waarom niet via SK.netquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
ik ga dat ding toch maar via dealextreme kopen. lange levertijd, maar de prijs daar is wel tof.
Zelf homebrew maken doe je met je computer en een DS emulator waarin je jouw homebrew code draait. Zoek maar eens naar FATlibquote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:58 schreef Wiellems het volgende:
Dus ik mag niet vragen wat voor dingen ik nodig heb om zelf homebrew te maken voor mijn DS?
(graag geen antwoord geven als dit niet toegestaan wordt)
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:52 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Hij is binnen![]()
alleen krijg ik de Wi-Fi mogelijkheden (IRC,Webbrowser ect..) van DSorganize niet aan het werk![]()
quote:How to setup your WiFi with Firmware settings.
If you have a Windows PC:
Go to Start > Run
typ in:
cmd
after that you will get a Dos Promt.
typ in the black window:
ipconfig
you will get a list with your IP configuration.
Now boot up your NDS and run a commercial game (like mariokart) and go to the
wifi menu.
choose the wifi. (the one you already have in your list)
Now you'll see some things like:
SSID
WEP KEY
blabla
Now we need the information from the PC we just entered in the DOS Prompt.
the things you will have to change on your DS are:
*Auto obtain IP: NO
*IP address (put the numbers in like you see it on the Dos prompt on the pc, in
your DS.. but change the LAST NUMBER! example:
If it says on your PC: 192.168.1.112
add +10 on the last 3 numbers of the ip: 192.168.1.122
*Gateway (put the numbers in JUST like you see it on the Dos prompt on the pc,
in your DS (mostly it's like 192.168.1.1))
*Subnetmask (SAME numbers as on your PC (mostly it is: 255.255.255.0 )
*Primary DNS (SAME numbers as the Gateway)
*leave the secundary DNS empty.
Test it, if it says connection successfull, save it.
Ik ook..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik gebruik een nintendo wi-fi stick.......
Ja klopt, ik heb een referercheck eraan toegevoegd. Zodat het alleen op Fok werkt.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De R4 is voor hetzelfde bedrag op de door Saviour genoemde site te krijgen.
Btw, je avatar doet het niet Saviour, omdat ik geen referer meestuur... (anti imageshack gele kikker protectie...)
De homebrew schakelt nu steeds meer over naar slot1. Ook wordt DLDI steeds meer gebruikt, waardoor nagenoeg elk stukje homebrew compatible wordt met alle kaartjes.quote:Gaaf! tvp.
Is dit ook geschikt voor de NDS-slot kaartjes (de échte flashcards dus ) of is het allemaal nog verouderde GBA-slot programmatuur? Ik heb zelf een DS-Xtreme, ideaal ding in zijn soort
nee, is alleen command zeg maar.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heeft DS Linux ook een GUI?
Heel simpel, de rar uitpakken, en alles ACHTER de map English-1.08 naar je micro-sd kopieren. (bestanden overschrijven, gewoon "ja op alles" kiezen)quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:21 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb de nieuwe kernel gedownload op http://r4ds.net/download.htm maar ik weet niet hoe ik die moet instaleren. Kan iemand me helpen?
TF == microSDquote:How to update R4?
After downloading and decompressing the new updated files, there will be one shell folder and two files _DS_MENU.DAT、 _DS_MSHL.NDS.Copy these files to the root directory of TF card to replace the former files
quote:Here is a way to get the updated codejunkies list. The default list is minimal but the best way is to get the Action Replay Code Manager.
After installing the Game Manager do this:
1. Under Subscriptions right click Codejunkies US Games and select copy if you want all or just do this for games you want.
2. Under My Codelists right click and select paste.
3. Let it import the games into your codelist.
4. Once it has completed go this folder:
C:Program FilesDatelAction Replay Code Managerlocal_codelists
You will see the XML needed to import into the Cheat Editor there.
e.g Codejunkies US Games.xml
Open the R4 Cheat editor and select File->Import XML and then save the database as usrcheat.dat if you have the 0 byte cheat.dat file
and update your cheat databases in _system_ folder on your microSD.
The Code Manager can be found here:
US :http://us.codejunkies.com/nds_action...etupUS1_05.exe
EU :http://us.codejunkies.com/nds_action...etupEU1_05.exe
JP :http://us.codejunkies.com/nds_action...etupJP1_05.exe
The Cheat Editor can be found here:
http://www.r4ds.com/download-en.htm
Trage micro-sd kaart?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:09 schreef De_Brandweer het volgende:
Hmm... Ik heb net 1 dag mijn R4 en nu is mijn game al vastgelopen.
die werkt hier gewoon perfectquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:28 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb juist een micro-sd kaart gekocht die overal opgehemeld werd. Een kingstong 1gb kaartje uit japan.
Je kan ze de homebrew ook trimmen om ruimte te besparenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo, die R4 is echt makkelijk zeg
op m'n M3 minisd moest ik eerst alles patchen met de juiste instellingen, maar dit werkt natuurlijk veel lekkerder.
dat vond ik al ja. wel handig, bij sommige bestanden wordt het aardig kleiner.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je kan ze de homebrew ook trimmen om ruimte te besparen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef KjellB het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn Nintendo Wifi USB Connector als gewone acces point kan laten werken?
Indrukken, dan moet hij eruit komen, een soort eject systeem.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:25 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik krijg mijn micro SD kaartje niet uit mijn R4. Hij zit vast ofzo. Heeft iemand een idee hoe ik hem er uit kan krijgen?
Ik had het eerst met alternatieve software gedaan, iets met Asus.quote:
dat zou tof zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:48 schreef Wiellems het volgende:
[..]
Ik had het eerst met alternatieve software gedaan, iets met Asus.
Misschien dat ik de link kan vinden..
dat zou tof zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
dat zou tof zijn
kan ik eindellijk met mn homebrew online
Ik heb een M3 kaart...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:39 schreef dvdk het volgende:
http://lazyone.drunkencoders.com/wordpress/?cat=2
http://lazyone.drunkencod(...)lf3d_demo_061906.zip
"
Quick start instructions:
GBAMP/M3/Supercard:
---------------------
1. Copy the "wolf3d" folder into the root of your CF/SD card.
2. Launch wolf3d_demo.nds
GBA Flashcart:
----------------
1. Flash wolf3d_demo.ds.gba to your flashcart
2. Insert cart, play
NOTICE!!!
!!!!!!!!!
If you are using an M3 or Supercard and wolf3d_demo.nds is not working properly, try
the .ds.gba version instead."
wat voor kaart heb je melluk?
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 13 mei 2007 23:36 schreef dvdk het volgende:
zet er ook dsftp op en je hoeft niet eens meer je SD kaart in de cardreader van je pc te doen.
Je kopiert dan gewoon de games direct van je pc naar je DS
Moet het echt origineel zijn of voldoet een rom demo ook?quote:Op maandag 14 mei 2007 17:54 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ja, even met een originele game die WFC ondersteund het eea. instellen zoals beschreven staat op:
http://www.area-ds.com/htheb/Beup/Beuphelp.html
Nee en ja.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Moet het echt origineel zijn of voldoet een rom demo ook?
Dus als je meerdere games op je ds wil zetten ben je sneller klaar als je een usb adapter gebruikt.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:17 schreef __Saviour__ het volgende:
gaaf zeg! wel wat traag, hij zendt maar met 50 kbs over, maar toch!
ik verstuur nu een spelletje draadloos naar m'n ds![]()
Logischer wijs zou ik zeggen ja, het lijkt me niet dat alles verplaatst wordt op het moment dat je iets verwijderd/toevoegdquote:Op maandag 14 mei 2007 18:57 schreef __Saviour__ het volgende:
kan een sd kaartje gedefragmenteerd raken?
ik bedacht dat het misschien daar aan ligt dat de ftp denkt dat er niet genoeg ruimte is.
http://www.samenkopen.net/action/515877quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:28 schreef MaHawK het volgende:
Ah ok thanx. Ik zag bij importshop (weet niet helemaal zeker of dat de site was) dat ze allebei 50 euro zijn. Ergens anders voor minder? Iemand?
Daar heb ik gisteravond besteld. Verwacht hem morgen binnenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Bij http://www.sidderwebshop.nl/ is de R4DS in de aanbieding voor 35 euro. Voor 5,75 meer heb je er ook een 1 GB kaartje bij. (40,75 euro, combi-aanbieding)
slot 1 of slot 2? ik heb de m3 slot 2 versie, werkt goed met homebrew, je moet er soms gewoon wat extras voor doen om het te laten werken (dldi patchen)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:22 schreef Kersje86 het volgende:
ik heb de M3 en las net ergens dat homebrews met M3 niet goed gaan :S
moonshell natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:48 schreef R_B het volgende:
Wat is trouwens de beste mp3 speler voor op de ds?
zodat je bijv. mp3's via shuffle kunt afspelen...
slot 2 heb ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:12 schreef dvdk het volgende:
[..]
slot 1 of slot 2? ik heb de m3 slot 2 versie, werkt goed met homebrew, je moet er soms gewoon wat extras voor doen om het te laten werken (dldi patchen)
[..]
moonshell natuurlijk
http://home.att.ne.jp/blu(...)_with_dpgtools13.zip
[afbeelding]
Al gedaan met Castlevania PoR, dsorganizer werkt perfect incl. Irc.. maar de FTP zooi niet (ook niet na DLDI patch als het aan de FAT driver lag)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Die krijg ik wel werkend, na een tip hier van iemand. DSftp gebruikt de Nintendo Wifi instellingen om verbinding te maken met je netwerk.
Dat betekent dat je eerst met een Wifi Game (Mario Kart DS) bijvoorbeeld, een werkende verbinding moet instellen. Die wordt opgeslagen in de DS zelf.
maar wat krijg je niet werkend?quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:22 schreef Vampier het volgende:
[..]
Al gedaan met Castlevania PoR, dsorganizer werkt perfect incl. Irc.. maar de FTP zooi niet (ook niet na DLDI patch als het aan de FAT driver lag)
Hij blijft hangen op 'Searching for Access Point'quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar wat krijg je niet werkend?
Draait het hele ding niet, of kun je niet verbinden?
Je moet ook niet vergeten om in het instellingebestand een user aan te maken
gepatch met dldl?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:26 schreef MaHawK het volgende:
Heeft iemand met een R4 dsdoom werkend gekregen? Bij mij loopt ie elke keer vast.
Eerst crashte hij al als ik normal play selecteerde. Vervolgens heb ik network play gekozen, de DS gereset en weer normal play geselecteerd. Dan laadt hij wel, maar na een paar seconde gaat er even een lijntje over het touchscreen en dan gaat alles weer op zwart. De config file wordt overigens niet aangemaakt, wat wel zou moeten gebeuren. Misschien dat dat het probleem is. Ik heb de nds file gepatched.
Iemand enig idee?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:19 schreef Pilstonnetje het volgende:
Heeft iemand hier toevallig wat screenshots van films op de ds?
Ik vroeg me af hoe de kwaliteit van het beeld is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik kijk regelmatig films op me ds, gewoon met DGPEnc omzetten, blijft er nog maar 300mb over ofzo.
Ondertiteling alleen wat groter zetten maar verder is het goed te zien hoor.
Wat wilde je weten dan? Verschilt ook per gewone ds en ds lite...
Als je het met DGPEnc doet en met Moonshell afspeelt, goedquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:42 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe de kwaliteit van het beeld is.![]()
Hij is nog niet functioneelquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef Thijz het volgende:
Gratis NDS web browser: OKiwi Moet eerlijk zeggen dat ik 'm zelf nog niet geprobeerd heb, maar vond het de moeite waard om te vermelden.![]()
Dan moeten we 'm maar in de gaten houden.quote:
*knip*quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:53 schreef __Saviour__ het volgende:
De nieuwe CycloDS kaart is ook interessant. Die ondersteunt hoge capaciteits microsd kaartjes, die tot 32GB kunnen (maar dat is nog niet beschikbaar)
*knip*quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:42 schreef Maraca het volgende:
29? Ik krijg er maar max 16 op..
Ok, dan weten we dat nu. Zal niet weer gebeurenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:40 schreef RaymanNL het volgende:Het praten over het Trimmen van DS games is ook verboden, want dat verwijst ook weer naar DS games die je in de winkel kunt kopen.
Ik vergeef het je wel, maar het blijft wel de laatste waarschuwingquote:Op zondag 10 juni 2007 20:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ok, dan weten we dat nu. Zal niet weer gebeuren![]()
Vergeef je het me?![]()
betekent dat dat je gewoon alle gedownloade homebrew er op kan zetten zonder op je computer te hoeven te dldi-en?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:28 schreef __Saviour__ het volgende:
firmware 1.10 voor de R4 is uit. Nu ook met automatisch dldi patching.
en installatieinstructies:quote:1) DLDI auto-patching
2) Solved the 1111 and 1151 save problem.
1 2 | After downloading and decompressing the new updated files, there will be one shell folder and two files _DS_MENU.DAT、 _DS_MSHL.NDS.Copy these files to the root directory of TF card to replace the former files |
Dus dan stuur ik de bestanden gewoon naar 192.168.1.3 ofzo?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
wat wel handig is, is de ftpserver voor de DS. dan kun je draadloos bestanden ernaartoe sturen. dan hoef je dus niet het kaartje eruit en erin te doen.
heb het laatst nog geprobeerd (toen ik van mn ds wifi stick een sotf-ap had gemaakt)quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:35 schreef JK het volgende:
Werkt dat BeUp nog wel? Bij mij al een paar weken niet meer... (Supercard Lite Micro).
jupquote:Op woensdag 20 juni 2007 20:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus dan stuur ik de bestanden gewoon naar 192.168.1.3 ofzo?
en als je een usb-wifi ding heb?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, de ds krijgt dan gewoon een lokaal ipadres waarop je kunt inloggen met een ftpclient
dan moet je er een soft-ap van makenquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
jup
[..]
en als je een usb-wifi ding heb?
je hebt mijn toetsweek verneukt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Lemmings DS versie 7 is uit (ja beste mods, dat is homebrew!)
http://www.mrdictionary.net/lemmings/
werkt fantastisch. En DLDI, dus met de nieuwste firmware is het gewoon drag&drop!
200+ levels met ouderwets lekkere lemmings gameplay! En met leveleditor!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:11 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
dan moet je er een soft-ap van maken
waar heb jij bestald dan? via brievenbus pastie er inquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:24 schreef Femke. het volgende:
Mijn r4ds kaartje is vandaag bezorgd maar ik was niet thuis dus hebben ze hem weer meegenomen!
You are talking about...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Lemmings DS versie 7 is uit (ja beste mods, dat is homebrew!)
http://www.mrdictionary.net/lemmings/
werkt fantastisch. En DLDI, dus met de nieuwste firmware is het gewoon drag&drop!
200+ levels met ouderwets lekkere lemmings gameplay! En met leveleditor!
jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
You are talking about...
R4DS, right?
Mijn vader vertrouwde het allemaal niet dus moest het onder rembours en dan nemen ze het dus weer mee. :p Achja als hij die extra verzendkosten betaalt..quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
waar heb jij bestald dan? via brievenbus pastie er in
buren heb je niet? :S
heb je de nieuwste kernel? http://r4ds.net/16.htmquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:39 schreef De_Brandweer het volgende:
lemmings werkt niet op mijn r4. hij kan de config file niet vinden. en die staat gewoon in de root van mijn ds. ik heb het mapje lemmingsds gewoon gekopieerd naar mijn r4, maar het werkte niet. Ook geprobeerd om de inhoud van dat mapje in de root van me r4 te zetten maar het werkte ook niet. Iemand die het weet?
Ik heb het werkend op mijn DS:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:39 schreef De_Brandweer het volgende:
lemmings werkt niet op mijn r4. hij kan de config file niet vinden. en die staat gewoon in de root van mijn ds. ik heb het mapje lemmingsds gewoon gekopieerd naar mijn r4, maar het werkte niet. Ook geprobeerd om de inhoud van dat mapje in de root van me r4 te zetten maar het werkte ook niet. Iemand die het weet?
voor lemmings? ik weet het verschil niet :$quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:01 schreef __Saviour__ het volgende:
welke besturing gebruiken jullie? ik vind holder style wel fijn werken
inderdaad is het een ander level..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:35 schreef __Saviour__ het volgende:
nee, blijkbaar een verborgen deur. dat las ik op een ander forum. maar blijkbaar is het ook niet het juiste level 23 zoals in de originele lemmings. nog meer levels zijn ook verwisseld en er zijn nog meer bugs bekend. de programmeur weet er al van en werkt vast aan een update
http://samenkopen.net/action/515877quote:Op zondag 24 juni 2007 15:23 schreef Pritt het volgende:
t v p omdat ik binnekort ook DS haal.
Volgens mij is dat voor spellen af te sluiten...quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:00 schreef Bafnek het volgende:
Iemand een idee waarvoor de R rechtsboven in beeld is bij het R4 OS oid?
Als ik de R knop in duw wordt ie rood.
Ja, hier kan je hem bijvoorbeeld met 1gb kaartje kopen:quote:Op maandag 2 juli 2007 22:22 schreef viezerdt het volgende:
Fancy stuff, maar met zon r4 moet ik zelf ook nog een micro sd geheugen kaartje kopen ?
Iemand ervaring met die site ? Ben altijd een beetje para met internetwinkelsquote:Op maandag 2 juli 2007 22:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, hier kan je hem bijvoorbeeld met 1gb kaartje kopen:
http://www.sidderwebshop.nl/?page=catalog&view=product&product_id=778
Ik had na betaling via iDeal, het binnen 2 werkdagen binnenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:37 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Iemand ervaring met die site ? Ben altijd een beetje para met internetwinkels
Ik heb telkens maar een paar MP3's erop staan. Homebrew apps & boeken in .txt formaat nemen ook haast geen ruimte in. Ik heb mijn 1GB nog nooit vol gekregen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:43 schreef __Saviour__ het volgende:
je kunt welllicht beter voor een 2gig kaartje gaan. je hebt het al best snel volzitten
Ik heb te weinig aan mijn 1gb en heb er een 2gb bij besteldquote:Op maandag 2 juli 2007 23:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb telkens maar een paar MP3's erop staan. Homebrew apps & boeken in .txt formaat nemen ook haast geen ruimte in. Ik heb mijn 1GB nog nooit vol gekregen.
Wat je doet is met je tong de anus van iemand anders likken. Als je er niet goed bijkan doe je de billen even met je handen een beetje opzij.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:57 schreef PiRANiA het volgende:
ik weet nog niet hoe je moet trimmen, maar dat mag je hier zeker niet vragen?
google helpt me ook al niet ver :/
pm?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
Wat je doet is met je tong de anus van iemand anders likken. Als je er niet goed bijkan doe je de billen even met je handen een beetje opzij.
je bedoelt rimmen? da's wat anders "{quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
Wat je doet is met je tong de anus van iemand anders likken. Als je er niet goed bijkan doe je de billen even met je handen een beetje opzij.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
www.sidder.nl is de bijbehorende "echte" winkel. vorige week gekocht, met 2GB kaartje, binnen 2 dagen binnen. Werkt perfectquote:Op maandag 2 juli 2007 22:37 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Iemand ervaring met die site ? Ben altijd een beetje para met internetwinkels
Wat een servicequote:Op donderdag 5 juli 2007 18:52 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik had bij sidder R4 + 1 gig (transcend) besteld. Kom ik vanmiddag thuis zie ik een pakketje op de mat liggen en maak hem open............Zit er 2 gig van Kingston bij in!!!!! Woei!!! En dat voor het geld van 1 gig!
![]()
![]()
![]()
Ga weer verder gamen
Heb je wel de nieuwste moonshell?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef PastoorPeter het volgende:
Ik heb trouwens een probleempje met het afspelen van MP3's, sommige speelt heeeeel erg langzaam af, met de pitch heel laag enzo. Doet ie alleen bij bepaalde MP3's. Daarnaast loopt ie op sommige altijd vast op een bepaald punt. Krijg ook altijd errormelding aan het van moonshell.
Andere mensen ook? R4DS trouwens.
Miischien heeft ie problemen met MP3's met een variable bitrate.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef PastoorPeter het volgende:
Ik heb trouwens een probleempje met het afspelen van MP3's, sommige speelt heeeeel erg langzaam af, met de pitch heel laag enzo. Doet ie alleen bij bepaalde MP3's. Daarnaast loopt ie op sommige altijd vast op een bepaald punt. Krijg ook altijd errormelding aan het van moonshell.
Andere mensen ook? R4DS trouwens.
Geen idee, gewoon die bij de firmware zat meegeleverd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je wel de nieuwste moonshell?
Zijn die mp3's even groot als anderen? Of heel grote?
Ik zal wel me in wat nader onderzoek verdiepen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Miischien heeft ie problemen met MP3's met een variable bitrate.
Download anders even de nieuwste R4 versie en de nieuwste moonshellquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:06 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon die bij de firmware zat meegeleverd.
Het is erg raar dat een spel maar half werkt. Ik denk niet dat er genoeg ''professionals'' hier rondsurfen, dus misschien kan je het beter op het R4 forum vragen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:34 schreef Semargofni het volgende:
Hoi ik ben nieuw in dit topic en heb een probleem met mijn r4ds, en dan voornamelijk met het spel dr kawashima`s brain training. Eerste maand ging het goed om te spelen, met 2 personen en toen opeens savede hij de trainingen niet meer van die andere persoon. Toen heb ik mijn micro sd kaart geformateerd (transcend) en de nieuwste kernel software erop gezet (1.10)
Na 3 dagen slaat die weer de trainingen niet op, van mij wel maar van die ander niet. Andere games werken tot nog toe wel naar behoren. Iemand tips?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:55 schreef T3rr0r het volgende:
LOL!
Ik zat vandaag in de bus een beetje te gamen op m'n DS, zegt er opeens zo'n gast: 'Hey, zullen we ff tegen elkaar gamen?'. Dus ik daarmee instemmen en ff een paar potjes Mario Kart gedaan, daarna ff met die gozer gepraat. Bleek die gast dat MSN proggie voor de DS ontworpen te hebben
Gast komt nog uit hetzelfde stadje als ik, grappig
Oh...BEUP werkt ook amper bij mij. Maar hij is dus de oplichter, wie heeft beup dan echt gemaakt?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nee de BEUP dief.
Hij heeft de uit duizenden regels bestaande broncode gebruikt, zelf een paar regels code aangepast en is daarna met de eer gaan strijken dat BEUP van HEM is.
Hij heeft overal zitten spammen om "zijn" BEUP te kiezen in een coder contest, heeft gewonnen en is daarmee een Nintendo Wii rijker.
Nu meneer zijn doel heeft bereikt, namelijk de boel flessen en een Nintendo Wii onder zijn TV, laat hij niks meer van zich horen. Zo belooft hij al maanden om de IP adressen van de MSN servers aan te passen, maar meneer interesseert het niks meer, de Wii heeft hij toch al.
KevinCquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oh...BEUP werkt ook amper bij mij. Maar hij is dus de oplichter, wie heeft beup dan echt gemaakt?
quote:HtheB is absolutely NOT the developer of the application he submitted to NeoCompo07. Beup was originally created by KevinC (akzeac.blogspot.com) and as far as I know, HtheB only did the following:
1) created a skin
2) recompiled with newer libfat for DLDI
3) changed a few connection parameters (IP addresses)
Of course HtheB has obviously made these improvements, however, they are merely 3% of what Beup is built of. Hell, anybody could recompile Beup changing insignificant bits of information.
I am not trying to bash HtheB. He is a friendly person. But I do not support his indirect thievery. I hope the guys at NeoFlash will consider contacting KevinC and at least further inspect this case. A good start would be comparing the Beup 0.3e code with the Beup 0.3 code.
Like I said, it will probably be 97% the same. If it is, then it should be clear who really created HtheBs entry and who should get the Wii instead of him.
If not, my apologies to HtheB.
- Lick
P.S. See also MrShlees post
Jeej een versie 0.4quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:56 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
KevinC
http://www.neoflash.com/forum/index.php/topic,4121.0.html
[..]
ja hebt je geheugenkaart geformatteerd neem ik aan?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:08 schreef Semargofni het volgende:
Inmiddels heb ik mijn r4ds meedere malen geformateerd, gisteren hing ie ineens weer vast na het spelen van mario kart. Heb nu maar even naar sidder gemaild over hoe en wat verder...
Ja geheugen kaart bedoelde ik, r4ds formateren zal moeilijk wordenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ja hebt je geheugenkaart geformatteerd neem ik aan?
probeer hem eens op FAT te formatteren in plaats van FAT32
Ow, ik had er in juni 1 voor mijn broertje gekocht, die was er de volgende dag al. Wil er nog 1 bestellen voor mijn andere broertje (gevechten om cartridges op vakantie voorkomen) maar dan moet ie er wel voor dinsdag zijn. Al kan het best kloppen want wat je op zaterdag bestelt word maandag meestal pas verzonden al had het er vandaag dan eigenlijk al moeten zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:34 schreef viezerdt het volgende:
Godverredomme, zaterdag r4 besteld op sidder. Is dat klote ding der nog niet !
Zit geen reet verschil in. R4 brengt hun firmware 1 dagje eerder uit. Bij een R4 kan je je skin veranderen door op select te drukken. Big dealquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb de M3 DS Simply besteld is die R4 zoveel beter (aangezien ik dat hier steeds lees)?
Ik kan nu nog veranderen waarschijnlijk
topquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zit geen reet verschil in. R4 brengt hun firmware 1 dagje eerder uit. Bij een R4 kan je je skin veranderen door op select te drukken. Big deal
Ik heb een M3 DS Simply, en ik lees ook soms dat M3 kwalitatief beter is dan R4. Ik lees sowieso amper over kapotte M3'en, maar wel soms over kapotte R4'en. En ik las ook ergens dat de M3 van betere kwaliteit is
R3? Wat is dat?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als het maar werkt, firmwares en skins kan ik niet van wakker liggen
Ik had ook een R3 in mijn handen en dat zag er goed uit
Geen verschil in kwaliteit. Ze zijn helemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zit geen reet verschil in. R4 brengt hun firmware 1 dagje eerder uit. Bij een R4 kan je je skin veranderen door op select te drukken. Big deal
Ik heb een M3 DS Simply, en ik lees ook soms dat M3 kwalitatief beter is dan R4. Ik lees sowieso amper over kapotte M3'en, maar wel soms over kapotte R4'en. En ik las ook ergens dat de M3 van betere kwaliteit is
Dat maakt niet uit. De bestanden worden niet geinstalleerd op een onboard chip ofzo, ze worden gewoon direct vanaf sd-kaart gelezen. Dus direct de nieuwste kernel kan er op gezet worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef RacerDKB het volgende:
Het beste is dat je eerst de firmware installeert van het cdtje, en dan de nieuwste.
ah die rood/groene R was ik vergeten, thnxquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:19 schreef __Saviour__ het volgende:
L+R+A+B+X+Y
Dat is softreset. Die moet wel aanstaan. Daarvoor is het rood/groene R'tje in het menu. Die schakel je aan (groen) en uit met R.
Ik zag al een paar hele mooie tekeningen gemaakt met dat programmaquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://www.collectingsmiles.com/colors/
leuk teken programma voor de DS
versie 1.03 is net uitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zag al een paar hele mooie tekeningen gemaakt met dat programma![]()
De standaard cheatdatabase is versleuteld en die kun je niet bewerken.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:54 schreef donderopman het volgende:
Ik heb een vraagje,
Ik heb voor een spel cheats nodig maar die staat niet in de Database. nu heb ik wel de cheat editor gedownload maar ik heb totaal geen idee wat ik in moet vullen.
Dus mijn vraag kan iemand mij ermee helpen of kan ik van internet een XML bestand of gegevens halen?
Thanx, helaas stond de code er niet tussen maar wel een goede site om te onthoudenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De standaard cheatdatabase is versleuteld en die kun je niet bewerken.
Je moet ze zelf toevoegen aan de user cheatdatabase, en de codes kun je hier vinden
http://www.codejunkies.com/
Ok. Ik wil mn brain training profieltjes wel behouden natuurlijk..quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Werkt perfect. Saves worden netjes aangemaakt en weer geladen.
Werkt prima allemaal.quote:Op woensdag 25 juli 2007 01:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:
tvp
wat ik me dus afvroeg..
werkt dat games saven bij r4ds een beetje goed?
't zijn meer de lastigere dingen die de wifi gebruiken. Netwerken zijn toch al niet mijn sterkste kant. Kwestie van gewoon even doen en beetje tijd voor nemen enzo. Ik ben er tot nu iig tevreden mee en heb geen spijt van de uitgave.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo moeilijk is het allemaal niet. Dankzij de automatische DLDI patching draait homebrew die daar gebruikt van maakt gewoon direct. Enkel een kwestie van het naar het SD kaartje slepen en niet meer.
Natuurlijk is er meer. De OP is al lang niet meer bijgewerkt.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Beetje weinig homewbrew als je het met de psp vergelijkt.
Of is er meer als in de start post vermeld wordt?
Zo'n R4 DS is super, makkelijk om spullen op te zetten en werkt als een tiet!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:42 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Werkt die op elke DS Lite die R4 DS ?
Want ik las dat met de oude grote ds er problemen waren met flash cards.
die usb kaartlezer werkt prima.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou aanraden een R4 DS kaart, of een M3 Simply (hardwarematig hetzelfde). En daarbij een microsd kaartje (ook wel transflash genoemd) en een kaartlezer daarvoor (er wordt er standaard een simpele USB kaartlezertje bijgeleverd, maar die is bagger)
Die van mij niet. En op andere fora las ik zelfs gevallen van beschadigde SD-kaartjes erdoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:06 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
die usb kaartlezer werkt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |