Suc6quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:48 schreef Forme het volgende:
[..]
He top bedankt voor je goede uitleg ga het gelijk proberen![]()
Die komen als er iets gebeurdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:49 schreef Meganog het volgende:
Waar blijven die uitgebreide streamverslagen voor de cheapo's?![]()
Zou dan een primeur zijn op de betaalde gratis streamsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Gaat Jaap terror plegen op Carlos? Ik hoop het stiekum wel...
Carlos is geen bezoek, dat is gewoon 1 van haar schattepoepiemoppetrommelmensjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:51 schreef Marrije het volgende:
Ik dacht dat Natas zich zou gedragen als er bezoek was. . .
Moet je kijken!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Had of heb?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:54 schreef Liess het volgende:
ah bah, tis dat ik een kind had anders had ik me opgegeven, en die mafkezen daar even laten zien hoe je écht een spel moet spelen op een niveau wat zij nooit zullen redden
Edit - Of zal ik dan getoneelhaakt worden?
Ik toneelhaak
Hij toneelhaakt
Wij toneelhaken
Had al geedit. Ik moet eerst eens rustig zinnen maken voordat ik ze ga typenquote:
Je begrijpt het niet. Deze COSsen zijn bedoeld om te beschrijven en commentaar te leveren op de streams. Nou, doe je best, je kunt het!quote:
hoe vind je mn nieuwe kikkerjurkje, ian heeft een stuk of 7 outfitjes gemaaktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Had al geedit. Ik moet eerst eens rustig zinnen maken voordat ik ze ga typen![]()
Echt niet!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Vet sexy.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
hoe vind je mn nieuwe kikkerjurkje, ian heeft een stuk of 7 outfitjes gemaakt
![]()
Het verplichte sporten is nu al een sof dus...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
Lieke gaat niet sporten, ze heeft geen zin. Stomme trut.![]()
Ze is bang dat ze dan binnen een maand weer een Michelin-poppetje is, enorme spierbundels.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Het verplichte sporten is nu al een sof dus...![]()
Gisteren zei ze tegen Amanda , dat ze 3 dagen geleden een weblog had gemaaktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef Wopper1 het volgende:
Lieke wil ook graag een web-log.
Ze moeten er wel voor waken dat niet alles via web-logs uitgevochten gaat worden.
Tijd voor Terror Jaap
Dat werd Jaap vanmorgen gevraagd en toen zei hij 'nee, dat mag niet, hij wordt beschermd door. . . .gefeliciteerd mensen!'.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Ze had toch geen internetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gisteren zei ze tegen Amanda , dat ze 3 dagen geleden een weblog had gemaakt![]()
Ja anders hebben we niets aan gratis streamsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef Wopper1 het volgende:
Lieke wil ook graag een web-log.
Ze moeten er wel voor waken dat niet alles via web-logs uitgevochten gaat worden.
Tijd voor Terror Jaap
Ze kunnen beter Jaap beschermen voor Carlos dan denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat werd Jaap vanmorgen gevraagd en toen zei hij 'nee, dat mag niet, hij wordt beschermd door. . . .gefeliciteerd mensen!'.
Kijk gezellig meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze had toch geen internet![]()
Ik haat archief werk![]()
Hoe lang kun je dat verhaal volhouden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze had toch geen internet![]()
Ik haat archief werk![]()
Nee zodra ik die streams aan heb dan doe ik helemaal niets meer hahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kijk gezellig mee
Je zit alleen nu toch?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:05 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee zodra ik die streams aan heb dan doe ik helemaal niets meer hahaha
+ dat ik liever thuis gratisch streams heb dan op men werk![]()
aaahhhhhhhh lieffffffffffquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
[..]
hoe vind je mn nieuwe kikkerjurkje, ian heeft een stuk of 7 outfitjes gemaakt
![]()
die foto was hier ook al gepost...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:08 schreef Lady-night het volgende:
Van VOL
http://i154.photobucket.com/albums/s261/DGKRob_2007/cc22.gif
Geldt dit ook voor mij Solara4quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:07 schreef Prosac het volgende:
Beste FOK-ers…
Bij deze wil ik doorgeven dat jullie allemaal een maand lang gratis de streams kunnen bekijken.
- KLIK OP ‘BEKIJK’ ONDER 1 VAN DE STREAMS
- KIES ‘EEN MAAND’
- BETAALMETHODE ‘DOWNLOAD WALLET’
- DAN HEBBEN JULLIE ALLEMAAL 3,95 IN WALLET STAAN. BETAAL EN KIJK EEN MAAND GRATIS.
Mocht je al betaald hebben…geen paniek, het bedrag blijft gewoon staan.
Succes en kijkplezier.
Loes van Zwoll
Redactiecoördinator Crossmedia
De Gouden Kooi
edit: ik heb nu wel al jullie email adressen![]()
Zie je!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:08 schreef Lady-night het volgende:
Van VOL
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:08 schreef Lady-night het volgende:
Van VOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |