Ja, die zijn afgelopen ! Omdat ik in het buitenland woon kan ik niet zomaar even een bankshop binnenlopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Is de periode van die deposito's dan al afgelopen?
Ja, samen met de ASN de minst smerige optie. (Rabo ben ik van genezen)quote:
Heel vreemd... Want bij een deposito dat afloopt, moet je zelf aangeven wat je wilt. Verlengen met eenzelfde periode of laten storten op een rekening naar keuze. Ik neem aan dat je voor afloop netjes aangegeven hebt wat je wilde?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:31 schreef ABN het volgende:
[..]
Ja, die zijn afgelopen ! Omdat ik in het buitenland woon kan ik niet zomaar even een bankshop binnenlopen.
Alles moet zgn. schriftelijk en rechtsgeldige bijlage's in e-mails erkent de ABN-AMRO niet zo lieten ze mij per e-mail weten. Dus het duurt en het duurt maar, en blokkeren ze zonder bericht zomaar de toegang tot de rekening. Dat het banktechnisch voor de ABN-AMRO gezien hun faillissement beter is dat rekeninghouders niet hun deposito opzeggen heb ik toch niets mee te maken. Ik wil mijn gewoon mijn eigen geld terug en desnoods contant. Wettelijk is dat mogelijk om direkt na persoonlijke opzegging contant je geld op te eisen, toch ?![]()
![]()
Maar gezien hoe stijlloos en agressief ze met hun eigen aandeelhouders zijn omgegaan zullen ze dat zeker wel niet gaan doen bij een rekeninghouder(s). Bah ! wat een kleinzielig en ordinair gedoe met deze ABN-AMRO staatsbank.
Bronquote:Loopt uw Spaar Deposito bijna af?
U hebt bij het openen van uw Spaar Deposito bepaald wat er met het saldo gebeurt als de looptijd verstreken is. Daarbij hebt u ervoor kunnen kiezen om uw Spaar Deposito te verlengen met dezelfde looptijd (bekijk de actuele rentepercentages hierboven), of het bedrag te laten storten op een andere ABN AMRO rekening op uw naam. De keuze die u toen gemaakt hebt staat op uw rekeningafschrift.
Wilt u de bestemming van uw saldo wijzigen? Dat kan met het online formulier of via 0900 - 00 24 (¤ 0,10 per minuut). Houd rekening met een verwerkingstijd van minimaal een week. U hebt hierbij uw e.dentifier nodig.
Direct regelen? Ga dan langs bij een van onze vestigingen.
Die kantoren hebben geen directe banden met kantoren in Nederland. Helaas.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:53 schreef Sjeen het volgende:
Overigens heeft ABN niet alleen kantoren in Nederland, dus langsgaan bij een kantoor zou ook moeten kunnen in het buitenland.
Waarom reageer je nou niet inhoudelijk?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:23 schreef ABN het volgende:
Je hoeft geen econoom te zijn om het te begrijpen, maar als slechts een paar duizend klanten vanuit het buitenland hun deposito opzeggen bij de ABN-AMRO, is het net zoals de DSB definitief voorbij met de wereldbank van weleer. Tijd om schoon schip te maken !
Da's wel jammer dan...quote:Op maandag 26 juli 2010 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die kantoren hebben geen directe banden met kantoren in Nederland. Helaas.
Doe maar lekker een paar van die oproepen. Waarom ook niet nog een bank naar de Filistijnen helpen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:22 schreef ABN het volgende:
Gezien wie de leiding heeft bij ABN-AMRO heeft kijk ik wel uit om er hier inhoudelijk en in detail op in te gaan. Ik wil bij deze wel een oproep doen aan iedereen die bij de ABN-AMRO een rekening heeft, op te zeggen !
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:22 schreef ABN het volgende:
Gezien wie de leiding heeft bij ABN-AMRO heeft kijk ik wel uit om er hier inhoudelijk en in detail op in te gaan. Ik wil bij deze wel een oproep doen aan iedereen die bij de ABN-AMRO een rekening heeft, op te zeggen !
Lekker laf... Dat je niet inhoudelijk op de simpele vraag over je deposito wilt ingaan, zegt voor mij genoeg. Dan ligt wat mij betreft de fout bij jezelf.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:22 schreef ABN het volgende:
Pieter Lakeman, ben jij datquote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:22 schreef ABN het volgende:
Je hebt het nieuws de afgelopen 2 jaar gemist?quote:Op woensdag 28 juli 2010 05:25 schreef ABN het volgende:
Via de kamer van Koophandel valt niet te verifiëren wie er momenteel bij de ABN-AMRO de leiding heeft.
De hoofdletters en onderstrepingen zijn wel heel handig, dan weten we waar we op moeten letten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 05:25 schreef ABN het volgende:
Via de kamer van Koophandel valt niet te verifiëren wie er momenteel bij de ABN-AMRO de leiding heeft.
Die ABN-AMRO moet dus eigenlijk onder Curatele gesteld worden. Vervelend genoeg mag dat alleen weer onder gezag van de nederlandse bank, maar die zullen dat bij hun vriendjes niet gaan doen. Kortom, op kosten van de belastingbetaler blijven de huidige vrolijk, lustig, en genietend doorgaan met mensen structureel kapot te maken. (Zgn. sociale determinatie), want het kwalitatieve (opgeleide) personeel zoals ik ze gewend was zijn intussen allemaal opgestapt naar de concurrentie, vandaar. En met name daar wringt nu de schoen bij de ABN-AMRO, (lees ook > caroline). Deze mokkende doelgroep zal tot grote angst van de ABN-AMRO groter en groter gaan worden. Daar is geen ontkomen meer aan, helaas. Het zijn nl. met name deze klanten en aandeelhouders die de waarde van de ABN-AMRO bepalen. Het zal ook niet alleen blijven bij dit forumpje. Binnenkort zal er een persbericht uitgebracht worden via diverse relaties. pas op HEREN VAN DE ABN-AMRO ! nederlanders zijn een uiterst solidair volkje![]()
m.b.t. transparantie.
Als de grote massabinnenkort verneemt dat de ABN-AMRO aan het wankelen is dan kan het heel snel gaan leert de ervaring, toch? Maar deze wel allemaal opstappen zonder Premie. zo voldoende Sjeen ! of wil je meer ?
ik zou het best grappig vinden als de heren juristen van ABN-AMRO achter je echte naam komen en je via de rechter een gruwelijke poot uitdraaien wegens laster. Dit geheel buiten mijn mening over deze bank om, maar ik vind je handelswijze ietwat laf.quote:Op woensdag 28 juli 2010 05:25 schreef ABN het volgende:
Die ABN-AMRO moet dus eigenlijk onder Curatele gesteld worden. Vervelend genoeg mag dat alleen weer onder gezag van de nederlandse bank, maar die zullen dat bij hun vriendjes niet gaan doen. Kortom, op kosten van de belastingbetaler blijven de huidige vrolijk, lustig, en genietend doorgaan met mensen structureel kapot te maken. (Zgn. sociale determinatie), want het kwalitatieve (opgeleide) personeel zoals ik ze gewend was zijn intussen allemaal opgestapt naar de concurrentie, vandaar. En met name daar wringt nu de schoen bij de ABN-AMRO, (lees ook > caroline). Deze mokkende doelgroep zal tot grote angst van de ABN-AMRO groter en groter gaan worden. Daar is geen ontkomen meer aan, helaas. Het zijn nl. met name deze klanten en aandeelhouders die de waarde van de ABN-AMRO bepalen. Het zal ook niet alleen blijven bij dit forumpje. Binnenkort zal er een persbericht uitgebracht worden via diverse relaties. pas op HEREN VAN DE ABN-AMRO ! nederlanders zijn een uiterst solidair volkje![]()
m.b.t. transparantie.
Als de grote massabinnenkort verneemt dat de ABN-AMRO aan het wankelen is dan kan het heel snel gaan leert de ervaring, toch? Maar deze wel allemaal opstappen zonder Premie. zo voldoende Sjeen ! of wil je meer ?
Nee, want je reageert nog steeds niet inhoudelijk op mijn vraag... Ik zal 'm nog even voor je quoten:quote:Op woensdag 28 juli 2010 05:25 schreef ABN het volgende:
m.b.t. transparantie.
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heel vreemd... Want bij een deposito dat afloopt, moet je zelf aangeven wat je wilt. Verlengen met eenzelfde periode of laten storten op een rekening naar keuze. Ik neem aan dat je voor afloop netjes aangegeven hebt wat je wilde?
Zie ook:
[..]
Bron
Als het klopt wat jij zegt, dan staat het geld van de deposito dus gewoon op jouw rekening. Als dat niet zo is, lijkt het erop dat je toch zelf ergens een fout gemaakt hebt.
Je kunt de rekening eenvoudig opheffen als het niet je enige rekening is bij ABN. Is dat niet het geval dan moet je inderdaad langs bij een kantoor. Maar dan zie ik het probleem ook niet echt, want als jij de juiste actie ondernomen hebt bij het aflopen van de deposito, moet je gewoon aan je geld kunnen komen,
Overigens heeft ABN niet alleen kantoren in Nederland, dus langsgaan bij een kantoor zou ook moeten kunnen in het buitenland.
Waar lees je dit dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
alle vrienden en kennissen die ik heb zijn inmiddels overgestapt naar Rabo , of postbank en een hele hoop anderen overwegen dit en terecht. weg met die oplichtersbank. Laat de boel dan maar op de fles gaan. ik las net dat abn-amro bijna alle klanten kwijtraakt in NL.
Je weet dat je op een post van meer dan 2 jaar oud reageert,...?quote:
Oepsquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:09 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je weet dat je op een post van meer dan 2 jaar oud reageert,...?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:10 schreef nikky het volgende:
[..]
OepsNiet gezien. Nu vallen een aantal dingen ook op zijn plek
.
Echter.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:49 schreef caroline88 het volgende:
Geloof er trouwens geen Fok van dat iedereen en masse ABN AMRO de rug toekeert.
De meeste Nederlanders zijn zeer trouw / honkvast / lui en veranderen niet zo gauw van bank / verzekeraar.
Bronquote:Man gaat door het lint in ABN Amro-filiaal
LEEUWARDEN - Een boze klant is woensdag in een filiaal van de ABN Amro in Leeuwarden compleet door het lint gegaan. Na het incident sloot de bank aan de Willemskade de deuren.
De klant gooide onder meer een computer van een bureau af. Waarom de man kwaad werd, is niet duidelijk.
Omdat de medewerkers van de bank na afloop van het incident erg waren geschrokken, werd de bank voor onbekende tijd gesloten.
De politie heeft een onderzoek ingesteld.
Lees even je contract/voorwaarden na die je aangegaan bent na het zetten van je handtekening, lost een stuk meer op dan als 1 of andere stakker op een forum schreeuwen over je geld.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:31 schreef ABN het volgende:
[..]
Ja, die zijn afgelopen ! Omdat ik in het buitenland woon kan ik niet zomaar even een bankshop binnenlopen.
Alles moet zgn. schriftelijk en rechtsgeldige bijlage's in e-mails erkent de ABN-AMRO niet zo lieten ze mij per e-mail weten. Dus het duurt en het duurt maar, en blokkeren ze zonder bericht zomaar de toegang tot de rekening. Dat het banktechnisch voor de ABN-AMRO gezien hun faillissement beter is dat rekeninghouders niet hun deposito opzeggen heb ik toch niets mee te maken. Ik wil mijn gewoon mijn eigen geld terug en desnoods contant. Wettelijk is dat mogelijk om direkt na persoonlijke opzegging contant je geld op te eisen, toch ?![]()
![]()
Maar gezien hoe stijlloos en agressief ze met hun eigen aandeelhouders zijn omgegaan zullen ze dat zeker wel niet gaan doen bij een rekeninghouder(s). Bah ! wat een kleinzielig en ordinair gedoe met deze ABN-AMRO staatsbank.
Om jouw ongefundeerde gezeik? Niet bepaald. En nee, ik werk niet bij ABN.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:03 schreef ABN het volgende:
Maar schijnbaar maakt hier niemand zich hier druk om .......?
Weet jij eens moet gaan doen, fris aan het werk gaan, of een vriendje zoeken !quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:09 schreef ManAtWork het volgende:
Jij ziet echt overal een complot in, haha.
Mijn complimenten dat je het blijft volhouden.
Of ik aan het werk ga, beslis ik zelf wel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef ABN het volgende:
[..]
Weet jij eens moet gaan doen, fris aan het werk gaan, of een vriendje zoeken !
Waar bemoei jij je dan mee ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Om jouw ongefundeerde gezeik? Niet bepaald. En nee, ik werk niet bij ABN.
O shit, dit topic is alleen voor (ex) ABN-werknemers,... Als ik dat geweten had, had ik hier niet gepost.quote:
quote:
Dat leek me wel duidelijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Om jouw ongefundeerde gezeik? Niet bepaald. En nee, ik werk niet bij ABN.
Weet je waar een kern van waarheid in zit ? Dat figuren die de hele dag rondhangen op serieuse forums en zich bemoeien met anderen psychologisch aangemerkt worden als contact- gestoord !quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:18 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Of ik aan het werk ga, beslis ik zelf wel.
En ik hoef geen vriendje.
Daarnaast heb ik het veel te druk om jouw complottheorieën bij te houden. Wie weet zit er ergens een kern van waarheid in.
Kijk weer zo'n bemoeierig belastinginspecteurtjequote:Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef DonJames het volgende:
Guttegut, het is weer een hele aanwinst voor dit forum![]()
Kan je je ongefundeerde aluhoedjesgezwets niet gewoon voor je houden?
Ik ben geen inspecteur.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef ABN het volgende:
[..]
Kijk weer zo'n bemoeierig belastinginspecteurtje![]()
Doe dat, vermaak me eens met je onwetendheid.quote:En dan moet ik inhoudelijk ergens op in gaan. ?
Met jouw eigen onwetenheid, bedoel je ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik ben geen inspecteur.
[..]
Doe dat, vermaak me eens met je onwetendheid.
Mijn vraag staat nog steeds...quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef ABN het volgende:
[..]
Kijk weer zo'n bemoeierig belastinginspecteurtjeEn dan moet ik inhoudelijk ergens op in gaan. ?
Helaas sjeen, dat wordt mij hier onmogelijk gemaakt. Het stikt hier namelijk van de Belastinginspecteurtjes en ABN-AMRO medewerkertjes.quote:
quote:Heel vreemd... Want bij een deposito dat afloopt, moet je zelf aangeven wat je wilt. Verlengen met eenzelfde periode of laten storten op een rekening naar keuze. Ik neem aan dat je voor afloop netjes aangegeven hebt wat je wilde?
Als je nou eens de reacties die je ergeren gewoon negeert, en inhoudelijk antwoordt op de vraag van Sjeen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:14 schreef ABN het volgende:
[..]
Helaas sjeen, dat wordt mij hier onmogelijk gemaakt. Het stikt hier namelijk van de Belastinginspecteurtjes en ABN-AMRO medewerkertjes.![]()
Ik weet redelijk hoe het in elkaar zit. Ik heb echter sterk het idee dat jij er totaal geen kaas van hebt gegeten, aangezien je de vraag van Sjeen stelselmatig ontwijkt. Dus, is het je eigen fout geweest? Of begrijp je het gewoon niet en loop je maar wat te trollen? Bovenstaande "nietus, dat ben je zelf" reactie is ook wel typisch voor jouw (gebrek aan) niveau, trouwens.quote:
Groter dan wat?quote:of misschien groter, en de onwetenheid van alle ABN-AMRO mederwerkers(ters) ?
De algemene geschiedenis van dit form leert dat dat zinloos is !quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:15 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Als je nou eens de reacties die je ergeren gewoon negeert, en inhoudelijk antwoordt op de vraag van Sjeen?
Dat zou de discussie meteen op een hoger peil brengen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik weet redelijk hoe het in elkaar zit. Ik heb echter sterk het idee dat jij er totaal geen kaas van hebt gegeten, aangezien je de vraag van Sjeen stelselmatig ontwijkt. Dus, is het je eigen fout geweest? Of begrijp je het gewoon niet en loop je maar wat te trollen? Bovenstaande "nietus, dat ben je zelf" reactie is ook wel typisch voor jouw (gebrek aan) niveau, trouwens.
[..]
Groter dan wat? dan het snorretje onder die neus van jou !
In dat geval stel ik voor dat je maar weer afscheid van ons neemt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:21 schreef ABN het volgende:
[..]
De algemene geschiedenis van dit form leert dat dat zinloos is !
Aha, dus jij bent die bedenker van dat als burgers hun rekening opzeggen dat je ze hun rekening blokkeert ten gunste van jullie eigen voorwaarden. Dan treffen we het, dan kun je hier gelijk eens uitleg over geven !quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat je maar weer afscheid van ons neemt.
Van Belastinginspecteur naar ABN medewerker in enkele minuten. Gaat rap bij jou.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef ABN het volgende:
[..]
Aha, dus jij bent die bedenker van dat als burgers hun rekening opzeggen dat je ze hun rekening blokkeert ten gunste van jullie eigen voorwaarden. Dan treffen we het, dan kun je hier gelijk eens uitleg over geven !![]()
We wachten nog op een antwoord van jou.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:35 schreef ABN het volgende:
We wachte nog steeds op het antwoord van de Hoge DonJames ........![]()
Aangezien jij van mening bent dat onderbouwingen totaal overbodig zijn ga ik ook maar eens gewoon wat ongefundeerde tekst neerzetten. Gewoon, omdat het (volgens jou) kan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef ABN het volgende:
Kortom mensen ! komt u binnen via Google op dit Forum: Zeg gewoon uw rekening op bij dat stelletje criminelen van de ABN AMRO !
Dat kan je uit die post opmaken?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef ABN het volgende:
Aha, dus jij bent die bedenker van dat als burgers hun rekening opzeggen dat je ze hun rekening blokkeert ten gunste van jullie eigen voorwaarden. Dan treffen we het, dan kun je hier gelijk eens uitleg over geven !![]()
Wat was de vraag?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:35 schreef ABN het volgende:
We wachte nog steeds op het antwoord van de Hoge DonJames ........![]()
By the way het is jullie en wij !quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
We wachten nog op een antwoord van jou.
Je hebt me ontmaskerd! Ik ben het, Gerrit Zalm.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:45 schreef ABN het volgende:
Je bent een beetje dom geweest DonJames, je hebt jezelf veraaien. Hou je kinderachtige opmerkingen maar voor je als je straks de bank indraait !![]()
Serieus is dit forum zeker. Maar zeker niet omdat er users als jij rondhangen die wat onsamenhangende onzin lopen te verkondigen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef ABN het volgende:
[..]
Weet je waar een kern van waarheid in zit ? Dat figuren die de hele dag rondhangen op serieuse forums en zich bemoeien met anderen psychologisch aangemerkt worden als contact- gestoord !
Nee, ik...quote:
Antwoorden op een vraag word je door niemand onmogelijk gemaakt. Wij houden je niet van het toetsenbord vandaan. Als je de tijd die je op DJ hebt gewacht nu eens gebruikt had om Sjeen haar vraag te beantwoorden, waren we tenminste ergens opgeschoten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:14 schreef ABN het volgende:
[..]
Helaas sjeen, dat wordt mij hier onmogelijk gemaakt. Het stikt hier namelijk van de Belastinginspecteurtjes en ABN-AMRO medewerkertjes.![]()
Ssssst, Gerrit. We hadden toch afgesproken dat we elkaar geen Wouter of Gerrit zouden noemen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je hebt me ontmaskerd! Ik ben het, Gerrit Zalm.![]()
Maar genoeg getrolled, gaan we nog een poging doen om het serieus te houden?
We? Dus het is een complot!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:59 schreef ABN het volgende:
hahahahaha We hadden al zo´n vermoeden ! hahahahahaha
Vanaf morgen jouw ondergeschikten opdracht geven tot het sluiten van compromissen met gegoede burgers die momenteel allemaal van hun geld worden beroofd.![]()
![]()
Het grenst nl. aan het onwaarschijnlijke dat wanneer iemand zijn rekning opzegt dat jullie door een paar trucs de voorwaarden ten gunste van de ABN/AMRO keren.![]()
Jij bent eerst, ik heb een vrij eenvoudige vraag nu al vier keer gesteld, je krijgt van mij nog een kans. Blijft het bij overloos geblaat, dan gaat hier een groot hangslot opquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:09 schreef ABN het volgende:
Pille =![]()
we willen geen pille, we willen antwoord op onze vraag aan gerrit..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |