quote:
Dat leek me wel duidelijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Om jouw ongefundeerde gezeik? Niet bepaald. En nee, ik werk niet bij ABN.
Weet je waar een kern van waarheid in zit ? Dat figuren die de hele dag rondhangen op serieuse forums en zich bemoeien met anderen psychologisch aangemerkt worden als contact- gestoord !quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:18 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Of ik aan het werk ga, beslis ik zelf wel.
En ik hoef geen vriendje.
Daarnaast heb ik het veel te druk om jouw complottheorieėn bij te houden. Wie weet zit er ergens een kern van waarheid in.
Kijk weer zo'n bemoeierig belastinginspecteurtjequote:Op woensdag 28 juli 2010 20:37 schreef DonJames het volgende:
Guttegut, het is weer een hele aanwinst voor dit forum![]()
Kan je je ongefundeerde aluhoedjesgezwets niet gewoon voor je houden?
Ik ben geen inspecteur.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef ABN het volgende:
[..]
Kijk weer zo'n bemoeierig belastinginspecteurtje![]()
Doe dat, vermaak me eens met je onwetendheid.quote:En dan moet ik inhoudelijk ergens op in gaan. ?
Met jouw eigen onwetenheid, bedoel je ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:00 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik ben geen inspecteur.
[..]
Doe dat, vermaak me eens met je onwetendheid.
Mijn vraag staat nog steeds...quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:56 schreef ABN het volgende:
[..]
Kijk weer zo'n bemoeierig belastinginspecteurtjeEn dan moet ik inhoudelijk ergens op in gaan. ?
Helaas sjeen, dat wordt mij hier onmogelijk gemaakt. Het stikt hier namelijk van de Belastinginspecteurtjes en ABN-AMRO medewerkertjes.quote:
quote:Heel vreemd... Want bij een deposito dat afloopt, moet je zelf aangeven wat je wilt. Verlengen met eenzelfde periode of laten storten op een rekening naar keuze. Ik neem aan dat je voor afloop netjes aangegeven hebt wat je wilde?
Als je nou eens de reacties die je ergeren gewoon negeert, en inhoudelijk antwoordt op de vraag van Sjeen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:14 schreef ABN het volgende:
[..]
Helaas sjeen, dat wordt mij hier onmogelijk gemaakt. Het stikt hier namelijk van de Belastinginspecteurtjes en ABN-AMRO medewerkertjes.![]()
Ik weet redelijk hoe het in elkaar zit. Ik heb echter sterk het idee dat jij er totaal geen kaas van hebt gegeten, aangezien je de vraag van Sjeen stelselmatig ontwijkt. Dus, is het je eigen fout geweest? Of begrijp je het gewoon niet en loop je maar wat te trollen? Bovenstaande "nietus, dat ben je zelf" reactie is ook wel typisch voor jouw (gebrek aan) niveau, trouwens.quote:
Groter dan wat?quote:of misschien groter, en de onwetenheid van alle ABN-AMRO mederwerkers(ters) ?
De algemene geschiedenis van dit form leert dat dat zinloos is !quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:15 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Als je nou eens de reacties die je ergeren gewoon negeert, en inhoudelijk antwoordt op de vraag van Sjeen?
Dat zou de discussie meteen op een hoger peil brengen.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik weet redelijk hoe het in elkaar zit. Ik heb echter sterk het idee dat jij er totaal geen kaas van hebt gegeten, aangezien je de vraag van Sjeen stelselmatig ontwijkt. Dus, is het je eigen fout geweest? Of begrijp je het gewoon niet en loop je maar wat te trollen? Bovenstaande "nietus, dat ben je zelf" reactie is ook wel typisch voor jouw (gebrek aan) niveau, trouwens.
[..]
Groter dan wat? dan het snorretje onder die neus van jou !
In dat geval stel ik voor dat je maar weer afscheid van ons neemt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:21 schreef ABN het volgende:
[..]
De algemene geschiedenis van dit form leert dat dat zinloos is !
Aha, dus jij bent die bedenker van dat als burgers hun rekening opzeggen dat je ze hun rekening blokkeert ten gunste van jullie eigen voorwaarden. Dan treffen we het, dan kun je hier gelijk eens uitleg over geven !quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat je maar weer afscheid van ons neemt.
Van Belastinginspecteur naar ABN medewerker in enkele minuten. Gaat rap bij jou.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef ABN het volgende:
[..]
Aha, dus jij bent die bedenker van dat als burgers hun rekening opzeggen dat je ze hun rekening blokkeert ten gunste van jullie eigen voorwaarden. Dan treffen we het, dan kun je hier gelijk eens uitleg over geven !![]()
We wachten nog op een antwoord van jou.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:35 schreef ABN het volgende:
We wachte nog steeds op het antwoord van de Hoge DonJames ........![]()
Aangezien jij van mening bent dat onderbouwingen totaal overbodig zijn ga ik ook maar eens gewoon wat ongefundeerde tekst neerzetten. Gewoon, omdat het (volgens jou) kan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:25 schreef ABN het volgende:
Kortom mensen ! komt u binnen via Google op dit Forum: Zeg gewoon uw rekening op bij dat stelletje criminelen van de ABN AMRO !
Dat kan je uit die post opmaken?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:30 schreef ABN het volgende:
Aha, dus jij bent die bedenker van dat als burgers hun rekening opzeggen dat je ze hun rekening blokkeert ten gunste van jullie eigen voorwaarden. Dan treffen we het, dan kun je hier gelijk eens uitleg over geven !![]()
Wat was de vraag?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:35 schreef ABN het volgende:
We wachte nog steeds op het antwoord van de Hoge DonJames ........![]()
By the way het is jullie en wij !quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
We wachten nog op een antwoord van jou.
Je hebt me ontmaskerd! Ik ben het, Gerrit Zalm.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:45 schreef ABN het volgende:
Je bent een beetje dom geweest DonJames, je hebt jezelf veraaien. Hou je kinderachtige opmerkingen maar voor je als je straks de bank indraait !![]()
Serieus is dit forum zeker. Maar zeker niet omdat er users als jij rondhangen die wat onsamenhangende onzin lopen te verkondigen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:23 schreef ABN het volgende:
[..]
Weet je waar een kern van waarheid in zit ? Dat figuren die de hele dag rondhangen op serieuse forums en zich bemoeien met anderen psychologisch aangemerkt worden als contact- gestoord !
Nee, ik...quote:
Antwoorden op een vraag word je door niemand onmogelijk gemaakt. Wij houden je niet van het toetsenbord vandaan. Als je de tijd die je op DJ hebt gewacht nu eens gebruikt had om Sjeen haar vraag te beantwoorden, waren we tenminste ergens opgeschoten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:14 schreef ABN het volgende:
[..]
Helaas sjeen, dat wordt mij hier onmogelijk gemaakt. Het stikt hier namelijk van de Belastinginspecteurtjes en ABN-AMRO medewerkertjes.![]()
Ssssst, Gerrit. We hadden toch afgesproken dat we elkaar geen Wouter of Gerrit zouden noemen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je hebt me ontmaskerd! Ik ben het, Gerrit Zalm.![]()
Maar genoeg getrolled, gaan we nog een poging doen om het serieus te houden?
We? Dus het is een complot!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:59 schreef ABN het volgende:
hahahahaha We hadden al zo´n vermoeden ! hahahahahaha
Vanaf morgen jouw ondergeschikten opdracht geven tot het sluiten van compromissen met gegoede burgers die momenteel allemaal van hun geld worden beroofd.![]()
![]()
Het grenst nl. aan het onwaarschijnlijke dat wanneer iemand zijn rekning opzegt dat jullie door een paar trucs de voorwaarden ten gunste van de ABN/AMRO keren.![]()
Jij bent eerst, ik heb een vrij eenvoudige vraag nu al vier keer gesteld, je krijgt van mij nog een kans. Blijft het bij overloos geblaat, dan gaat hier een groot hangslot opquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:09 schreef ABN het volgende:
Pille =![]()
we willen geen pille, we willen antwoord op onze vraag aan gerrit..........
Welke vraag?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:09 schreef ABN het volgende:
Pille =![]()
we willen geen pille, we willen antwoord op onze vraag aan gerrit..........
Laat hem dan in ieder geval een passende kleur kiezen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:12 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij bent eerst, ik heb een vrij eenvoudige vraag nu al vier keer gesteld, je krijgt van mij nog een kans. Blijft het bij overloos geblaat, dan gaat hier een groot hangslot op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |