als ze toen helemaal naar suriname moest om naar school te gaan kan ik begrijpen dat ze een aantal lessen gemist heeft. ze kwam immers al op haar 9e naar nl.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:39 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik werd er op de Havo echt mee dood gegooid, zoveel 1e en 2e WO, en koude oorlog shit.....Maar op Natasia's kouseband schooltje in Suri doen ze andere dingen zoals water halen bij de put 3 kilometer verder op.
vind ik ook, lig ook altijd in een deuk.......... het is gewoon een heerlijk jochiequote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:45 schreef Wopper1 het volgende:
Dat lachje van Huub is behoorlijk aanstekend
Huub wilde Hedda bellen omdat hij een brief van haar gekregen had.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:42 schreef avonne het volgende:
Waarom wilde Hedda eigenlijk bellen?
(heb het gesprek niet gezien)
OT rené vd berg?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:01 schreef Wopper1 het volgende:
Terror ??
Huub gaat een plaatje draaien![]()
Voorlopig geen terror, hij geeft aan dat Lieke de 2 deuren dicht mag doen.
Welke streams kijk jij dan? Bij deze http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 heb ik iig wel 3 1/2 streams.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:02 schreef AutumnTears het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.. zie nog altijd maar 2 streams.. gvdomme
Lieve Denise, ze heeft om 1.48 uur haar excuses aangebodenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:58 schreef Day het volgende:
@ Carpediem: ik heb geen zin om je post te quoten, maar ik vind het klinkklare bullshit wat je zegt. Het is duidelijk dat je totaal niet weet wat je lult, anders zou er wel iets zinnigers uitkomen.
OT: Huub is Lieke nog steeds aan het bewerkstelligen om Brian los te laten. het lijkt wel of ik naar herhalingen zitten kijken, maar dan met een andere hoofdrolspeler
Heb ik daar mijn best voor gedaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
Avonne, bedankt voor je uitleg over de cp verdeling
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:04 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieve Denise, ze heeft om 1.48 uur haar excuses aangeboden![]()
Je bedoelt superplaat volgens Eric en Huub toch?quote:
Welterusten schat, en bedankt voor al je moeitequote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:07 schreef Day het volgende:
[..]
Had ik niet gezien.
Het was een lange dag. Morgen maar eens zien of Huub's woorden effect hebben gehad op Lieke (denk het niet).
[DGK] Updates #3quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gaat ik ff terugscrollen, wait 2 minutes, please
Nee, sloeg op Make money with tennis.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:08 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Je bedoelt superplaat volgens Eric en Huub toch?
Die plaat staat nu idd op![]()
Wanneer je alleen het geluid van stream 4 aanhebt hoor je het onwijs. Dat zal lekker slapen worden![]()
vind ik ookquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:09 schreef STAP01 het volgende:
Wat een terror night....Ik vond Huub met Eric destijds veel leuker om 's nachts naar te kijken.
Niet helemaal waar.... Huub stelde het aan Eric voor... maar Eric wilde gaan slapenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:09 schreef STAP01 het volgende:
Wat een terror night....Ik vond Huub met Eric destijds veel leuker om 's nachts naar te kijken. Lieke maakt Huub zwak. Lieke moet eruit wat mij betreft.
Ja, maar ik begreep niet waarom Natasia er 350 kreeg en Huub maar 50. Maar super Update hoor, ik doe het je niet na.quote:
Oh, dat heb ik dan niet gehoord. Wel dat Huub met Lieke de boel zou gaan terroriseren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.... Huub stelde het aan Eric voor... maar Eric wilde gaan slapen
quote:
Ja maar dus niet het laatse wat ik schreef.... Dat Lieke Huub zwak maakt en dat Lieke eruit moet.quote:
Ik heb daar nog nooit goede muziek uit de boxen horen schallen, behalve die ene keer...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan niet gehoord. Wel dat Huub met Lieke de boel zou gaan terroriseren.
(wat een kutmuziek btw)
Dit is mijn muziek ook niet nee.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit goede muziek uit de boxen horen schallen, behalve die ene keer...
Toen Huub mijn verzoeknr draaide op Huub FM![]()
Dan heb ik dat niet duidelijk genoeg neergezet, sorryquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, maar ik begreep niet waarom Natasia er 350 kreeg en Huub maar 50.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dan heb ik dat niet duidelijk genoeg neergezet, sorry
Ze kan dan wel bang zijn om weer gekwetst te worden maar ze weet dat Huub niet monogaam is. Ze past haar strategieën aan. Vriendjes worden met iedereen (behalve met Jaap want hij wil haar niet als personal trainer)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:19 schreef FdW het volgende:
Lieke is stevig binnengekomen en heeft zich zonder angst terecht willen positioneren; prima.
Huub heeft haar in de tuin zojuist op een aantal spelelementen gewezen, en daarop reageerde ze goed. Ik denk dat Lieke wat onzeker is door het Hedda verhaal. Ze vindt Huub echt wel erg leuk, maar is bang om opnieuw gekwetst te worden.
De gedoe met LocoB stelt niets voor.
Vermoedelijk kan ze met het niet monogaam zijn van Huub ( voor haar komst als bewoner ) in de setting wel omgaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze kan dan wel bang zijn om weer gekwetst te worden maar ze weet dat Huub niet monogaam is. Ze past haar strategieën aan. Vriendjes worden met iedereen (behalve met Jaap want hij wil haar niet als personal trainer)
Dat rotapparaat samen met de gitaar verbranden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Wel ontzettend saai Huub en Leleik achter de knoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |