dat golven-topic zou inderdaad zowel hier als in DE kunnen lopen. Ik heb achter de schermen bij de collega's van DE gevraagd of zij het topic willen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef thijsdetweede het volgende:
Wat is eigenlijk het beleid wat betreft aardwetenschappen topics? Dus inclusief klimaat, aardbevingen, en nu die golven in de Indische Oceaan. Natuurlijk is het wetenschap, maar het is ook vaak nieuws, en volgens mij hadden we juist voor dit soort dingen het Elementen forum, toch?
het hangt vooral van de insteek van het topic af. Het is een beetje dunne grens af en toequote:Op zondag 20 mei 2007 14:44 schreef thijsdetweede het volgende:
Nou ja, ik bedoelde het ook meer algemeen... ik geloof niet dat er minder global warming topics in WFL leven sinds DE bestaat. Vroeg me gewoon af wat de gedachtengang was.
Je "snuggere" opmerkingen a.u.b. voor je houden. Ik reageerde op je opmerking dat mijn topic geen discussiewaarde zou hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:15 schreef Triggershot het volgende:
Fijn dat we het eens zijn over dat topic dicht blijft dan.
Ok.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:05 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Je "snuggere" opmerkingen a.u.b. voor je houden. Ik reageerde op je opmerking dat mijn topic geen discussiewaarde zou hebben.
Edit -
Is een linkje in een discussie over het sluiten van een topic nu zelfs ook "topic spam" ?quote:
1x is genoeg.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Is een linkje in een discussie over het sluiten van een topic nu zelfs ook "topic spam" ?
volgens mij wordt er gewoon gereageerd op een stelling. De onderbouwing is.. tjsa.. "matig"... maar daardoor is de mening niet meteen gebagger imhoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:10 schreef Monolith het volgende:
Is het gebagger aan het eind van dit topic nou nodig?
Volgens mij gaat het topic over de vraag of atheisme als geloof kan worden gekwalificeerd of niet in plaats van of er al dan niet uit de naam van atheisme misdaden zouden zijn gepleegd. Van een "onderbouwing" wou ik eigenlijk niet echt spreken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
volgens mij wordt er gewoon gereageerd op een stelling. De onderbouwing is.. tjsa.. "matig"... maar daardoor is de mening niet meteen gebagger imho
nopequote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:45 schreef Autodidact het volgende:
Stelling: De mens evolueert al jaren niet meer
Zitten we nu echt te wachten op religieuze trollen in het wetenschappelijk deel van WFL?
Als je het met een dozijn darwinisten niet tegen mij kan opnemen en moet huilen in FB, dan ben je een huilie ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Iedereen is een huilie behalve jij toch?
die discussie met de darwinisten mag je wmb voeren, maar niet in dat topic. Open maar een topic in L daarvoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:11 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Als je het met een dozijn darwinisten niet tegen mij kan opnemen en moet huilen in FB, dan ben je een huilie ja.
opruiming gehouden, topic weer open.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:03 schreef Autodidact het volgende:
Wellicht mag dat wel eens kracht bijgezet worden. Het loopt nog steeds verder.
Darwin is geen L, dus waarom zou ik de darwinisten hun lesje in L leren?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
die discussie met de darwinisten mag je wmb voeren, maar niet in dat topic. Open maar een topic in L daarvoor
omdat het ontkennen van de evolutie wetenschappelijk onderbouwd kan worden in W en op geloofsovertuiging in L.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:27 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Darwin is geen L, dus waarom zou ik de darwinisten hun lesje in L leren?
Dat kan je mening zijn. Het is niet de mijne.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
omdat het ontkennen van de evolutie wetenschappelijk onderbouwd kan worden in W en op geloofsovertuiging in L.
Afgaande op de posts die zojuist verwijderd zijn, past jouw stelling beter in L
je zult het er mee moeten doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat kan je mening zijn. Het is niet de mijne.
Thanks.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
opruiming gehouden, topic weer open.
Game on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |