Gewoon nog een keer proberen te betalen met me wallie en er zat 3,95 in dussssssssssss gratis streamsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:46 schreef Dogga het volgende:
[..]
wat heb je der voor gedaan?
hier nog niets
Dit krijg ik te zien;quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waar krijg je die melding dan precies te zien?
Hmm...weet je ook of je WMP 10 hebt? Open WMP eens en probeer deze link te openen mms://81.173.4.10/talpa005/secured (copy paste in WMP) mss dat ie hem dan wel paktquote:
Met make-up is het niet veel beterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:52 schreef kybe het volgende:
Natasia zegt:ík heb zo'n dood hoofd zonder make-up''!
Dat was toch te voorspellen, ze zou er nooit weer in komen om niets meer met Huub te doen, dan kon ze beter thuis blijvenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Lieke is ook lekker bezig geweest, zie ik op de Talpa site:
[afbeelding]
Probeer het gewoon. Ik dacht dat alleen ging om mailadres en wachtwoord. Bij Tien dan. Bij HiDiHo krijg je het scherm van licentie ophalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef Copycat het volgende:
Deze dus?
Kan ik op mijn werk trouwens wel checken of mijn wallet gevuld is, of wordt dat account dan direct gelinkt aan mijn werk IPadres?
Ja, blont.
Niels rookt gewoon, hij heeft er schijt aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric overleggen samen dingen over de fotocursus. Nico loopt te ijsberen en heeft het moeilijk met het niet roken.
De anderen hoor ik er trouwens amper over (tot nu...)
Voorspelbaar was het idd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:54 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat was toch te voorspellen, ze zou er nooit weer in komen om niets meer met Huub te doen, dan kon ze beter thuis blijven
en hoe zit het dan met de cp's die hij daar voor moet betalen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niels rookt gewoon, hij heeft er schijt aan.
Ow.. dan heb ik dat gemist.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niels rookt gewoon, hij heeft er schijt aan.
Nicolaas moet een leuke bezigheid gaan zoeken onderwijl hij steeds heen en weer loopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef Clank het volgende:
Huub en Eric overleggen samen dingen over de fotocursus. Nico loopt te ijsberen en heeft het moeilijk met het niet roken.
De anderen hoor ik er trouwens amper over (tot nu...)
Ben je al op de site van Tien geweest, en bij streams op Bekijk gedrukt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:58 schreef rooie3 het volgende:
Baal ervan heb nog steeds niks.
Krijg geen betaal pop up.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:51 schreef SiRojK het volgende:
Volgens mij zit Nasty aan de prozac.. Ze is fucking vrolijk en doet de hele tijd gekke dingen
Die heeft hij niet, en een kale kip kun je niet plukkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:59 schreef 2live het volgende:
[..]
en hoe zit het dan met de cp's die hij daar voor moet betalen?
Staat je pop up killer misschien aan ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:58 schreef rooie3 het volgende:
Eerst moet je de betaalmethode kiezen en dan zou je later een emailadres moeten invullen (ligt aan de betaalmethode overigens, bij SMS gebeurd dat niet en heb je geen mailadres nodig)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:00 schreef Kinga het volgende:
Ik snap er eigenlijk niks van.... ik krijg wel steeds die pop up, maar waar moet je dan je mailadres etc invullen?
Ja en dan krijg ik gewoon zwart scherm.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je al op de site van Tien geweest, en bij streams op Bekijk gedrukt?
Ook hier niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:58 schreef rooie3 het volgende:
Heb je soms een Pop-Upstopper?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik gewoon zwart scherm.
ook op alle andere sites.
In het andere topic lees ik net dat het IP-gerelateerd is. Neem het risico dus maar niet. Of ik moet mijn werk/vrijetijdritme volledig omgooienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
Probeer het gewoon. Ik dacht dat alleen ging om mailadres en wachtwoord. Bij Tien dan. Bij HiDiHo krijg je het scherm van licentie ophalen.
Je krijgt die rode pop-up met daarin de keuze tussen een dag, een week of een maand betalen??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:00 schreef Kinga het volgende:
Ik snap er eigenlijk niks van.... ik krijg wel steeds die pop up, maar waar moet je dan je mailadres etc invullen?
Druk je wel eerst op 't pijltje afspelen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan krijg ik gewoon zwart scherm.
ook op alle andere sites.
Is idd IP related, anders zou ik mijn licentie zo kunnen overdragen aan iemand andersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het andere topic lees ik net dat het IP-gerelateerd is. Neem het risico dus maar niet. Of ik moet mijn werk/vrijetijdritme volledig omgooien.
Even wachten tot het knopje oplicht, anders annuleren en proberen om de stream(s) opnieuw af te spelenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:05 schreef Kinga het volgende:
Ah ja thanks, maar nu krijg ik dit, maar kan niet op afspelen drukken!
[afbeelding]
Ja doe ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:03 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Druk je wel eerst op 't pijltje afspelen?
Had ik net ook, geannuleerd, weer geprobeerd en toen kon het wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:05 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:05 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Lukt niet dusquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:07 schreef Prosac het volgende:
Beste FOK-ers…
Bij deze wil ik doorgeven dat jullie allemaal een maand lang gratis de streams kunnen bekijken.
- KLIK OP ‘BEKIJK’ ONDER 1 VAN DE STREAMS
- KIES ‘EEN MAAND’
- BETAALMETHODE ‘DOWNLOAD WALLET’
- DAN HEBBEN JULLIE ALLEMAAL 3,95 IN WALLET STAAN. BETAAL EN KIJK EEN MAAND GRATIS.
Mocht je al betaald hebben…geen paniek, het bedrag blijft gewoon staan.
Succes en kijkplezier.
Loes van Zwoll
Redactiecoördinator Crossmedia
De Gouden Kooi
edit: ik heb nu wel al jullie email adressen![]()
Je lult.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:07 schreef Prosac het volgende:
De Gouden Kooi
Daartussen krijg je nog ergens dat je je email en wachtwoord moet opgeven.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:07 schreef Prosac het volgende:
Beste FOK-ers…
Bij deze wil ik doorgeven dat jullie allemaal een maand lang gratis de streams kunnen bekijken.
- KIES ‘EEN MAAND’
- DAN HEBBEN JULLIE ALLEMAAL 3,95 IN WALLET STAAN. BETAAL EN KIJK EEN MAAND GRATIS.
haha inderdaad, maar je weet niet welke bij wie hoort hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:07 schreef Prosac het volgende:
Beste FOK-ers…
- KIES ‘EEN MAAND’
Succes en kijkplezier.
Loes van Zwoll
De Gouden Kooi
Gewoon op ja drukken denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:08 schreef TomDv het volgende:
Heb net gesmst maar telkens krijg ik de volgende fout:
[afbeelding]
Kan iemand me hier mee helpen?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daartussen krijg je nog ergens dat je je email en wachtwoord moet opgeven.
Was het mijn suggestie of had je het helemaal zelf uitgedokterd?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:11 schreef Marelle het volgende:
't is me gelukt, kan alle 4 streams bekijken![]()
ik neem het haar niet kwalijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daartussen krijg je nog ergens dat je je email en wachtwoord moet opgeven.
Hč wat een toestand, mijn expertise rijkt niet ver dus ik hoop dat iemand anders je op weg helpt. 't Ging bij mij gelukkig vanzelf. Geluk: je mist nu niets.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja doe ik.
Word er moedeloos van.
Firewall uitgezet ,popup blokkering uitgeschakeld.
Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:13 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hč wat een toestand, mijn expertise rijkt niet ver dus ik hoop dat iemand anders je op weg helpt. 't Ging bij mij gelukkig vanzelf. Geluk: je mist nu niets.
Je zegt elke keer dat je niet kijkt maar je wilt wel gratis streamsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:13 schreef carpediem23 het volgende:
Ik ben dus niet uitgekozen om gratis te kijken, snik snik......niet dat ik ga betalen hoor.
Wees er blij mee, de mijne is geregistreerd op:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:07 schreef Prosac het volgende:
samen met jouw suggestie + eerst op de tiensite inloggen, dus nogmaals THXXXXquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was het mijn suggestie of had je het helemaal zelf uitgedokterd?
Een amateur tip, je pc eens rebooten... misschien dat dat helptquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
bij iedereen lukt het .
mijn computer is denk te erg beveiligd.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:15 schreef FSR het volgende:
[..]
Wees er blij mee, de mijne is geregistreerd op:
Japie Rukjedood
Zink naar de bodemsloot 13
hangzakdam
Als je me daar kan vinden, krijg je van mij 10CP !
oke ik zal eens even kijken of het werktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon op ja drukken denk ikZou niet 123 weten waarom die fout komt btw
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:15 schreef Marelle het volgende:
[..]
samen met jouw suggestie + eerst op de tiensite inloggen, dus nogmaals THXXXX![]()
![]()
![]()
![]()
Rebootenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Een amateur tip, je pc eens rebooten... misschien dat dat helpt
Ik heb er 4.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:22 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die maar 3 streams heeft?
Ze gaan een oproep maken voor een date voor Eric?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi ik ben Erik, ik ben 25 jaar en ik ben gevangen in luxe. De Gouden Kooi, is de tekst die hij gaat oplezen.
Doet stream 2 het niet, dat had ik nl ook in het begin, en ik kijk deze.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:22 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die maar 3 streams heeft?
Eric wil speed-daten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze gaan een oproep maken voor een date voor Eric?
Per PC of per Aansluiting?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:20 schreef Wopper1 het volgende:
Hier via Ideal betaald voor een maand, en werkt eigenlijk perfect.
Enige wat jammer is is dat je per computer betaald maar goed.
Lieke en Huub zijn echt een leuk stel, hebben ze nu alweer gezoend?
Leuk idee, Eric in de spotlight en eens wat andere koppen in die kooi, daar ben ik wel aan toe.quote:
Daar zal Niels niet blij van worden, oorlog dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:26 schreef Clank het volgende:
Huub zegt tegen Nico dat hij gehoord heeft dat alle sigaretten uit de villa gehaald zullen worden.
Per aansluiting (je kan dus maar op één PC tegelijk kijken thuis, het gaat namelijk op IP adress)quote:
Mmz, ja... Maar ik kan dus wel boven én beneden kijken (niet tegelijk dan, maar na elkaar)... wij hebben 4 pc's in huis namelijk, allemaal in gebruik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Per aansluiting (je kan dus maar op één PC tegelijk kijken thuis, het gaat namelijk op IP adress)
Zolang ze allemaal van dezelfde inetverbinding gebruik maken (dus gedeeld via een router) zou het allemaal moeten werkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Mmz, ja... Maar ik kan dus wel boven én beneden kijken (niet tegelijk dan, maar na elkaar)... wij hebben 4 pc's in huis namelijk, allemaal in gebruik.
Gaat via IP dus als je op je werk aanvraagt kan je thuis niet kijken maar alleen op je werkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:32 schreef Starlie het volgende:
Even een vraagje over de streams, ik wil best betalen, maar stel ik vraag ze nu aan op mijn werk, kan ik dan thuis ook nog de streams bekijken? Of onthouden ze je IP-adres???
Ip- adres dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:32 schreef Starlie het volgende:
Even een vraagje over de streams, ik wil best betalen, maar stel ik vraag ze nu aan op mijn werk, kan ik dan thuis ook nog de streams bekijken? Of onthouden ze je IP-adres???
Lees de post van Bong.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor... Zie mijn post hierboven
Ik heb het zelf niet kunnen testen maar mss heb je gelijk, al is de beveiliging dan lang zo sterk niet, ik zou mijn licentie kunnen overdragen aan iemand anders via een bestandje bijv.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor... Zie mijn post hierboven
Louis Armstrong: "What a wonderful world"..... kun je je het nóg beter voorstellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:31 schreef Liess het volgende:
Die kop van Amanda verteld mij al heel veel hoe Brian zou moeten klinken op dit moment.
Bedankt!! En de rest ook! Dan maar rustig wachten tot het half 6 is....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gaat via IP dus als je op je werk aanvraagt kan je thuis niet kijken maar alleen op je werk
Dat geldt alleen voor Wallie/ideal etc. ik heb als test betaald met SMS en dan vraagt ie niets, hoef je ook niet ingelogged te zijn dus ws. gaat het idd op IPquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:35 schreef SiRojK het volgende:
Hoe weten jullie dat zo zeker.. Waarom zou je anders je email en ww op moeten geven en ingelogd?
Vreemd. Wanneer ik via de laptop inlog op de streams krijg ik dat scherm om te betalen, zonder afspelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zolang ze allemaal van dezelfde inetverbinding gebruik maken (dus gedeeld via een router) zou het allemaal moeten werken
Wat je zou kunnen doen is op je vaste PC je licentie backuppen in WMP en dat bestandje op je laptop zetten en in de WMP van je laptop kiezen voor "licentie terugzetten" in het menu "licenties beheren"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:37 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Vreemd. Wanneer ik via de laptop inlog op de streams krijg ik dat scherm om te betalen, zonder afspelen.
Wanneer ik op de ''vaste'' pc inlog krijg ik gelijk de streams. Heb trouwens verder geen email oid ingevuld.
Laptop zit trouwens op dezelfde verbinding.
Wel vreemd. De PC van mijn lief vraagt toch ook om licentie ophalen, en we hebben een netwerkverbinding via een router. Klopt dat dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet kunnen testen maar mss heb je gelijk, al is de beveiliging dan lang zo sterk niet, ik zou mijn licentie kunnen overdragen aan iemand anders via een bestandje bijv.
Hier hetzelfde via een router op de pc kan ik gewoon kijken, maar op de laptop niet ook dezelde verbinding.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel vreemd. De PC van mijn lief vraagt toch ook om licentie ophalen, en we hebben een netwerkverbinding via een router. Klopt dat dan?![]()
Wat ik boven je postte aan iemand anders, ws. moet je de licentie die wel werkt backuppen en op de PC zetten die je ook gebruikt, dus op elke PC in huis licentie terugplaatsenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel vreemd. De PC van mijn lief vraagt toch ook om licentie ophalen, en we hebben een netwerkverbinding via een router. Klopt dat dan?![]()
Dank! Ga het eens proberenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen doen is op je vaste PC je licentie backuppen in WMP en dat bestandje op je laptop zetten en in de WMP van je laptop kiezen voor "licentie terugzetten" in het menu "licenties beheren"
Misschien en stomme vraag maar hoe doen ik dat mijn licentie backuppen waarmee kan ik dat doen, en waar moet ik zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat ik boven je postte aan iemand anders, ws. moet je de licentie die wel werkt backuppen en op de PC zetten die je ook gebruikt, dus op elke PC in huis licentie terugplaatsen
Je opent WMP dan kies je menu Extra, dan Licenties beheren en dan Nu backup maken, het bestandje komt dan in de map C:Documents and Settings*jouw gebruikersnaam op pc*Mijn documentenMijn muziekBack-up van licentie en daar staan een paar bestanden, die moet je dan allemaal kopiëren en bijv. op een USB stick zetten en die bestanden zet je op de andere PC, dan open je WMP weer en kies je hetzelfde menu maar dan "nu terugzetten" (kies wel eerst de juiste map waar je de bestanden in hebt gezet bijv "C:tijdelijk"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:43 schreef Forme het volgende:
[..]
Misschien en stomme vraag maar hoe doen ik dat mijn licentie backuppen waarmee kan ik dat doen, en waar moet ik zijn.
Alvast bedankt.
Naar beneden scrollen.. 'Download wallet'quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:46 schreef Liess het volgende:
Ja hoor, ik zit te veel op dit forum te letten en neem ik een multmap niet goed over, kan ik alles met de hand overzetten ipv met zon mapinhoudomzetmachientje.... grrrr
He top bedankt voor je goede uitleg ga het gelijk proberenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je opent WMP dan kies je menu Extra, dan Licenties beheren en dan Nu backup maken, het bestandje komt dan in de map C:Documents and Settings*jouw gebruikersnaam op pc*Mijn documentenMijn muziekBack-up van licentie en daar staan een paar bestanden, die moet je dan allemaal kopiëren en bijv. op een USB stick zetten en die bestanden zet je op de andere PC, dan open je WMP weer en kies je hetzelfde menu maar dan "nu terugzetten" (kies wel eerst de juiste map waar je de bestanden in hebt gezet bijv "C:tijdelijk"
Oja, de licentie bestanden kunnen verborgen zijn dus moet je ervoor zorgen dat je verborgen bestanden laat weergeven door Windows
het was al gelukt, maar thxxxquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
Naar beneden scrollen.. 'Download wallet'
een maand kiezen.. betalen en klaar
Ja je bent Nederlander of niet......Wil best wel gratig zo nu en dan even kijken hoor ( alleen bij dikke ruzies danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:15 schreef Liess het volgende:
[..]
Je zegt elke keer dat je niet kijkt maar je wilt wel gratis streams
Suc6quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:48 schreef Forme het volgende:
[..]
He top bedankt voor je goede uitleg ga het gelijk proberen![]()
Die komen als er iets gebeurdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:49 schreef Meganog het volgende:
Waar blijven die uitgebreide streamverslagen voor de cheapo's?![]()
Zou dan een primeur zijn op de betaalde gratis streamsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Gaat Jaap terror plegen op Carlos? Ik hoop het stiekum wel...
Carlos is geen bezoek, dat is gewoon 1 van haar schattepoepiemoppetrommelmensjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:51 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht dat Natas zich zou gedragen als er bezoek was. . .
Moet je kijken!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Had of heb?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:54 schreef Liess het volgende:
ah bah, tis dat ik een kind had anders had ik me opgegeven, en die mafkezen daar even laten zien hoe je écht een spel moet spelen op een niveau wat zij nooit zullen redden
Edit - Of zal ik dan getoneelhaakt worden?
Ik toneelhaak
Hij toneelhaakt
Wij toneelhaken
Had al geedit. Ik moet eerst eens rustig zinnen maken voordat ik ze ga typenquote:
Je begrijpt het niet. Deze COSsen zijn bedoeld om te beschrijven en commentaar te leveren op de streams. Nou, doe je best, je kunt het!quote:
hoe vind je mn nieuwe kikkerjurkje, ian heeft een stuk of 7 outfitjes gemaaktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Had al geedit. Ik moet eerst eens rustig zinnen maken voordat ik ze ga typen![]()
Echt niet!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Vet sexy.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
hoe vind je mn nieuwe kikkerjurkje, ian heeft een stuk of 7 outfitjes gemaakt
![]()
Het verplichte sporten is nu al een sof dus...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
Lieke gaat niet sporten, ze heeft geen zin. Stomme trut.![]()
Ze is bang dat ze dan binnen een maand weer een Michelin-poppetje is, enorme spierbundels.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Het verplichte sporten is nu al een sof dus...![]()
Gisteren zei ze tegen Amanda , dat ze 3 dagen geleden een weblog had gemaaktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef Wopper1 het volgende:
Lieke wil ook graag een web-log.
Ze moeten er wel voor waken dat niet alles via web-logs uitgevochten gaat worden.
Tijd voor Terror Jaap
Dat werd Jaap vanmorgen gevraagd en toen zei hij 'nee, dat mag niet, hij wordt beschermd door. . . .gefeliciteerd mensen!'.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Ze had toch geen internetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gisteren zei ze tegen Amanda , dat ze 3 dagen geleden een weblog had gemaakt![]()
Ja anders hebben we niets aan gratis streamsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef Wopper1 het volgende:
Lieke wil ook graag een web-log.
Ze moeten er wel voor waken dat niet alles via web-logs uitgevochten gaat worden.
Tijd voor Terror Jaap
Ze kunnen beter Jaap beschermen voor Carlos dan denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat werd Jaap vanmorgen gevraagd en toen zei hij 'nee, dat mag niet, hij wordt beschermd door. . . .gefeliciteerd mensen!'.
Kijk gezellig meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze had toch geen internet![]()
Ik haat archief werk![]()
Hoe lang kun je dat verhaal volhouden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze had toch geen internet![]()
Ik haat archief werk![]()
Nee zodra ik die streams aan heb dan doe ik helemaal niets meer hahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kijk gezellig mee
Je zit alleen nu toch?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:05 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee zodra ik die streams aan heb dan doe ik helemaal niets meer hahaha
+ dat ik liever thuis gratisch streams heb dan op men werk![]()
aaahhhhhhhh lieffffffffffquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
hoe vind je mn nieuwe kikkerjurkje, ian heeft een stuk of 7 outfitjes gemaakt
![]()
die foto was hier ook al gepost...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:08 schreef Lady-night het volgende:
Van VOL
http://i154.photobucket.com/albums/s261/DGKRob_2007/cc22.gif
Geldt dit ook voor mij Solara4quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:07 schreef Prosac het volgende:
Beste FOK-ers…
- KIES ‘EEN MAAND’
Succes en kijkplezier.
Loes van Zwoll
De Gouden Kooi
Zie je!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:08 schreef Lady-night het volgende:
Van VOL
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:08 schreef Lady-night het volgende:
Van VOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |