij werken de streams super...lekker helder...snel...geen haperingen...maar jah heb ook rete snel internet en een zeer sterke computer dat helpt ook mee....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
In t verleden is dat wel bewezenJa, alles goed, geen stress over niet werkende streams, alles gaat soepel
![]()
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdient. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:53 schreef farceman het volgende:
[..]
ja bedankt dat je zo reeel (en eerlijk) bent en ben erg benieuwd.
Er zijn hier streamers en hoorde het ook van bewoners die het over aantallen van 100.000 tot 800.000 hadden.
Ik heb zelf ook enig inzicht in deze cijfers en heb idd wel geweten dat dat zwaar overdreven is.
Denk dat 10.000 streamers op hoogtepunten al heel veel is.
Waarom hebben jullie eigenlijk gekozen voor het betalen? Voor het geld of is het eerder een test voor de toekomst?
Blijkbaar.. Jaap luistert een beetje commerciele troepquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef Reza-impreza het volgende:
Maak me niet wijs dat Jaap van Ali B houdt
Je bent al aardig aan het meegroeien met het taalgebruik van de bewoners: "linksom / rechtsom".quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdient. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte. Ik ben geen voorstander van betaalde streams, maar snap het wel.
oh shitquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent al aardig aan het meegroeien met het taalgebruik van de bewoners: "linksom / rechtsom".![]()
Kweetniet, is het in het weekend niet later dan door de weeks om 1 uur?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:05 schreef SIRA het volgende:
nu weer Brian en Natas in bed..
wanneer krijgen we 4 verschillende streams ?? 13.00 of 14.00 uur ?
Zolang zij de bewegingen van jouw avatar nog niet imiteert naar Braaajen toe kan Wilgo thuis blijven.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:06 schreef Reza-impreza het volgende:
Natasia gaat brian wakkermaken , fluisterd iets naar hem , en kust hem op zijn mond![]()
WILGOOOOOOO
Hoe dat kan weet ik niet maar ik heb toegang tot meerdere streams. probeer gewoon eens een ander. Zoek even de mijne voor je op.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
BESTE REDAKTIE
ik heb gisteren betaald op http://www.kanalenkiezer.nl/
mijn streams bufferen constant en staan soms gewoon eel lang stil
op de tien site kan ik helemaal niet kijken,
hoe kan dit en wat doe ik eraan?
Tja je moet toch ergens wat geld kunnen bewerkstelligen..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdient. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte. Ik ben geen voorstander van betaalde streams, maar snap het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |