abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84482903
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:08 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Is de periode van die deposito's dan al afgelopen?
Ja, die zijn afgelopen ! Omdat ik in het buitenland woon kan ik niet zomaar even een bankshop binnenlopen.
Alles moet zgn. schriftelijk en rechtsgeldige bijlage's in e-mails erkent de ABN-AMRO niet zo lieten ze mij per e-mail weten. Dus het duurt en het duurt maar, en blokkeren ze zonder bericht zomaar de toegang tot de rekening. Dat het banktechnisch voor de ABN-AMRO gezien hun faillissement beter is dat rekeninghouders niet hun deposito opzeggen heb ik toch niets mee te maken. Ik wil mijn gewoon mijn eigen geld terug en desnoods contant. Wettelijk is dat mogelijk om direkt na persoonlijke opzegging contant je geld op te eisen, toch ? :7 B-)
Maar gezien hoe stijlloos en agressief ze met hun eigen aandeelhouders zijn omgegaan zullen ze dat zeker wel niet gaan doen bij een rekeninghouder(s). Bah ! wat een kleinzielig en ordinair gedoe met deze ABN-AMRO staatsbank.

[ Bericht 2% gewijzigd door ABN op 25-07-2010 22:24:25 ]
pi_84494192
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 19:59 schreef w8jij17 het volgende:
Triodos mensen. Triodos.
Ja, samen met de ASN de minst smerige optie. (Rabo ben ik van genezen)
Probleem is dat veel mensen een hypotheek of andere lastige verbinding hebben met hun bank
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juli 2010 @ 08:53:45 #163
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84494340
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:31 schreef ABN het volgende:

[..]

Ja, die zijn afgelopen ! Omdat ik in het buitenland woon kan ik niet zomaar even een bankshop binnenlopen.
Alles moet zgn. schriftelijk en rechtsgeldige bijlage's in e-mails erkent de ABN-AMRO niet zo lieten ze mij per e-mail weten. Dus het duurt en het duurt maar, en blokkeren ze zonder bericht zomaar de toegang tot de rekening. Dat het banktechnisch voor de ABN-AMRO gezien hun faillissement beter is dat rekeninghouders niet hun deposito opzeggen heb ik toch niets mee te maken. Ik wil mijn gewoon mijn eigen geld terug en desnoods contant. Wettelijk is dat mogelijk om direkt na persoonlijke opzegging contant je geld op te eisen, toch ? :7 B-)
Maar gezien hoe stijlloos en agressief ze met hun eigen aandeelhouders zijn omgegaan zullen ze dat zeker wel niet gaan doen bij een rekeninghouder(s). Bah ! wat een kleinzielig en ordinair gedoe met deze ABN-AMRO staatsbank.
Heel vreemd... Want bij een deposito dat afloopt, moet je zelf aangeven wat je wilt. Verlengen met eenzelfde periode of laten storten op een rekening naar keuze. Ik neem aan dat je voor afloop netjes aangegeven hebt wat je wilde?

Zie ook:
quote:
Loopt uw Spaar Deposito bijna af?
U hebt bij het openen van uw Spaar Deposito bepaald wat er met het saldo gebeurt als de looptijd verstreken is. Daarbij hebt u ervoor kunnen kiezen om uw Spaar Deposito te verlengen met dezelfde looptijd (bekijk de actuele rentepercentages hierboven), of het bedrag te laten storten op een andere ABN AMRO rekening op uw naam. De keuze die u toen gemaakt hebt staat op uw rekeningafschrift.
Wilt u de bestemming van uw saldo wijzigen? Dat kan met het online formulier of via 0900 - 00 24 (¤ 0,10 per minuut). Houd rekening met een verwerkingstijd van minimaal een week. U hebt hierbij uw e.dentifier nodig.
Direct regelen? Ga dan langs bij een van onze vestigingen.
Bron

Als het klopt wat jij zegt, dan staat het geld van de deposito dus gewoon op jouw rekening. Als dat niet zo is, lijkt het erop dat je toch zelf ergens een fout gemaakt hebt.

Je kunt de rekening eenvoudig opheffen als het niet je enige rekening is bij ABN. Is dat niet het geval dan moet je inderdaad langs bij een kantoor. Maar dan zie ik het probleem ook niet echt, want als jij de juiste actie ondernomen hebt bij het aflopen van de deposito, moet je gewoon aan je geld kunnen komen,

Overigens heeft ABN niet alleen kantoren in Nederland, dus langsgaan bij een kantoor zou ook moeten kunnen in het buitenland.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_84509057
Je hoeft geen econoom te zijn om het te begrijpen, maar als slechts een paar duizend klanten vanuit het buitenland hun deposito opzeggen bij de ABN-AMRO, is het net zoals de DSB definitief voorbij met de wereldbank van weleer. Tijd om schoon schip te maken ! w/

[ Bericht 2% gewijzigd door ABN op 26-07-2010 16:35:18 ]
  maandag 26 juli 2010 @ 16:29:03 #165
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84509272
quote:
Op maandag 26 juli 2010 08:53 schreef Sjeen het volgende:

Overigens heeft ABN niet alleen kantoren in Nederland, dus langsgaan bij een kantoor zou ook moeten kunnen in het buitenland.
Die kantoren hebben geen directe banden met kantoren in Nederland. Helaas.
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juli 2010 @ 16:46:27 #166
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84510020
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:23 schreef ABN het volgende:
Je hoeft geen econoom te zijn om het te begrijpen, maar als slechts een paar duizend klanten vanuit het buitenland hun deposito opzeggen bij de ABN-AMRO, is het net zoals de DSB definitief voorbij met de wereldbank van weleer. Tijd om schoon schip te maken ! w/
Waarom reageer je nou niet inhoudelijk?
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Die kantoren hebben geen directe banden met kantoren in Nederland. Helaas.
Da's wel jammer dan...
pi_84532655
Gezien wie de leiding heeft bij ABN-AMRO heeft kijk ik wel uit om er hier inhoudelijk en in detail op in te gaan. Ik wil bij deze wel een oproep doen aan iedereen die bij de ABN-AMRO een rekening heeft, op te zeggen ! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door ABN op 27-07-2010 01:29:04 ]
  dinsdag 27 juli 2010 @ 07:59:27 #168
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84536197
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 01:22 schreef ABN het volgende:
Gezien wie de leiding heeft bij ABN-AMRO heeft kijk ik wel uit om er hier inhoudelijk en in detail op in te gaan. Ik wil bij deze wel een oproep doen aan iedereen die bij de ABN-AMRO een rekening heeft, op te zeggen ! ^O^
Doe maar lekker een paar van die oproepen. Waarom ook niet nog een bank naar de Filistijnen helpen? ^O^
pi_84536209
quote:
:')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Licht Ontvlambaar dinsdag 27 juli 2010 @ 08:48:35 #170
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84536878
quote:
Lekker laf... Dat je niet inhoudelijk op de simpele vraag over je deposito wilt ingaan, zegt voor mij genoeg. Dan ligt wat mij betreft de fout bij jezelf.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:47:02 #171
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_84537962
quote:
Pieter Lakeman, ben jij dat 8-)?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:51:42 #172
285351 dalaiblama
too much bla
pi_84538081
Eerlijk gezegd mag die bank van mij om. Die toko heeft me duizenden euro's gekost :r
Het zal me niets verbazen als het klopt wat user ABN zegt. Ik heb ergere dingen meegemaakt met die lui.
Zodra de rechtszaak is gewonnen kom ik weer gal spuwen :7
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:12:25 #173
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84545855
Hij hoeft van mij niet om maar deze bank heeft me ook kapitalen gekost door niet nakomen van gemaakte afspraken, eenzijdig wijzigen voorwaarden en de laatste tijd ook nog steeds verder teruglopende service. Zo'n bankkantoor doet bijna niets meer voor je.
Ben nog een paar dingen aan het afhandelen maar zeer binnenkort gaat deze rekening opgeheven worden en doe ik mijn zaken wel met ASN en Triodos.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:24:41 #174
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84546419
Ik ben er al jaren geleden weggevlucht. ^O^

Een bank die omgaat levert echter meer ellende op. :{
pi_84576819
Via de kamer van Koophandel valt niet te verifiëren wie er momenteel bij de ABN-AMRO de leiding heeft.
Die ABN-AMRO moet dus eigenlijk onder Curatele gesteld worden. Vervelend genoeg mag dat alleen weer onder gezag van de nederlandse bank, maar die zullen dat bij hun vriendjes niet gaan doen. Kortom, op kosten van de belastingbetaler blijven de huidige vrolijk, lustig, en genietend doorgaan met mensen structureel kapot te maken. (Zgn. sociale determinatie), want het kwalitatieve (opgeleide) personeel zoals ik ze gewend was zijn intussen allemaal opgestapt naar de concurrentie, vandaar. En met name daar wringt nu de schoen bij de ABN-AMRO, (lees ook > caroline). Deze mokkende doelgroep zal tot grote angst van de ABN-AMRO groter en groter gaan worden. Daar is geen ontkomen meer aan, helaas. Het zijn nl. met name deze klanten en aandeelhouders die de waarde van de ABN-AMRO bepalen. Het zal ook niet alleen blijven bij dit forumpje. Binnenkort zal er een persbericht uitgebracht worden via diverse relaties. pas op HEREN VAN DE ABN-AMRO ! nederlanders zijn een uiterst solidair volkje w/
m.b.t. transparantie.
Als de grote massa :Z binnenkort verneemt dat de ABN-AMRO aan het wankelen is dan kan het heel snel gaan leert de ervaring, toch? Maar deze wel allemaal opstappen zonder Premie. zo voldoende Sjeen ! of wil je meer ?

[ Bericht 6% gewijzigd door ABN op 28-07-2010 07:15:55 ]
pi_84577131
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 05:25 schreef ABN het volgende:
Via de kamer van Koophandel valt niet te verifiëren wie er momenteel bij de ABN-AMRO de leiding heeft.

Je hebt het nieuws de afgelopen 2 jaar gemist? :')
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:16:13 #177
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84577425
quote:
Die ABN-AMRO moet dus eigenlijk onder Curatele gesteld worden. Vervelend genoeg mag dat alleen weer onder gezag van de nederlandse bank, maar die zullen dat bij hun vriendjes niet gaan doen. Kortom, op kosten van de belastingbetaler blijven de huidige vrolijk, lustig, en genietend doorgaan met mensen structureel kapot te maken. (Zgn. sociale determinatie), want het kwalitatieve (opgeleide) personeel zoals ik ze gewend was zijn intussen allemaal opgestapt naar de concurrentie, vandaar. En met name daar wringt nu de schoen bij de ABN-AMRO, (lees ook > caroline). Deze mokkende doelgroep zal tot grote angst van de ABN-AMRO groter en groter gaan worden. Daar is geen ontkomen meer aan, helaas. Het zijn nl. met name deze klanten en aandeelhouders die de waarde van de ABN-AMRO bepalen. Het zal ook niet alleen blijven bij dit forumpje. Binnenkort zal er een persbericht uitgebracht worden via diverse relaties. pas op HEREN VAN DE ABN-AMRO ! nederlanders zijn een uiterst solidair volkje w/
m.b.t. transparantie.
Als de grote massa :Z binnenkort verneemt dat de ABN-AMRO aan het wankelen is dan kan het heel snel gaan leert de ervaring, toch? Maar deze wel allemaal opstappen zonder Premie. zo voldoende Sjeen ! of wil je meer ?
De hoofdletters en onderstrepingen zijn wel heel handig, dan weten we waar we op moeten letten. ^O^
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:40:26 #178
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_84577731
Het klinkt als Oversight.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_84577747
quote:
m.b.t. transparantie.
ik zou het best grappig vinden als de heren juristen van ABN-AMRO achter je echte naam komen en je via de rechter een gruwelijke poot uitdraaien wegens laster. Dit geheel buiten mijn mening over deze bank om, maar ik vind je handelswijze ietwat laf.
  woensdag 28 juli 2010 @ 08:45:05 #180
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_84577815
Maar als ik het goed begrijp wil ABN de bank om laten vallen omdat ze zijn privédeposito niet uitbetalen.

Blinde wraak, is er iets mooiers? O+.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Licht Ontvlambaar woensdag 28 juli 2010 @ 10:51:37 #181
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84580754
quote:
m.b.t. transparantie.
Nee, want je reageert nog steeds niet inhoudelijk op mijn vraag... Ik zal 'm nog even voor je quoten:

quote:
Op maandag 26 juli 2010 08:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Heel vreemd... Want bij een deposito dat afloopt, moet je zelf aangeven wat je wilt. Verlengen met eenzelfde periode of laten storten op een rekening naar keuze. Ik neem aan dat je voor afloop netjes aangegeven hebt wat je wilde?

Zie ook:
[..]

Bron

Als het klopt wat jij zegt, dan staat het geld van de deposito dus gewoon op jouw rekening. Als dat niet zo is, lijkt het erop dat je toch zelf ergens een fout gemaakt hebt.

Je kunt de rekening eenvoudig opheffen als het niet je enige rekening is bij ABN. Is dat niet het geval dan moet je inderdaad langs bij een kantoor. Maar dan zie ik het probleem ook niet echt, want als jij de juiste actie ondernomen hebt bij het aflopen van de deposito, moet je gewoon aan je geld kunnen komen,

Milf woensdag 28 juli 2010 @ 13:05:00 #182
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_84585408
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
alle vrienden en kennissen die ik heb zijn inmiddels overgestapt naar Rabo , of postbank en een hele hoop anderen overwegen dit en terecht. weg met die oplichtersbank. Laat de boel dan maar op de fles gaan. ik las net dat abn-amro bijna alle klanten kwijtraakt in NL.
Waar lees je dit dan?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:09:09 #183
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84585560
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:05 schreef nikky het volgende:

[..]

Waar lees je dit dan?
Je weet dat je op een post van meer dan 2 jaar oud reageert,...?
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  Milf woensdag 28 juli 2010 @ 13:10:45 #184
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_84585631
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:09 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Je weet dat je op een post van meer dan 2 jaar oud reageert,...?
Oeps :o Niet gezien. Nu vallen een aantal dingen ook op zijn plek :D.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:11:18 #185
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84585652
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:10 schreef nikky het volgende:

[..]

Oeps :o Niet gezien. Nu vallen een aantal dingen ook op zijn plek :D.
;)
  woensdag 28 juli 2010 @ 13:49:13 #186
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84587179
Geloof er trouwens geen Fok van dat iedereen en masse ABN AMRO de rug toekeert.
De meeste Nederlanders zijn zeer trouw / honkvast / lui en veranderen niet zo gauw van bank / verzekeraar.
pi_84587255
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 13:49 schreef caroline88 het volgende:
Geloof er trouwens geen Fok van dat iedereen en masse ABN AMRO de rug toekeert.
De meeste Nederlanders zijn zeer trouw / honkvast / lui en veranderen niet zo gauw van bank / verzekeraar.
Echter.
Als er 1 schaap over de dam is volgen er meer.
pi_84590669
Ik denk dat we user ABN voorlopig niet meer terug zien.

quote:
Man gaat door het lint in ABN Amro-filiaal
LEEUWARDEN - Een boze klant is woensdag in een filiaal van de ABN Amro in Leeuwarden compleet door het lint gegaan. Na het incident sloot de bank aan de Willemskade de deuren.

De klant gooide onder meer een computer van een bureau af. Waarom de man kwaad werd, is niet duidelijk.

Omdat de medewerkers van de bank na afloop van het incident erg waren geschrokken, werd de bank voor onbekende tijd gesloten.

De politie heeft een onderzoek ingesteld.
Bron
  woensdag 28 juli 2010 @ 15:25:27 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_84591118
LOL Ik dacht er ook aan toen ik het last Kapt-Ruigbaard. :D
pi_84592556
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:31 schreef ABN het volgende:

[..]

Lees even je contract/voorwaarden na die je aangegaan bent na het zetten van je handtekening, lost een stuk meer op dan als 1 of andere stakker op een forum schreeuwen over je geld. :')
pi_84599787
Triodos mensen. Triodos. w/

[ Bericht 0% gewijzigd door ABN op 28-07-2010 19:47:47 ]
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:44:11 #192
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84599900
Hij had blijkbaar nog genoeg geld op de ABN-rekening staan om z'n borg te betalen.
pi_84600698
Curieus, die uitstekende samenwerking tussen Bos(pvda) en Zalm(vvd) toen er wat viel te bemoeien bij die ABN-AMRO. Daar zouden ze bij de huidige coalitie besprekingen een voorbeeld aan kunnen nemen.
Maar schijnbaar maakt hier niemand zich hier druk om .......? wellicht stikt het hier van de ABN-AMRO medewerkers die zich aan het vervelen zijn gezien de stijlloze opmerkingen tegen iemand waar ze bij geprobeerd hebben hem van zijn geld te beroven, en nu bang zijn dat hu baantje op de tocht komt te staan ? :{w
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:09:07 #194
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84600929
Jij ziet echt overal een complot in, haha.

Mijn complimenten dat je het blijft volhouden. ^O^
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:12:13 #195
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_84601071
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:03 schreef ABN het volgende:
Maar schijnbaar maakt hier niemand zich hier druk om .......?
Om jouw ongefundeerde gezeik? Niet bepaald. En nee, ik werk niet bij ABN.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_84601106
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:09 schreef ManAtWork het volgende:
Jij ziet echt overal een complot in, haha.

Mijn complimenten dat je het blijft volhouden. ^O^
Weet jij eens moet gaan doen, fris aan het werk gaan, of een vriendje zoeken !
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:13:02 #197
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_84601110
Is dit trouwens een kloon van die door Zalm geobsedeerde user in AEX?
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:18:42 #198
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84601305
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef ABN het volgende:

[..]

Weet jij eens moet gaan doen, fris aan het werk gaan, of een vriendje zoeken !
Of ik aan het werk ga, beslis ik zelf wel.
En ik hoef geen vriendje.

Daarnaast heb ik het veel te druk om jouw complottheorieën bij te houden. Wie weet zit er ergens een kern van waarheid in. _O-
pi_84601339
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Waar bemoei jij je dan mee ? o|O
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:20:54 #200
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84601382
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:19 schreef ABN het volgende:

[..]

Waar bemoei je je dan mee ? o|O
O shit, dit topic is alleen voor (ex) ABN-werknemers,... Als ik dat geweten had, had ik hier niet gepost.
Mijn nederige excuses heer ABN, mijn nederig excuses.
  woensdag 28 juli 2010 @ 20:21:37 #201
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_84601404
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:19 schreef ABN het volgende:

[..]

Waar bemoei jij je dan mee ? o|O
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Dat leek me wel duidelijk.
pi_84601471
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:18 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Of ik aan het werk ga, beslis ik zelf wel.
En ik hoef geen vriendje.

Daarnaast heb ik het veel te druk om jouw complottheorieën bij te houden. Wie weet zit er ergens een kern van waarheid in. _O-
Weet je waar een kern van waarheid in zit ? Dat figuren die de hele dag rondhangen op serieuse forums en zich bemoeien met anderen psychologisch aangemerkt worden als contact- gestoord ! :?
pi_84602113
Guttegut, het is weer een hele aanwinst voor dit forum :')

Kan je je ongefundeerde aluhoedjesgezwets niet gewoon voor je houden?
pi_84602914
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef DonJames het volgende:
Guttegut, het is weer een hele aanwinst voor dit forum :')

Kan je je ongefundeerde aluhoedjesgezwets niet gewoon voor je houden?
Kijk weer zo'n bemoeierig belastinginspecteurtje ^) En dan moet ik inhoudelijk ergens op in gaan. ?
pi_84603095
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef ABN het volgende:

[..]

Kijk weer zo'n bemoeierig belastinginspecteurtje ^)
Ik ben geen inspecteur.
quote:
En dan moet ik inhoudelijk ergens op in gaan. ?
Doe dat, vermaak me eens met je onwetendheid.
pi_84603353
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:00 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik ben geen inspecteur.
[..]

Doe dat, vermaak me eens met je onwetendheid.
Met jouw eigen onwetenheid, bedoel je ? :+ of misschien groter, en de onwetenheid van alle ABN-AMRO mederwerkers(ters) ?

[ Bericht 3% gewijzigd door ABN op 28-07-2010 21:10:47 ]
  Licht Ontvlambaar woensdag 28 juli 2010 @ 21:10:24 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84603550
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef ABN het volgende:

[..]

Kijk weer zo'n bemoeierig belastinginspecteurtje ^) En dan moet ik inhoudelijk ergens op in gaan. ?
Mijn vraag staat nog steeds...
pi_84603694
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:10 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Mijn vraag staat nog steeds...
Helaas sjeen, dat wordt mij hier onmogelijk gemaakt. Het stikt hier namelijk van de Belastinginspecteurtjes en ABN-AMRO medewerkertjes. ~O> >:O
  Licht Ontvlambaar woensdag 28 juli 2010 @ 21:15:01 #209
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84603731
quote:
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:15:39 #210
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_84603751
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:14 schreef ABN het volgende:

[..]

Helaas sjeen, dat wordt mij hier onmogelijk gemaakt. Het stikt hier namelijk van de Belastinginspecteurtjes en ABN-AMRO medewerkertjes. ~O> >:O
Als je nou eens de reacties die je ergeren gewoon negeert, en inhoudelijk antwoordt op de vraag van Sjeen?
Dat zou de discussie meteen op een hoger peil brengen.
pi_84603953
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:05 schreef ABN het volgende:

[..]

Met jouw eigen onwetenheid, bedoel je ? :+
Ik weet redelijk hoe het in elkaar zit. Ik heb echter sterk het idee dat jij er totaal geen kaas van hebt gegeten, aangezien je de vraag van Sjeen stelselmatig ontwijkt. Dus, is het je eigen fout geweest? Of begrijp je het gewoon niet en loop je maar wat te trollen? Bovenstaande "nietus, dat ben je zelf" reactie is ook wel typisch voor jouw (gebrek aan) niveau, trouwens.
quote:
of misschien groter, en de onwetenheid van alle ABN-AMRO mederwerkers(ters) ?
Groter dan wat?
pi_84603992
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:15 schreef caroline88 het volgende:

[..]

Als je nou eens de reacties die je ergeren gewoon negeert, en inhoudelijk antwoordt op de vraag van Sjeen?
Dat zou de discussie meteen op een hoger peil brengen.
De algemene geschiedenis van dit form leert dat dat zinloos is ! :'(
pi_84604084
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik weet redelijk hoe het in elkaar zit. Ik heb echter sterk het idee dat jij er totaal geen kaas van hebt gegeten, aangezien je de vraag van Sjeen stelselmatig ontwijkt. Dus, is het je eigen fout geweest? Of begrijp je het gewoon niet en loop je maar wat te trollen? Bovenstaande "nietus, dat ben je zelf" reactie is ook wel typisch voor jouw (gebrek aan) niveau, trouwens.
[..]

Groter dan wat? dan het snorretje onder die neus van jou !
pi_84604086
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:21 schreef ABN het volgende:

[..]

De algemene geschiedenis van dit form leert dat dat zinloos is ! :'(
In dat geval stel ik voor dat je maar weer afscheid van ons neemt. :W
pi_84604186
Kortom mensen ! komt u binnen via Google op dit Forum: Zeg gewoon uw rekening op bij dat stelletje criminelen van de ABN AMRO ! w/
pi_84604364
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef DonJames het volgende:

[..]

In dat geval stel ik voor dat je maar weer afscheid van ons neemt. :W
Aha, dus jij bent die bedenker van dat als burgers hun rekening opzeggen dat je ze hun rekening blokkeert ten gunste van jullie eigen voorwaarden. Dan treffen we het, dan kun je hier gelijk eens uitleg over geven ! :7 8-)
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:34:52 #217
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_84604548
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef ABN het volgende:

[..]

Aha, dus jij bent die bedenker van dat als burgers hun rekening opzeggen dat je ze hun rekening blokkeert ten gunste van jullie eigen voorwaarden. Dan treffen we het, dan kun je hier gelijk eens uitleg over geven ! :7 8-)
Van Belastinginspecteur naar ABN medewerker in enkele minuten. Gaat rap bij jou.
pi_84604594
We wachte nog steeds op het antwoord van de Hoge DonJames ........ :7 8-)
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:36:26 #219
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_84604626
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:35 schreef ABN het volgende:
We wachten nog op een antwoord van jou.
pi_84604771
Begint een beetje vervelend lang te duren die uitleg van die Hoge DonJames ...... :7 8-)
Begint het nu een beetje dun door te lopen bij em =
pi_84604832
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef ABN het volgende:
Kortom mensen ! komt u binnen via Google op dit Forum: Zeg gewoon uw rekening op bij dat stelletje criminelen van de ABN AMRO ! w/
Aangezien jij van mening bent dat onderbouwingen totaal overbodig zijn ga ik ook maar eens gewoon wat ongefundeerde tekst neerzetten. Gewoon, omdat het (volgens jou) kan.

Mensen! Komt u binnen via Google op dit forum, let dan op voor de user ABN! Hij is gelieerd aan Al Qaida, eet het liefst z'n eigen ontlasting en raakt in het zwembad erg opgewonden van blootlopende kleuters in het pierenbad.

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef ABN het volgende:

Dat kan je uit die post opmaken? :? En nee, ik werk niet voor ABN-AMRO, überhaupt niet voor een bank.
Je taalfouten versterken mijn overtuiging dat we hier niet te maken hebben met een bijzonder intelligent persoon

quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:35 schreef ABN het volgende:
Wat was de vraag?
pi_84604866
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

We wachten nog op een antwoord van jou.
By the way het is jullie en wij !
pi_84605043
Je bent een beetje dom geweest DonJames, je hebt jezelf veraaie. Hou je kinderachtige opmerkingen maar voor je als jij straks de bak indraait ! :7 8-)
pi_84605274
Wat dat is nl. het eindresultaat van asl je met je tengels aan andermans centen zit, snap je :7 8-)
pi_84605418
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:45 schreef ABN het volgende:
Je bent een beetje dom geweest DonJames, je hebt jezelf veraaien. Hou je kinderachtige opmerkingen maar voor je als je straks de bank indraait ! :7 8-)
Je hebt me ontmaskerd! Ik ben het, Gerrit Zalm. :')

Maar genoeg getrolled, gaan we nog een poging doen om het serieus te houden?
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:55:48 #226
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84605560
Sow, ik ga even eten en koffie drinken en het topic heeft een terroristenwending gekregen. :D
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef ABN het volgende:

[..]

Weet je waar een kern van waarheid in zit ? Dat figuren die de hele dag rondhangen op serieuse forums en zich bemoeien met anderen psychologisch aangemerkt worden als contact- gestoord ! :?
Serieus is dit forum zeker. Maar zeker niet omdat er users als jij rondhangen die wat onsamenhangende onzin lopen te verkondigen.
Daarnaast heb ik je nooit als psychologisch aangemerkt of je contact gestoord genoemd. Dat jij jezelf als zodanig ziet, kan ik helaas niet helpen.

Verder zal ik je alvast helpen: ook ik ben geen belastinginspecteur of (ex) medewerker van ABN. Dat onderdeel kun je dan overslaan.
  Licht Ontvlambaar woensdag 28 juli 2010 @ 21:58:05 #227
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84605648
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:41 schreef ABN het volgende:

[..]

By the way het is jullie en wij !
Nee, ik...
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:58:21 #228
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84605659
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:14 schreef ABN het volgende:

[..]

Antwoorden op een vraag word je door niemand onmogelijk gemaakt. Wij houden je niet van het toetsenbord vandaan. Als je de tijd die je op DJ hebt gewacht nu eens gebruikt had om Sjeen haar vraag te beantwoorden, waren we tenminste ergens opgeschoten.

Maar blijkbaar is het wachten op een 'belastinginspecteurtje' (no-offence DJ) je meer waard dan een serieus antwoord geven zodat het topic serieus verder kan.
  woensdag 28 juli 2010 @ 21:59:25 #229
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84605714
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef DonJames het volgende:

[..]

Je hebt me ontmaskerd! Ik ben het, Gerrit Zalm. :')

Maar genoeg getrolled, gaan we nog een poging doen om het serieus te houden?
Ssssst, Gerrit. We hadden toch afgesproken dat we elkaar geen Wouter of Gerrit zouden noemen.
pi_84605742
hahahahaha We hadden al zo´n vermoeden ! hahahahahaha die Gerrit toch, altijd in voor een geintje.
Vanaf morgen jouw ondergeschikten opdracht geven tot het sluiten van compromissen met gegoede burgers die momenteel allemaal van hun geld worden beroofd.
Het grenst nl. aan het onwaarschijnlijke dat wanneer iemand zijn rekning opzegt dat jullie door een paar trucs de voorwaarden ten gunste van de ABN/AMRO keren en het geld in de eigen kassa houden. :7 8-)
Nee gerrit, helaas dat zijn geen geintjes meer, toch =
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:01:12 #231
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84605809
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 21:59 schreef ABN het volgende:
hahahahaha We hadden al zo´n vermoeden ! hahahahahaha
Vanaf morgen jouw ondergeschikten opdracht geven tot het sluiten van compromissen met gegoede burgers die momenteel allemaal van hun geld worden beroofd. :7 8-)
Het grenst nl. aan het onwaarschijnlijke dat wanneer iemand zijn rekning opzegt dat jullie door een paar trucs de voorwaarden ten gunste van de ABN/AMRO keren. :7 8-)
We? Dus het is een complot!
PANIEK! PANIEK!!
  Licht Ontvlambaar woensdag 28 juli 2010 @ 22:03:13 #232
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84605903
ABN je wordt vervelend...
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:04:08 #233
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84605949
Zelfs in ONZ zijn de topics serieuzer van inhoud. :Z
pi_84605968
Gerrit ook ........ : sjiek 7 8-) Gerrit ook .....
pi_84606093
Het is trouwens jij, jullie, wij, zij, maar dat even terzijde ........... *O*
  Licht Ontvlambaar woensdag 28 juli 2010 @ 22:08:29 #236
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84606129
Ben je je pillen vergeten :?
pi_84606175
Pille = :7 8-) we willen geen pille, we willen antwoord op onze vraag aan gerrit..........
  woensdag 28 juli 2010 @ 22:10:42 #238
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84606233
Het is wachten op
pi_84606325
Leuk hé ...... :7 8-)
  Licht Ontvlambaar woensdag 28 juli 2010 @ 22:12:38 #240
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84606330
quote:
Op woensdag 28 juli 2010 22:09 schreef ABN het volgende:
Pille = :7 8-) we willen geen pille, we willen antwoord op onze vraag aan gerrit..........
Jij bent eerst, ik heb een vrij eenvoudige vraag nu al vier keer gesteld, je krijgt van mij nog een kans. Blijft het bij overloos geblaat, dan gaat hier een groot hangslot op :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')