LOLLER ik sta morgen op de markt! Op het Marseillepad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:24 schreef MikeyMan het volgende:
Laat ik me dan ook maar eens melden...
Kan wel saai zijn, maar morgen wel mooi Ilse DeLange op het marktplein
Is dat zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:09 schreef fs180 het volgende:
deel 4 lamballen!
Moet jij niet studeren?quote:
Ok, succes dan!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:33 schreef MikeyMan het volgende:
Ja, ga ik ook doen...
En tblijft een lekker wijf
Ik probeer dan juist te vluchten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef innovative het volgende:
[..]
Moet jij geen schuttersputje graven?![]()
Ik "mag" 't weekend weer even Zoetermeerder spelen...
Moet jij geen koffiezetapparaat ontwerpen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:34 schreef innovative het volgende:
[..]
Moet jij geen schuttersputje graven?![]()
Ik "mag" 't weekend weer even Zoetermeerder spelen...
iets met leger ws?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:45 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Moet jij geen koffiezetapparaat ontwerpen?
En ik ben ook alleen maar weekendZoetermeerder tegenwoordig.![]()
Zandhaasquote:
Putjesschepper en bossen rooier?quote:
Zodra je er zelf iets van maakt is er niks mis mee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zoetermeer is té saai.
Ik ga liever naar Den Haag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:58 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Zodra je er zelf iets van maakt is er niks mis mee.
* het.ismij bedenkt zich ineens waarom hij zo goed als nooit meer in zmeer uit gaat.
dan zijn de sluitingstijden nog wel bagger, ken me nie bomme wie er schuld aan heeft.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:19 schreef het.ismij het volgende:
Keuken dicht is wel irritant,
maaruh zmeer heeft geen sluitingstijden.
Tis de schuld van de eigenaren.
Whehe,..quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:50 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dan zijn de sluitingstijden nog wel bagger, ken me nie bomme wie er schuld aan heeft.![]()
ik moet telkens een beetje huilen als we om 11:45 al verzocht worden om op te pleuren bij de queens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:53 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Whehe,..
ik voel een negatieve vibe.
En daarbij,.. waarom DH terrorize?
11:45?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:22 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ik moet telkens een beetje huilen als we om 11:45 al verzocht worden om op te pleuren bij de queens.![]()
en wat de hel is DH terrorize?
ja nu praat ik over zondag t/m woensdagquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:29 schreef het.ismij het volgende:
[..]
11:45?
k weet niet maar k zit daar af en toe op donderdag tot 1/half 2.
Ook zo, maar het is een cafe hequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ja nu praat ik over zondag t/m woensdag![]()
donderdag t/m zaterdag is ie langer open maar half 2 kan ik in het weekend nou niet echt laat noemen.![]()
In het specifiek in de buurt van rockanjestraat en rijsoordstraat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:42 schreef addictivebeat het volgende:
Jongens, wat voor buurt is Oosterheem? Is het een beetje goeie buurt om daar te wonen? Hoe is de allochtoon-autochtoon verhouding daar?
En ik heb de nodige spookverhalen gehoord over Lonsdale in Zoetermeer, wat klopt daarvan?
verschil tussen niet zijn en niet zien he.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef Mustard_Man het volgende:
Asoheem![]()
Lonsdalers zie ik vrijwel nooit. niet overdag en savonds ook niet in de stad eigenlijk.
maar ik let er ook niet zo op dus tsja.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef Mustard_Man het volgende:
Asoheem![]()
Lonsdalers zie ik vrijwel nooit. niet overdag en savonds ook niet in de stad eigenlijk.
maar ik let er ook niet zo op dus tsja.
Jezus, is het zo dramatisch? Maar het is een gloednieuwe buurt? Hoe kan het nou zo snel verpauperd zijn? Is het trouwens luidruchtig daar?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:45 schreef het.ismij het volgende:
Lonsdale genoeg, en t zijn er wel redelijk watl, je ziet ze overdag niet, maar ze zijn er wel.
En ik zou geen oosterheem kiezen om te wonen.
Bouwbuurt.
het valt opzich wel mee hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:00 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
[..]
Jezus, is het zo dramatisch? Maar het is een gloednieuwe buurt? Hoe kan het nou zo snel verpauperd zijn? Is het trouwens luidruchtig daar?
't Groen doet ook lekker zijn best hoor... Ga voor de lol eens naar winkelcentrum de Vlieger 's avonds. Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:47 schreef addictivebeat het volgende:
In het specifiek in de buurt van rockanjestraat en rijsoordstraat.
Ik woon 'r niet meer, ik magquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef fs180 het volgende:
buythenwegh heeft ook behoorlijke kutstukken ja, al woont een vriend van me wat meer richting ministerie en die woont volgens mij best goed..
ik hoor trouwens nu al 4/5 delen lang alleen maal gezeik over zmeer.. toeval?![]()
Beatrixrun, tenminste, zo heet 't in Pijnacker en ik weet niet of 't in Zoetermeer anders heet... Grote transportbedrijven uit de regio nemen verstandelijk beperkte mensen mee voor een ritje. Best een leuk idee, als je aan de straat gaat staan zwaaien zie je al die glunderende koppies. Die "ambulances" zijn trouwens van die semi-grappige toeters op vrachtwagens, althans, ze zijn hier ook weleens langsgekomen en daar zat toen geen ambulance bij, maar wel hetzelfde geluid.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:51 schreef Mustard_Man het volgende:
horen jullie ook al die fucking autos toeteren en ambulances e.d?
wtf is er aan de hand, ik probeer te leren ffs
en discothekenquote:Op maandag 24 september 2007 16:26 schreef MikeyMan het volgende:
Momenteel elke week "feest" in het stadshart...
Stadsbier geintroduceerd en volgende week de Slag om zoetermeer...
Heb liever dat ze eens wat meer kroegen bouwen...
quote:Op maandag 24 september 2007 21:01 schreef Mustard_Man het volgende:
Meer kroegen zou inderdaad fijn zijn.
Ben vanavond een uurtje in de queens te vinden, voor de mensen die mij graag een biertje aanbieden.
Amen.quote:Op maandag 24 september 2007 19:04 schreef het.ismij het volgende:
[..]
en discotheken
en meer vette partys
en dat de gemeente minder loopt te huilen om niks.
Blijkbaar, Zoetermeer zal best ook wel zijn goeie kanten hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:46 schreef fs180 het volgende:
buythenwegh heeft ook behoorlijke kutstukken ja, al woont een vriend van me wat meer richting ministerie en die woont volgens mij best goed..
ik hoor trouwens nu al 4/5 delen lang alleen maal gezeik over zmeer.. toeval?![]()
het heeft cker ook zijn goede kanten,..quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Blijkbaar, Zoetermeer zal best ook wel zijn goeie kanten hebben.
Maar je moet dan wel lang zoeken.
En ik woon in Zoetermeer, wijk 23.
Zoals je ziet zit dat met de basisscholen wel andersquote:Op woensdag 26 september 2007 08:17 schreef het.ismij het volgende:
[..]
het heeft cker ook zijn goede kanten,..
Op elke hoek een dealer, 24/7
En de prijzen zijn erg concurrerent.
Openbare basisschool geweest he, daarnaast nog ff het briljante Seghwaert meegepakt en ID Collegequote:Op woensdag 26 september 2007 09:13 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Zoals je ziet zit dat met de basisscholen wel anders
zal nog wel poosje duren zoetermeer kenendequote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:39 schreef het.ismij het volgende:
brouwhuis is toch een kuDT!!!! tent.
Ze gaan tegenover de bioscoop wel binnenkort beginnen met bouwen.
Daar komen wel wat horica gelegenheden bij.
eng hequote:Op maandag 30 juni 2008 15:19 schreef no1uknow het volgende:
Kwam 'm zowaar weer tegen in MyAT
Ik zal hem niet meer schoppen, speciaal voor jou.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:19 schreef no1uknow het volgende:
Kwam 'm zowaar weer tegen in MyAT
??quote:Op maandag 30 juni 2008 16:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
![]()
Wanneer komt er een Zoetermeer meeting?
Zo erg is het nou ook weer niet johquote:
"Galerijwoningen"quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:02 schreef Mustard_Man het volgende:
ik ben vertrokken uit buytwenwegh en woon nu in de dunantstraat.
dat jullie het even weten.
bij mn ouders? ben juist wel blij dat ik er vanaf ben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
"Galerijwoningen"
Je had beter in buytenwegh kunnen blijven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |